מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
חייב עצה בנוגע לקנית לוח מה עדיף GA-K8NF-9 אוA8N-E אני פשוט מחר הלוך לקנות ועוד שאלה אם מישהו יודע אם בלוח של אסוס מגיע פירואיר ונורא חשוב לי למה אחד עדיף על השני אם בכלל תודה ואכלה יום לכולם
-
- 8 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם יש ברשותי לוח אם חדש שקיבלתי של גיגה בייט GA-8IG1000G חיפשתי ביקורות אבל לא מצאתי! מישהו מכיא איזו ביקורת על הלוח ! אשמח אם ישאיר לינק! בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
-
-
שלום הבנתי שמעבד AMD מתחמם מאוד בקלות ורציתי לדעת האם זה מסוכן שאני ישאיר את המחשב דולק כמה ימים ברציפות?
-
- 8 תגובות
- 702 צפיות
-
-
-
יש לי את הרכיבים הבאים ddr 400, r9800pro. אני מחפש לוח שיתאים לרכיבי האלו, בנוסף שיתאים למעבד amd 64 socket 939. קיים כזה דבר? ואם כן על מה אתם ממליצים?
-
- 3 תגובות
- 529 צפיות
-
-
חיפשתי שעה ב- PANDAS ו-KSP לא מצאתי. מישהו יכול לעזור? תודה !
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-
-
מצטער שאני פותח עוד דיון אבל רק עכשיו שמתי לבעיה הזאתי. יש לי מעבד AMD athlon 64bit 3200+ venice core אבל כשאני בודק במאפיינים של המחשב שלי הוא כותב לי: AMD athlon 64bit 3200+ venice core 2000GHZ למה זה 2000GHZ ולא 3200?
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
כמה שיותר זול - אבל לא זבל סיני - ושיהיה לו כרטיס מסך מובנה אין לי מושג האם להעדיף AGP או PCIE / הלוח יכנס לאנטק אריה מחשב להורים - כך שהכרטיס מסך יקנה בהמשך במידת הצורך תודה
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מצטער אם זה לא קשור לפה אז ככה אני מצאתי לוח אם שתומך גם ב AGP וגם ב PCIE זה הלוח אם ?939DUAL-SATA2, s939, ULi, AGP, PCI-E? של החברה ASROCK לינק למוצר אפשר למצוא באתר KSP תחת קטגוריה לוחות אם למעבדי AMD איך הלוח אם הזה לפי מה שהבנתי הוא תומך גם ב AGP וגם ב PCIE האם שווה לקנות אותו?
-
- 5 תגובות
- 638 צפיות
-
-
היי חבר'ה! היום כנראה מתו לי הלוח אם והזכרון במחשב של אמא.. הם כבר הרבה זמן עשו בעיות וכנראה היום מתו. כשאני מכניס את הזכרון המת(כנראה) הלוח מצפצף הרבה פעמים, וגם כאשר אני מכניס זכרון תקין מהמחשב שלי, הוא מצפצף המון פעמים. מכאן הסקתי שהלוח לא בסדר. את הזכרון הלא תקין הכנסתי למחשב שלי והוא לא עבד. הלוח הוא k7som+ של חברת ELITEGROUP ויש עליו מעבד DURON 1600. אני לא יודע איפה למצוא עכשיו לוח אם שתומך במעבד כזה.. תודה מראש!
-
- 8 תגובות
- 779 צפיות
-
-
-
כשרשום לדגם מעבד BOX או TRAY מה זה אומר? והאם יש תוכנות שפעלות רק באינטל או לחהיפך רק ב AMD?
-
- 3 תגובות
- 466 צפיות
-
-
האם זכרון שהוא ECC הוא תמיד גם ריגיסטרג
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
אני מתכוון למכור את הלוח שלי וקנות לוח חדש לאובר קלוק חזק מאוד אבל אני עוד לא החלטתי איזה לוח.... האם עדיף לי lanparty או infinity ??? האם ההפרש בינהם שווה 230 שח??? בתודה שגיא
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, אשמח אם תוכלו לעזור לי לבחור בין שני לוחות אם: 550 ש"ח כולל הרכבה - http://usa.asus.com/prog/spec.asp?m=P4P800&langs=09 490 ש"ח לא כולל הרכבה - http://comp-il.co.il/Product.asp?Pid=MBGGB81000G&Cat2Cat1ID=1124&Cat2ID=1454 מה עדיף? מה אמין? מה יותר טוב?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסלרון יושב על לוח שאין לי מושג איך אני יודע של מי החברה, והפנטיום3 יושב על לוח של אינטל. ויש לי 2 כרטיסי מסך, אחד GEFORCE 32MX הישן ואחד ATI נדמה לי 2. אז איזו קומבינציה תתן לי את המחשב הכי טוב?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן. עדכנתי את הביוס שלי היום לגירסה החדשה F8 ללוח Gigabyte GA-K8NF-9 מיד לאחר העדכון הפעלתי את המחשב מחדש ובשורה הראשונה איפה שצריך להיות כתוב דגם לוח האם עם גירסת הביוס, כתוב- K8NF-9 Ultra F1 כאילו הלוח מזוהה כ-Ultra! (המחשב כלל לא עלה בהתחלה- וכתב כל מיני שגיאות- רק לאחר שקבעתי Load Optimizes Defaults ב-BIOS המחשב הסכים לעלות. פעם ראשונה שזה דרש זאת!) מישהו יודע למה זה כתוב ככה פתאום במקום שיהיה כתוב K8NF-9 F8 ?? האם הלוח אם שלי הפך פתאום ל-Ultra? האם זה קורה אצל כולם או רק אצלי??
-
- 47 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
1. יש לי לוח אם ABIT KN8 ULTRA-9 ורציתי לדעת מאיפה אני מוריד את הדרייברים שלו. זה לוח אם של NVIDIA לא? כאילו NFORCE4 ultra...אז אני מוריד מ-ABIT או NVIDIA. קישור להורדת הדרייברים תעזור במיוחד. 2. יש לי memory DDR400 512MB V-DATA רציתי לדעת מאיפה אני מוריד את הדרייברים אליהם?
-
- 1 תגובה
- 484 צפיות
-
-
שני המעבדים הנ"ל מתוכננים לתושבת M2. שני המעבדים צפויים להיות עם ליבה כפולה מבוססי ליבת WINDSOR אך אין מידע על מהירותם. http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2587
-
- 10 תגובות
- 768 צפיות
-
-
-
קניתי כרטיס מסךוהוא עושה לי בעיות,אמרו לי שאני צריך להחליף מAGP 2X שיעבוד על AGP 4X, והלוח שלי תומך ב4X, מישהו יכול להסביר לי איך אני ועשה את זה?
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
עכשיו שהוספתי 256mb corsair בנוסף ל512mb kingston שהיו לי לפני זה רשום לי שהמחשב עובד ב single channel ולא בdual רציתי לדעת אם זה הועיל לי במשהו התוספת הזאת ואם המחשב משתמש בזיכרון שבסלוט ה 3 או שסתם [כי יש לי בעייה לעבוד עם ג'יגה זיכרון בדואלי המחשב נתקע נותן הודעת ERROR בכחול או עושה ריסטרט לאחר זמן מה][מעבד:PENTIUM 4 2.8 512KB NORTHWOOD]
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
מה עדיף לעריכת וידיאו AMD3000 או P4 Athlon 64 3000(1.8GHz) Socket 939 512k או P4 3.0Ghz LGA775 800fsb 2M 64bit
-
- 3 תגובות
- 476 צפיות
-
-
האם אני יכול לשים בו זיכרון A-DATA 512MB PC 4000 DDR 500 חומר על הלוח אם שלי : http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_86_321&products_id=8234
-
- 6 תגובות
- 533 צפיות
-
-
שלום לכם! אני מעוניין לדעת איזה מעבד ואיזה לוח אם הם הכי חזקים היום בשוק, אשר יהיו הטובים ביותר למטרות גרפיקה כבדה מאוד! (ואם אפשר לינקים לחנויות של מה שאתם מציאים לי) תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-


