מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום, השאלה שלי האם הלוח מתאים למעבד הזה, מבחינת המתחים ושאר הדברים. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
- 1 follower
-
-
אתמול ראיתי תוכנית בערוץ ההיסטוריה איך התחילו המחשבים הראשונים היה ממש COOL . זיכרון 1MB היה פעם עולה 5000$ ידעתם ? דיברו על IBM על APPLE ( היה פעם יותר מוצלח מ IBM ) אטארי גם להיט עם מעבד MHZ 1 ... שווה לצפות בזה שוב יש שידורים חוזרים של זה .
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום. לאחרונה אני רואה מחירי מבצע למעבד הזה אבל לא מצאתי מעבד פנטיום כזה אלא סלרון. האם לדעתכם הכוונה היא באמת לסלרון ? האם הוא טוב ? (אני יודע שהסדרות האחרונות של הסלרון דווקא לא רעות). ועוד שאלה בבקשה: האם כל מעבדי ה-775 של אינטל הם בהכרח 64 ביט והאם לכל לוחות האם עבורם יש PCI-E? תודה.
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
קודם כל, תודה למתעניינים. פירוט טכני: Intel Pentium IV 3.0C GHz HT 512K 800MHz Asus P4P800 Deluxe Intel 875 DDR-RAM 512MB 3200 Samsung Original Memory Western Digital 120GB 7200 rpm 8MB Buffer Serial ATA HDD ATI Radeon 9800 PRO (380/680) 128MB DDR תיאור הבעיה: לא ביצעתי אוברקלוקינג או משהו כזה. לא מריץ משהו מיוחד. שמתי לב לבעיית ההתחממות עוד מההתחלה, מתוכנת מוניטורינג כזו שציינה שהמעבד עומד על 50 מעלות בערך ומגיע ל70 כשמשחקים רצים. שמתי 2 מאווררים במארז, חשבתי שאולי זה יפתור את הבעיה. ההתחממות הרצינית מגיעה בזמן שאני משחק. לרוב זה לא מפריע לי במיוחד אך אני חושש שזה יגרום לנזק תמידי בטווח הארוך. אמש היה השיא כאשר הרצתי את kotor2 (משחק טוב), יצאתי לווינדוס - בזמן ש…
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, שמעתי שמעבד אינטל atom מתחמם, האם זה נכון? אני רוצה לקנות מחשב נייד קטן 11-12" , בעיקר לשימוש בוורד, אקסל, אינטרנט ומוזיקה.. האם מעבד intel atom יהיה טוב לשימוש זה? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול, האם שווה לשים במחשב חדש מעבד דו ליבתי מהסדרה החדש של אינטל כמו http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=20632 או שעדיף ללכת על מרובע ליבות? מבחינת מחיר הם דומים, ההיתרון שאני רואה כרגע לכפול הליבה הוא בנושאים כמו SSE 4.1, FSB של 1333 וכו' וכמובן מהירות של 3.2 ג'גה הרץ בקירוב (ואפשרויות OVERCLOCKING רציניות) מה דעתכם?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה הבעיה פה?
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
בואו להכיר לעומק את אחת העממיות והתחרותיות ביותר של אינטל בדור השולחני העכשווי - גם לשימושים ביתיים כלליים וגם לחובבי המשחקים שמעדיפים להפנות את מירב המשאבים שלהם לחלקים אחרים במפרטלכתבה
-
- 39 תגובות
- 6.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן, אני מתעניין במחשב מחודש שיש לו את המעבד כמו בכותרת. ממה שראיתי וקראתי, אין מהירות כזאת בדגם זה. נניח והיא קימת, האם זה הבדל משמעותי מהדגם הרגיל שמגיע עד ל3.4GHZ? מחשב נייד, שימושים סטנדרטיים לגמרי תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
http://ksp.co.il/?uin=23010 מה זה אומר מבחינת המעבד הזה על הטמפרטורה במנוחה ומאמץ (ללא OC ) ., ולגבי ספק החשמל שהוא צריך ב- 2 המצבים האלה? אם אני רוצה שישנו לי תדר ומהירות של המעבד דרך לוח אם, זוהי המהרה שגם מצריכה קירור גבוה? זה סוג של OC וניתן אפילו שהמעבד הוא לא K ?
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
האים זה דבר תקין?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני צריך מחשב לתוכנות גרפיות ובעיקר solidworks האם המעבד בכותרת טוב יותר מ core 2 dou
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
שלום, אני רוכש מחשב לטובת אופיס ואינטרנט. רציתי לדעת אם המעבד מספיק לצורך כך או שיש מעבד טוב יותר מבחינת עלות-תועלת למשימות אלה. תודה, ניסים.
-
- 6 תגובות
- 793 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם המעבד שהרוב ממליצים עליו Intel Dual Core E6300 יצליח להריץ משחקים כבדים (Crysis, RainBow Six Vegas וכד'), כי יש לו בסה"כ 1.8Ghz בכל ליבה... וכמו שידוע לי משחקים משתמשים בליבה אחת.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים ברשותי מעבד Intel i5-3570K + קירור Scythe Mugen 3 ואני רוצה לבצע OC - ורציתי לדעת עד איזה תדר הכי גבוהה אני יכול להגיע אליו מבלי לגרום נזק למעבד.
-
- 3 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אז ככה בערך בביצועי STOCK ללא כל OC למה הוא משתווה?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, סתכלו בבקשה בלינק: http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={CD9B37AE-F3CC-4517-8DD2-1BCA5FDF7B33}&details_type=1&itemid={BBFBFC39-6A52-4265-8F84-57BC6E1C1729} הדגם של המעבד שרשום שם הוא Intel PIV 2.66GHz 1MB 533FSB LGA775 Box # 506 64Bit רציתי לישאול אם הדגם של המעבד הזה הוא באמת 64ביט או לא ?.. למה אחרי בדיקה באתר של אינטל אני קצת לא בטוח וצריך את עזרתכם תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 428 צפיות
-
-
המעבד Intel Quad Core I5 2500 Quad Core 3.3GHZ 1155 6MB Tray הוא עם 4 ליבות ?
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי חברים נפל לידי מעבד intel xeon e5-1620 https://ark.intel.com/products/64621/Intel-Xeon-Processor-E5-1620-10M-Cache-3_60-GHz-0_0-GTs-Intel-QPI אני לא מוצא במקומות המוכרים לוח מתאים ... אני יודע שזה מעבד ישן ... אבל לפי הנתונים שלו הוא יכול להיות נחמד למחשב עבודה כללית ואפילו יותר ... הוא הגיע עם 12 GB זיכרון DDR3 (ביחידות של 2) המלצות ללוח ??
-
- 12 תגובות
- 2.9k צפיות
- 2 followers
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב, בתקציב של 5000 שקל, בעיקר בשביל משחקים.. השאלה שלי היא איזה מעבד כדאי לי? הרבה המליצו לי על E6600 של אינטל, מה המקביל שלו מבחינת AMD? איזה יותר טוב בשבילי ואיזה נותן יחס ביצועים/מחיר טוב יותר?
-
- 7 תגובות
- 671 צפיות
-
-
מעבד INTEL טמפ' גבוהה -בגלל תהליך יצור או מתח גבוה מהלוח? כמה מתח מקבל פרסוקט ונוורטוד?
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אני אשתמש בעצה שלכם!!! זה למחשב לגיימרים
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
AMD Athlon X2 4400+ Socket AM2 Box או Intel Core 2 Duo E4300 Box? כמו כן אני צריך לוח אם תואם למעבד בגודל micro (מארז micro atx). למעבד של אינטל חשבתי על לוח אם תואם של giga-byte GA-945GM-S2. http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2331 מה אתם אומרים על הלוח אם? האם יש יותר טובים בטווח המחיר הזה מחברות אחרות? בנוגע למעבד של amd מצאתי את הלוח giga-byte GA-M61PM-S2. http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2438&ProductName=GA-M61PM-S2 מה אתם אומרים על הלוח אם? האם יש יותר טובים בטווח המחיר הזה מחברות אחרות? בכל מקרה איזה מהשילובים עדיף? המחשב מיועד לעבודה משרדית ו…
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום רב לכם, ברשותי מעבד Intel Core i7-3970X Extreme Edition בעל תושבת LGA2011. ואני מחזיק בלוח אם Gigabyte GA-X58A-OC שלו תושבת LGA1366 האם ניתן להרכיב מעבד זה (LGA2011) על התושבת של הלוח אם (LGA1366)? ואם כן האם זה יפגע בביצועי המעבד? אשמח לעזרה, כבר כמעט שנה שאני מת להרים את המחשב ואני לא יודע אם למכור את הלוח אם ולהביא אחד שהוא LGA2011 (שיותר חדש אך גם יותר זול.. לא מובן לי למה)
-
- 3 תגובות
- 883 צפיות
-
-
מעבד Octa-Core (מעבד בעל 8 ליבות) של AMD-ATi ריבוי הליבות במעבדים הראשיים היא המצאה שדחפה ותמשיך לדחוף את הסטנדרטים של הביצועים כלפי מעלה. יכולת העיבוד המקבילי של מעבדים מרובי ליבות יעילה ביותר עבור משתמשים שמרבים להשתמש בכמה תוכנות כבדות בבת אחת או לתוכנות אשר מנצלות את ריבוי הליבות לצורך הפקת ביצועים טובים יותר. מעבדים בעלי שתי ליבות עיבוד כבר נפוצים מאוד (מעבדים כגון Athlon X2, Pentium D ו-Core 2 Duo) ואף מעבדים בעלי 4 ליבות מתחילים לכנס אל השוק, אך כנראה זה לא מספיק. כבר במחצית הראשונה של השנה הבאה AMD מתכוונת להוציא לשוק את המעבד-Shangai, מעבד המבוסס על שיפור מיקרוארכיטקטורת ה-K10 ומיוצר בטכנולוגיית ייצור של 45NM. נפח זיכרון ה-Cache L3 ומהירות השעון של המעבד יוגדלו.…
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-


