עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. מי יודע מתי אמורים המעבדים החשדים של אינטל לנחות בחנויות ? האם מדובר בענין של ימים שבועות או חודשים ? מה אמורים להיות המחירים שלהם ? האם זכרונות DDR2 שכ"כ תולים בהם עיניים זמינים בכלל , וכמה הם אמורים לעלות ? מתי אנו צפויים לראות מבחני ביצועים שלהם ?

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  2. Started by Internal,

    חבר'ה תעזרו ישבתי כמה שעות חיפשתי ביצועים ו לא מבין כל פעם אחרת באתר אחד זה מנצח בשני אחר אז מי באמת יותר חזק?

    • 4 תגובות
    • 701 צפיות
  3. Started by i022052,

    חיפשתי בכל מיני אתרים כדוגמת: ולא מצאתי אזכור. אני מחפש לדעת איזה מעבד חזק יותר בביצועים. האם: Intel® Pentium 4 Dual Core LGA 775 3.0 GHz 925 2MB x2 BOX 64Bit 800MHz או Intel® Core 2 DUO LGA 775 1.6 GHz E2140 1MB BOX 64Bit 800MHz ומה זה אומר ההבדל ב cache?

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. הישן במהירות שעון של 1.86 החדש במהירות שעון של 2.8 ואיך ה E6300 הישן ביחס למשפחת ה 5000?

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  5. עד היום לא היה ניתן לעשות השוואה ישירה בסגמנט העליון, מכיוון שניידים שהגיעו עם Ryzen 4000 לא הגיעו עם מאיצים גרפיים פרימיום כגון ה RTX 2070/2080. בדור החדש של הניידים שמגיעים עם מעבדי Ryzen 5000 ניותל למצוא שילובים עם מאיצים גרפיים כגון ה RTX3070/3080 ולכן ניתן לבצע השוואה ישירה. אז מי יותר טוב לגיימינג בלפטופ (מי שעוקב אחרי התחום בנייחים לא יופתע מהתוצאה)?

  6. Started by sahargt,

    שלום רציתי לדעת מי מהדגמים יותר טוב למשחקיםו OC Pentium 4 3.2 GHz VS Pentium 4 3.2 GHz Extreme Edition תודה

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by Born2Kill,

    כפי שאתם נוכחים לדעת אינטל לאחרונה מובילה, אבל מה ייקרה בפעם הבאה, מי תוביל? האם INTEL תמשיך להוביל ביד חזקה? או AMD תפתיע בגדול?

    • 48 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. Started by Hard-Drive,

    אני רוצה לבנות לעצמי מחשב תותח שיהיה לאורח זמן ארוך ועל המודינג נדבר אחר כך חח ולא משנה איזה מחיר לוח תותח מעבד כמובן על איזה הכי מומלץ וזיכרון לא יודע אם יש על מה להמליץ אבל בכל זאת תודה לכל העוזרים

    • 10 תגובות
    • 703 צפיות
  9. במחשב שלי הפעלתי אותה וירד לי הטמפרטורה של המעבד ל31 מעלות וגם של הלוח אם ל31 עכשיו השאלה שלי היא מה זה בדיוק עושה איזה פעולה בדיוק שזה גורם לקרור? והאם זה פוגם בביצועים?

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  10. הייתי רוצה לדעת מי אמור לתת ביצועים טובים יותר: Pentium 4 2.80GHz (HT; 800Mhz) or Pentium 4 3.06GHz (HT; 533MHz ומה בדבר ה Pentium 4 2.60GHz HT; 800MHz ? איפה הוא משתלב בטבלת הביצועים מול המעבדים הנוכחיים? ואם תוכלו להסביר מה נותן באס גבוה, זה גם יהיה נחמד.. תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by nadav275,

    סתם מעניין לדעת כמה כאלה יש ומה הם חושבים עליו (ולעומת האיפוקס 8rda3+)

    • 9 תגובות
    • 696 צפיות
  12. Started by Psycho360,

    כותרת, בלי יותר מדי דיבורים...

  13. באפשרותי לקנות לוח של אסוסP5B הרגיל לא דלוקס במחיר טוב של 520 שקל מאיביי 1. עד כמה ובמה יותר טוב הדלוקס מהרגיל? 2.אם אני קונה OEM וזה ללא כל תוספות, אני תקוע בלקנות הכל מהחנות? 3.מי מבין הלוחות הבאים יותר טוב מהP5B הרגיל? Asus P5ND2-SLI nForce4 Asus P5B-E P965 Asus P5NSLI nForce 570

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  14. Started by igal_nazar,

    ההשוואה היא בין שני מעבדים, כאשר אחד שייך לניידים ואחד לשולחנים. המעבד הראשון הוא 2.0GHz Intel Core 2 Duo T7300 והשני הוא AMD athlon 64 +3000. מי מבין שניהם חזק יותר? תודה מראש יגאל

    • 7 תגובות
    • 647 צפיות
  15. איזה כרטיס מסך מובנה הוא החזק ביותר מבין הצ'יפסטיםה הבאים של NVIDIA ? NVIDIA 7100 Chipset http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_84_1212_1811&products_id=22177 nforce 630i http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_2821&products_id=23982 nforce 610i http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_86_1198_1732&products_id=19938 אם יש הבדל לטובת היקר ביותר, האם הוא משמעותי ושווה את ההפרש הכספי בין הלוחות ? תודה.

    • 7 תגובות
    • 872 צפיות
  16. Started by BeN-T,

    איזה מהלוחות אם תומך בPCI-EXPRESS 2.0 ep43-ds3l או ep43-ds3 ?? אני רוכש כרטיס מסך hd 4850 ddr3 ולכן חשוב הלוח אם יתמוך בPCI-EXPRESS 2.0 כדי שיעלו הביצועים נכון? לא יתבצע oc .

    • 21 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. Duron morgan 1200Mhz + 128 MB ram Duron morgan 1300Mhz + 64 Mb ram להתחשב במפרט שלי, מי מהצירופים יתן לי יותר ביצועים במשחקים וב3dsmax? אני קנראה גם יעלה את כול העסק ל באס 133 תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 741 צפיות
  18. Started by pc4u,

    הי מצעים לי P4 עם לוח של jtway אני אוהב את אסוס וא בדיוק יודע עם יש אסוס שתומח ב DDR

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. בכל במגזינים ההשוואה היא בין E6800 ל AMD

  20. Started by EazyP,

    היי, אני מחפש לוח אם שתומך בשני פנלי AUDIO קידמי ואחורי. לפנל האחורי יחוברו הרמקולים הראשיים והמיקרופון ואילו לפנל הקידמי יחוברו אוזניות בעת הצורך ומיקרופון נוסף. דרישה נוספת והכרחית היא: בחיבור האוזניות ניתן יהיה להשתיק את הרמקולים הראשיים, באופן אוטומטי. בניתוק האוזניות יחזרו הרמקולים הראשיים לעבוד רגיל. (כמו במערכת). מידע נוסף: הלוח הוא למעבדי אינטל 775 ;D אשמח לשמוע על המלצות ללוחות כאלה

    • 12 תגובות
    • 614 צפיות
  21. ?P4 3.0 Ghz S-775 2M Cache 64 bit? שעולה 1140 שקל או ?P4 3.2 Ghz S-775 1M Cache? - שעולה 1300 שקל באחד יש 2 מגה במקום 1 מגה ובשני יש 2 מגה הרץ יותר. אני חושב שהמעבד עם 2 מגה קאש יותר טוב אבל אם הוא יותר טוב אז למה הוא יותר זול?

    • 6 תגובות
    • 753 צפיות
  22. היי, איזה מעבד משתלם יותר למשחקים: 8400 i5 או Ryzen r5 1600? האם יש פגיעה משמעותית בביצועים של אחד מהם לעומת השני, לאור הבאגים של meltdown וספקטר? ושאלת המשך: בהנחה שלא מתוכנן OC, האם יש יתרון גדול ב-i5 8600 על פני 8400? תודה!

  23. Started by EPRO,

    שלום לכולם עד עכשיו הייתי די נעול על לוח של ABIT ליתר דיוק על IC7-G ואחרי שקראתי כמה תארדים ראיתי כי עדיפים הלוחות של EPOX האם הם באמת עדיפים ואם כן איזה לוח יכול להקביל ללוח ש לאביט IC7-G?

    • 37 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by Screw_Master,

    חבר שאל אותי היום מי הכי טוב לOC מבין הלוחות הבאים : ASUS P5B , DFI INFINITY FOR LGA 775\G , GIGABYTE GA-965P-DS4 , מקריאה מרובה פה בפורום , אני רואה שהDS4 , מה גם שINTEGRAL (האיש מאחורי מדור המפרטים המומלצים) המליץ עליו במפרט ל12,000 שקל למשחקים , אז בכלל אני כבר כמעט בטוח עליו , אבל , כן יש עוד "אבל" אחד , יש את העניין שהלוח ASUS P5B DELUXE (לא משתתף בבחירה , אז אל תתנו בבקשה הערות כמו "קח את הDELUXE וגמרנו , כי הוא פשוט יקר מדיי לפי מה שחבר שלי אומר , הוא רוצה לוח זול ואוברקלוקר טוב כמו הלוחות שציינתי למעלה) הוא סגנו של מלך האוברקלוק ASUS P5W DH DELUXE , והP5B הוא גרסא זולה של הP5B DELUXE אז בכלל אמור להיות טוב , ויש עוד ענייו אחד שגורם לי לפקפק בDS4 והוא העובדה שהצ'יפ…

    • 11 תגובות
    • 885 צפיות

דיונים חדשים בפורומים