מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
יש לי את הרכיבים הבאים בכמה אני יכול למכור אותם? E8400 GIGABYTE ga-ep43-ud3l kingston valueram 2gb dd2 800X2 והכל עדיין עם אחריות
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
הינה המחשב השין שלי אתם אולי זוכרים... AMD ATHLON XP 1800? GIGABYTE 7VRXP KT333 VER.2 256MB DDR SAMSUNG GEFORCE2 MX 400 64MB SOUND BLASTER 128 MODEM BALSTER והינה כמה חלקים מהמחשב שלי שאני מוסיף לו 20GB 40GB X52ASUS CD LG-CD X12X8X32 כמובן יש גם מארז חדש לגמרי רק קניתי לפני שבועים בערך... אם ספק 400וואט גנרי אני רוצה כסף לקנות אודיגי 2 ועוד כמה דברים למחשב החדש שיש לי... במפרט חוץ מהכרטיס מסך השרוף
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
שלום. יש לי 2 מחשבים בבית די זהים עם 2 הבדלים עיקריים, לאחד מעבד Q9550s עם 8 ג'יגה זכרון פנימי ולשני Q8200 עם 4 גי'גה זכרון פנימי. משום מה המערכת של ה- Q8200 דוחסת לי מהר מדי. ע"מ לברר מדוע הפעלתי את CPU-Z. מתברר שהמעבד שלי עובד על המכפלה הנמוכה שלו (6) לאורך כל הדחיסה למעט בשניות הראשונות מהתחלתה. אני מניח שזו הסיבה לביצועים הירודים. יש לי לוח אם גי'גהבייט מבוסס P35. אני לא מוצא אופציה לכבות את היכולת של המעבד לשנות מכפלה. חשבתי תחילה שזו אולי בעיית התחממות. פירקתי את המארז והצבתי מול המעבד וגוף הקירור שלו מאוורר ביתי גדול על מהירות הכי גבוהה. במגע עם המעבד (גוף הקירור) הוא קריר מאוד ולכן זו לא נראית לי הבעיה. מה ניתן לעשות? מה הפרמטר שגורם למעבד להוריד את המכפלה? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום נכנסתי לביוס, ותחת CPU מצאתי ארבע שורות שאמרו לי INTEL PENTIUM 4 100MHZ X8 800MHZ עכשיו כל השורות מלבד X8 קפואות.....את X8 אני יכול לשנות עד ל X24 יש לי מעבד 1700 , על לוח ECS P4VXASD2 זה הגיוני שהמכפלה פתוחה ככה?! ועוד משהו מה זה CAS? ראיתי שזה מכוון על 3 אז העברתי ל2 כי שמעתי איפשהו שזה יותר טוב ואני חושב שחל שיפור.... באמת זה יותר טוב? תודה!
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לפני כשבוע רכשתי מעבד AMD2600XP BARTON ןלוח ABIT NF7-SL איך אני יכול לדעת אם המכפלה של המעבד נעולה?האם יש דרך מסויימת לבדוק זאת? תודה ;D
-
- 6 תגובות
- 654 צפיות
-
-
היי! כידוע לכם (או שלא), רכשתי לאחי מחשב חדש. עכשיו הסתכלתי בביוס, וראיתי שיש אפשרות להעלאת המכפלה של המבד מ11.5 ומעלה (או מטה). רציתי לשאול אם זה פיצ'ר שיש לבארטון הרגיל? כי אם לא, יכול להיות שמכרו לי 2600 מובייל?
-
- 12 תגובות
- 707 צפיות
-
-
מכפלות לXP 64 +2800 - הועבר לאוברקלוק וקירור
-
- 0 תגובות
- 477 צפיות
-
-
-
שלום מה מצב??? טוב אז ככה ריתי שאתם כודבים פה על מכפלות שיש במעבדים ומכפלות פתוחות סגורות אז רציתי לדעת מה זה תודה
-
- 15 תגובות
- 981 צפיות
-
-
לפי מה שאני יודע המכפלה במעבדי אינטל נעולה ולכן אינה ניתן לשנותה אבל ראיתי בכמה תמונות מהתוכנה cpu-z של כמה אנשים בעלי אינטל עם מכפלה פתוחה? האם המכפלה נפתחת אחרי מהירות מעבד מסויים נגיד אחרי ה 3.2 ghz המכפלה נפתחת? האם יש דרך לפתוח את המכפלה ? אני מתכוון לקנות intel 3.0 ghz האם המכפלה הגבוה -15 יפריע לי להגיע לבאס רצוי 265 ?
-
- 5 תגובות
- 646 צפיות
-
-
דיווח חדש מצהיר כי מחיר מעבד ה-Threadripper המוביל עשוי להיות נמוך מהצפוי, ונמוך משמעותית מהעלויות עליהן הכריזה אינטל במשפחת ה-Skylake-X שלה לכתבה
-
- 19 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו רוצה מעבד עדכני עם שש ליבות במחיר התחלתי של 150 דולר? לכתבה
-
- 1 תגובה
- 881 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם החלטתי לשדרג קצת את הזיכרון ולעבור מ 4GB ל 8GB לשם כך קניתי ארבעה סטיקים של 2GB, כולם samsung m3 78t5663eh3-cf7 כאן מתחילות הבעיות: 1. במאפייני המחשב שלי רשום שיש 8GB אבל רק 3.24 usable, ניסיתי את העניין הזה עם msconfig ושינוי ההגדרות ב boot, לא עזר והתיבות לא היו מסומנות מלכתחילה 2. בדיקה עם cpu-z מראה שהזכרונות עובדים בתדר של 400 Mhz במקום 800 3. בביוס הכל נראה תקין, אבל לא התעסקתי שם יותר מדי, רק ראיתי שזה מוגדר על 8GB זכרון שעובד במהירות 800MHZ, נראה לי שבתצורה 6-6-6-18 (לא סגור על זה, אני יכול לבדוק אם זה קריטי) שורה תחתונה - איך אני גורם למערכת להכיר את הזכרונות החדשים וגם להשתמש בהם? זה המפרט: מעבד: E8400 3GHz לוח אם: Intel Desktop Board DQ35JO כרטיס …
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, בזמן האחרון יש לי מלא בעיות במחשב. הכול התחיל שיום אחד פירמטתי את המחשב ובאתי להתקין וינדוס מחדש, המחשב עשה לי המון שגיאות בהתקנה פעם הוא טען שהדיסק פגום והוא לא יכול להעתיק קבצים מסויימים (בכול נסיון התקנה חדש הקבצים "הבעייתים" היו שונים) לפעמים הוא כן הצליח להעתיק אך עשה שגיאות בהתקנה זה קרה לי ב 3 וינדוסים XP, 2000, 98 לא יודע איך אחרי 50 נסיונות פתאום זה הצליח להתקין את הוינדוס אך מאז יש לי מלא בעיות. המחשב מקפיץ מסכים כחולים ועושה ריסט, פעם אחרי 5 דקות ופעם אחרי 2 שעות או שהוא פשוט סוגר לי חלונות בלי שום סיבה אני גולש באתר מסויים או עובד עם תוכנה ופתאום היא נסגרת ולפעמים הוא פשוט נתקע ורק ריסטים עוזרים במצב כזה, וגם בד"כ אחרי ריסט דברים מסויימים לא נשמרים כ…
-
- 7 תגובות
- 609 צפיות
-
-
באתר MicroCenter הופיעה המודעה בא הם מראים שב27.7 יגיע ה X6800 לחנויות ואת השאר ב7 באוגוסט. זאת אומרת מלאי פה בארץ רק באמצע אוגוסט? למה אינטל עשתה השקה נייר ב14.7 ועוד השקה נייר ב27.7? למה לא להקדים כמה שיותר את ההשקה? האתר: http://www.microcenter.com/specials/core2_intro.html לדיון בנושא ב XS: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=108462 [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 537 צפיות
-
-
נו... מה יש לכם להגיד על זה, אפשר לומר דבר אחד... אנחנו רק נרוויח מזה http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34873
-
- 7 תגובות
- 851 צפיות
-
-
פרק א': לראשונה בהיסטוריה AMD מעבירה שעור לתלמידה אינטל. The New Athlon Processor: AMD Is Finally Overtaking Intel http://www.tomshardware.com/reviews/athlon-processor,121.html אני זוכר את התקופה הזו כאילו זה היה אתמול - כולנו יושבים מרותקים למסכים ולומדים את השחקן החדש בשוק בהשתאות ואדיקות, תוך פליאה, הכיצד הם הצליחו לעשות את הבלתי אפשרי. **זו היתה הפעם הראשונה עבורי, שלאחריה עברתי ממחשב מבוסס מעבד אינטל (Celeron 300A מומהר ל- 450mhz) אל מחשב מבוסס מעבד (AMD duron 800mhz) בשנת 2000. ציטוט מאמצע הכתבה שמספר את התמונה המעניינת אז, על הניסיון החפוז משהו מצידה של אינטל, לצמצם פערים כדי שלא לעשות…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת אם למישהו יש דעה מוצקה לגבי העדיפות של אינטל על AMD או להיפך... אני דיי סגור על אינטל אבל אני פתוח להצעות. מה הקטע עם הקרטוע של אינטל לגבי ה 64BIT - התגברנו על זה או לא?... אני צריך לצפות שהאינטל\AMD החדש שלי יחזיק אותי או שעוד חודשיים אני אצטער שלא קניתי את האחר...? אני יודע שזו שאלה שאפשר לענות עליה ככה או ככה - אני פשוט צריך לשמוע כמה שיותר דעות לפני שאני משתכנע.
-
- 11 תגובות
- 895 צפיות
-
-
האפשרויות מגוונות, ההחלטה קשה, ואני רוצה נימוקים בבקשה, כי אני עוד שבוע קונה מחשב ואינני יודע במה לבחור! CROSAIR (אוברקלוקר מובטח, אבל מחיר יקר נורא!) WINBOND BH-5 (אותו צ'יפ של corasir אבל אין לי הבטחה לOc, חוץ מזה שצריך לקנות לו צלעות קירור במאה שקל!) TWINMOS (שמעתי עליהם רק דברים טובים, אבל גם להם צריך לקנות צעלות קירור! ככה שההבדל מחירים איננו משמעותי)
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש לקנות לוח אם בניו אג שיעלה עד ה- 170$ לוח אם בשביל AMD Athlon 64 4200X2 AM2 יש למישהו המלצות טובות?
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
מאיזה סיבות הזכרון יכול השרף עם אפשר תכתבו את כל הסיבות (למשל:אם זיכרון לא מחובר טוב עם הוא מתחמם וכו') תודה לעוזרים !!!
-
- 3 תגובות
- 542 צפיות
-
-
המחשב שלי מופיע במפרט בצד ולחבר שלי יש מחשב דומה אותו המעבד לוח אחר גם של ג'יגה בייט וזכרונות גם שונים אבל אותה הכמות. שנינו הרצנו SUPER PI ויש פערים בין המחשבים.. המחשב שלו עושה את הבדיקה הראשונה שם ב00.228 ושלי ב00.169 וכמובן שמכאן כל בדיקה אחרת הפערים רק גדלים.. עניין אותי לדעת מה הגורם שמשפיע על זה והאם זה פערים סטנדרטים או לא?
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
מדוע קיים הבדל בין מעבד AXP שפועל ב2000mhz למעבד A64 שפועל באותה מהירות? (באפליקציות 32BIT כמובן) הבנתי שAMD עושים יותר פעולות בכל מחזור שעון מINTEL ולכן AMD יותר מהירים לאותו Mhz. אז מה בנוגע לA64? מה שונה בארכיטקטורה מAXP? הוא עושה עוד יותר פעולות למחזור אחד? נא פרטו את הסיבה\סיבות לכך שA64 יותר מהירים מAXP
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
המון דגמים, הבדל עצום במחירים אפילו עבור מוצרים של אותן חברות, והבדל ביצועים לא מורגש. למי נועדו הזכרונות היקרים? יש מצבים שבהם הם משתלמים? זה אוכל אותי מבפנים :-X
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
-
-


