מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לכולם, אני מחפש לוח אם עם כל התכונות הבאות: גודל לוח אם: mATX (זה ה-Case שיש לי כבר) סוקט: Intel 775 (אני לא רוצה להשקיע, גם, בהחלפת ה-CPU) זכרונות: (רצוי) DDR2 (יכול להיות DDR ישנים - עוד יש לי סטיק אחד או שניים) חיבורים: Firewire (אפשר שיהיה רק על לוח האם - לא חייב להיות חיבור אחורי) יציאות: TV Out (או עם היציאה על לוח האם או עם פנל נוסף) * רצוי שיהיה, דיי, זול (באזור ה-500 ש"ח) * צריך שיהיה זמין לקניה באזור המרכז. יש לי לוח כזה של ASUS שמיועד למחשבי HP (ולא היה מיועד למחירה עצמית - ה-BIOS הוא של HP!), אבל יש לו בעיות חומרה כבר כשנה והאחריות שלו נגמרה לפני שנתיים. בתודה מראש, אורי...
-
- 5 תגובות
- 831 צפיות
-
-
מחפש לוח אם אינטל טוב הכולל כרטיס מסך OB טוב ( כמו NFORCE2 ) 865PE כולל הכל: DUALDDR, RAID, SATA, X8, 5.1, G-LAN, FIREWIRE, PAT
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכוון לקנות בקרוב מאוד מחשב גימיינג חדש ובדיוק בשלב בניית מפרט. אני סגור כמעט באופן מלא על כל הרכיבים חוץ מלוח אם... במחשב יהיה מעבד I5 4670, זכרון של 16GB וכרטיס מסך GTX660 ומעלה (עוד לא החלטתי). אין לי צורך בריבוי כרטיסים גרפיים, לא מתכוון לעשות אובר קלוקינג כלשהוא, צריך 4-6 כניסות USB3 מאחורה ו 1-2 מקדימה תקציב עד סביבות ה 600 ש"ח ללוח, אשמח לשמוע רעיון שלכם. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני קונה את המפרט הבא: מעבד: AMD ATHLON 64 3800+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.0GHz 1MB CACHE - ADO3800CUBOX - BOX מחיר: ¤622 אחריות: שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: ALBATRON K8NF4-AM2 מחיר: ¤365 אחריות: שלוש שנים. מסך: LG LCD 17" L1752TQ 4ms DVI מחיר: ¤1060 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1800GTO 256MB DDR3 DVI VIVO TV/O - RETAIL מחיר: ¤756 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤396 אחריות: שלוש שנים. צורב DVD: LG DVDRW GSA-H30N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA מחיר: ¤219 אחריות: שנתיים. זיכרון: SAMSUNG 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL4 מחיר: ¤696 אחריות: שלוש שנים. כונני דיסקטים: SONY 3.5 F…
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין בהמלצה ללוח אם (עדיפות ל ASUS) שעליו יורכב מעבד intel e8400. מאד חשוב לי שתהיה יציאת וידאו טובה ללוח האם מפני שאני לא מתכוון לקנות כרטיס מסך למחשב. הסכום נע סביב 600 ש"ח אשמח לקבל את המלצותיכם תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני בתהליך קניית מחשב חדש. המעבד הוא I5 2500K זכרונות G.SKILL 1600MHZ דיסק קשיח CRUCIAL C300 SSD כרטיס מסך Asus 8800GTS הלוח אם היה אמור להיות ASUS P8P67 PRO. היום הודיעו לי שלא ניתן להשיג אותו וגם אין צפי לחידוש של ייצור שלו מהמפעל. ביררתי בכמה חנויות וכולם עם אותה התשובה. בקיצור או לקחת את המקסימוס 4 אקסטרים של אסוס שהוא קצת אוברקיל בשבילי או לעבור לג'יג'בייט. בכללי אני ממש אוהב את אסוס, אני רוצה את ממשק ה UEFI הרבה חיבורי USB גם 3, SATA3, שיסחוב OC חזק, אלו פחות או יותר הרציניים. מה אתם ממליצים? לא ממש בא לי להוציא יותר מ 1500 ש"ח על הלוח. תודה.
-
- 5 תגובות
- 957 צפיות
-
-
שלום לכולם! עקב חוזר ההענות לנושא הקודם אני אנסח מחדש ואוסיף אתמפרט המחשב, אולי עכשיו תיהיה הענות, תודה. אז ככה חבר שלי ביקש מימני לבנות לו מפרט למחשב בתקציב של עד 2.5K. ביקשתי עזרה במפרטי מחשב הם עזרו לי מאוד והפנו אותי לכאן בכדי לקבל יעוץ לגבי לוח אם. הלוח אם שהמליצו לי שם זה Asus M2N-VM DVI ויש לו כרטיס מסך מובנה לפי מה שהבנתי, חבר שלי לא צריך כרטיס מסך מובנה. לכן הנני מצרף את מפרט המחשב ותייעצו לי בבקשה איזה לוח אם כדי לי להמליץ לו אך עדיין שלא יחרוג מהתקציב של 2.5K. מפרט: http://tms.co.il/preview/spec/ktl3xgmu[br][br]פורסם בתאריך: 13.07.2008 בשעה 23:25:41 מה דעתכם על הלוח אם הזה Gigabyte M52S-S3P AM2 למפרט שהצגתי למעלה. בנוסף רציתי לדעת אם שתיהם באים עם כרטיס רשת מוב…
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום , אני מחפש להחליף את הלוח אם שלי , למשהו יותר טוב עכשיו בגלל שאני בצבא ולא משתמש יותר מדי במחשב ויש לי קצת כסף בצד. רציתי לשאול אותכם אם יש איזה לוח אם AM2 בסביבות ה300-350 ש''ח , שהוא משתלם מאוד למחירו ויהיה עדיף על הלוח הנוכחי שלי שהוא AMD AM2 4000X2 Foxconn K8M890M2MA-RS2H 1GBX2 OCZ DDR 2 Golden Kit CL 5 HD 4670 512MB GDDR3 DX10.1 HEC 6C11 Tomahawk 405W Active PFC 12cm
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
כרגע חשבתי על Abit AV8-3rd Eye VIA K8T800 Pro Socket 939. מה דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 636 צפיות
-
-
היי, אני מרכיב מחשב שישמש בעיקר לשימושי מדיה סנטר וניגון FHD וגם לעריכת וידאו (אבל פחות). התקציב שלי למעבד פלוס לוח הוא אלף ש"ח וקצת. חשובה לי האופציה לשדרג בעתיד. אני לא מעוניין בלוח אם עם כרטיס מסך מובנה ולא מיקרו ATX חשבתי על Gigabyte MA-770T-UD3P AMD770 CHIPSET 471 ש"ח בRSM. מה דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 799 צפיות
-
-
אני צריך המלצה ללוח אם שיתאים למעבד Phenom II X4 955 . ברצוני להזמין מחו"ל תודה
-
- 11 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה לאור כמה בעיות שהתגלו במחשב (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=502998.0) התברר כי הלוח אם שלי עשה את שלו. המפרט: לוח אם MSI P965-NEO F (הלוח כאמור מת, אני מחפש משהו מקביל אליו) מעבד E6600 זיכרון 1GB DDR2 667MHz ספק 420W REAL EZCOOL דיסק קשיח 250G 16MB SATA2 כ.מסך - GeForce 7600GS PCI-E אשמח לקבל הצעות ללוחות המתאימים למפרט זה, ודומים ללוח המקורי שלי (עם כ.קול+רשת מובנה כמובן), וסדר גודל של המחיר. מכירה של הלוח המקורי שלי, לא ממש מצאתי... תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 817 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מעבד D805, לכן אצטרך לוח אם כמה שיותר איכותי בתקציב של כ-500 ש"ח. הלוח אם אינו חייב לתומך במעבדי Core 2 Duo, אבל שיתן לי אפשרות OC טובה למעבד ה-D805. על הלוח יורכב זיכרון 1GBx2 DDR2 667MHz CL5 מחברת Twinmos, אם יש לזה משמעות.
-
- 6 תגובות
- 536 צפיות
-
-
הדורון הוא ב SOCKET A לא ממש חשוב לי ביצועים ואם זה חשוב אז אני שם לו מעבד DuroN 1000 .. ממ הכי פשוט וזול שאפשר! לא משנה איכות תמונה ( כ. מסך.. )! תודה לעוזרים! תנו לי דגם ואם אפשר חנות בארץ שמוכרת
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
שלום, אני מעונין לקנות מחשב שרת לחישובים מדעיים מורכבים, כאשר התוכנה שלי היא Multithreaded ויודעת לנצל ליבות רבות בו זמנית באותו מחשב. לכן הייתי רוצה להשתמש במעבד i7-990x. אני מחפש לוח אם מתאים, אשר יתמוך ב 32GB זיכרון לפחות. אשמח לקבל המלצה ללוח אם כזה ומי בארץ מתמחה במערכות מסוג זה.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מבקש המלצה ללוח אם למעבד Intel E5200 אני מתכנן לשלב כרטיס מסך GIGABYTE ATI Radeon HD2400XT 256MB PCIe וזיכרון 2*1024 בקשות נוספות: - הלוח צריך לכלול לפחות 5 חיבורי SATA וכן חיבור Firewire אחד לפחות אם הלוח זול יחסית, אפשר לוותר על Firewire מובנה ולקנות כרטיס Firewire נפרד בערך ב 100 ש"ח. - מחיר: עד 500 ש"ח - צריך להיות מחנות ידועה כמו זיגזג, SkyPC או IQPC תודה, קובי
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
-
-
כמו הכותרת מחפש לוח אמ טוב או של גיגהבייט או של אסוס..(מה שאתם בוחרים רק תסבירו לי למה דווקא אותו) לא מתוכנן oc בשום שלב אז שזה לא יהיה אחד מהשיקולים. דברים שחשובים לי: כרטיס רשת מובנה תמיכה בכרטיס fw או שיהיה מובנה. ציפ חדש (p35) אם אפשר אז שיהיה תמיכה ב ddr3 (לא הכי חשוב לי) לא צריך raid . תודה. התקציב הוא 500-700 עדיף שיהיה באזור ה600 תודה רבה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
בינתיים הלוח הכי זול שמצאתי (700 ש"ח )הוא: http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8Z68V_LE/#specifications אם יש לוח זול יותר (ומשתלם) אשמח לשמוע עליו. (רק מחברות מוכרות ואמינות) מה שהלוח חייב להכיל: HEADER פנימי לUSB3 יציאה אופטית. (הרגילה, לא דרך חיבור PL)
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
AMD Phenom II X4 920 לוח שמתאים במחיר עד 350 שקל
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
עבור מחשב של קצת משחקים + קצת אופיס + קצת אינטרנט מחפש לוח אם למעבד אינטל C2D E4500 עם צ'יפ 965 לוח אם של חברה ידועה לוח אם כולל כרטיס מסך כולל יציאת IDE עבור צורב ודיסק קשיח שיש לי (בתקן IDE) כולל שאר החיבורים SATA לפחות 6 יצאות USB מקסימום לוח מינימום מחיר
-
- 1 תגובה
- 444 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לוח-אם עם מערכת קול טובה, מקודד 1080P ויציאת HDMI. קיים כזה לוח? תודה
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש לוח אם למפרט הבא: Pentium G850 2.9Ghz, s1155 3MB, DualCore, GPU Core, Tray 1x4GB Transcend Hitachi DeskStar 7K1000.D 1TB 7200RPM 32MB SATA III SH-S223B / SH-222AB / SH-222BB DVD±RW x22 Black SATA Arctic Freezer 13 Antec One Hundred ATX Mid Tower Gaming Black Case (No PSU) Seasonic 430W 80+ Bronze Active PFC 12cm Fan S12II-430 (Retail) ואולי יתווספו עוד 2 מאווררים למארז אבל זה לא משנה.. המחשב לא מיועד למשחקים פרט למשחקים בודדים קלים, מה שאומר שהלוח אם צריך להיות בעל כרטיס מסך מובנה יציב שיכול להחזיק כמה משחקים. התקציב של הלוח צריך להיות עד 350 שקלים. חריגה של 30-40 שקלים אם באמת יהיה צורך ללוח אם איכותי. אני קונה מחנות KSP, לכן אני …
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם, לצערי לוח האם במחשב הלך לעולמו ( לקח איתו גם את כרטיס המסך ) ואני מחפש אחר לוח אם חדש. לצערי, המחשב קצת מיושן והמעבד ( I5 ) מתאים לסוקט 1156. התקשרתי לחנויות - נאדה. יבואני ASUS, ASROCK, ג'יגה בייט - נאדה. בקיצור נואש. הפתרון היחיד שיש - קניה מאיביי / חו"ל. המחיר המינימלי לדעתי הוא 400 ש"ח כולל משלוח. לא סגור על זה אם כדאי לקחת סיכון עם שליחה כזו מחו"ל, מה דתעכם? בנוסף, מצאתי בחור שמוכר שילוב של מעבד + לוח אם, רק שהמעבדכביכול חלש יותר משלי, i3-2120 3.3GHz. המחיר אטרקטיבי, אבל אני לא הכי רוצה לרדת במעבד ( שימושים: אינרטנט, קצת משחקים ותכנות ), האם הירידה דרסטית? מבחינתי כרגע לא ממש בא בחשבון לקנות מעבד I5 חדש ( מחיר, לוח אם+מעבד+קירור למעבד+ אולי זכרונות ) ול…
-
- 12 תגובות
- 7.9k צפיות
-
-
יש דבר כזה? אם כן אני אשמח לקבל המלצות
-
- 2 תגובות
- 486 צפיות
-


