מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני מחפש לוח אם חדש לאחר שה- asus p8z68 v pro נשרף :-[ . הרכיבים שברשותי הם: מעבד - i7 2700k זיכרונות - 2x4GB low voltage 1.25 sniper של G.Skill כרטיס מסך - Asus DirectCU II (EAH 6950) ספק כח - SeaSonic 520W 80plus bronze אשמח אם תוכלו להמליץ לי על לוח אם יציב ואמין. והכי חשוב ... שלא ישרף. :
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
לא ידעתי איפה לפרסם אבל הנחתי שזה כאן, אם לא... תעבירו..תודה שלום, אני צריך המלצה על שלושה דברים לוח אם: יש לי לוח אם שלASUS מסוג A8N-SLI לאחרונה גיליתי שהוא לא תומך בDDR2 אני רוצה לקנות לוח אם חדש של ASUS או GIGABYTE אשר יתמוך בכל מה שהנוכחי תומך בו: שילוב של כרטיסי מסך (7600 GT מחברת NVIDIA שעובדים בתכנולוגיית SLI) DDR2 במהירות סבירה (אני לא ממש מבין בזה אז מה שנראה לכם טוב מבחינתי זה בסדר אני חושב ש800...) וכל הדברים הבסיסיים: 4 סלוטים... USB 2.0 S\PDIF וRCA כרטיס קול מובנה חיבור אטרנט וכל אלה... זיכרון: DDR2 רצוי של קינגסטון במהירות שתואמת את המהירות של הלוח אם... אני צריך לפחות 2 ג'יגה אבל אני לא יודע מה יותר טוב, כרטיס אחד של 2G או שתיים של 1G והחלק האחרון הוא מע…
-
- 4 תגובות
- 887 צפיות
-
-
אני קונה בקרוב מחשב חדש ואני מחפש המלצות ללוח בתקציב סביר 500-700 המחשב יהיה מיועד למשחקים ולעריכת סרטי ווידאו מפעם לפעם באמצעות תוכנת Adobe Premiere ו Windows Movie Maker אין לי כוונה לבצע O.C רצוי שללוח תהיה יציאת IEEE 1394 לחבר את המצלמת ווידאו אבל אני מוכן להשקיע עוד 100 ש"ח בשביל לוח טוב יותר וכרטיס נפרד. וכמובן שיתמוך ב SATA2, Core2 Duo , PCI Express וזכרונות של DDR II 667 לפחות חשבתי על ה Asrock ConRoexFire-eSata כי התקציב שלו ממש טוב אבל הבנתי שהוא בעייתי במקצת, אם יש למישהו ממכם רעיון ללוח בסדר גודל דומה, אשמח לשמוע.
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
שלום, למישהו יש המלצות בבקשה על אתרים בחו"ל לקניית חומרה? (אני מחפש לוח-אם עם תושבת 939 למעבד AMD והמחירים של לוחות-אם יד שנייה בארץ דיי דומים למחירי לוחות-אם חדשים באתרים בחו"ל) תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב חדש אבל קודם אני רוצה ללמוד על החומרות יותר לעומק על מעבדים למדתי ועכשיו אני רוצה להתמקד בלוחות אם. האם מישהו יכול לרשום הסבר רציני על לוח אם ולא מה התפקיד שלו.. אילה איך הוא נמדד על-פי איזה קריטריונים, ואני רוצה מעבד אינטל E6600\E6400\E6300 אז אם אפשר גם לתת לי כמה דגמים מומלצים ופירוט שלהם.. תודה רבה רבה לעוזרים!!!
-
- 3 תגובות
- 469 צפיות
-
-
היי! לאחרונה חשבתי על פתיחת עסק קטן מהצד לייבוא חלקי מחשב איכותיים לארץ ומכירתם. מדובר על כמות קטנה (כ-5 עד 10 לוחות אם, 5-10 סטיקים של זכרונות, 5-10 מעבדים). לדוגמא, DFI NF4, G.Skill, AMD 64. אני משוכנע שזה יכול ללכת לא רע. מדובר בהתחלה בהשקעה לא גדולה. חשבתי לקנות מאתר בחו"ל (ארה"ב, לדוגמא) ולמכור בארץ במחיר נמוך מחנויות. חשוב שיהיה רווח (אם כי אני לא מצפה לרווח גדול בהתחלה) ואולי בהמשך להתפתח לעסק גדול יותר כדוגמת נועה או הדובים (שזה החלום שלי). רציתי לקבל הצעות במה זה כרוך (ממי שיש לו נסיון בעבר), לדוגמא, עלויות שילוח, שחרור מהמכס, מע"מ. אשמח לשמוע גם משותפים פוטנציאליים. ביי, Zulu
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יש לי 2 לוחות אם להחלפה 1. PG5D1-VM LGA 775 DDR1 FSB800 2. ECS A780GM-A AM2+ DDR2 האם כל לוח עם הסוקטים הנ"ל למעבדים יתאים? אין לי אפשרות לראות איזה מעבד זה , כי הלוחות לא עובדים אשמח להמלצות זולות שמעון
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
במחשב כעמדת אינטרנט בלבד בעל מעבד סלרון 1700 על לוח אם אסוס P4S533-VM לאחר קבלת מסכים כחולים הוחלט להרחיב זיכרון מ ה 256 הקיימים כעת במידה ודעתכם שצריך לזרוק את המחשב אקבל זאת. במידה ואפשר להגדיל זיכרון ועדיין לגלוש ללא מסכים כחולים אודה על המלצה על זיכרון. לציין ללוח שני סלוטים של DDR DIMM עם יכולת מקסימלית של 2GB באתר של אסוס מציינים שימוש במספר חברות המוכרות יותר הם סמסונג וקינגסטון DDR333 עם 256 MB מקסימלי. ולא נראה לי ש 500MB יספקו?! או שאפשר לקחת 512 או 1GB כמו בניידים. תודה
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לאחרונה רציתי להרכיב את המחשב הבא שלי כעיקרון אני רוצה מחשב מבוסס I7 אבל אני פשוט לא בטוח לגבי זה כאילו אני הולך לקנו תאת המחשב רק בעוד שנה אני רציתי מחשב מבוסס על I7 כי אני גיימר כבד ברמת על כאילו ברמה של 5 טרה בייט של משחקים על המחשב ברמה כזאת של גיימר בכל מקרה אני צריך לוח אם שיתמוך בI7 וגם בזיכרונות הI7 אני עדיין לא סגור על איזה לקנות בגלל שאני קונה רק בעוד שנה אז כנראה המחיר של ה980 ירד משמעותית בעוד שנה שבטח תצא גירסא חדשה של מעבדים אבל אם לא אז אני פשוט יקנה את ה930 הכרטיס מסך הוא 480GTX של נוידיה כמובן כולם מכירים בכל מקרה אני צריך רק זיכרונות ולוח אם תואם למעבד שלי לגבי OC אני לא אוברקלוקר מדהים או משהו כזה אני גם עושה אוברקלוק למחשבים שלי סתם בישביל הכיף לא…
-
- 5 תגובות
- 643 צפיות
-
-
sempron 2800(754) vs celeron 2.8G(775) vs xp 3100(socket a)f
-
- 8 תגובות
- 709 צפיות
-
-
בין לוחות עם ערכת שבבים 865|875 לבין לוחות עם 850E יש לי ויכוח אם חבר שטוען שזכרונות RDRAM 1066 הם הכי מהירים שיש תודה
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
השוואה ממצה ואמינה כמה שיותר השוואות יותר טוב תודה.
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
מחפש השוואה בין זכרון ddr-sdram לזכרון ddr2-sdram מבחינת:סוגי תושב,מתחי עבודה,תדרי עבודה,נפח אכסון-אודה מאוד למי שיוכל לעזור לי.
-
- 0 תגובות
- 484 צפיות
-
-
לדוגמא עד כמה יש שיפור בביצועיי המערכת כתוצאה ממעבר לDDR2 לדוגמא שני מעבדים זהים 3800*2 939 DDR1 לעומת 3800*2 AM2 DDR2 תודה מראש לכל המגיבים!!
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אם מישו יכול להביא קישור או משהו (לא מצאתי באתר של טום)
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא ממש מכיר את הצ'יפסטים ולכן אני לא יכול לבחור לוח בעצמי אז אני מחפש השווא בין כל הצ'יפ סטים שיכולה לעזור לי
-
- 6 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם מישהו מכיר בנאצמרק ל intel d820 (גם 830 יהיה טוב), בינו לבין כפול ליבה של AMD וגם בינו לבין חד ליבה של AMD חיפשתי בגוגל, וחיפשתי בחיפוש של הפורום ולא מצאתי כלום תודה...
-
- 2 תגובות
- 561 צפיות
-
-
יש איזה השוואה באינטרנט שמראה הבדלי ביצועים בין מעבדים של ניידים (כולל ישנים) למעבדי מחשב (כולל ישנים) או ספציפית לדגם הזה ?
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אולי מישהו מכיר אתר שיש בו השוואה בין ה AMD Turion לבין הגירסאות הנייחות של מעבדים כמו אטלון/סמפרון או פנטיום/סלרון? חיפשתי בחפיפות בגוגל ולא מצאתי, אז חשבתי אולי אנשים פה יודעים תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
מחפש השוואה בין שני הצ'יפ סטים של אינטל ה 845PE וה 850E + PC1066 ואם אפשר שבהשוואה זאת ישתמשוב 3.06 החדש עם HT
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
היי... אני מעוניין להחליף לוח +מעבד למארז והחומרה(הלא חדשה...) שיש לי . מישהו יכול להמליץ בבקשה על שילוב טוב של לוח בסוקט 754 או סוקט של אינטל (שמקביל ל-754 של AMD) +מעבד סמפרון 2800 (הבנתי שהוא OC טוב) או סלרון זהה ? אני מעדיף משהו שיהיה אפשר לבצע אוברקלוק ברמה סבירה+ .המחשב גם למשחקים "חלשים" וגם לקידוד סרטים. אגב , הכרחי שהלוח יהיה של ASUS או MSI . לא מצאתי משהו בכיוון במפרטים המומלצים . תודה לעוזרים !
-
- 8 תגובות
- 665 צפיות
-
-
או וולט מוד ללוח אם שלי שהוא ga-7n400-l ,usv kguzrho
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אני צריך זיכרון 512 של RAM בזול אמרו לי שיש ב 290 ויש ביותר זול אז אני רוצה לברר
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מישוה יכול להמליץ לי על זיכרון איכותי בתקציב הנ"ל? 1024 DDR 400 MHZ CAS 3/2.5 עדיפות לזכונות איכותיים וSPD קבוע לא משנה לי חנות כרגע... דוגמאות שמצאתי: סמסונג- http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={0DCFB8E6-D990-42D7-9B45-B8CC17F1B010}&details_type=1&itemid={0554AAB4-8785-41EC-BFF8-036F44A0F3BB} http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={CAC65FBA-4B34-4A4E-8CE4-325DC6E69A15}&details_type=1&itemid={7F7E5952-2E7C-465C-B996-E57A0DBAD825} שנראה לי יותר טוב מה אתם אומרים? יש לכם לינקים אחרים?
-
- 11 תגובות
- 715 צפיות
-


