עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. חייב לוח אם עם כ. מסך מובנה שהלוח יהיה טוב ושהכרטיס ירוץ לי "בסדר" לא יותר מיזה כי אני מתכוון לקנות מאוחר יותר כרטיס אחרר... תודה

    • 10 תגובות
    • 657 צפיות
  2. Started by סער_שי,

    בעקבות המלצה אני שוקל לרכוש חלק מרכיבי המחשב (הקטנים - זכרונות, מעבד ואולי כרטיס מסך) בחו"ל ולשלוח אותם לארץ. מבחינת מחיר המהלך משתלם מאוד. השאלה היא לגבי עניין של אחריות - האם יש אחריות בחו"ל גם למוצרים הנשלחים לארץ? האם במקרה וחס וחלילה משהו יקרה לרכיבים אני אוכל לשלוח אותם לתיקון בחו"ל? האם זה כדאי? האם מישהו ניסה זאת? מה דעתכם בנושא?

    • 13 תגובות
    • 645 צפיות
  3. Started by b127,

    תנו לי המלצות לחבר, ללוח אם ומעבד אינטל, ב1600 שקל, אם שווה אז תחרגו עד 1900 ולא שקל יותר. אני חשבתי על D930 ולוח P5ND2-SLI Asus ב1580 לפי זאפ. מתוכנן אובר קלוק מקסימלי על מתח סטוק מה אתם אומרים? זכרון כבר סגרתי על 2X512 667 של טוינמוס

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  4. Started by Nasok,

    אני רציתי לקנות עכשיו את הE6600 עם לוח אם של DFI 975X וכולם אומרים תחכה לירדת המחירים כי הקונרו עדין לא הושק רשמית!? התקשרתי לנועה הם אמרו שלא תהיה ירדת מחירים בזמן הקרוב :s05: מה עושים????

    • 10 תגובות
    • 727 צפיות
  5. Started by mazoneli,

    שלום לכולם. ברשותי המעבד הנ"ל רציתי לשאול עליו מספר שאלות. 1.בחיפוש ב AMDBOARD ראיתי שרשום שהטמפרטורת מקס שלו היא 85 מעלות ולכן טמפרטורת עבודה של 52 + - היא תקינה, צודק ?. 2.ב BIOS של ה MB שלי יש אופציית Spread Spectrum מה המשמעות שלה ?, ראיתי שרשום בחוברת שכך יהי פחות רעש אלקטרו מגנטי אבל איך ?. 3.מה המשמעות של המכפלות בין השעון של המעבד לשעון של הזיכרון, מה עדיף מהירות זיכרון גבוהה ומעבד יותר נמוך, בהנחה שהיישום הכי כבד שלי זה EMULE אם אפשר להפנות להסבר קיים אשמח. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 795 צפיות
  6. Started by zaroor,

    איך אפשר לדעת איזה סוגי מהירות בזיכרון שייכים לסוג מסוים דוגמא: לסוג ddr-1 או ddr-2 הכוונה בכל סוג של ddr איזה מהירויות קיימות בו וכך הלאה ? גם שאלו אותי אם מהירות 533 mhz קיימת גם ב ddr-1 ?

    • 1 תגובה
    • 502 צפיות
  7. Started by SpEcToR,

    be canada... =]... ma omrim?

    • 4 תגובות
    • 540 צפיות
  8. שלום, אני מועניין להחליף את המעבד, הלוח והזיכרון. אני רוצה לוח עדיפות לPCI-E, ב700-800 ככה. מעבד CORE 2 DOU, ב900-1300 ככה. זיכרון בתדר , תקציב 700-800 667MHz 1GBX2 DUAL DDR2. הכי חשוב שהלוח יתמוך בכל החיות הרעות האלה. ושהלוח יהיה מותג ASUS-DFI וכו'... אם אפשר שהלוח לא יהיה גדול מדי, יש לי מארז דיי צפוף... כמה שאלות לפני: איזה תדר הכי גבוהה יש לזיכרון? והאם יותר מומלץ גבוהה מ667MHz? האם פעולת הDUAL בזכרון באמת תורמת רבות? במילים, כמה יותר טוב הDDR2 מה-1? .swg

    • 8 תגובות
    • 616 צפיות
  9. Started by lipa,

    בקיצור , יקר ולא משתלם http://www.legionhardware.com/document.php?id=572

    • 31 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by asaf999,

    שלום לכולם. אני מתכוון לקנות מחשב חדש ויש לי התלבטות רצינית בין שני המעבדים האלה (וגם E6600). רציתי לדעת מה ההבדל בין E6700 ו X6800...!! האם ההבדל היחדי הוא ש-X6800 בא עם 2.93GHz וה-E6700 בא עם 2.67GHz זה הכל?? בשביל זה ההפרש במחיר הוא 3K....??? לא ניראה לי.. בכל מקרה אם מישהו יודע ומוכן לעזור אני אשמח!!

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. מעבד 6300 יכול להפעיל משחקים כבדים עם כרטיס מסך 1800GTO ? למשל ניד פור ספיד מוסט וונטד וspore המשחק שמדברים עליו הרבה? אפילו שיש לו 1.8 GHZ?

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by zaroor,

    אם יש שני סוגי זיכרון לדוגמא :512 MB 400 MHZ אחד cl-2.5 והשני cl -3 מה ההבדל בינהם? ואיך אפשר לדעת מה צריך להתאים ללוח

    • 2 תגובות
    • 470 צפיות
  13. אפילו הכי זול ה1.86GHZ?

  14. Started by pergola,

    מה אני צריך בשביל לעשות OC למעבד Intel Conroe E6600 2.4Ghz 4MB 1066MHz Dual Core אני צריך איזה משהו מיוחד בשביל שלא יתחמם ויהרס לי?! עד כמה MHZ אני יוכל להעלות אותו?!

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  15. Started by necroblivion,

    באתר המליצו לי על לוח-אם DFI Infinity 975X for LGA775. אבל המוכר בחנות הוריד אותי מזה והמליץ לי על לוח-אם Intel D975XBXLKR. מה ההבדלים ועל מי כדי יותר ללכת?

    • 7 תגובות
    • 612 צפיות
  16. Started by blueman1,

    האתר לא מעודכן, מאז הרכישה של AMD האתר לא עודכן מה קורה שם?

    • 4 תגובות
    • 554 צפיות
  17. למחשב שיחזיק די הרבה זמן בלי שידרוג ואולי אחרי שנתיים ישודרג קצת (זיכרון/SLY/CROSSFIRE?) מחשב שאני רוצה שיריץ באופן סבבה משחקים בזמן הקרוב והרחוק בשביל מסך 19 אינט'ש וכנ"ל המעבד עצמו שיחזיק ויהיה תואם לתוכנות שיבואו אז מה עדיף מעבד ב 2000 שקל וכרטיס מסך ב 1500 דוגמת קונרו e6600 + 7900gt נגיד או מעבד ב 1300 שקל וכרטיס מסך ב 2000 קונרו e6400 + X1800 XT 512mb לא מחייב שאלו הכרטיסי מסך שיהיהו..הכוונה היא למשהו במחיר הזה.. באיכות הזאת ועוד שאלה זה מה בדיוק ההבדל בביצועים בין 4 מגה קאש לעומת ה 2 מגה קאש בין ה e6660 ו e 66330 ומה תהיה ההשפעה בעתיד הרחוק כי רק בגלל זה אני מיתלבט אם לקנות את ה 6600 או את ה 66300 תודה

    • 7 תגובות
    • 661 צפיות
  18. השאלה מאוד מעניינת אותי, כי לכאורה, המצב נראה כהפוך (בסדרת ה-900 של D בכל מקרה), וכיוון שאני מתכוון לרכוש מחשב בקרוב אני לא יודע מה להחליט. אז קודם כל לפי מה שהבנתי 3800 במונחים של AMD זה 2200 Mhz, אומנם זה סמלי לפי הנכתב באינטרנט, אך עדיין אני לא תופש את עומק הסמליות וכמה זה צריך להיות על באמת. חוץ מזה בסדרת 900 הקאש הוא 2 MB על כל מעבד לעומת קאש של רק מגה 1 על כל מעבד בכפולי הליבה של AMD. אז מה הקאטצ' בזה?

    • 7 תגובות
    • 632 צפיות
  19. Started by aviad_18,

    האחד: GSKILL PC3200 400 MHZ 2.5-3-3-6 עם מפזר חום אלומיניום: מחיר - 640 ש"ח בנועה לינק: http://www.gskill.com/en/f1-3200phu2-zx.html השני: GSKILL PC3200 400 MHZ 2.5-3-3-6 ללא מפזר חום מאלומיניום מחיר: 560 ש"ח בנועה לינק: http://www.gskill.com/en/f1-3200phu2-ns.html השלישי: PQI PC3200 400 MHZ עם מפזר חום מאלומיניום מחיר: 610 ש"ח בנועה לינק:http://www.pqimemory.com/spec.asp?link=/dc/PQI3200-1024DBH.htm והשאלות: איזה מהם עדיף לי? ומה בנוגע ליכולות OC? חיפשתי סקירות אבל רובן בנוגע לקיטים של 2GB ואני מעוניין בקיט של 1GB. תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 529 צפיות
  20. Started by inglor,

    ההבדל יוצא בערך 150 דולר למחשב, יש הבדל משמעותי (לשימוש ביתי) בין Core Solo לבין Celeron M?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  21. שלום לכולם. אחרי חיפוש וקריאה גם בפורום כאן וגם באחרים יש לי כמה שאלות לגבי המעבדים החדשים של אינטל/AMD מול הישנים יותר: 1. ממה שקראתי אני מבין שהCORE DUO מתעלה או לפחות אמור להתעלות מעל המקבילה מבית AMD. האם הכוונה היא למעבדים של AMD השייכים למשפחת הX2 המותאמים לסוקט החדש שלהם, AM2? או שהכוונה היא למעבדים אחרים? 2. אני מבין שכל הCORE DUO שיצאו ויוצאים בחודשים אלו לשוק, בעלי ליבת הCONROE הם בטכנולוגיית ייצור של 65nm. אני מבין גם של AMD אין מעבדים כאלו. האם נכון? 3. האם לאינטל יש מעבדים בטכנולוגיית ייצור של 65nm שאינם ממשפחת הCORE DUO החדשה? כםולי הליבה הקודמים, אינם כאלו? במה הם נבדלים מהחדשים, חוץ מאופן ניהול הcache שמאפשר לשתי הליבות לעבוד ביחד ולא ממש ל…

    • 7 תגובות
    • 504 צפיות
  22. Started by סער_שי,

    Mushkin 2GB 1GBx2 High Performance HP2-5300 DDR2-667 או Mushkin 2GB 1GBx2 Enhanced EM2-6400 DDR2-800 שניהם בהפרש מחיר של 20 ש"ח. אחד תדר 677 השני תדר 800. האחד תדירויות 12 4 4 4. השני 12 5 5 5. אני קונה את הלוח DFI 975X. אני רוצה להאיץ אותו לבאס 350 או 360. כלומר הזכרונות יעבדו לי על 700 או 720. הזכרונות הראשונים יש להם תזמונים יותר טובים וכנראה ניתן להאיץ אותם בלי בעיה ל-700. השאלה - האם כשמאיצים אותם הם ייתנו תזמונים פחות טובים? אולי כדאי לי ה"קיט" השני בלי להסתבך ב-OC. אבל אמרו לי שהתזמונים פחות חשובים כשמדובר במעבד קונרו. אני מבולבל. מה הייתם לוקחים?

    • 3 תגובות
    • 497 צפיות
  23. Started by cerfus,

    אני מתכנן לקנות בימים הקרובים, ברגע שמחירי AMD באמת ירדו כמתוכנן, מחשב מבוסס AMD 3800 x2 am2. מחפש המלצות ללוח אם טוב. אם מישהו יודע איך לוחות KN9 של ABIT אשמח לשמוע. התקציב הכללי של המחשב הוא 3000 ש"ח בלי מסך.

    • 4 תגובות
    • 510 צפיות
  24. Started by Chura,

    שלום האם הבדל הביצועים בין ה6600 ל 6700 מצדיק הפרש של 450 שח ? בנוסף האם הלוחות שיש היום טובים מספיק או כדאי לחכות לדברים טעימים יותר ? תודה

    • 4 תגובות
    • 594 צפיות
  25. יש לי 2 סטיקים של 256mb בתדירות 400mhz Pc3200 , ואני רוצה לקנות עוד שתיים שיהיה לי ג'יגה זכרון אבל אני לא יודע איזה CL לזכרונות שלי יש, עשיתי תמונה של ה CPU-Z בזכרונות וזה מה שקיבלתי (בקובץ המצורף) וככה זה גם בסטיק השני של ה 256mb לפי זה יש לי CL2.5 ב 177mhz ו CL3 ב 200mhz מזה אומר ? ומה אני אמור לקנות ? תודה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות

דיונים חדשים בפורומים