עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. **לכל התותחים והמבינים צריך קצת עזרה, אם מתאפשר תנו תשובות מפורטות בבקשה. אני מעוניין בלוח אם שיכול להעביר DTS-HD למגבר ק"ב והבנתי שזה ניתן רק על ידי חיבור HDMI קראתי שיש מס' כרטיסים עם HDMI header 1.איך אני מחבר את זה למגבר 2.האם ניתן לשלב בין כרטיס מסך (8600GT ) לכרטיס קול און בורד עם יכולת (ALC-889A)DTS-HD ואם לא איך כן 3.האם צריך לקנות חלק נוסף על מנת לנצל את האפשרות של HDMI header 4.גם בלוחות ללא HDMI header כמו ‏P35C-DS3R יש על פי הפרסום ALC-889A עם יכולת DTS HD .מה היתרון של הלוח אם לא ניתן לנצל את העברת האודיו ללא HDMI

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  2. Started by 1,

    קיבלתי מחשב פנטיום 2, והלוח אם כנראה נשרף, הוא לא מגיב, ניסיתי הכל. עכשיו אני מחפש לקנות לוח אם יד שניה למחשב הזה שימש את אח שלי הקטן למשחקים ממש לא רציניים. אז מאיפה אני יכול למצוא לוח אם מתאים לנטיום 2 סלוט, איזה לוח אם אני צריך? והאם מישהו כאן מוכן למכור? אני מאזור הצפון (כרמיאל).

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  3. הכותרת אומרת הכל, אפשר גם יד שנייה וגם חדש, רק תגידו איפה לקנות.

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  4. Started by qt1h00,

    שלום, מחפש לוח אם לפנטיום 4 2.8C במחיר של עד 700 שקל. ללוח צריך להיות כרטיס רשת, כרטיס קול מובנים, DUAL DDR PC3200 ועדיף מאוד שיהיה בעל חיישני טמפרטורה. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 669 צפיות
  5. Started by sshrs1,

    שלום לכולם אני מחפש לוח אם למחשב חדש פנטיום 4 2.4 התקציב של 500 ש"ח בערך כמו כן שמעתי על לוח של ABIT SA7 מכירים ? הוא מגיע עם ציפסט של sis איך הם? כמו כן מחפש מסך 17 בתקציב של 1200 ש"ח בתודה מראש על כל עזרה טל

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    איפה אפשר לקנות בארץ של DFI או ASUS או להשיג מתאם של אסוס אם לוח אם ביחד... :-\

    • 6 תגובות
    • 598 צפיות
  7. Started by pazer005,

    אני רוצה לקנות את E6600 אני מחפש לוח. מבחינת כסף זה פחות בעיה, רק שאני לא רוצה לדעת שאני מבזבז אותו על סתם. אני כן הולך לעשות עליו OC. השאלה היא האם לחפש משהו שהוא טוב מבחינת מחיר / ביצועים או איזה משהו באמת טוב שישרת אותי לאורך זמן. משהו נוסף הוא שאני לא מחפש כל מיני פיצ'רים קטנים כאלה כמו איזה כרטיס סאונד למערכת קולנוע וכו'

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  8. שלום רב. יש לי בעיה, יש לי שני דיסקים קשיחים וצורב אחד, כולם PATA. אני צריך לוח אם שיהיה אם כרטיס מסך מובנה, יתמוך בקונרו, יהיו לו שני PATA ויעלה בסביבות 600. תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 818 צפיות
  9. Started by noambaum,

    אני מחפש לוח שיתאים למעבד שלי - 64 3400+ ושיתאים לכ.מסך שלי - RADEON 9800PRO יש מצב ?

    • 8 תגובות
    • 761 צפיות
  10. Started by it4chi,

    שלום, מישהו מכיר לוח אם מבוסס G965/G33 עם יציאת DVI? תודה.

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  11. Started by kikkler,

    מחפש לוח אם מבוסס (RDRAM (PC1066 ושתומך במעבדי אינטל עם 800MHz FSB לא הצלחתי למצוא אפילו אחד - למישהו בא לעזור ?

    • 5 תגובות
    • 650 צפיות
  12. היי, במסגרת בניית מחשב חדש, חבר שלי החליט לקנות את הכרטיס 1950XTX 512 GDDR4. כשבשלב מאוחר יותר יוחלף לכרטיס DX10 כלשהו (ואולי שניים) התלבטנו בין שלושת ערכות השבבים שיכולות להתאים לשני כרטיסי מסך 965 ו975X של אינטל, ו 680i של NVIDIA. המעבד יהיה כנראה 6300, ולא ברורים לנו ההבדלים בין שלושת הערכות (חוץ מזה ש680 היא הרבה יותר יקרה). מה הלוח שאתם ממליצים?

    • 5 תגובות
    • 644 צפיות
  13. Started by Fetalo,

    עשיתי חיפוש ולא מצאתי (אולי לא חיפשתי טוב) אם כבר דנו בזה אז אל תבזבזו עלי זמן רק תפנו אותי לדיון אז בקיצור לוח טוב עם הרבה פיטצ'רים ואפשרויות OC טובות אני מתכוון לקחת איתו זיכרונות 333 ולהעלות ל 366 תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. אני כל היום מיתרוצץ בין אתרים ומחפש לוח אם עם ערכת השבבים X38 של אינטל עם שלושה חריצי PCI...מבקש עזרה כי אני לא מצאתי של שום חברה היו רק 2 חריצים זה מה שאני מוצא ,אני צריך בעיקרון 2 (אחד לכרטיס פיסיקאלי והשני לכרטיס קול)ויש לי זוג כרטיסי HD2900 והם תופסים תמיד אחד כי הם עבים ולוקחים שתי סלוטים בלוח שיש לי כרגע הם מיסתדרים לי טוב כל הכרטיסים הינה ציור מה אני צריך ככה זה מסודר אצלי בלוח ASUS P5W DH DELUX...תודה לעוזרים!!! [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 954 צפיות
  15. Started by bg1987,

    אני בונה מערכת חדשה, וחשבתי לנסות לבנות מערכת על לוח אם מיקרו במקום סטנדרטי (בשביל בעיקר לחסוך במשקל המחשב - אני קונה כנראה p182 או p180 mini אם אני הולך על המיקרו) למערכת המקורית בחרתי את הלוח GA-P35-DS3L של GIGABYTE שנראה לוח מצויין לפי המון ביקורות, ומחיר סביר בהחלט. עכשיו אני מחפש לוח דומה אבל בגודל מיקרו ATX ולא הצלחתי למצוא, מישהו פה מכיר דגם דומה?

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  16. אם אפשר את המקסימום ביצועים ומהירות שניתן למצוא במחיר הזה... ותודה רבה

    • 4 תגובות
    • 788 צפיות
  17. שלום לכולם, רכשתי לוח אם מסוג ASUS P8Z68 DELUXE באייבורי כחלק ממחשב שלם,כרגע אין להם את הדגם עם ה-PCIE3 האם להתעקש ולחפש לוח אם בעל פונקציה זאת או שזה לא יהיה משמעותי כלכך,עליי לציין שאני רוכש GTX580 כך שלא נראה לי שאני אחליף כרטיס מסךבשנה וחצי הבאות. תודה מראש לעונים גיל

  18. Started by rafi121,

    כגון MSI 6566, שיתאים למחשב משנת 2002 עם 1 ג'יגה זיכרון 266. גר בפ"ת . צריך להיות זול. [צונזר]

  19. Started by elladb,

    שלום לכולם. אני מחפש לוח אם ל AMD BARTON 2500. מכיוון שאני קצר בכסף מצד אחד אבל רוצה הרבה פיצ'רים הציעו לי את LEADTECH K7NCR18G PRO-II. מה דעתכם? יש למישהו הצעות נוספות. תודה חבר'ה.

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  20. Started by The Ball,

    שלום לכולם ותודה רבה על העזרה. אז ככה אני צריך לוח אם חדש יש לי מעבד 2.4 עם זיכרון RDRAM שני סטיקים של 128 ואני צריך שיכלול את הדברים הבאים: 533 FSB AGP 8X שיתמוך בזכרון RDRAM שיהיה לו לפחות 2 SLOT ל-RDRAM ושיתמוך ב- PC-800 וב- PC-1066 שיהיה לו USB 2.0 ושיהיה כמה שיותר טוב למשחקים ב- 3D ולא משנה התקציב... לא ממש אכפת לי איזה חברה ועל מה זה יהיה מבוסס.. אבל העיקר שיהיה אמין וטוב! תודה

    • 37 תגובות
    • 3k צפיות
  21. Started by The Ball,

    שלום לכולם אבא שלי החליט להפטר מה- P 3 שלו ורוצה לקנות מחשב חדש המעבד שהוא החליט לקנות זה P 4 2.4 עם באס של 533 עכשיו אני צריך לוח אם תומך בבאס הזה. לא צריך שיהיה טוב למשחקים העיקר זה אמינות, וביצועים טובים יחסית בשביל עבודות משרדיות אני מעדיף שהצי'פסט יהיה של אינטל (לא שאני לא אוהב את SIS או את VIA) אבל לדעתו הם הכי אמינים וטובים... לא חייב להיות בלוח תמיכה ל- AGP 8 אבל מה שכן לפחות תמיכה לזכרונות של DDR 333 וזהו בעקרון נראה לי.. תודה לכל עזרה שתינתן..

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  22. Started by stearo,

    הרכטיס מסך שלי (nvidia 6800 ultra) הפסיק לעבוד לפני כמה ימים, ואני מחפש מחליף. כרגע זה 7900gtx2, אבל אני לא מצליח למצוא לוח אם שיתאים לו וגם יפעל עם מעבד core2 duo. חשבתי על הלוח אם הזה: http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=331&model=1311&modelmenu=1 אבל בשום מקום לא מוכרים אותו. מישהו מכיר חנות או לוח אם דומה? אם אני לא אמצא משהו, אני פשוט אלך על 7900gtx או 1950xtx תודה!

    • 3 תגובות
    • 637 צפיות
  23. שלום אני מתכוון להרכיב לעצמי מחשב חדש וחזק שמיועד לעריכת וידאו, בחרתי כרטיס מסך ואת כל שאר החלקים והדבר שאני הכי מתלבט בו עכשיו הוא לוח האם, איזה לוח אם נחשב הכי טוב היום בשוק? איזה חברה הכי אמינה ולאיזה חברה יש לוחות אם עם הביצועים הכי טובים? חשבתי על אינטל או אסוס...

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by ellell,

    שלום יש לי מעבד אינטל 805 D וזקוק לוח אם חזק להתאמה + זכרונות מתאימים תודה.

  25. Started by pro.surfer,

    זאת המערכת שלי : מעבד- INTEL CORE 2 QUAD Q9550+TERMALTEK V1 FAN לוח אם- ASUS P5W DH DELUX כרטיס מסך- GIGABYTE ATI Radeon HD4870 512MB DDR5 זכרונות- 4X 2GB DDR2 800MHZ CL4 OCZ TUBE צורב- ASUS DRW-1814BL מארז- COLLER MASTER CM 690+5X12V ספק-SWEEKS 650W אני חושש שהלוח אם כבר על הקצע יש לי כול הזמן בעיות יש למישהו המלצה ללוח אם (רצוי של ASUS) שיוכל לעבוד עם שאר החלקים שכבר רכשתי לא מזמן ? אני מעוניין בלוח טוב שיוכל לשרת אותי נאמנה בשנה שנתיים הקרובות. תודה מראש טל.

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים