עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by ychamp,

    אני בונה מחשב חדש שאני רוצה שיהיה שקט אבל עם תמיכה ב-64 אז חשבתי לקנות turion. מישהו מכיר חנות בארצות הברית שמוכרת אותו??? :s05: :s05: :s05: :s05: :s05: :s05: :s05: :s05: :s05: :s05:

    • 6 תגובות
    • 753 צפיות
  2. Started by freesoul23,

    ואיזה שידרוגים ניתן לעשות, הכוונה עד איזה מהירות המעבד אפשר לשים ואיזה כרטיס מסך חדש אפשר להתקין?

    • 8 תגובות
    • 753 צפיות
  3. Started by Tik-Tak,

    זה שאלה לחבר שלי, יחובר מעבד D930. ולא הוא לא יודע מה זה OC, וכן אני מכיר לוחות יותר מוכרים ויותר זולים, אבל אפשר מידע כלשהו על הלוח הזה, מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 502 צפיות
  4. זה מה שמציאים לי ב"איבורי" לאתלון 3000 זה לוח טוב.. ?

    • 4 תגובות
    • 550 צפיות
  5. אני לא מחפש לרדת לעומק הדברים אלא להתעדכן. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  6. ואם כן, איך אפשר להיפטר ממנה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. המלצו לי עליו לאובר קולינג אבל אני לא מכיר תחברה מישהוא יכול לתת לי פרטים עליו אם זו חברה אמינה וטובה או כדי להחליף ללוח אם של חברה מוכרת לאובר קולינג תודה

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  8. יש לי 2200 והלוח אם לא תומך בו, רק עד 2100 אז אם מישהו מעוניין להחליף איתי אז תכתבו

    • 6 תגובות
    • 697 צפיות
  9. Started by sar_007,

    מישהו מעונין למכור לוח אם שמתאים לפנטיום 3 500 עד 200 שקל

    • 1 תגובה
    • 823 צפיות
  10. לילה טוב לכולם {שעה 22:52} נכון לרגע כתיבת שורות אלו, רציתי לדעת אם מישהו מצא מקום בארץ שניתן לקנות בו את ה-Abit BH7 החדש של Abit שלפי מה ש-Abit אומרים זה הלוח הכי טוב שקיים לאוורקלוקינג למעבדי Intel Pentium 4. אז לכל מי שיודע איפו אפשר לקנות שיידע אותי. תודה מראש, מתן {ולילה טוב לכולם}.

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  11. Started by Sheik Yerbouti,

    יש לי F6. יש הבדלים? יציב? לא יציב? כדי לשדרג?

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  12. Started by benor,

    עכשיו מותקן אצלי, בינתיים לא נתקלתי בבעיות. אני חושב שאני מרגיש שיפור מסוייים במהירות. את הדרייבר אפשר להוריד מ- www.guru3d.com

    • 5 תגובות
    • 714 צפיות
  13. Started by roeesnir,

    הגיוני??

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שלום מישהו יכול לומר לי מה מיוחד בלוח אם הזה???

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  15. Started by arkadur,

    אני מחפש ספציפית את הזכרונות הללו, אם מישהו נתקל בהם איפהשהוא - אשמח לדעת. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  16. אז שוב אני באותה התלבטות, האם להחליף את הP5N-D בStriker II Formula תמורת תוספת של 600 ש"ח קראתי בפורומים בחו"ל ולא חסרים לכלוכים על אסוס, לדוגמא בעיות בביוס שמצריכות עדכונים ובעיות דרייברים למיניהם, בעיות עם הQuadים, למשל יצאו בטענה שהStriker Extreme לא אוהב מרובעי ליבה וצריך לשבת טוב על הלוח עם עדכונים וכל מיני חרטות בשביל שיעבוד כמו שצריך וכולם ממליצים על הEVGA מבחינת הצ'יפסט של ה780I אז מה אתם אומרים, סתם זיבולים כי אסוס מעדה קצת פה ושם ולא צריך להכליל את כל הלוחות? יש למישהו מידע ספציפי בנוגע ללוחות הנ"ל לגבי ביצועים(גם OC), אמינות בעיקר, ביוס-דרייברים וכו'? פשוט אין לי כל כך זמן להחליט עם איזה לוח להשאר, יש לי זמן עד יום ראשון ואני כבר מת מת מת ללוח שלי!!! ואני…

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  17. Started by eloya,

    היי, מדובר במחשב חדש פנטיום 4. לוח - gigabyte 667 ultra מעבד 2.4. הלוח תומך בזכרון ddr 266\333 הרד דיסק חדש - בקיצור הכל חדש... קניתי סלוט זגרון 512 מגה 333 כאשר אני מכוון את הביוס ל 333 המחשב קורס - בעית חומרה כאשר אני מכוון את הלוח ל266 המחשב עובד חלק. הלכתי למעבדה והמטומטמים החליפו מעבד!!! ואמרו שזה יסתדר ושאני רק אתקין שוב xp - התקנתי ושוב אותה בעיה. למישהו יש פתרון? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by GENERAL,

    http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=203 יתרונות/ חסרונות??

    • 2 תגובות
    • 545 צפיות
  19. יש מצב אתם מביאים ציונים מPcmark 02 או 04 בלי OC תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  20. טוב - קניתי מערכת חדשה- נכנסתי לביוס של הלוח אם ו...ממש איבדתי את עצמי שם מרוב האפשרויות..... אז בבקשה יש מישהו באמת עם הלוח הזה שיכול להגיד לי איך עושים מה? ואיפה? (ולא בכלליות להגיד בביוס איפשהו- לכן אני שואל מישהו עם אותו לוח). אז ככה נתחיל בהתחלה בשאלה פשוטה שלא מחייבת שיפור מקיף למערכת הקרור שליף יש לי זכרונות ADATA 500 MHZ - הבנתי שעם הוח הזה הם עובדים על 400 MHZ ואני יכול להוריד להם תזמונים ואז לקבל בוסט בביצועים (מבלי ממש לשנות דברים שיעלו חום במערכת ואז לקנות פתרונות קרור) - אז איך אני עושה את זה? ומה השילוב הכי כדאי..? (שוב תושבות לעניין של פרט אחרי פרט יתקבלו בברכה ולא תשובות "תשנה את זה בביוס איפשהו"...) תודה

    • 2 תגובות
    • 487 צפיות
  21. Started by MDK,

    הוא אמר שהם יוצאים עוד חודש או משהו כזה.

    • 28 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by integral,

    ההמלצות של התוכנות של קופת חולים הן על אינטל. השאלה אם למישהו יש נסיון עם ה AMD? אני לא מבקש דעות. בבקשה רק למי שיש עובדות.

    • 14 תגובות
    • 851 צפיות
  23. מישהו פה יכול להסביר לי על הסוגים השונים של כרטיסי זיכרון?? כמו למשל DDR 3 וכו'...

    • 6 תגובות
    • 637 צפיות
  24. אשמח לקבל הודעות בפרטי או כאן תודה רבה ארז

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  25. Started by Nihility,

    המעבד הזול החדש של אינטל. יש מחסור בביקורות עליו ואני מנסה להבין אם הוא שווה. בעיקר מעניין אותי לכמה המהרתם אותו.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים