עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Gigabyte K8N51GMF-9 לסוקט 939

    • 6 תגובות
    • 676 צפיות
  2. Started by hadad6,

    אני רוצה לקנות מחשב חדש. המחשב נועד לעריכת סרטים ומשחקים למי יש מבחני ביצוע בין שני המעבדים עם ליבה כפולה. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 684 צפיות
  3. Started by hadad6,

    אני רוצה לקנות מחשב חדש. המחשב נועד לעריכת סרטים ומשחקים לי יש מבחני ביצוע בין שני המעבדים עם ליבה כפולה. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  4. Started by taurus007,

    יש לי מחשב 2.4C ASUS P4P800 FSB800 2 ג'יגה זכרון וכרטיס מסך ATI RADEON 9600 PRO פתחתי נושא אם כדאי לקנות כרטיס מסך או לא ואיזה לAGP שלי עכשיו רק לעזרה, איזה מעבד אוכל לקנות שהלוח שלי עדיין תומך בו(המקסימלי) וכמה הוא עולה ? וכמה זה ישפר את ביצועיי המחשב ? (אני כנראה אקנה מחשב חדש בשנה הקרובה אז גם ארצה לדעת אם זה שווה...)

    • 4 תגובות
    • 553 צפיות
  5. שלום, אני מתלבט האם לקנות מעבד 3.4 GHZ או 2.8 עם DUAL CORE מה עדיף בשביל גיימר ממוצע?

    • 13 תגובות
    • 770 צפיות
  6. בבקשה : http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=720 אם מישהו יכול לומר מה ההבדלים ביניהם במילים יותר משוטות זה יהיה אחלה .... תודה

    • 10 תגובות
    • 867 צפיות
  7. Started by shirNoshe,

    מה ההבדל בין זה לעידכון BIOS?

    • 26 תגובות
    • 3k צפיות
  8. Started by FeedMe,

    מישהו יודע מתי ההשקה של AM2? מעבדים עם סוקט 939 ייתמכו? וזכרונות DDR2 533.? תודה מראש, גאונים פנומנליים!

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  9. Started by ymss69,

    מה יותר טוב- 2 גיגה 667 או 1 גיגה 800.... והכי חשוב!! למה? אם אתם נותנים לי תשובה תנמקו!! זה הכי חשוב לי!! ואם מישהו יכול לסדר לי את החברות לפי סדר איכות... גבוהה... בינוני ונמוך.... וגם סדר איכות ביחס למחיר גם גבוהה... בינוני ונמוך!!

    • 7 תגובות
    • 556 צפיות
  10. Started by most,

    אני צריך לוח אם לסוקט A ולאחר חיפושים רבים מצאתי לוח אם של Biostar -שם הדגם הוא M7VIT. מצאתי אותו ב-zap ב-260 שקל: http://zap.co.il/model.asp?model_id=33787 ראיתי גם מידע עליו באתר של Biostar: http://www.biostar.com.tw/products/mainboard/board.php?name=M7VIT%20Bravo רציתי לדעת איך הוא? האם Biostar חברה טובה ואמינה? שווה לי לקנות אותו בהתחשב בכך שאני לא הולך להחליף מעבד?

    • 4 תגובות
    • 491 צפיות
  11. Started by Dante_9,

    כרגע יש לי 8KNS Pro עם 2X 512 DDR 400 של TwinMos בהנחה שיש לי רק עוד SLOT אחד פנוי אני מעוניין לשדרג ל- 2 GIGA, מה הכי מומלץ לי לקנות? נ.ב מה הכוונה ב- CL2, 2.5 ו- 3.0? דרך אגב אני לא אוברקלוקר

    • 13 תגובות
    • 714 צפיות
  12. Started by tripstrike,

    אנשים טובים אני רוצה להחליף את הזיכרונות שיש לי למשהוא יותר רציני וגדול מיועד למישחקים כבדים אין לי הגבלה של מזומנים אבל גם לא להגזים מיפרט מחשב AMD 3200 לוח אם - ASUS A8N-SLI DELUXE כרטיס מסך- ASUS 6600 GT זיכרונות- System Memory 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM) KINGSTON תודה מראש לעוזרים

    • 14 תגובות
    • 710 צפיות
  13. Started by VL,

    תודה לעונים.

    • 10 תגובות
    • 4.1k צפיות
  14. Started by assaf990,

    הלוח שלי ואם כן - איזה דרייברים עלי להוריד ואיך אני בודק האם אכן זה USB 2?

    • 2 תגובות
    • 466 צפיות
  15. Started by shaulco,

    אני מעוניין לקנות מחשב נייד ואינני יודע איזה מעבד עדיף. האם Intel Core Duo processor T2300 או Intel® Pentium® Centrino SONOMA 750 1.86 GHz ?

    • 2 תגובות
    • 467 צפיות
  16. 1. אני רוצה לקנות זכרון של 512 ראם,עכשיו אני רוצה לשאול מה יותר כדאי לי, 2 = 256 או 1 = 512. 2. כמה עולה סטיק של 1024 ראם? 3. האם שווה לי לקנות שתי סטיקים של 512 במקום אחד של 1024?

    • 3 תגובות
    • 459 צפיות
  17. Started by most,

    אני צריך שתמצאו לי לוח אם לסוקט A במחיר של עד 300 שקל. אל תביאו לי מ-KSP כי התקשרתי אליהם והם אמרו שאין להם ולא יהיה להם יותר לוחות אם לסוקט A.

    • 1 תגובה
    • 422 צפיות
  18. אני הולך לקנות לוח חדש אבל אני מתלבט בין?775Dual-915GL, PCI-E, AGP? מחיר435 ש"ח ל75Dual-880Pro, VIA880, DDR2, AGP, PCI-E? מחיר 395 ש"ח תקציב יש לי לשניהם כרגע יש לי מעבד סלרון2.4 א:האם שני הלוחות תומכים במעבד שלי ובפנטיום D ב:האם זה שיש להם תמיכה גם AGP וגם לPCI-E מפחיתה ביכולות של הלוח ג:ושאלה אחרונה האם שני הלוחות תומכים בSATA 2 תודה לכל המסייעים

    • 13 תגובות
    • 649 צפיות
  19. המחשב מיודע להתעסקות בתחום המוסיקה....קיובייס עם הרבה כלים...השאלה איזה מעבד יותר עדיף... אינטל 805 או AMD 3200??

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  20. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי במחשב 512 מגה 2 סלוטים של 256 קינגסטון 400מגהרץ היום קיבלתי עוד 2 סלוטים של שתי חברות שונות בכדי שיהיה גיגה רציתי לדעת אם הם מתאימים! אז הנה צילומי מסך!הסמסונג זה הקינגסטון!!! נראה לי פשוט שהם CL3 ושלי 2 וחצי או שהם בכלל מתאימים? החכימו אותי בבקשה! [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 653 צפיות
  21. Started by UdiDani,

    שלום לכולם! אנו מתלבטים בין המעבדים intel pentium D 820 ו intel pentium D 920. אשמח אם תאמרו לי איזה מהם עדיף? (הפרש המחירים ביניהם הוא כ100 ¤)..

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by the_gamer,

    שלום חברים ! מה עדיף DDR 400 MHZ או SDRAM 333 MHZ

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  23. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת אם אני לוקח לוח אם שתומך בDDR II או ב SATA II אני יכול להרכיב עלהם זכרונות או דיסק כשיח של DDRI וSATAI בהתאמה אני מעריך שלא אבל אני רוצה להיות בטוח

    • 1 תגובה
    • 484 צפיות
  24. שלום אני מחפש לוח אם למעבד אינטל שתומך בAGP וגם ב PCIe למעבד 64 ביט ליבה כפולה וגם SATA2 תודה

    • 5 תגובות
    • 575 צפיות
  25. Started by yaniv1306,

    אני ישמח להסבר ראשוני מזה בכלל הנתון הזה. מהי חשיבותו למחשב שנקנה למטרת משחקים ומהי חשיבותו במעבד כפול ליבה

    • 12 תגובות
    • 816 צפיות

דיונים חדשים בפורומים