עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by wow,

    אני שומע שמדברים פה על סוגים שונים כמו הסטפינג JIUHB וכו'. מה זה בדיוק?

  2. Started by RusTy,

    אני מתכוון לקנות מעבד אי אמ די 2500 בקרוב , אמרו לבדוק סטפינג משהו כזה מה זה ?

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  3. Started by HaVoC_850,

    ממה שהבנתי לכל מעבד יש דבר שנקרא סטפינג בבילון מפרש את זה -version of a microchip (=גרסה של ציפסט) אבל זה עדיין לא אומר הרבה אני מסיק שזה קשור לתאריך היצור של הציפסט אבל איך יודעים מה התאריך הטוב ביותר מבין הסטפינגים השונים? יש אתר לזה או שככל שהסטפינג גבוהה יותר אז המעבד איכותי יותר ועם פחות "באגים"? תודה לעונים

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by Yaron-Cohen,

    משהו טוב לOC?? כי אני לא מבין למה פנדה מציינים את זה..! http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=11052

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by MDK,

    : ??? :

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. וכמה הוא משפיע על ביצועים בתודה

    • 0 תגובות
    • 456 צפיות
  7. Started by Night,

    מה החידושים בו?

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  8. Started by sagi_10,

    מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין פנטיום 4 לפנטיו d ובכלל מה זה פנטיום d????

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. מה זה צ'יפסד למה הוא מועיל ולפי איזה סדר הוא הולך?

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  10. Started by LastForOne,

    אני יודע רק בכלליות שזה חלק על לוח האם... ושיש לו כמה דגמים ויצרנים... מה הוא בעצם? מה התפקיד שלו? אם תוכלו להרחיב יותר אני אשמח (:

    • 10 תגובות
    • 3.7k צפיות
  11. Started by deking,

    מישהו בבקשה יכול להסביר לי מה זה אומר צוואר בקבוק במעבד? איך זה נובע? ולמה זה גורם?

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  12. Started by BuLa,

    כבר הרבה זמן אני רואה שאתם מדברים על זה ואין לי מושג על מה מדובר מה זה.?

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. שלום, יש לי שאלה- האם מעבד עם FSB 1333MHz יכול לעבוד על לוח שתומך ב 1066MHz FSB המעבד -intel e8400 לוח אם- KINO-9454 עם chipset: Intel® 945G + ICH7

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by SUPER300,

    שלום, התחלתי להתעמק באיך מעבדים עובדים (דרך אגב זה די מחרפן). הבנתי שתדר השעון הוא כמה פולסים חשמליים עוברים במעבד בשנייה או משהו כזה, אשמח להסבר דרך אגב... מה שלא הבנתי זה מה זה "פולס" או "קלוק"? זה אומר ביט אחד? כלומר, מעבד עם תדר שעון יותר גבוה יוכל לקרוא יותר ביטים לשנייה? 2) הכוונה בתדר השעון היא באיזו מהירות המעבד קורא מידע (כמה ביטים של מידע), או באיזו מהירות הוא מבצע פעולות? כי הבנתי ששני מעבדים עם אותו תדר יכולים לעבד מידע בקצב שונה... תודה

    • 13 תגובות
    • 9.9k צפיות
  15. Started by X-Gamer,

    ???

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Fabian,

    מה זה ה-overclocking ששומעים עליו כ"כ הרבה?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. ראיתי היום לוח של GigaByte בשם: GA-7VAX שהיה קרוב מידי בשם ללוח GA-7VAXP שאותו אני מתכנן לקנות. ההבדל במחיר קרוב ל 200 ש"ח שזה סכום חביב לכן החלטתי לבדוק מה ההבדלים. ב- GA-7VAXP כתוב: VIA 8X V-Link architecture (533MB/s) ואילו ב- GA-7VAX כתוב: VIA V-Link architecture (266MB/s) מעבר לכך ל- GA-7VAXP יש גם: Smart I/O : Winbond Smart@IO (שגם על זה אני אשמח אם יגידו לי מה זה) את ה- RAID וחיבור FireWire. מאחר ואני בור ועם הספר אני אודה למי שיוכל להסביר לי בקצרה על מה מדובר או אפילו להפנות אותי ללינק המתאים (ניסיתי למצוא בחיי..) ואיך זה משפיע עלי בסופו של דבר. המון תודה.

    • 6 תגובות
    • 996 צפיות
  18. Started by Snufkin,

    חבר שלי קנה מחשב מחברת AMD. כשהרצתי את התוכנה EVEREST קיבלתי ש: +CPU Type - Amd Athlon xp 2200 +CPU Name - Amd Athlon xp 2600 איזה מחשב זה??? 2200 או 2600???

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  19. Started by AdiR^SiNaI,

    מה זה ואיך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  20. מה זו בדיוק טכנולוגיית ה64 ביט של amd?

    • 4 תגובות
    • 763 צפיות
  21. לכאורה, על פי מה שמופיע בדף שבסרטון, יש מצב שבקרוב גם מעבדי דור 10 כבר לא יבואו בטוב לחלונות 11 ... https://www.youtube.com/watch?v=VxgFen_BdYo

  22. זה הזיכרון: https://www.amazon.com/dp/B005T63BJM/ref=psdc_172500_t2_B0065HOT2W#customerReviews האופציה השנייה שלי הייתה זה, אבל הוא יקר ב-25% בערך אז הראשון יותר קורץ https://www.amazon.com/Kingston-HyperX-FURY-1600MHz-DDR3/dp/B00J8E92M6/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1543786792&sr=8-3&keywords=HyperX%2BFURY%2B8GB%2BDDR3%2B1600Mhz&th=1 זה הלוח אם שלי (ישן, אני יודע) https://www.biostar.com.tw/app/en/mb/introduction.php?S_ID=532#specification כרגע יש לי 2X4GB ואני מגיע כל הזמן למקסימום (עובד עם הרבה טאבים של כרום במקביל) אז אני רוצה להחליף אחד מהם לRAM הנ"ל מה דעתכם? מחיר זול יחסית…

    • 0 תגובות
    • 931 צפיות
  23. איזה מעבד יותר חזק והאם ע"י הכרטיס hd4890 באחד מהמעבדים הנ"ל יהיה צוואר בקבוק?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. האם כדאי לי לקנות זכרון 1600Mhz CL9, או לקנות זכרון יותר איטי עם פחות latency (יש לזה מילה בעברית..? 8) )? שימו לב שאני מתכוון לעשות OC למעבד ואולי לזכרונות (כדאי בכלל..?) 2. אם אני קונה זכרון במהירות 1600, ועם צלעות קירור, לאיזה OC אני אוכל להגיע מבלי להעלות מתח? 3. שמעתי שאם אני עושה OC למעבד, אני צריך לקנות זכרון עם מהירות גבוהה. האם זה באמת יכול ליצור צוואר בקבוק למעבד? ואיזו מהירות תספיק למעבד 3570K מומהר?

    • 1 תגובה
    • 885 צפיות
  25. שלום לכולם. אני מתכוון לקנות מחשב חדש,לוח אם: Asus P5K/EPU, מעבד: Intel® Core2 Duo E8500 3.16Ghz 6M. רציתי לדעת איזה זכרונות כדאי לקנות OCZ 1GBX2 1066Mhz CL5 או לקנות 4 גיגה של DDR2 4GB 800Mhz Kingston השאלה היא האם עדיף 2 גיגה עם 1066MHZ או 4 גיגה עם 800Mhz אשמח לקבל תשובה בהקדם.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים