מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
הורידו מחירים כנראה.. כרגע הכי זולים בארץ E6300 עולה 1121 ש"ח 64000 עולה 1354 ש"ח השאלה הגדולה היא האם יש להם במלאי תהנו http://www.skypc.co.il/scripts/prodList.asp?idCategory=430 עדכון: המצר במלאי!
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש אבל אנני בטוח לגבי המעבד או שאני אקנה את e6300 או את הe6600 שהוא יקר ממנו בהרבה האם הקנייה של המעבד e6600 כדאית כי יש לו 4mb זכרון מוטמן? ואיזה לוח אם יתאים למעבדים הללו אם אני ארצה לעשות oc בעתיד?? האם שווה להשקיע בזכרונות של 800mhz או שההבדל בין 800 ל667 הוא הבדל זניח
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
איזה דגם של לוח ב700 שקל הכי טוב לקנורו? תודה
-
- 5 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני כבר מתבלט דיי הרבה זמן איזה מהלוחות הוא הלוח המתאים ביותר אני אשמח לקצת עזרה בנושא. התקציב הוא בעקרון 1000+- אפשר לחרוג מעט אם זה כדאי והכרחי. הייתי רוצה שהלוח יתמוך אם זה אפשרי ב-SATA2 , שיתמוך ב - CORE 2 DUO אקסטרים במידה שאני ארצה לשדרג בעתיד את המעבד ולהישאר עם הלוח הנוכחי ואולי להחליף עוד כמה דברים קטנים, זיכרונות במהירות 800 , ואם אפשר גם ב-CROSSFIRE אני יודע שיש דיי הרבה דרישות אשמח ללוח שמכיל את רובם לפחות ,בנוגע ל-OC יש אפשרות בעתיד לOC קטן. ישנם כמה לוחות שאני מתבלט ביניהם הבנתי שה-DFI INFINITY 975X תומך בזכרונות במהירות 800 לא באופן טבעי אלא עם סוג מסוים של עדכון/מוד או משהו כזה האמת שאני לא רוצה כ"כ להסתבך אם מדובר בדבר שהוא קשה לביצוע או שדורש פתיחה של המ…
-
- 14 תגובות
- 688 צפיות
-
-
חברה אני קניתי את הלוח של אסוס ?P5W DH Deluxe s775 Conroe ואני הזמנתי את המעבד e6300 ועכשיו המוכר בחנות אמר לי שאם אני רוצה מחשב למשחקים אז עדיף זיכרון של 533 מאשר 667 בגלל התיזמונים והבאס משהוא כזה. זה נכון או שעדיף 667. אגב הזיכרונות של twinmos .
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
האם יצא כבר לוח אם שששוה קניה עם כ.מסך מובנה לקונרו
-
- 9 תגובות
- 637 צפיות
-
-
מה עדיף GIGABYTE DS3 או DS4? ההבדל בינייהם 100 ש"ח בערך אבל האם שווה לקפוץ לDS4 ? או שהלוחות למעשה שונים ואני אשלם יותר ואקבל פחות? ראיתי שDS3 עושה עבודה מצויינת בOC , האם הDS4 יעשה אותה עבודה ויותר או לא? אני הולך על קונרו 6400
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום לכולם :].. אני בימים אלו בונה מפרט, בהתחלה הלכתי לכיוון של AMD אבל קונרו גירה אותי יותר מידיי :\ מה שבעיקרון יכיל המחשב זה 7600GS וג'יגה זיכרון רגיל של TwinMOS ו E6300 במידה ואני מחליט ללכת על קונרו. עכשיו, חפרתי בפורום על ביקורות ללוחות שתומכים בקונרו, גם על גוגל לא פסחתי והיו לוחות לא בדיוק בתקציב שיש וכמה שכן.. האסרוק הנ"ל, אני יודע שהוא לא ה-לוח, אבל הוא מאוד תקציבי וממה שהבנתי הוא לא ממש רע, אך לא הבנתי את הקטע של PCI-E 4x, האם 76GS ינוצל במלואו? --- --- המחשב מיועד לעבודה משרדית אך גם למשחקים, ואני מעדיף שהמשחקים ירוצו חלק - אבל אני לא משתגע על 204950x948390 רזולוציה וכל הפילטרים :], אז אולי בכלל עדיף ללכת על 3800X2, אני דיי מבולבל. ובנוסף, אני ממש ל…
-
- 13 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
בEVEREST רשום DDR SDRAM ואני לא יודע אם זה DDR או SDRAM, מהירות 133. לפי מה שאני יודע DDR לא עובד ב133 אז נראה לי שזה SDRAM נכון? עריכה: עשיתי חיפוש לדגם שלי וגיליתי שהוא אמור להיות במהירות 266 אבל כמו שאמרתי הEVEREST מזהה אותם כמהירות 133, למה זה ככה?
-
- 29 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/news/2006/07/31/nvidia_to_support_sli_on_975x/
-
- 13 תגובות
- 769 צפיות
-
-
זה: http://www.ksp.co.il/hmain.php או זה: http://www.logicpc.co.il/eng/Itdetail.aspx?icom=9020 ואם אפשר כמה עובדות???
-
- 6 תגובות
- 580 צפיות
-
-
כמה למעשה ההבדל בין מה שנחשב מקביל מבחינה ביצועית ומחיר, טכנולוגיות ישנות מול חדשות?(כמובן ללא אוברקלוקינג) לדוגמא 3800X2 לעומת E6300 אבל עם זכרונות מהטכנולוגיה החדשה. כמה הזכרונות החדשים של ה 667 נניח לעומת ה400 נותנים שיפור בביצועים? בהנחה ששניהם עובדים בערוצים דואלים. יש השוואות באינטרנט של הדברים האלו מבחינת קרבה של מחירים וביצועים?
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
הזמנתי עכשיו E6400 וDFI INFINITY 975X, זה מגיע מחר. זה עלה 1515 למעבד ו1060 ללוח אם + משלוח זה 2615 שקל אז נכנסתי ל NEWEGG לראות כמה זה יעלה, וזה מה שמצאתי: מעבד: 1350 לוח: 1125 סה"כ 2475! וזה עוד בלי משלוח! המשלוח שם זה עוד איזה 30 דולר המשלוח הכי יקר, אז זה 2600! זה אשכרה אותו מחיר כמו בארה"ב! איך זה יכול להיות!??! כנראה שזה בגלל שנועה מביאים את המעבדים בייבוא אישי מארה"ב, לדעתי עוד מעט המחירים בארץ יעלו
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 1.8 ג'יגה הרץ זיכרון 512 drr 400 איזה לוח אם אתם מציעים לי תודה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום. אני חושב כרגע לקנות מחשב חדש ללא מסך, ומוכן להוציא 3000 ש"ח או קצת יותר. אני בעצמי לא כל כך מבין במעבדים, והייתי רוצה לשאול כמה דברים בקשר לנושא. למשל אני יקח מעבד אחד של INTEL ואחד של AMD במחירים כמעט זהים: ?P4 3.0Ghz, s775, 2MB Cache, (65nm)?] Model Number: Pentium IV 631 Frequency (MHz): 3.0 L2 Cache Size: 2MB Socket: 775 System Bus (MHz): 800 המחיר: 845 ש"ח ?Athlon64 3800+ (Socket AM2) X2 DualCore? Model Number: X2 3800+ Frequency (MHz): 2000 L2 Cache Size: 2x512KB Socket: AM2 Process Type 90nm Voltage 1.30/1.35V System Bus (MHz): 2000 המחיר: 855 ש"ח הייתי קודם כל רוצה לדעת מי מביניהם טוב יותר, ויותר טוב למשחקים. בנוסף גם הייתי רוצה לקבל הסבר על כל …
-
- 10 תגובות
- 909 צפיות
-
-
בכמה mhz בזכרונות, מעבדי הAM2 תומכים?? ראיתי שכתוב בחלק מהמקרים 800 ולפעמים 667. ובכל המפרטים שמציעים פה בפורום מציעים עם ה AM2 זכרונות 667MHZ
-
- 6 תגובות
- 654 צפיות
-
-
לפני שאתם עונים ישר "כן כדאי תתחדש" רציתי לשאול האם כדאי להשקיע בקונרו כשהמטרה יהא לא משחקים הכי כבדים. האם אני יכול להסתפק במעבד כפול ליבה לא קונרו אבל עם כרטיס מסך 7600GT? כי משחקים כמו פרו אבולושן ופוטבול מנג'ר הם לא משחקים כבדים שדורשים את ההשקעה. ההפרש בין כן קונרו ל-לא קונרו זה 1000 שקל בערך. ולי זה דיי משמעותי. מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום לכם הרכבתי לוח חדש דגם (865gme גי'גה בייט -אינטל תושבת 478 )ומעבד 2.4 -533 mhz + 2 כרטיסי זכרון 256 mb 400 mhz לדואל צ'אנל ישנם דברים מוזרים בביוס רואים מהירות זיכרון 333 mhz ופועל קיים 400 הוא מכוון על אוטומטי ואם לא אז האפשרות ליותר נמוך כאשר מפרט הלוח כן תומך ב-400\333\266 אז איך זה ככה? לגבי המעבד לא רואים את שורת היחס מהירות בכלל והאיתחול איטי מאוד מההדלקה כאילו שהוא לא מוצא את קובץ האיתחול של ה win למרות שהתקנתי את ה win פעמיים ללא שינוי כולל פירמוט מחדש
-
- 0 תגובות
- 465 צפיות
-
-
שלום. אני צריך לדעת אם לוח האם: MSI K9N NEO chipset nvidia nforce 550 תומך ב-SLI.
-
- 1 תגובה
- 496 צפיות
-
-
האם זה נכון ? קראתי כבר שני כתבות עם באנצ'ים שמראים ש DDR2 553 יותר מהיר מ 667 , וזה בעיקר במשחקים , ב FAR CRY לדוגמא היה הבדל של כ 5 FPS ...
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום. לבסוף אחרי הרבה התלבטויות הזמנתי את השילוש הנ"ל: מעבד E6300 לוח DFI 975X זכרון 2גיגה של מושקין במהירות 800 מה"צ חוץ מזה יש ספק 400W ליברטי. האם החלקים הנ"ל יאפשרו לי לעשות OC (בינוני ומטה) למעבד? כך שיגיע לפחות לרמה של E6400? והאם כדאי לקנות קירור אחר מהמקורי? אם כן אשמח לקבל המלצה ל קירור ב 150 - 160 ש"ח... יום טוב.
-
- 23 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף עוד זכרון ,רציתי את עזרתכם מה כדאי מאיפה ומה המחיר. ועוד משהו האם כדאי להוסיף 2 ג'יגה או שבמסתכם אם יהיה לי 3 ג'יגה זכרון זה לא יהיה אפקטיבי. פרטי הזכרון שלי רשומים בחתימה שלי למטה.
-
- 6 תגובות
- 643 צפיות
-
-
anandtech עשו השוואה כמה משפיע סוגי הזכרון DDR ו-DDR2 על הביצועים http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2810
-
- 0 תגובות
- 483 צפיות
-
-
תקנו אותי אם אני טועה אבל נכון שמעבדים אלו הם לא כפולי ליבה אלא בעלי ליבה אחת? אם אני צודק אז מדוע בנועה הם כתבו וקיטלגו אותם ככפולי ליבה? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5792
-
- 9 תגובות
- 948 צפיות
-


