עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by shay33,

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ??? :s05: ??? תודה

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. מזה physical address extension ובעברית הרחבת כתובת פיזית ואיך אני מפעיל אותו? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  3. Started by thebomb59,

    כמו שאתם רואים בשאלה אני רוצה לדעת איזה כרטיס זיכרון יש לי אני יודע שיש לי שתיים של 128 ואני לא יודע אם זה אס די או די די ואני רוצה לדעת מה ההבדל בינהםכי אני רוצה לקנות 256 DDR 400MHG ואני לא יודע אם כדאי לי

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by Funkyzord,

    ראיתי את זה בriva tuner ורצאיתי לדעת מזה וגם האם כדי להפעיל אותו

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. Started by exodia,

    ??

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by 888,

    מזה Sound Storm ? זה משהו שקשור לN4 לא?

    • 9 תגובות
    • 828 צפיות
  7. Started by oba3k,

    באמת שנסיתי להבין, אבל לי זה רק נראה כמו קישקוש שיווקי... מישהו הבין אחרת?

    • 9 תגובות
    • 604 צפיות
  8. Started by BUNG,

    היי אנשים, ראיתי שלמעבדים החדשים של אינטל תהיה תמיכה במשהו שנקרא Virtualization Technology ולא ממש הבנתי מזה. :s05: אני אשמח לכמה תגובות עם הסברים. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by the_lighting,

    זה 32bit או 64bit???

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by exodia,

    וכמו כן השאלה בכותרת

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  11. Started by liram21,

    אני רואה לפעמים בלוחות אם שרשום להם : 1xPCI-E x16 Running at x8 מזה אומר ? שזה אפשר לפתוח את אותה הנקודה ל-X16 ?

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  12. עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי לזה תשובה. לדוגמה המעבד הזה: Intel Core 2 Duo E7300 2.66GHz 3Mb 1066mhz BOX מזה המהירות GHZ שלו ומזה הMHZ שלו? לפי מה שהבנתי הMHZ של הBus speed (שלא הבנתי מזה בדיוק) ונגיד הבאס ספיד של המעבד הספציפי הזה זה 1066 אז זה אומר שאני יכול לשים את 1066 מהירות זיכרון? זאת הכוונה ? נגיד וזה לא נכון..אני יכול לשים מהירות זיכרון מה שאני רוצה לפי מה שהלוח מתאים?

    • 0 תגובות
    • 976 צפיות
  13. Started by bikram,

    שלום, אשמח לקבל הסבר קצר על: 1. מזה בדיוק FSB והאם יש איזשהוא קשר בינו לבין מהירות הזיכרון? 2. מה ההבדל בין זכרון של 1 גיגה לבין 2*512? תודה...

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  14. שאלות בכותרת... והאם הסטפינג הכי טוב למעבד A64 3000 זה E3? (מצאתי את זה באתר של AMD... אני לא בטוח שזה נכון) הבנתי שזה משפיע ישירות על האוברקלוקינג... נכון?

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by fire15,

    מזה בקר RAID ??? אני יודע שזה נימצא בלוח אם אבל מה זה?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Ghosthunter,

    מזה גשר צפוני וגשר דרומי?? אתם לא צריכים להיות תוקפניים מה רע בנושא זה לא כמו הכותרת "מהר, למומחים בלבד!! שאלה לחכמים" ואם אתם לא אוהבים את הכותרת אז אל תיכנסו... אבל תענו (בבקשה)

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by exodia,

    השאלה למעלה...

    • 10 תגובות
    • 981 צפיות
  18. Started by Sh_Dor_Lq,

    חבר קנה לוח אם חדש ויש בו 2 חיבורים של USB בצבע צהוב. מישהו יודע למה הUSB הצהוב משמש?

  19. מזה הזיכרון Samsung ECC DDR עם תיקון שגיאות? תודה.

    • 6 תגובות
    • 832 צפיות
  20. Started by Shoshan,

    מזה היפרטרידיניג? ראיתי משהו היפרטרידניג משהו במעבד ורשום שהוא לא פועל... מזה? והאם צריך להפעיל את זה? ואם כן אך מפעילים את זה?

    • 11 תגובות
    • 670 צפיות
  21. Started by maortt,

    מזה המעבד קונרו?

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  22. Started by ye_3333,

    ?

    • 2 תגובות
    • 501 צפיות
  23. מה זה גורם? זה נחשב OC? תודה

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  24. Started by ras81,

    http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=PCI=RISER-FLEX&cart=11098074791471413〈=heb

    • 5 תגובות
    • 605 צפיות

דיונים חדשים בפורומים