עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by galala,

    אם כן ואם לא(???) אז הינה לכם

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. http://www.tomshardware.com/2007/05/04/which_is_the_best_mainstream_cpu/page11.html רואים בהבדל משמעותי שמעבדי AMD עדיפים במחיר ובביצועים על מעבדי INTEL למשתמש הממוצע וההפתעה הכי גדולה היא שהתכנולוגיה המיושנת של AMD מבזבזת םחות חשמל וצורכת פחות WATS דבר שהייה נראה לא הגיוני ... תיתווכחו עם תום ;D

    • 6 תגובות
    • 977 צפיות
  3. לא קבלתי חוברת על הלוח של המחשב שלי משהוא יכול לעזור? יש לי לוח של אינטל Intel gribaldi 845g

    • 11 תגובות
    • 995 צפיות
  4. ........... תודה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. מישהוא יכול להסביר לי אחד ולתמיד איך אני מחבר את המיקרופון והרמקולים דרך ה F_AUDIO אין לי את החיבור המיוחד אבל אני רוצה שתגידו לי איך מחברים את החוטים ללוח כך שזה יפעל יש לי לוח של GIGABYTE 7VRXP1.1

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  6. טוב אני רואה פה המון דיבורים על סוקט כזה ועל סוקט אחר. אז אני אשמח אם תבהירו לי את התמונה . . . אם יש לי נגיד סוקט 478 אז זה אומר שהמעבד שלי לא יתאים ללו אם בעל סוקט אחר? איפה ההבדל בלוח או במעבד (או בשתיהם ..) ? ככל שהמיספר יותר גבוהה זה יותר טוב? ? על מה זה משפיע ביכלל?

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  7. Started by snik,

    אם משהוא מכיר או יכול לחוות את דעתו אני מעוניין בלוח טוב ל AMD Phenom 2 X4 945 Quad Core AM3 BOX http://www.biostar.com.tw/app/en/mb/index.php?S_ID=10 אשמח לקבל חוות דעת עבור הלוחות של BIOSTAR (פשוט הם זולים) תודה

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  8. ראו תמונה: נראה לי כמו איזה חיישן. [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  9. יש לי את תוכנת SANDRA היא אומרת לי שמשו לא בסדר לי בביוס השאלה היא מה זה ביוס

    • 6 תגובות
    • 3.5k צפיות
  10. מישו יכול להסביר לי קצת על Dual Core? מה זה בהרחבה, וגם מתי זה נחוץ ושטויות תודה אנשים גם לינקים יתקבלו בברכה תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  11. השאלה בכותרת

    • 6 תגובות
    • 757 צפיות
  12. מעבר פיתוח טכנולוגיות ה 65 וה 45 ננומטר משלב המחקר אל שלב פיתוח ייצור על פרוסות סיליקון. המשך מחקר ופיתוח משותף לגבי 32 ננו מטר. הסכמה לייצור מעבדים עבור AMD בטכנולוגיית 65 ו 90 ננו מטר גם אצל צד שלישי - כלומר אל במפעלי AMD או IBM. בזמנו, ב 12 ל 2002 חתמה AMD הסכם דומה עם IBM וכעת הוחלט בין החברות על הארכת תקופת ההיתקשרות עד 2008 ההסכם נחתם ב 15 ל 9, לפני שבוע. מקור: http://biz.yahoo.com/e/040921/amd8-k.html http://www.theinquirer.net/?article=18609

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  13. Started by BIGWOLF,

    לאחרונה, (ובעצם כבר הרבה שנים) חשבתי על אותם אנשים אשר בוחרים את המעבד שלהם לאחר בדיקת בנצ'מרקים שונים. לפי עניות דעתי בנצ'מרקים הם חשובים מאוד, אבל... לקנות מעבד / לבחור מעבד ע"פ מבחני בנצ'מרקים זה טעות ! - וכאן אני צריך את דעתכם המקצועית... דוגמה: בעקבות אחד הדיונים בפורום הזה ( http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=315728.0 ), מעבר לחוסר הכבוד לפתוח אותו, אחרי שהבן אדם קיבל מעל ומעבר ליועץ מקצועי - שלא היה מקבל בשום מקום ובשום חנות מחשבים, חשבתי עוד פעם על המעבדים... כמה אנשים שעובדים עם פוטושופ, וכל תוכנה אחרת אשר ע"פ הבנצ'מרקים מקבלים את מבחני הביצועים הטובים ביותר, באמת יעבדו עם קבצים גדולים בהם באמת אפשר להרגיש את תועלת המעבד ? רוב האנשים עובדים עם קבצים די…

    • 5 תגובות
    • 968 צפיות
  14. רציתי לדעת בבקשה מי מבינהם הכי טוב מבחינת ביצועים? ודרך זה רציתי גם לישאול על איזה מחשב כדאי ללכת: מבוסס INTEL או מבוסס AMD ? תעזרו לי בבקשה ליפתור תדילמה.. : תודה.

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  15. Started by ISmile4U,

    קראתי עכשיו באתר Tom's Hardware Guide שהצ'יפסט החדש 655 של SIS לא כזה מלהיב בכלל ויש לא בעיית תאימות עם זיכרונות ובשורה התחתונה הם לא ממלצים לרוץ ולקנות לוחות עם הצ'יפסט הזה. הם טוענים שיש לו פוטנציאל אבל הוא עדיין לא מספיק בשל. SIS הכתבה על הצ'יפסט 655 של

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  16. Started by giladbi,

    בלינק הזה מתוארת בקצרה מערכת http://www.automatedtrader.net/algo-trading-news-1036.xhtm INTEL XEON איפה אני יכול לקבל הערכת עלות של מחשב כזה?

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  17. Started by alon23,

    מי מחפש לקנות את המעבד I7-3770K TRAY ? כל מי שמעוניין לעזור להרים מכירה קבוצתית ולפנות לחנויות מוזמן לפנות כאן 1. alon23

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. https://wccftech.com/amd-ryzen-and-intel-core-cpu-market-share-may-2019/

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. אני מתכנן לקנות מחשב דנדש עם צאתו של הקונרו הבא עלינו לטובה. מבחינתי תמיכה ב Crossfire 3200 - RD580 היא חובה (פשוט משום שכרטיסי המסך של nVidia וה SLI שלהם פחות טובים מ ATI וה crossfire ואני מתכוון להשקיע בכרטיס חזק מאד). כמובן שיכולות OC טובות יתקבלו בברכה. האם מישהו ראה תחזית ללוחות כאלה? (אני בטוח שיהיו - זה ענין של זמן)

    • 7 תגובות
    • 813 צפיות
  20. Started by Apexa,

    מעבדי ה i5 יהיו זמינים למכירה ביום שני בrsm iqpc tsm ksp אולי גם בivory מכירת מעבדי הi7 יהיו זמנים ב29 לחודש מעבדי הi5 של יום שני יהיו זמנים בtray בי

    • 26 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by ZeppeliN,

    שלום, אני יכול למכור את הלוח אם שלי + מעבד+ גוף קירור+זכרון ב1200 שקל. אז אני יכול לקנות AMD 3800X2 S939 ולוח אם ABIT K8N וזכרון ראם (512MB בסטיק אחד) וזה בוספה של 180 שקל. זה שווה לי? ואז בהמשך אני יוסיף עוד 512MB

    • 6 תגובות
    • 523 צפיות
  22. לקראת השקתו המיועדת של דגם 16 הליבות החדש - תוגלו להשיג את דגמי 2017 המתקדמים של מפתחת השבבים במחירים נמוכים מאי פעם לכתבה

  23. Started by veloks,

    יש לי כרגע 2 זכרונות DDR של 2.5-3-3-6, אחד מהם של hynix והשני של samsung. הזכרונות כמובן אינם עובדים ב DUAL CHANEL. אני שוקל לקנות OCZ 512MB (2x256) DDR-RAM 3200 EL Optimized Dual Channel Kit. הבעיה היא שהם די יקרים ואני היתי רוצה למכור את הישנים. האם מישהו יודע או מכיר מישהו שצריך? או לפחות מקום שקונה חומרה ישנה ?

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  24. Started by the kon,

    שלום מה מצב?? טוב אז ככה רציתי לדעת בכמה שווה לי למכור מעבד ווילימט(כנראה) שעובד במצב טוב??? תודה

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים