מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש לוח+מעבד בבערך 900 שקל, זיכרון כבר החלטתי אז אני לא צריך בזה עזרה. אני מחפש מקסימום ביצועים במינימום מחיר (כמו כולם), בישביל אני מוכן לעשות אובר, הידע הכללי שלי דיי טוב ואני לא חושב שזה יהיה לא בעיה מה שכן בעיה זה שאני יכול לעלות עד 266 באס משום שיש לי זיכרונות 533 ואני גם לא יכול לעשות להם אובר כי הם סתם VALUE מעפנים. אז מה שאני חשבתי עליו זה P31DS3L ו E2180, ואז אני מגיע עם המעבד עד 2.66 והכול סבבה... שני הבעיות שנודעתי להן לאחרונה הן דבר ראשון שהמעבד לא מספיק חזק לגיימר, דבר שני שיש בעיות אם אני ממלא את כל הסלוטים של הזיכרון בלוח. עכשיו אם שני הטענות הללו הן טענות שקריות אז אין בעיה וזה מה שאני אקנה, מה שאני מפחד זה אם יהיו לי את הבעיות הללו ואז אני או…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני ממש צריך עזרה פה, מזמן לא התענינתי בתחום ואני לא בעניינים, אני רוצה לקנות מעבד+HSF ולוח. איזה מעבד הכי מומלץ לקנות כרגע ואיזה לוח, רציתי לציין שאני לא מתעסק עם OC בכלל אז זה לא חשוב לי, פה ושם משחקים ויצירת מוזיקה זה הכל. תודה מראש.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עדיף מבחינת עלות/תועלת? באיזור חדרה והסביבה Intel Ivy Bridge Core i3 3225 Socket 1155 3MB 3.3Ghz with 4000HD Graphics Gigabyte GA-B75M-D3H Kingston Kit (4Gx2) Hyper-X XMP (extreme memory profile) RED או: מעבד AMD A6-3500 Box ASRock A75 Pro4-M A75 Chipset Socket FM1 Kingston Kit (4Gx2) Hyper-X XMP (extreme memory profile) RED
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
אם אפשר לעזור לי בשילוב הזה.. מדובר באינטל. שיהיה הכי יעיל והכי חזק המטרה משחקים
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
רציתי לשאול שאלה פשוטה כי לא כל כך הבנתי מה ההבדלים. בכמה חזק מעבד i7 6700k 4.o oc לעומת i5 750 4.0 oc , בכל הנוגע לגיימינג בעיקר , וגם למהירות מחשב וכו. תודה רבה .
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום. מערכת חדשה כמובן הותקן עליה מערכת ויסטה ומערכת XP. האם יש סיבה לכך שבתוך הDXDIAG אני לא מצליח לראות את סוג המעבד? במערכת ויסטה זה כלל אינו מזוהה רשום משהו כמו N\A, ובמערכת XP זה מראה אותו כ- P3 2.66GHZ, מוזר... יש למישהו הסבר? האם מישהו יכול להסביר את התופעה הזו?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום לכולם , צריך המלצה למעבדה מומלצת לתיקון לוח אם , הלוח במצב מושלם ויזואלית , אך לא נדלק. רצוי באזור השפלה , אשדוד והסביבה. תודה ראש.
-
- 7 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
בקרוב אני מתכנן לקנות מחשב חדש. אני כבר די סגור על הרכיבים, כאשר הבסיס כנראה יהיה AMD Athlon 3000. בדקתי מחירים, והמחיר של מעבד כזה (RETAIL/BOX') לפני מעל לחצי שנה היה 1400-1500 ש"ח, וכיום הוא 1,050-1,100, כלומר ירידת ערך מינימלית ביותר. אני מסיק שהסיבה לכך היא היבוא הבעייתי של מעבדי ה-64 לארץ, אבל לשמחתי קראתי כעת את הידיעה כאן ב-HWZONE שהבעיה נתפרה. השאלה היא - כמה זמן לחכות עד שארכיב את המחשב החדש? לאיזה מחיר צפוי מעבד ה-3000 (או 3200, גם אפשרי) לרדת? באתר newegg המחיר של מעבד AMD Athlon 64 3000 RETAIL הוא 161 דולר, כלומר 724 ש"ח. אפשר להעריך שבארץ המחיר בקרוב יהיה 800 ש"ח? בקיצור, שווה לחכות בכלל?
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
שלום ה-Intel Core 2 Quad QX6700 Extreme 2.66GHz 8Mb BOX שהוא 65NM עולה בארץ בסביבות 6000 שקל!! ראיתי באתר טיוואני שהם מוכרים את אותו מעבד ב-600 דולר!!!! שזה 2400 שקל!!! ואת המעבד:Intel Core2Extreme QX9650 3GHz 1333 שהוא 45NM קוד Penryn עולה שם 1000 דולר...מעניין כמה יעלה בארץ... עכשיו...ברור לי מה ההבדל בביצועים אבל למה ההבדלים במחירים האלו!? ד"א אני יהיה בטיוואן חודש הבא...מה אתה אומרים לקנות את QX9650 ? עכשיו יש לי את ה-Q6600 עם לוח ABIT IP35 PRO שהוא תומך ב-45NM ... שווה להשקיע 1000 דולר?? (אין לי בעייה של כסף) אני רוצה סופר ביצועים בקידוד ווידאו ובאודיו ביחד עם משחקים...
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
מספר הופעות פומביות קטנות חדשות מאירות מעט אור אודות משפחות ה-Cannon Lake וה-Ice Lake של יצרנית השבבים, אך עדיין לא ברור כמה זמן יעבור עד שנראה אותם במחשבים שלנו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני משדרג בקרוב את המחשב ורציתי לשאול מה כדאי לקנות: מעבד 3 ליבות של AMD: Phenom X3 8450 Socket AM2 או מעבד דו ליבתי של AMD: Athlon 64 X2 5600+ Socket AM2 שני המעבדים עולים כמעט אותו הדבר (כ- 450 ש"ח). אודה לעצתכם!
-
- 29 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
בעקבות קריאת הכתבה אני מבין שמעבדי 45 ננומטר ייצאו כבר ברבעון השני של השנה לא מזמן קראתי על ריענון ל C2D, הכולל E6650 ועוד 3 דגמים, האם אילו יהיו 45 ננומטר, או 65? יש מידע על תאריך מדוייק ולאיזה שוק המעבדים ייצאו קודם ?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סליחה אם הנושא כבר נדון, חפשתי ולא מצאתי. אם יש לי לוח שתומך 1333FSB האם זה משנה לו אם המעבד שאני שם לו הוא סדרה 6XXX או 8XXX\9XXX?
-
- 9 תגובות
- 944 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להרכיב מפרט למחשב משרדי זול, וראיתי את מעבדי ה-45W החדשים של AMD ולא ידעתי איך לאכול אותם, הנה דוגמה: AMD ATHLON 64 4050e X2 DUAL CORE SOCKET AM2 45W - 2.1GHz 1MB CACHE http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4054 איך המעבדים הללו בהשוואה למעבדים הישנים והטובים של AMD, דוגמת ה-4600 X2 או ה- 4800 X2? כדאי לקנות? מי יודע? תודה.
-
- 6 תגובות
- 782 צפיות
-
-
כרגע על המחשב שלי מותקן 506. האם יש מעבדים שחוצים את ה3 ג'יגה בבאס 533? כמובן שלא עשו OC. יש לי לוח אם אינטל הכי פשוט שיש לסוקט 775 והוא תומך רק 533 ואני חייב לשדרג למעבד יותר רציני אז מה הן האפשרויות שלי?
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
-
מה הכוונה שאומרים 64 ביט? במה זה טוב איך זה מתבטא? מה ההבדל של זה מ32 ביט?
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
יש לי שאלה.... אני על סף קניית מחשב, ואני רוצה לדעת על המעבדים של intel אני חושב שבשבילי עדיף 32 ביט מעבד, בגלל שעדיין 64 ביט זו חומרה חדשה, ויש תוכנות שלא רצות עליו, אולי אפילו DOS ועוד כמה.. אני חושב שאפילו אם אני מריץ Windows 98 ב64 ביט, המעבד מתפוצץ אז אני רוצה לדעת, אם הכי טוב לקנות כיום 64 ביט או 32 ביט?.. תודה אופסססססססססססססססססססססססס סליחה, נראה לי הטרד הזה יעבור, שכחתי שיש את הפורום של לוחות אם, מעבדים וזכרונות אני מוכן להעברה
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לא רק ביפן! קישור Intel Xeon 3.2GHz Nocona w/ EM64T (604-pin) Box ב2,891 ש"ח בפנדה. בהנחה שמעבד עם מהירות שעון דומה עולה 1400 ש"ח, אז אותו מעבד עם 64 ביט, ושאר הפיצ'רים, יעלה בסביבות 1500-1600 ש"ח. זה יקר בכ200 ש"ח מה3200 של AMD, אבל אולי זה יהיה שווה... נ.ב. רק רצית ילהזכיר שכשAMD השיקה את קו ה64 ביט שלה, אינטל טענה שלמשתמשים ביתיים אין צורך ב64 ביט והוא יסתפק ב32 ביט...
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שמעתי שההאמר הוא על 64 ביט, והמעבדים הקודמים (AXP, P4) הם 32 ביט, אבל מה זה בעצם ביט? אחד אמר לי שזה הפעולות חישוב שהמעבד יכול לבצע, 2*2*2*2...ככה 64 פעמים...זה נכון? אם לא אז מה זה ?
-
- 5 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה רכשתי מחשב חדש עם מעבד הזה: (3.2 64bit) http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_269_76_1650&products_id=9444 נאמר לי שהמעבד הזה כמו שאר המעבדים של ליין ה-64 של אינטל אינו תומך במשחקים/תוכנות/יישומים מהדור העכשווי (זאת אומרת כל מה שמבוסס כיום על 32ביט). וגם אם כן ניתן להריץ עם מעבד כזה משהו, זה רק באמצעות אימולטור. למרות כל הנ"ל הרצתי בהצלחה (ללא אימולטור) משחקים כמו דום 3 כשכל המאפיינים הגרפיים על Ultra-High והמשחק רץ בצורה מעוררת קנאה. ראוי לציין שאני משתמש ב-XP PRO ולא בווינדוס XP בגרסת ה-64ביט. האם יש אמת בדבר? או שמא המעבד שלי פשוט תומך באפליקציות של 64ביט בנוסף לאלו של ה-32 שמקובלים כיום? תודה.
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אינטל מקווה כבר בשנה הבאה להציג את הקפיצה הבאה בטכנולוגיית המעבדים, והפעם ירידה מ 90 ננומטר ל 65 ננומטר, צריכת מתח נמוכה יותר (1V בלבד ?) וכמובן פחות חום... אולי הפעם הם לא ידפקו את התהליך כמו בפרסקוט..... http://www.digit-life.com/articles2/intel-65nm/fullarticle.html
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אני לפני קניית מחשב חדש של AMD, ואני מתלבט איזה לקנות. פרט לצריכת האנרגיה האם יש איזה יתרון בקניית מעבד 65NM ? המעבד הכי חזק שמצאתי היה 4800 , מישהו יודע איפה אפשר לקנות את ה 5000 ?
-
- 14 תגובות
- 924 צפיות
-
-
Athlon 64 X2 4000+, 4400+ and 4800+ ישוקו ב5 בדצטמבר ,שאר המעבדים ישוקו ב2007( מתישהו) לכל אחד מהמעבדים האלה יוספו לתדר שעון עוד 100Mhz . לדוגמא: X2 4400 כיום הוא 2.2GHz ,בגירסת 65NM יהיה 2.3GHz וגם המכפלה שונתה ל X0.5 (לא בטוח בקטע הזה, שמישהו יתקן אותי) כל המעבדים יצטרכו כ 65W ולא כמו גירסת ה90NM כ 89W מקור: http://www.hkepc.com/bbs/itnews.php?tid=699767&starttime=0&endtime=0
-
- 93 תגובות
- 5.5k צפיות
-


