מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
איזה זיכרון עדיף ההפרש הוא לא משמעותי משהו באזור 15-20 1) 2x2GB Patriot Viper II Series Dual Channel 2)2x2GB G.Skill Ripjaws Edition Dual Channel
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני עכשיו מסתכל על שניהם והם כמעט אותו דבר רק שהכרטיס רשת האולטרה 2 הוא G1 ויש לו DPS שאני לא יודע מזה וההפרש מחירים גדול מאוד ... מה עדיף לקנות למערכת הזאת .... Cpu - INTEL P4 2.4B GHZ 533MHZ 478PIN 512Cache Memory X 2 - GeIL 256MB PC3200 400MHz DDR Ultra Gpu - Hercules 3D Prophet 9500 Pro 128MB OEM Hd - WD 40GB 7200RPM 8 MB Cache special version Case - Dragon AX-01SLD Aluminum Case Silver DVD - Toshiba x16 OEM Burner - LITE ON 48X12X48 OEM FLOPPY - PANOASONIC FLOPPY 1.44 Monitor - AOC 19 9KLR p/s -HEC 475DVD WATT PSU תודה פרטים פה : Ultra2-http://tw.gigabyte.com/products/8sq800ultra2.htm Ultra-http://tw.giga-byte.com/products/8sq800ultra.htm
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא למטרות אוברקלוק בכלל! רק ביצועים ואיכות, מה יותר טוב?
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
מה אתם אומרים לוח אם עדיף? הסדרה P35 של ג'יגה ביט או לוח אמ G33 של intel מה ההפרש מחירים ומתוכנן OC
-
- 26 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מה עדיף GIGABYTE DS3 או DS4? ההבדל בינייהם 100 ש"ח בערך אבל האם שווה לקפוץ לDS4 ? או שהלוחות למעשה שונים ואני אשלם יותר ואקבל פחות? ראיתי שDS3 עושה עבודה מצויינת בOC , האם הDS4 יעשה אותה עבודה ויותר או לא? אני הולך על קונרו 6400
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום חברים הוצע לי מהחנות שממנה קניתי את המחשב שלי להחליף את לוח האם שלי הישן UD4 לא B3, ל Gigabyte GA-P67A-UD4-B3 P67 או MSI P67A-GD65 B3 P67, המטרות שלי הם משחקים ואוברקלוקינג לתוספת ביצועים. כמו כן יש כמה יתרונות וכמה חסרונות לכל לוח: לGIGABYTE יש תמיכה לדיסקים קשיחים של יותר מ3 טרהבייט, USB עם יותר כוח, אבל לMSI יש יותר יציאות USB3 ויותר יציאות SATA3, קליק ביוס, בדיקת מתחים על הלוח, אפשרות ל32 ג'יגהבייט זיכרון (כן אני יודע, אני לא ישתמש בזה), דרך אגב מה זה הלחצן ליד SPDIF בלוח של MSI ??? . מה לגבי אורך חיים של הלוחות, אמינות GIGABYTE או MSI? אגב שמתי לב שהלוח של MSI זול יותר אבל לי זה לא משנה, כי אני מקבל את שניהם באותו מחיר (חינם, החלפה). תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
מה עדיף יותר למעבדי AMD - ה GIGABYTE 7VAXP ULTRA או ה ASUS NFORCE ומה ינצל טוב יותא זכרון של SAMSUNG 256MB 4000MHZ (יש לי מעבד AMD ATHLON 1900 אם זה משנה) תודה רבה לעוזרים!!!!!!!!
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כיום מעבד amd athlon 64 3500 ואני יכול לקנות intel pentium d 830 במחיר של 800 ש"ח (חדש) השאלה שלי האם אני ירגיש שיפור בביצועים או אולי ירידה בביצועים תודה
-
- 13 תגובות
- 820 צפיות
-
-
מי יותר מהיר? לVIA עדיין בעיות אמינות כמו פעם?
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שניהם שניהם מהירות 400 שניהם 512 וההבדל במחיר הוא 50 ש"ח האם שווה להוציא עוד 50 ש"ח וללכת על KINGSTONE?
-
- 11 תגובות
- 894 צפיות
-
-
בשביל מעבד Athlon 64 3400+ (S-754
-
אני לפני קניה של זכרונות חדשים ואני מתלבט על מה כדאי ללכת מהירות או תזמונים, אלו האופציות שלי: OCZ REAPER 800Mhz 3-4-4-15 OCZ REAPER 1066Mhz 5-5-5-15 מה יעבוד יותר מהר?
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
מה עדיף P-D 945 3.4 או Core E6300 שניהם בעלות 900 ש"ח יש לציין שלוח האם שלי יהיה intel 946 istelon זיכרון 1GB של חברת OCZ CL4 או קינגסטון CL5 או TEAM CL5
-
- 6 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני היתלבטתי בין לוחות אם DFI-כמו של PIKA ASUS-P5QPRO או של GIGABYTE-X38 {לא יודע מה השם בדיוק} את ה-ASUS אני משיג ב-500 שקל וגם את ה-X38 במחיר דיי טוב מה עדיף.. {את ה-DFI יהיה לי קצת מסובך אולי להשיג} אבל מה אתם אומרים P45 או X38?
-
- 37 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אהלן, PDP PSD512400 512MB DDR 400MHz Liberty CL2.5 Memory או Kingston KVR400X64C3A-512MB DDR 3200 Memory שניהם אותו מחיר,660 ש"ח ל ג'יגה. תודה.
-
- 4 תגובות
- 731 צפיות
-
-
מה קורה חברה? מה עדיף בין השניים? Athlon64 3800+ (Socket AM2) X2 DualCore או Pentium D 2.8Ghz, s775, 2x2MB, DualCore (915) ובמידה שהATHLON עדיף, עד כמה תוספת מחיר הוא שווה? (באופן כללי, לא לפי מחירי השוק) תודה
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
כעיקרון חשבתי על השילוב הבא, נכון שהוא עם קירור BOX אבל אני יקנה יותר בהמשך קירור נורמלי לבנתיים מה אתם אומרים על השילוב הזה ? AMD Phenom 2 X4 955 Black Edition Quad Core AM3 BOX , יחידות 1 ₪750 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=927 Gigabyte MA-770T-UD3 AMD770 CHIPSET, יחידות 1 ₪380 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1836 Kingston Hyper X Blu 2GB DDR3 1600Mhz CL9, יחידות 2 ₪354 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=2223 סה"כ מחיר לכל המוצרים:₪1484 המפרט הורכב באתר:http://www.rsm.co.il/ מתוכנן OC לכן הזיכרונות האלה, השילוב יתחבר לחלקים הבאים: כרטיס מסך GTX275 ספק כוח HEC WIN+ 700W החלקים יורכבו לתוך מארז Cooler Master Elite 334 שקיים אצלי כרגע, מה…
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הסמסונג יותר זול ב 50 ש"ח הסמסונג 700 ש"ח והטוינמוס 750 ש"ח לא הכפת לי התשלום מה יותר טוב זה מה שחשוב לי
-
- 11 תגובות
- 932 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס קול הנ"ל ויש לי לוח אם NF7-SL עם 2500+@3200+ AMD והבנתי שיש בלוח הזה כרטיס קול מעולה משהו Sound Storm, איזה מהם עדיף? ואם אני ישמתמש בזה שOB זה יכול להפריע לי לOC או בכלל להשפיע על ביצועים?
-
- 4 תגובות
- 472 צפיות
-
-
המחשב הוא מחשב משרדי שיעבוד באופיס בעיקר
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני צריך להרכיב לדוד שלי מחשב עכשיו על מה אתם ממליצים SEMPRON אן סלרון D אני חשבתי על Intel Celeron D 325J 2.53GHz 256KB LGA775 Box שהוא יחסית זול אבל אפשר אחר לשדרג את המחשב הוא עולה 500 שקל או על איזה סמרפון אחר שזול הקטע זה שהבנתי שהיש סמפרונים שעובדים עדיין על סוקט A שזה די ישן ולא יאפשר שום אפשרות שדרוג לאחר כך
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
מה עדיף xeon X5345 עם ddr2 8GB ,או לחכות לwildfire עם ddr3 8GB . מחפש מהירות עבודה לסימולציות אלקטרומגנטיות תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 498 צפיות
-
-
-
מה עדיף לקנות מעבד אינטל P-4 3,0 Ghz (800MHz, 2MB, S775, 64bit) או AMD Athlon 64 S939 3000 או AMD Athlon 64 S939 3200 ומה ההבדל בינהם?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-


