מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
כיצד אני מוריד את מהירות הזכרונות ? יש לי DDR 400 X 2 ואני רוצה שבמקום שהם יוכפלו 2X200 שיוכפלו ב 2X166 או אפילו פחות.. איפה אני עושה את זה??
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
יש לי זכרונות ddr266 שתיאורתית אמורים להעביר 2.1 ג'יגה לשניה. כמובן שזה תאורתית ובמציאות זה פחות אבל, על פי memtest אני רואה שהמהירות היא 564MB/s. מהירות שלדעתי יותר מידי נמוכה אפילו שהיא לא אמורה להיות 2.1 ג'יגה... האם אני צודק?
-
יש לי זכרונות מסוג : G.skill 2X1GBPK 6400CL4 800MHz שאני נכנס לcpuz הוא מראה לי שהמהירות 400Mhz, למה זה מראה ככה ?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום יש לי ג'יגה ראם של OCZ בשני סטיקים של 512 ושניהם 400MHZ אבל בתוכנה EVERST זה מראה לי EFFECTIVE CLOCK 333MHZ איך זה יכול להיות ולמה? http://planet.nana.co.il/mars15/untitled.JPG <<<<תמונה
-
- 12 תגובות
- 739 צפיות
-
-
הלוח יכול להיות מהיר מ-RAM? או לחלופין?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
יש ב-BIOS מקום שנקרא CPU PnP SETUP. יש שם section שכתוב בו CPU\DRAM SPEED. זה מורה לי 133\100. מה הכוונה במספרים אלה? המהירות BUS של המעבד שלי היא בכלל 400 (פנטיום 4 2.0 GHZ) ומהירות הזכרון שלי אמורה להיות 266 (DDR 256MB). יכול להיות שה-BIOS התחרפן?
-
- 5 תגובות
- 977 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מעבד AXP 2600 ברגע שירדו קצת המחירים. עכשיו לפי התגובות שראיתי פה הבנתי שזה שהמעבד עובד במהירות באס של 333Mhz אז היא מגבילה את מהירות הזיכרון גם ל333Mhz, כלומר זיכרון שיעבוד במהירות 400Mhz יוגבל ל333. זה נכון ? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 822 צפיות
-
-
המפרט שלי : AMD Athlon 64 3500+ Clawhammer GIGABYTE "GA-K8NF-9" NVIDIA nForce4 A-DATA 512MBx2 SDRAM-DDR PC3200 400MHZ ATI Radeon X800XL,256MB GDDR3,256-Bit,DVI,PCI-E Western Digital 120GB S-ATA 8MB L1730B וכל פעם שאני מדליק את המחשב כשהוא רק נדלק כתוב לי משהו כמו : CPU Clock 200MHZ זה טוב?? ובדקתי את הטמפרטורה והכל וכתוב לי את זה בסימן אזהרה: מה זה אומר? ומה לעשות?
-
- 8 תגובות
- 709 צפיות
-
-
קניתי חלקים והרכיבו לי את מחשב. קניתי מעבד של Core 2 Quad Q6660 2.4Ghz 8MB cache s775 1066Mhz אז המהירות של מעבד זה הוא 2.4 אבל בפועל במחשב החדש שלי מראה (בזמן שמדליקים את מחשב) שהמהירות שלו הוא 2.13GHZ האם יש סיבה לכך או שעבדו עלי ושמו מעבד חלש יותר?? אין לי מערכת הפעלה בנתיים... תודה לכל העונה...
-
- 13 תגובות
- 755 צפיות
-
-
2 שאלות 1. מה עושים הMHZ בזכרונות? 2. מה עושים התזמונים בזכרונות? תודה!
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
חברה שלום. אני מבין בהרבה נושאים בתחום המחשבים, אך תיזמוני זיכרונות הוא לא הצד החזק שלי, ולכן אני פונה אליכם. מעבד - +AXP 2000, שעובד ב BUS של 266MHz. זיכרון - 256MB, שתומך עד 400MHz (וכתוב עליו CL3), על המדבקה שלו רשום: לוח - 7VA, שלא תומך בBUS של 400MHz (יש תמיכה חלקית בזיכרון של 400MHz) עכשיו - בזיהוי אוטומטי, הזיכרון עובד ב 166MHz, מה שאומר שהיחס הוא לא 1:1. התיזמונים שהמחשב מזהה הם 2.5-3-3-7. החלטתי להגדיר את הזיכרון ידנית ל 266MHz, כדי שהיחס יהיה 1:1 ואז התיזמונים יורדים ל 2.5-2-2-6. ברור לי שככל שהתימונים נמוכים יותר - יותר טוב, אבל הזיכרון עובד יותר לאט. אגב, ניסיתי להפעיל את הזיכרון ב 400MHz, אבל המחשב בכלל לא עלה (מסתבר שהוצאת הזיכרון, הפעלת המחשב בלעדיו ואז הח…
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום לכל הפורום עשיתי אוברקלוק.המחשב לא היה נידלק ישר.אלא אם הייתי מוריד את MHZ של הזיכרונות..הזיכרונות הם שלOCZ 1066 והורדתי ל 266MHZ זה בסדר?רשום לי שהזיכרונות במהירות של 800 למה לא 1066?אין דרך לעשות אוברקלוק ולהשאיר תזיכרונות על 1066? תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אני צריך שמישהו יסביר לי כמה בדיוק חשובה מהירות הזיכרון, ולמה זה נתפס ככזה לא חשוב וההבדלים במחירים בין זכרונות במהירויות שונות מזעריים.. מעניין אותי בעיקר איך המהירות משפיעה על משחקים ??
-
- 3 תגובות
- 531 צפיות
-
-
שלום רב, להלן לוח האם שלי: x58 - pro e http://www.msi.com/product/mb/X58-Pro-E.html#?div=Basic במפרט, תחת שדה MEMORY מופיע הדבר הבא המציין את מהירות התמיכה בזיכרון: DDR3 800/1066/1333*/1600* (OC) מה שלא ברור לי הוא מדוע יש "*" ליד המספרים 1333 ו- 1600 (אין שום התייחסות לכוכבית הזאת באתר או מה היא מציינת) כמו כן, מהו צמד האותיות OC מציין כי הזיכרון שיש לי כרגע הוא 1333 ואני רוצה לשדרג ל- 1600 תודה, רותם.
-
- 5 תגובות
- 615 צפיות
-
-
עשיתי אובר למעבד (מפרט בצד),והזנכרונות מגבילים אותו כך שאני משתמש במחלקים ל-599MHZ. האם יש אפשרות להעלות את התדר של הזיכרון למעל 667 ועדיין להשאר ביציבות מערכת?
-
- 13 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלום, יש לי לוח ישן intel D865GBF/D865PERC עם 2X256MB זכרון, במהירות 400MHZ אני רוצה להוסיף זכרון 2x1G במהירות 667 במקום הזכרון הקיים. כתוב שהלוח תומל עד 400MHZ, מה קורה אם שמים 667? האם יהיה צורך לשנות משהו בהגדרות BIOS כשמחליפים? תודה רבה רבה יואב
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
-
שלום לכולם . בטעות קניתי זיכרון במהירות לא נכונה כמו שיש לי במחשב .במקום 1600 קניתי 1333 . השאלה אם אפשר לשים אותו או להחזיר ולקנות 1600 .
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
או קיי יש לי טווינמוס זולים [לא שהם לא אחלה הם פשוט זולים..] את כל הכבוד אני נותן להם על שהחזיקו לי 460 ב333 מגהרץ על 2וחצי שלוש שלוש שמונה אבל אני יכול להגיע רק ל3200 ככה לא יותר ואני רוצה מזה ושיהיה יותר יציב גם... לאיזה זיכרון כדאי לי להחליף? ועוד שאלה איך קוראים לפנטיום 4C יש לליבה של המעבד שם ....מהו?
-
שלום לכולם! רציתי לשאול, מה עדיף - זיכרון פנימי בגודל 1GB במהירות 800MHZ או זיכרון 2GB במהירות 667MHZ? לדעתי זה משמעותי בעיקר בקניית מחשב נייד , השאלה על מה להתפשר? תודה!
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרגע AMD XP 3200+ (אובקלקוקד) בFSB 200MHZ סטיק זיכרון 512 (פשוט, של infenion) שעובד ב400MHZ (ז"א PC3200) וזה מתאים 1:1 בדיוק לFSB אני מתכוון לקנות עוד סטיק זיכרון פשוט כזה, 512, ולהפעיל את הזכרונות ב DUAL CHANNEL רציתי לדעת מה עדיף - להשאיר את התזמונים כמו שהם כרגע (גבוהים יחסית) עם באס 400MHZ) לשני הסטיקים או לקחת מחלק נמוך יותר (ז"א להוריד את הבאס של הזכרונות נגיד מ400 ל200 ) וע"י כך - להוריד את התזמונים של הזכרונות תודה
-
- 9 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אם הלוח אם שלי תומך רק בddr2 533 האם אני יכול להרכיב עליו סטיקים של 667 והם יפעלו על 533 לכל דבר?!
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
היי כולם! יש לי מחשב קצת ישן, ובמפרט כתוב "ram: 4GB 1066mhz". אני רוצה להוסיף לו ראם של 2GB (כרגע יש לו רק 2GB), אך כאמור במפרט כתוב 1066MHZ. האם הוא יתמוך בראם של 1333MHZ ???
-
- 4 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
קניתי לפני 4 חודשים מחשב עם DDR333 ואני לא בטוח שזה אכן 333 איך אני בודק כי אין מדבקה על הזכרונות (נ.ב. יש לי SANDRAאם זה עוזר). שאלה נוספת מה זה CAS והאם יש תמיכה בו בלוח שלי בפרט ובשאר הלוחות ככלל.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-


