מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
חשבתי על: MSI KT3 ULTRA2 AMD XP 1800+ MUSHKIN 256 PC2100 זה טוב הדגש הוא על המחיר והאיכות תודה לכל מי שעונה!
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני דיי חדש פה אז: מישהו יכול להסביר איזה ליבות יש ומה הבדל??? ??? ???
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
עשיתי בדיקה שגרתית בSANDRA לבדיקת המעבד שלי וזה מה שקיבלתי (P4 2.4GHZ 533MHZ FSB):
-
- 5 תגובות
- 804 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר בבקשה מה זה פרסקוט
-
- 6 תגובות
- 635 צפיות
-
-
-
מישהו יכול להסביר לי למה זה ככה? אני יודע שamd שונה מאינטל אבל אף פעם אף אחד לא הסביר מה בדיוק ההבדלים ולמה זה ככה ? תודה מראש יניב
-
- 9 תגובות
- 710 צפיות
-
-
זה מה שכתוב החוברת : The CPU supports 100MHz system bus. The SDRAM DIMMs and DDRs can synchronously work with 100 MHz or operates over a 266 MHz system bus. זה או 100 או 133? ואם כן אז לה כשאני שמתי ddr 400 זה עובד רק על 100? תודה אחים שלי!
-
- 4 תגובות
- 545 צפיות
-
-
ברשותי מעבד Intel Pentium 4 2.4Ghrz התומך ב- Hyper Threading (אם זה קשור). לפי מה שהבנתי מהתוכנה AIDA32, הדגם של מעבד הוא Northwood. קראתי כאן בכמה מדריכים והודעות על פנטיום 4 2.4C - האם זה מעבד כמו שלי? מה אומרת ה - C? כמו כן אני רוצה להתחיל לעשות אוברקלוקינג והבנתי שצריך לדעת אם המעבד שלך פתוח (או משהו), איך אני יכול לברר את זה? תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 805 צפיות
-
-
משהו לא מסתדר לי הרי P4 עובד בQdr X4 ששDDR עובד X2 או שחייבים לחבר שתי זכרונות DDR בשביל לקבל QDR תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
-
מנהלים לא מצאתי כותרת יותר עניינית מצטער nVidia nForce3 250Gb set/with 1.6GTs Hyper Transport FSB/3 DIMM with DDR-400/AGP-8X/6 PCI/USB2.0/ATA-133/S-ATA/SI3114/1GbE LAN/8CH Audio/ATX זה אומר שה-fsb הוא 1600mhz ?
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני לא מבין.. יש לי אפשרות לעשות את זה by spd... ויש לי nf7-sl וזכרונות של samsung pc 3200 עכשיו מה זה נותן לי שאני משנה.. מה יותר טוב ככל שזה יותר נמוך? גבוה? אפשר בבקשה שיסבירו לי על הנושא הזה? כל הקטע הזה של latency ו timing תודה! :D
-
- 12 תגובות
- 779 צפיות
-
-
יש לי לוח INTEL 965P לא עם כרטיס מסך מובנה. אני משתמש בכרטיס 7600GS. אולי בגלל זה...? אם אני לא אשים שום כרטיס מסך אז אני לא אראה כלום(יכול להיות שאז זה יהיה ב ENABLE)? [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 562 צפיות
-
-
א. סינכרון ב. יחסים בזכרונות (דוגמא - 2:2) תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ולמה אף פעם לא מציעים לי AMD באף חנות מחשבים? זה כאילו לא אופציה באף מקום.
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הם בעצמם לא הסבירו לי רק אמרו שהם לא אוהבים אותם
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני מחפש לוח אם חדש והייתי רוצה להבין קצת יותר בנושא. מה אומר צ'יפסט ולאילו דברים יש לשים לב כשקונים לוח אם?
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
מה ההבדל בין cl 2.5 לבין cl 3 וכן אלה ... ( מדובר בזיכרונות) , למה 2.5 יקר יותר מ 3 ?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
דבר http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3566 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4744
-
- 1 תגובה
- 507 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה זה - Retial, Box, Tray?
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
-
בתכנת Intel ID utility מופיע כך: מישהו יכול להסביר לי מה זה כל הקטע של ה-Proceesor classification? ומה זה Packaging?
-
- 3 תגובות
- 960 צפיות
-
-
-
מה ההבדל בינו לבין מעבדים "רגילים" כמו XP או פנטיום 4...
-
- 8 תגובות
- 7.5k צפיות
-
-
מזה הצ'יפ הזה ולמה הוא משמש ולמה אין אותו בהרבה לוחות אם רק כמה בודדים
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-


