מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום. כרגע יש לי במחשב שני סטיקים של 256MB במהירות 400MHz שעובדים בדואל צ'אנל, בתזמונים של 3-3-3-8. אני מעוניין לקנות עוד 512MB למחשבי היקר. 1. הכי הגיוני לקנות עוד 2X256 כך שיעבדו בדואל, לא? [יש לי P4 3.0 Northwood על לוח Gigabyte GA-8IK1100 עם 6 סלוטים לזכרונות ] 2. במידה ואני לוקח עוד סט של 2X256, אני צריך את אותם זכרונות כמו שיש לי כרגע? כמו כן אם התשובה לשאלה הראשונה היא 'כן' והתשובה לשאלה השניה היא 'לא', חשבתי על הזכרונות האלו: http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16820141213 אני לא מתכוון לבצע שום אוברקלוק אז להתחשב בזה.
-
- 4 תגובות
- 470 צפיות
-
-
האם קימת בעיה בלוחות החדשים מבוססי AMD בכרטיס הרשת כפי שהיה בלוחות הישנים יותר כך שהיה צורך להתקין כרטיס רשת ניפרד מדובר על אוברקלוק קטן ולא מוגזם
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
איך לוח האם ASUS A8N-VM nVidia 6100, GBL ? טוב? (עם מעבד athlon 3200, כרטיס גרפי נוסף, ו-1 ג'יגה זכרון )
-
- 7 תגובות
- 709 צפיות
-
-
מה עדיף - מעבד אינטל 4 3.0 עם זכרון ddr2 או ש-amd athlon 3000-939 עם זכרון ddr. לשימושי משחקים, גלישה (במספר אתרים במקביל), הורדת סרטים ועריכה. תודה
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
עד כמה שווה פונקציית הSLI בלוח האים כדאי להשתמש בא בלוח הזה
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.tomshardware.com/2006/02/21/a_look_at_amds_socket_am2_platform/page9.html Toms Hardware קיבלו סיבוב על הסוקט החדש - ולפי התוצאות ישנה הרעה בביצועים בחלק מהישומים, ובשאר הבדל מינורי...מה שכן הסוקט יתמוך ב ddr2 עד 800 מגה הרץ...
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן, אני לא ממש יודע משהו על סידרת ה600 של אינטל, למה לא שומעים עליה כ"כ בפורום? הרי זה כפול ליבה שעולה פחות מוניס 3200 או בערך באותו מחיר, וזה כפול אחרי הכל, אז זה לא עדיף? מה אתם יכולים להגיד לי על הסדרה הזאת? מתי היא עדיפה, אם בכלל, מתי לא? וכו'.
-
- 2 תגובות
- 464 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כבר זמן מה משהו כזה וגם שיהיה במחיר סביר (עד 1700 ש"ח) הייתי מוכן בהתחלה להשקיע בבליסטקס Z503 שעלו הרבה מעבר לזה אבל הבנתי שכבר לא מייצרים אותם יש סיבה כלשהיא שזה קרה והאם הם יחזרו לפס היצור ? ובלי קשר לבליסטיקס אשמח לשמוע אם יש זיכרון כלשהוא שאתם ממליצים עליו שעומד בהגדרות שלי? תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 930 צפיות
-
-
יש כאלה? מה ההמלצות? כרגע בלי תקציב פשוט צריך לראות דגמים והמלצות..
-
- 11 תגובות
- 851 צפיות
-
-
אני קראתי את הסטיקי אבל לא מצאתי תשובה. מה ההבדל והאם הוא שווה 500-600 שקל?
-
- 25 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה קטע..... הכתבה לקוחה מהאתר המכובד tomshardware לפי מה שאני רואה שם, לא ברור לי למה אנחנו מחכים לכניסה והשתלבות בשוק של הזכרונות האלה תציצו ותראו שחוץ בתוכנת ה winrar אף תוכנה לא זוכה ליתרון ביצועים ששווה להצביע עליו, אם יש לה ddr2 533 או ddr 1066 איזה קטע http://www.tomshardware.com/2005/07/18/pushing_your_ddr2_ram_to_the_max/page8.html
-
- 7 תגובות
- 734 צפיות
-
-
מהו בעצם ההבדל אם אני משתמש בזכרון 512MB DDR 400MHZ DUAL CHANNEL(1GB) לבין אם אני משתמש ב 512MB DDR2 533MHZ DUAL CHANNEL(1GB) מה מהירויות גבוהות יותר וDDR 2 נותן לי? שווה לי להשקיע עוד 200 ש"ח בשביל זה? אגב, הסתכלתי בנעוץ איפה שיש "הכל על DDR2,DDR,SDRAM" או משו כזה ובפנים היה לינק לאתר באנגלית ואני לא מבין אנגלית כל כך טוב אז...
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
http://www.abit-usa.com/products/mb/techspec.php?categories=1&model=284 איך הוא??..ובאובר??..מגיע לבאס 300+?? מתחים הכל טוב??
-
- 6 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני מעוניין להחליף בין 2 מחשבים, הרכיבים שיוחלפו: זכרון, כרטיס מסך והכי חשוב: הכונן הקשיח. האם די בהחלפת הכונן הקשיח בשני המחשבים מבלי לפרמט את הכוננים, או שזה לא יעבוד? תודה
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
הזמנתי לפני שבוע את הזכרונות של CEON,שני סטיקים של 512MB CL2.5 בGDDR2. שרק תדעו שהזכרונות מעולים ופשוט לא מעריכים מספיק את CEON בארץ. לאתר CEON: http://www.ceon.com.tw/index.htm אני חושב שצריך קצת לכבד אותם,כי היא חברה מאוד איכותית.
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום האם שווה להשקיע 400 שקל בשביל לקנות athlon מבוסס 939 (במקום 754)?
-
- 28 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני צריך לברר לחבר שלי הציעו לו שתי הצעות באותו מחיר: 1) פנטיום 3 1000 מה"ז עם לוח אינטל 815EP (הצ'יפסט הכי טוב לפנטיום 3). 2) סלרון 1700 מבוסס ווילאמט שיושב (כנראה) על לוח אסוס מבוסס צ'יפסט SIS. מה לפי דעתכם עדיף יותר? בעיקר למשחקים, אינטרנט וקצת קידודים פה ושם.
-
- 10 תגובות
- 661 צפיות
-
-
לאחרונה בדקתי את מחירי הזכרונות באיביי וממה שנדהמתי הוא שהמחירים שם ממש אבל ממש נמוכים בהשוואה לחנויות בישראל. לדוגמא: זכרונות קורסייר בארץ 1800 שקל לעומת 950 שקל באיביי מאותו סוג כולל משלוח. השאלה שלי היא האם זה כדאי ולא מסוכן לקנות באיביי ? הרי המחירים שם כמעט חצי מאשר בישראל ושם תוכל לקנות זכרונות ממש טובים במחיר יותר נמוך מאשר פה נמכרים זכרונות הכי פשוטים. קישורים למחירים: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_435_1803&products_id=12038 http://search.ebay.com/search/search.dll?fcid=100&sadis=200&nojspr=y&fss=0&saprclo=&sappl=1&sargn=-1&sacqyop=ge&fsop=1&fscl=1&fsoo=1&saslop=1&sbrftog=1&fhlc=1&…
-
- 6 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום לכולם .... חבר שלי בקרוב קונה מחשב,במפרט שהוא הרכיב יש את המעבד של אינטל D 930. רציתי לדעת בכלליות איך הוא,לאיזה מעבד של AMD הוא משתווה,והאם שווה לקנות אותו ב-2200 שקל ? האם יתן באמת תמורה למחיר,האם יש כפול ליבה משתלם יותר וחזק יותר ???? חשוב לציין שהחבר שלי לא הולך להתמקד יותר מדי במשחקים,אלה בתוכנות וכאלה ...... תודה לכל העוזרים ולכל צוות האתר ועוד משהו ששחכתי לציין המחשב לא הולך לעבור שום אוברקלוק...
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עדכתי ביוס ללוח אם שלי מf5 לf7 והכול בסדר גמור כשהמחשב עולה רשום f7 וגם ב@bios רשום שהגרסא היא f7 אבל כשאני נכנס לsystem information שבוינדוס אז רשום עדיין f5 וזה לא משתנה גם אם אני עושה refresh למה זה?? עכשיו התקנתי sandra וגם שמה רשום שיש לי f5!! איך זה יכול להיות כשהמחשב עולה רשום f7!!
-
- 6 תגובות
- 794 צפיות
-
-
.......
-
- 7 תגובות
- 512 צפיות
-
-
מי שמעוניין לקנות מעבד פצצה בגרושים, שיציץ בכתבה הבאה מעבד שעולה 550 שקל עם OC לא מטורף מגיע לביצועים של AMD 3500 ויותר. אגב מדובר במעבד amd 3000 sempron socket 939 http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/sempron-3000.html (לדעתי אפשר לקנות, להתעלל בו, ובעוד שנה מקסימום לזרוק ולקנות כפול ליבה)
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לשדרג את המחשב שלו.. הוא צפוף בכסף....אז הוא החליט ללכת על מעבד AMD Semrpon 2800+ 64bit socket 754 ועכשיו הוא מתלבט לגבי לוח..יש לו כרטיס מסך רדאון 9500 בתושבת AGP..וחשבנו לקחת את הGAK8U של ג'יגה בייט..השאלה היא האם יש משהו אחר מומלץ בתחום ה350 ש"ח? אגב האם הכרטיס המובנה שיש בלוחות רבים המבוססית NF4, ה-6100, יש מצב שהוא יתן ביצועים טובים יותר מהרדאון?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה ההבדל בין מעבד INTEL P4 הרגיל לבין INTEL P4 PRESCOTT? פחות טוב? יותר טוב? מה ההבדל ביניהם?
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
האם הזיכרון amrican deta משהו כזה הוא גנרי או חברה מכובדת??
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-


