עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. 2x512MB Mushkin BLUE 2-3-3 על איזה צ'יפים מבוססים? ועל איזה pcb הם יושבים? תודות לעוזרים (משיג אותם במחיר נמוך במיוחד- למעוניינים)

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTE0OCwxLCxoZW50aHVzaWFzdA== שני חידושים עיקריים הם ה Expanable Layer 3 Cache והאפשרות ל Clock נפרד (ושונה) לכל ליבה DICE. כלומר בהתאם לצורך ניתן להפעיל מספר כלשהו של ליבות במהירויות שונות כדי להגיע למקסימום חיסכון בהספק. עריכה: אין לי מושג למה הדבקתי את זה באמצעי איחסון, טעות . בהזדמנות הראשונה להעביר למעבדים. בעצם לנעול כי כבר Terjen הקדים אותי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=199549.msg1749254#msg1749254

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  3. Started by boaz2463,

    שלום לכם. רציתי יעוץ והסבר מכם על הלוח הנ"ל (קראתי הרבה על הלוח מתוך האתר של ASUS ומתוך הפורום כאן הבנתי כי זה לא טוב מאוד . שאלותי : 1. מה ההבדלים בין הלוח הנ"ל ללוח האסוס שבביקורת? 2. האם קיימת יציאה אודיו אופטית או קואקס? 3. האם הוא תומך במערכי RAID ואיזה ? 4. האם תומך ב SATA2 ? הלוח מיועד למחשב חדש שאני מתכנן לקנות לא מיועד למשחקים מיועד בעיקר לעבודה של עיבודי תמונה של 6-12MB ועבודה עם תוכנות CAD מידי פעם ואולי בעתיד לעריכת וידאו. המחשב מתוכנן לשימוש של 5 שנים ומעלה את שאר השאלות בקשר למפרט אני אשאל בפורום מתאים. נ.ב. איזה זכרונותכדאי להרכיב ואם יש צורך בקירור המעבד תוכנן ליהיות איזה דגם זול של P.D בינתיים עד לאגירת כסף נוסף לקונרו אבל הבנתי מהפורום כי כדאי לקנות E6…

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  4. דור מעבדי ה-Core החמישי למחשבים נייחים אולי יזכה לעדנה קצרה מאוד לפני השקתו של דור ה-Skylake השישי - אך הוא גם עשוי להביא עימו יכולות מרשימות עד מאוד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%a2-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a3-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%93%d7%99-%d7%94-broadwell-%d7%94%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a/

    • 23 תגובות
    • 4.6k צפיות
  5. Started by T-Flash,

    לפני כמה ימים, נודע לנו על התוכניות של AMD לעבור לתהליך יצור של 65 ננומטר. כזכור, מתוכננים 4 מעבדים ל 65NM ו 2 מעבדים שישארו ב 90NM. האתר DailyTech פירסם את מפת הדרכים של מעבדי AMD, אבל הפעם מחולקת לתהליכי יצור שונים. מהטבלה רואים שהשיווק של מעבדיי 65NM יתחיל כבר ברבעון הראישון של שנת 2007, ויביא איתו 4 מעבדים מחודשים. וכפי שרואים, AMD לא מתכוונת לייצר מעבדים חדי ליבה ב 65NM. השמות של הליבות ב 65NM יהיו Brisbane.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by qqaaz,

    שלום אני מעוניין לקנות מחשב חדש ואני מחפש מידע לגבי CHIPSET בעיקר עבור AMD אני מחפש אתר שיסביר את ההבדלים בין הסוגים והיתרונות וחסרונות ולאיזה שימוש מיועד כל סוג. מי שיש לו לינקים אנא פרסמו. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  7. Started by Bone-Breaker,

    אם למישהו יש מידע עליו או איפה אפשר לראות השוואות או גרפים או כל מיני דברים רק אני רוצה לדעת עליו יותר.. תודה

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  8. Started by ilaysk,

    שלום אני אשמח מאוד עם היה אפשר לספר לי מידע על ה Nehalem מה הולכים ליהיות הביצועים שלו (מה מצופה לפחות) וחשוב מאוד מה התאריך יציאה שלו תודה מראש על העזרה

    • 5 תגובות
    • 878 צפיות
  9. שלום. דובר בחדשות האתר על מעבדי 6 ליבות עם שם קוד טובן. אני מעוניין לדעת איפה אפשר למצוא מידע עליהם.או מתי יש צפי לראות אותם בכלל בארץ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  10. Started by EagleX2,

    רציתי לדעת על איזה ערכת שבבים מבוסס הכרטיס ואיזה כרטיסים עתידים לצאת עם ערכות שבבים טובות ל AMD 64BIT 3000+ ומתי? (וכמובן אם יש מחירים משוערים)

    • 7 תגובות
    • 619 צפיות
  11. Started by PCguy,

    אשמח לקבל לינק להשוואות מעבדים{ amd\intel} בתודה pcguy

    • 2 תגובות
    • 511 צפיות
  12. Started by shlomid,

    משהו מכיר את הזיכרון הזה של TWINMOS: http://www.twinmos.com/dram_ddr400.htm רציתי לדעת כמה ננו סקנד הג'וקים שלו ( חיפשתי ולא מצאתי ) והאם הזיכרון הזה טוב גם ל-OC תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  13. Started by Luffy,

    הפכתי את האינטרנט כדי למצוא פרט אחד קטן (ללא הצלחה): מה המתח שבו אמורים הזכרונות האלה לעבוד בו? האם ייתכן כי הם מקור הבעייה שלי עם לוח האם - ולו בגלל שהם מקבלים מתח נמוך מדי (ערכת שבבים P35)? האם זה יכול לגרום לבעיות BOOT בשלב שלפני POST? אודה לכם על כל פיסת מידע. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  14. Started by GTxZ,

    הזכרונות של מושקין הם הכי זולים שמצאתי האם הם בסדר? למה הם כל כך זולים? ועוד שאלה http://www.skypc.co.il/pl_product~996593~15~0.htm מזתומרת 1000Mhz? למה זה לא 1066Mhz?

    • 7 תגובות
    • 652 צפיות
  15. האם מומלץ להשקיע על חברה מסויימת טובה של זיכרון כמו קינגסטון סאמסונג וכ"ו בהבדלים של 100 ועד 150 כשמדובר בזיכרון זול יותר כמו micron באחריות לכל החיים אפ"י שזה סתם חברה

    • 5 תגובות
    • 695 צפיות
  16. שלום לכולם יש לי לוח של ג'גיהבייט מדגם ga-x38-ds5 יש לי 8 חיבורי סאטה ללוח הזה 6 מהם צהובים ושתים סגולים http://shop.tsukumo.co.jp/special/071026a/img/tsukumo/071026a01m.jpg אני קורא בחוברת ולא מצליח להבין ממש מה ההבדלים בינהים הצהובים הם(sata 3Gb/s connectors controlled by ich9r orange) הסגולים (sata 3Gb/s connectors controlled by gigabyte sata2 purple) משהו יכול לעזור לי ולהגיד לי מה ההבדלים בינהם תודה

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  17. Started by alergic,

    אני מרכיב מחשב חדש וצריך מידע על הלוח כדי לדעת אילו ג'מפרים להדליק,מה לחבר והכל הבעיה שאין על הלוח שם (ישן מאוד-378) זה כל מה שכתוב עליו: pc133 gfx pro ht2543cb1 taiwan canada class-b ices-003 אז אין לי מושג איפה לחפש-יש CHIP של SIS וAUDIO של CMEDIA...

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by davokado,

    שלום לכולם! ישל לי את השילוש הזה: Shappire 4870X2 2GB OCZ 4GB 800MHZ Core 2 Qued Q9550 השאלה כזאת: יש לי כרגע לוח אם MSI P35 NEO. אם אני מחליף את הלוח לאחד יותר מתקדם, אז יהיו לי ביצועים יותר טובים? נכון שיהיו לי אפשרויות חיבור יותר טובות(סלוטים של DDR3, שני חיבורי PCI-E, וכו'...) אבל תאכלס, עם השילוש שיש לי, אני יקבל ביצועים יותר טובים?? ועוד שאלה קטנה: מה עדיף: Q9550 או Q9550s? תודה לעוזרים!!!

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  19. Started by blue_wolf,

    שלום לכם היתי רוצה לדעת , אם בלוח : MSI 865PE Neo3-f אני יכול לשים זכרונות מסוג DDR2 תודה לעונים

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  20. Started by harfar,

    שלום הייתי רוצה לקבל מידע על לוח האם GIGABYTE GA-965P-DS3. האם הוא נחשב לוח טוב, האם למישהו יש לינק לביקורת עליו, איך כרטיס הקול המובנה בו ועוד..... תודה

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  21. Started by Tranquility,

    OK *חזרתי לפורומים לאחר יותר משנה שלא הייתי כאן.... Sniff* אני אשמח אם מישהו יכול לעזור לי עם קניה של לוח אם חדש הלוח הוא למעבד XP2000 וכנראה שגם תבוא איתו איזו קניה של 512 DDR- 400MHZ עכשיו... אני רוצה : SATA ועדיף צ'יפ של כרטיס קול משולב של Nvidia הבנתי שזה חביב ++ תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 632 צפיות
  22. Started by netanel38121,

    רציתי לדעת בבקשה מה ההבדל בן הלוחות הבאים. GIGABYTE GA-EP43-DS3L ¤509 GIGABYTE GA-EP35C-DS3R ¤ 564 GIGABYTE GA-EP35-DS3P ¤ 655 האם ההבדל במחיר נותן תמורה? מה התוספות בלוח היקר יותר שבין השלושה - שבלוחות הזולים יותר אין? סתם סיקרן אותי מה ההבדל הזה במחירים. תודה .

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  23. Started by sigarilos,

    שלום לכולם. אני חדש בפורום והיתי רוצה לקבל עצה לפני רכישת מחשב חדש. היתי רוצה לקבל חוות דעת על מעבדי אינטל החדשים ה 64-bit. וכמו כן היתי רוצה לדעת עד כמה חשוב גודל ה Cash memory. תודה לכולם.

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות
  24. לוחות מבוססי סדרות הצ'יפסטים 965 ו-946 שיתמכו בקונרו Abit: AB8 Pro כנראה הולך להיות הלוח המפנק ביותר, הוא מבוסס על ה-P965, עם תמיכה בזכרונות מסוג DDR2 עד תדר של 800MHz ועד נפח של 8GB, סלוט PCI-Express x16 בודד (מה שמאשר שה-P965 לא יתמוך ב-CrossFire, ושה-Asus P5B Deluxe כנראה יאפשר חיבור שני כרטיסי מסך לתצוגה על 4 מסכים בו זמנית), שני סלוטים של PCI Express x1, ושני סלוטי PCI, ישנן עשר יציאות SATA II ויציאת UDMA בודדת, שני כרטיסי רשת Gigabit, עד עשרה חיבורי USB 2.0 ושני חיבורי FireWire. AB8 יהיה זהה פרט להורדה של ארבע יציאות SATA II וכרטיס רשת אחד. Albatron: PX975X לפי דיווחים יתמוך בקונרו, קחו מידע זה בערבון מוגבל שכן זה לא בטוח, אלבטרון בעצמם אומרים כי לא נפלה ההחלטה בעני…

    • 19 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. Started by DJPOWER,

    מקווה שזה הפורום הנכון... איפה אני יכול למצוא מידע שקל לקרוא על סרברים? תודה

    • 17 תגובות
    • 983 צפיות

דיונים חדשים בפורומים