מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
נתחיל בהתייעצות, רציתי לדעת את דעתכם לגביי לוח אם של ASUS: p5v800-mx-uaygz. האם הוא טוב? אני רוצה לוח אם טוב בסביבות ה- 800 ש"ח יש משהו טוב בסכום הזה? כמובן שיהיה לפנטיום 4 2.8GHZ ומעלה. ולגביי השאלה על מעבד דו ליבתי, זה שונה משמעותית ממעבד חד ליבתי? בעתיד יהיו תוכנות ומשחקים שיתמכו רק במעבד דו ליבתי? אני בקרוב מתכוון לשדרג את המחשב, אבל אין ברשותי מספיק כסף למעבד דו ליבתי כיוון שאני מחליף עוד רכיבים, אז רציתי לדעת אם אני יקנה מעבד חד ליבתי אם אני אוכל לשרוד איתו כמה שנים לא מבחינת מהירות אלא מבחינת תוכנות שיתמכו בו ומשחקים? תודה רבה על העזרה. וחג שמח
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
מחפש לוח אם + מעבד חדשים בתקציב של 1500-2000 ש"ח תודה מראש . ד"א , המליצו לי על אלה : http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3449 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3097 ורציתי לדעת אם גם אתם ממליצים , תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 518 צפיות
-
-
1.א. יש הבדל מורגש בין זיכרונות עם CAS 4-4-4-12 לבין זיכרונות CAS 5-5-5-15 ?? ב. יש הבדל גדול ביניהם? 2. כמה CAS יש ל GEIL DDR2 2048MB (2GB) 667 MHZ ?? ^^^ 3. הזכרון הזה טוב? ^^^ 4. יש זיכרון יותר טוב ממנו עם 2GB 667MHZ DDR2 ? 5. מה זה CL ? 6. GEIL נחשבת לחברה טובה של זיכרונות? 7. DDR2 הוא ה DDR הכי טוב?
-
- 10 תגובות
- 843 צפיות
-
-
התלבטות בין Intel Pentium D 830 3.0GHz 800MHz 2 x 1MB cache - LGA 775 64Bit לבין Intel Pentium D 920 2.8GHz 800MHz 2 x 2MB cache - LGA 775 64Bit חוץ מהמחיר ה 920 מגיע עם 2X2MB Cache... מה עדיף?!
-
- 10 תגובות
- 782 צפיות
-
-
יש לי שאלה פשוטה, האם הלוח ASUS A8R32-Deluxe שמבוסס על הRD580 יכול לפעול עם 4 סטיקים ללא ירידה ל333MHZ או ל2T? ברשת חלק אומרים שכן וחלק אומרים שלא, אני זוכר אבל שAnandTech בדקו את הRD480 והוא פעל עם 4 סטיקים ללא איבוד ביצועים. האם רק בסטוק הוא יורד ל333MHZ\2T ובעצם ידנית אני מעלה ואין שום בעיה או שבכלל אי אפשר לעבוד איתו על 400MHZ T1? תודה.
-
- 3 תגובות
- 501 צפיות
-
-
יש לי מעבד INTEL P4 2.8 NORTHWOOD אני לא יודע עם זה יעזור אבל העתקתי את כל מה שרשום על המעבד הינה: INTEL '01 2.4GHZ /512/533 SL6RZ MALAY Q320A044 T320A110 0507 מה הפוטנציאל שלו? לכמה אני יכול להגיע איתו? והאם שווה לקנות בשבילו לוח- אם חדש בשביל לעשות אוברקלוק, כי הלוח שיש לי כעת לא מאפשר אוברקלוק.
-
- 8 תגובות
- 636 צפיות
-
-
הודעה ראשונה בפורום, שלום לכולם techreport סוקר את ה- Core Duo (יונה T2600) בדסקטופ. משווה אותו לרוב המעבדים הקיימים של AMD ואינטל. המסקנות מחמיאות ביותר ליונה - ברוב הבנצ'ים היונה יותר מהיר מספינת הדגל של אינטל, ומתקרבת בביצועים ל-FX60 !! http://techreport.com/reviews/2006q2/core-duo/index.x?pg=1
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
-
שלום איזה מעבד כדי לקחת שהיה טוב למשחקים כפול ליבה של אינטל או חד ליבה של AMD
-
- 8 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש והלוח שהזמנתי הוא ה ASUS A8N-E NF4. מצאתי לנכון לא לקחת לוח עם סלוט PCI-EX16 נוסף כיוון שאני לא מתכנן SLI. השאלה היא אם יכולים להיות שימושים נוספים לסלוט PCI-E X16 מעבר לשימושים של כרטיס מסך? מה שאומר שאולי לכרטיס מסך אני לא אצטרך אותו אבל לכרטיסים אחרים שיצאו בעתיד (אולי מודמים חדשים או לא יודע מה....) דווקא אני כן אצטרך ואז יקרה מצב שבגלל תוספת של 200 ש"ח שאני לא מוציא עכשיו על לוח עם שני סלוטים של PCI-E X16 אני אתקע מאוחר יותר. מה דעתכם?
-
- 9 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום רב! יש לי מחשב שקניתי מלפני שנתיים או טיפה פחות. בלוח- אם הנוכחי שיש אני לא יכול לעשות אוברקלוק, ואני מעוניין לעשות. המעבד הנוכחי: INTEL PENTIUM 4 2.4MHZ NORTHWOOD לוח אם נוכחי: ECS P4VMM2 (7.3) אני זקוק להמלצה של לוח אם שב100% מאפשרים אוברקלוק דרך הביוס. לוח אחד עד מחיר של 400 ש"ח או פחות. לוח שני עד 600 ש"ח. העניין הוא שהלוח צריך לאפשר אוברקלוק דרך הביוס ב 100%. אם אפשר גם קישור יהיה מצויין, ויש לי העדפה מסויימת ל ג'יגה בייט אבל זה לא חובה. תודה רבה לכל מי שיעזור! בר
-
- 3 תגובות
- 530 צפיות
-
-
היות והלוחות אם של ASUS שנחשבים להכי טובים בשוק... יקרים ... רציתי לדעת האם יש מקביל ל ASUS P5LD2 - DELUX בג'יגהבייט ולא במחיר כזה... או אפילו יותר טוב מהלוח הזה בג'יגה בייט במחיר יותר נמוך. והאם ההבדל היחיד בין P5LD2 ה DELUX להרגיל זה האפשרות לביצוע של SLI?
-
- 3 תגובות
- 648 צפיות
-
-
האם יש AMD בתושבת 939 בדירוג 3000+ אשר אינו מסוג ווניס? אני אמור אולי לקבל כזה מעבד אך אני רוצה שיהיה בו סט הפקודות SSE3 שיש רק ב ווניס ומעלה.
-
- 3 תגובות
- 475 צפיות
-
-
המפרט הנוכחי: AMD Athlon "Barton" 2500 @ 3200 לוח אם Abit 512mb DDR 400Mhz Geforce 5900XT מה יתן לי שיפור משמעותי יותר בביצועים במשחקים? שדרוג א: שדרוג מעבד + לוח אם שדרוג ב: שדרוג כרטיס מסך + הוספת 512 מגה זיכרון פנימי
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי.. יש ברשותי ג'יגה זכרון SAMSUNG (שני סטיקים של 512).. אני רוצה למכור למישהו שאאאני מכיר אבל לא יודע כמה זה שווה.. בסביבות ה300 ש"ח זה מחיר הוגן ? (הזכרונות תקינים לחלוטין - DDR PC3200 400MHZ ) . תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
טוב בזכות העצות שלכם החללתי ללכת על המעבד הנ"ל צריך המלצה ללוח אם טוב בשבילו הדרישות: אוברקלוקר טוב לא צריך SLI תקציב הוא סביבות 700 אבל גמיש במיקרה הצורך אז תנו המלצות לדגמים מובילים..... תודה מראש על העזרה!!!
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות את המעבד intel pentium d LGA-775 DUAL-CORE יש לי 2 שאלות 1) האם הוא 64 BIT 2) אם כן, חייבים תוכנות מיוחדות בשבילו?
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-
-
בהמשך להשוואת המעבדים. הנה השוואת הזכרונות. עשיתי הפרדה בין DDR ל-DDR2 ולא הכללתי את השאר. ב-DDR לקחתי רק את הנפוצים - 400 וב-DDR2 רק את 667. http://rapidshare.de/files/18274318/_______.xls.html בקרוב גם כוננים קשיחים
-
- 3 תגובות
- 561 צפיות
-
-
יש לי שאלה שמציקה לי הרבה זמן..... לפי מה שהבנתי אם עושים אוברקלוקינג מתון למעבד d805 הוא משתווה ב"עוצמה" שלו ואפילו יותר לamd 3800 דיול קור.... שאלה ראשונה שלי-האם זה נכון שהוא משתווה לו בעוצמה....? שאלה שנייה-אם זה נכון, ואוברקלוקינג מתון יכול להפוך מעבד כזה למעבד שמשתווה לamd הזה (שלפי מה שהבנתי נחשב מעבד ממש חזק.) למה לא לקנות d805 ולחסוך אלף שקל....איזה חסרונות יש לזה? (-חוץ מידע באוברקלוקינג שאפשר לצבור ולהבין איך מבצעים את האובר קלוקינג המתון) שאלה אחרונה...בהנחה שעשיתי אובר קלוקינג למעבד הזה....באיזה רמה אני חייב לשפר מערכת הקירור ( יהיה נחמד אם תדברו איתי במספרים (לדוג': תצטרך להשקיע משהו כמו 500 שקל על קירור....) תודה לעונים.... :
-
- 8 תגובות
- 593 צפיות
-
-
עשיתי השוואה בין כל מעבדי 64 ביט שקיימים בארץ. ההשוואה נעשתה בחילוק של מגה הרץ של הליבה במחירו הנמוך ביותר בישראל לפי אתר ZAP. ברור שזה לא משקף כלום כי יש מספר מעבדים לדוגמה במהירות 2600 אבל חלקם עם זיכרון מטמון יותר או פחות וכו'. אבל זה דיי נותן דוגמה כלפי ביצועים/מהירות. ניתן לשים לב שם למספרים הנמוכים שאומרים כמה בכל מעבד שווה כל מגה הרץ אחד. כפי שאמרתי, אומנם זו לא השוואה הכי נכונה אך מעניינת. http://rapidshare.de/files/18272572/______.xls.html
-
- 9 תגובות
- 974 צפיות
-
-
ברשותי מעבד AMD 3800 כפול ליבה . S-939 כמובן. ניכנסתי לאוורסט MOTHERBOARD---->CPU למטה מופיע CPU UNTILIZATION ושורה ממתחת CORE 1 ו CORE 2 וליד כל אחת מהליבות מופיעים מספרים באחוזים. מה שמוזר שהשימוש בליבה הראשונה הוא אפסי ( 0%) והשימוש בליבה השנייה משתנה בהתאם לנעשה במחשב. המעבד אמור להשתמש בליבה הראשונה, לא? יכול להגרם מצב בו הליבה הראשונה השתבשה והמעבד מנצל רק את השנייה? אם כן, יש דרך לדעת אם הליבה התקלקה? תודה, haviv
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני קצת לא מעודכן למרות שניסיתי להסתכל הנעוצים: האם התושבת כבר יצאה ופשוט כל לוח תואם ל-amd64 החדשים של 4000+ כבר מתואמים לתושבת הזאת?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי לוח dfi party lan ultra -d ואני רציתי לדעת האם הזכרונות Crucial Ballistix 512MB DDR 400 הם טובים והאם הם תאימים ללוח שלי ??
-
- 8 תגובות
- 539 צפיות
-
-
מה קורה אנשים יש לי מעבד p4 2.6 עכשיו יש לי תקציב לכרטיס מסך מטורף (x1900xt) וללוח אם עכשיו הבעייה הגדולה שלי היא שאין לוח היום שהוא socket 478 עם pci-E ואם יש אז זה נדיר . השאלה שלי היא האם יש ואיפה יש בארץ ? תודה לכל העוזרים :yelclap: :yelclap:
-
- 13 תגובות
- 831 צפיות
-
-
מה בעצם ההבדל בין מעבדי שרתים למעבדים רגילים? מה עושה את מעבדי השרתים מעבדי שרתים ולהפך?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


