מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני עומד לשדרג את המחשב ואני נורא מתלבט איזה מעבד לקחת... מה יותר עדיף מבחינת ביצועים במשחקים ו-OC??
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
יש לי כרגע 256 DDR שעובדים בתדר של 266MHz.. מה עדיף להוסיף עוד 256 שיהיה שיעבדו ביחד או לקנות 512 ולהוסיף על ה-256 שנמצא בלוח. מה יתן יותר ביצועים/מהירות? תודה
-
- 0 תגובות
- 532 צפיות
-
-
אהלן, אני עומד לקנות מחשב חדש.. ואני מתלבט איזה מעבד לקנות... אני מתלבט בין 2 ליבות עם תדר גבוה או 4 ליבות עם תדר לא ממש גבוה מה יותר עדיף לעבודת תלת? *אני מתכנן לעשות הרבה/המון OC *צריך גם עבודה מסיבית עם עריכת וידאו, עבודות גרפיות, ומוסיקה. תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרגע רק 256 ראם שהוא מסוג DDR ועובד בתדר של 266MHz. מה עדיף לקנות עוד 256 DDR-I או לקנות 512 אבל זה לא יעבוד לי בדואל? אני חושב שעדיף 512 מישהו חושב אחרת? אשמח לתשובות אם אתה יכולים בבקשה גם להגיד לי אם הלוח שלי תומך בדואל זה יהיה טוב המפרט בצד.. תודה!
-
- 9 תגובות
- 713 צפיות
-
-
למשל מה עדף q9400 או E8500 שהם באותו מחיר בערך ? הבנתי שלא כל התוכנות והמשחקים משתמשים ב4 ליבות עד כמה זה משמעותי?
-
- 7 תגובות
- 844 צפיות
-
-
היי המחשב שלי קרס צריך עזרה במיידי תודה לעונים הכוונה כמובן למעבד חד ליבה שלAMD....
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- אני אציין שני תצורות של רכבי מחשב והיתי מעוניינת לדעת מה עדיף ? מעבד Q6700 וכרטיס מסך 8800 GT 500 מגה ? או מעבד Q9540 עם כרטיס מסך 8600 GT 256 מגה DDR3 ההפרש במחיר כמעט זהה . מחכה למומחים שבכם
-
- 8 תגובות
- 889 צפיות
-
-
חבר'ה, עבור עבודה עם תוכנות גרפיות כמו AUTOCAD אני מתלבט בין: א. לוח אם: Gigabyte M55S-S3 for AMD כרטיס מסר: Gigabyte GEFORCE 7300GS 256MB זיכרון: 1GB DDRII 667MHZ ב. לוח אם: M2NPV-VM AM2, 6150, DDRII 800, PCI-E ,ASUS עם כרטיס מסך מובנה זיכרון: 2GB DDRII 667MHZ מחיר של שניהם הוא זהה. תעזרו להחליט,תודה!!!!
-
- 7 תגובות
- 979 צפיות
-
-
אהלן יש לי חבר די טחון וכנראה יתנו לי 10K לקנות מחשב! אני ועוד כמה מתווכחים על אם כדאי לו לקנות 2 6800U ומעבד 3500+ (939) אווווווווו 6800U ומעבד 4000+ מה אתם אומרים?
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני הולך לקנות מעבד amd 3200 vin מה עדיף לOC האי 6 או 3?
-
- 9 תגובות
- 900 צפיות
-
-
מה עדיף? לבי מיטב הבנתי DDR3 הוא מצוין לאוברקלוקינג אבל הם יקרים בטירוף ללא הצדקה.. שווה לי לקנות לוח DDR 2 נגיד אסוס סטרייקר עם 4 ג'יגה זכרון Kingston KHX 1066 ב1100 ש"ח? (רק הזכרונות) ואיך סדרת 9 של אינטל לאוברקלוק שווה? ראיתי את הQ9300 ב1500 ש"ח...
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
AXP1800 סטפינג טוב מאוד או AXP1600 סטפינג טוב מאוד?(ל1800 אני מתכוון AROAI או משהו כזה)
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש בהרבה תוכנות עריכה. מה עדיף? ולמה?
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
בוקר טוב חברים! לפני כמה ימים פניתי לפורום "מפרטי מחשב" בבקשה למחשב סטודנט, בפקולטה להנדסת חשמל. וקיבלתי שתי אופציות: האחת מבוססת על AMD ATHLON 64 3000+ ושניה על AMD ATHLON XP 2500 http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=85738.0 אני לא יודע במה לבחור, במיוחד אחרי שקראתי את המדריך המתורגם של תום (http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=85738.0) אני פוחד שה-64Bit יהיה אוברקייל, ותאמינו לי, אני לא רוצה להוציא כסף סתם.... תודה מראש, וגמר חתימה טובה, בן.
-
- 7 תגובות
- 679 צפיות
-
-
השאלה נמצאת בכותרת מה עדיף לי לוח אם טוב לOC עם מעבד פחות טוב ? או לוח אם שהוא פחות טוב ל OC ופחלות חדיש ללא CF עם מעבד חזק יותר ? חשוב לי שאני רוצה לעשות OC טוב והE8500 הוא אובקלוקר טוב לפי מה שהבנתי אבל האם הלוח אם EP35-DS3R יגביל את הOC ? בקיצור! מה עדיף ? תודה לעוזרים ! ! !
-
- 9 תגובות
- 870 צפיות
-
-
מה יותר כדאי ההפרש במחיר זניח מחשב למשחקים בינוניים 6 יציאות USB מעבד I7 6700K 4GHZ +לוח אם MSI B150B PRO מחיר = 2053 ש"ח מעבד I7 6700 .3.4GHZ +לוח אם GA H170M D3H מחיר =1938 ש"ח
-
- 15 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
G41 חדש בעלות של 250 ש"ח P35 משומש בעלות של 200 ש"ח שימוש סטנדרטי ואולי בעתיד לקולנוע בייתי.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
giga bite s3 לעומת asrock conroexfire לשניהם אותו צ'יפסט אינטל 945 לאסרוק יש יותר פיצ'רים ושניהם עולים פחות או יותר אותו דבר
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , אני מתכוון לקנות מחשב חדש ורציתי לדעת מה ההבדל בביצועים בין מעבדי ה- core I3 למעבד core I5 750 , והאם ניתן לחסוך 400-450 ולקנות מעבד core I3 או שזה משמעותי מבחינת הביצועים ?
-
- 6 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
מה עדיף לי לקחת? GIGABYTE GA-8IG1000MK או Asus P4PE/L Intel 845PE בעיקר מבחינת אמינות וביצועים ללא קשר למחיר תודה ויום טוב!
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
Corsair CMX512-3500C2PT 512MB DDR433 PC3500 XMS Memory או Corsair CMX512-3200LLPT 512MB DDR400 XMS3200 Low Latency SPD Memory
-
- 6 תגובות
- 726 צפיות
-
-
יש לי לוח אם GIGABYTE P55A-UD3 מבחינת זכרון עדיף לי 2 סטיקים או 3? בעיקרון יש הבדל מבחינת הלוח אם שלי? תודה.
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
היי, 768mb כמות זיכרון במהירות ddr333 או 1.5gb במהירות ddr266 למחשב נייד? תודה.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
-
שלום אני מעוניין לדעת עם למישחקים כדי ללכת על קניה של מעבד כפול ליבה טוב כמו E8500 או E8600 שיצא או שעדיף מעבד עם ליבה מרובעת כמו Q9450 תודה רבה מראש לכולם
-
- 1 תגובה
- 525 צפיות
-


