כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום =] יש ברשותי 7600GT, ויחד איתו קיבלתי חיבור שמתפצל לשלושה חיבורים שונים, לטלוויזיה.. כעת, יש לי ממיר של HOT מיותר בבית, אוכל לחבר אותו ולראות טלווזיה דרך המחשב?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום רבותיי, מתנצל מראש אם השאלה הופיעה, חיפשתי אך לא מצאתי. אני מנסה לחבר טלוויזיית LG 32 אינץ' לכרטיס מסך ATI 4550 כמסך משני (דסקטופ מורחב) דרך חיבור HDMI מה שקורה שכאשר הוינדוז למעלה הטלוויזיה לא מזהה אות כניסה, וכאשר עושים ריסט התמונה משתכפלת לטלוויזיה אבל רק עד שהווינדוז עולה התקנתי את ה CATALYST החדש, שיחקתי עם הגדרות רזולוציה, כלום מפרט: phenom x4 gigabyte ma78gm-s2h ati hd 4550 DVI <- Lg 1960TR HDMI <= Lg 32" hd ready vista 64 premium
-
- 2 תגובות
- 844 צפיות
-
-
יש לי טלוויזית LCD של LG ויהיה לי גם מחשב נייד של LG (R405 a.c2abe). אני מתכוון שהטלוויזיה תשמש גם כטלוויזיה עם כבלים, וגם כמסך מחשב. איך אני עושה את זה, ומה הם החיבורים הנדרשים? (הבנתי שקומפוננט זה הכי טוב...) תודה.
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
צהריים טובים לכולם ותודה מראש לעוזרים, קניתי כרטיס 8600GT ואחת מהיציאות שלו היא עגולה, שחורה, ובעלת 9 כניסות פינים. די דומה ל-S-Video (ארבעה פינים), אבל חיברתי כבל ולא עבד. אני מכיר את הגדרות הכרטיס והצלחתי בעבר להעביר שידור לטלוויזיה בלי בעיה בכרטיס אחר שכבר שבק חיים. הבנתי שיש יציאות VIVO, אבל בחנות אמרו לי שאין לכרטיס הזה Video-IN ולא אמור להגיע מפצל ה-VIVO בחבילה. האם הכבל S-Video הפשוט שלי מקולקל? האם המוכרים בחנות עובדים עליי? אם הפתרון היחידי הוא רכישה של מפצל כזה (VIVO to S-Video, RCA, Etc), איפה אפשר למצוא אחד? שוב תודה ויום נעים, זוני.
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה קיבלתי את הרעיון לחבר למחשב טלוויזיה כמסך שני, קודם כל, רציתי לדעת אם הדבר מתאפשר בכרטיס מסך זה: יש לי 3 יציאות, אחת למסכי CRT, אחת באמצע, שבעזרת מתאם, חיברתי לכבל של הטלוויזיה, ועוד אחת שאני משער שהיא למסכי LCD וכו'. השאלה היא עכשיו איך אני מגדיר את הכל? בדרייברים של ATI עשיתי force detection of my tv screen, ומאז ומתמיד הופיעו לי 2 מסכים ב display properties. ניסיתי עכשיו לעשות extend my desktop, וזה לא עובד. מה אני עושה לא נכון? תודה רבה מראש! נ.ב שמתי לב שבחיפוש לבעיות עם חיבור טלוויזיה לא מצאתי אף לא נושא אחד שקיבל תגובה! אני ממש אודה למי שיוכל לתת את המידע אפילו הכי קטן.
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
כל הנסיונות שלי לחבר את הכרטיס מסך לטלוויזיה עלו בתוהו. המקסימום שאני מגיע אליו הוא שאני מגדיר את התצוגה בטלוויזיה (CLONE, DUAL או SPAN), מקבל הודעה ששואלת אותי האם יש תצוגה, מסמן שלא (או שכן, זה לא משנה) ואז מקבל לשניה אחת תצוגה על הטלוויזיה. אני משתמש בכבל SVIDEO לRCA ומדובר בטלוויזיית CRT. כמובן שניסיתי להחליף כבלים וגם בדקתי על טלוויזיות נוספות והתוצאה היא אותה תוצאה. חשוב לציין כי עם כל הכרטיסים הקודמים שלי אף פעם לא היתה לי בעיה בחיבור לטלוויזיה ורק עם הכרטיס הזה אני שובר את הראש כבר כמעט שנה. יש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
חיברתי את הטלוויזיה ליציאת S_VIDEO, בכרטיס GF4MX והתצוגה ע"ג הטלוויזיה היא בשחור לבן בלבד. נאמר לי שזו בעיה נפוצה, איך אני פותר אותה?
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום לכולם, היום קניתי מחשב חדש עם הכ.מסך LEADTEK 8800GTS 640MB ורציתי לדעת אם הוא יכול לשמש גם ככ.טלוויזיה?? יש בו חיבור מסוים שאני יכול לחבר את הממיר אליו?? תודה!!
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום, אני צריך לחבר את הטלוויזיה שלי למחשב, כדי לצפות במחשב דרך הטלוויזיה. יש לי את הכבלים המתאימים, אבל הבעיה היא שהכרטיס מסך שלי הוא פנימי, ואין לו יציאות (אם בכלל קיים כזה דבר).. מה אני עושה במצב כזה? תודה מראש..
-
- 12 תגובות
- 967 צפיות
-
-
היי חברה.. אז כמו שרשום בכותרת: יש לי בבית טלוויזית LCD ומחשב ניד. עכשיו הבעיה היא שבטלווזיה יש רק כניסת HDMI (אין כניסות VGA ו DVI) . במחשב הנייד יש לי רק יציאת VGA. אני צריך מערך כבלים\קונקטורים , על מנת לחבר בין המחשב VGA ל-HDMI בטלווזיה.. האם זה אפשרי? (לא רק מבחינה פיזית, אלה גם מבחינה שזה יעבוד) - תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אחרי חיבור של הטלווזית LCD במקביל למסך LCD הרגיל (המסך בDVI, הטלוויזיה בVGA) במצב Clone, כשאני פותח ווידאו הוא מוצג רק במסך אחד (המסך של המחשב), ולא בטלוויזיה. איך אפשר לסדר את זה, ולראות ווידאו בשניהם במקביל? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אחרי שהמסך של הסוני לא עובד החלטתי לנות עם מסך טלוזיה אולי זה יעבוד ואז .. בכול מקרה לקחתי טלוזיה 21 אינץ' רגילה וחיברתי אותה שמתי על אי וי ואני רואה תמונה פשוט מאוד מרצדת מטושטשת ולא ברורה מה עושים ? איך מסדרים כזה דבר?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת מהן האופציות שיש לי כדי לחבר לכרטיס מסך גם את המסך מחשב LCD וגם טלוויזיית LCD (חוץ מאופציית ה-TV OUT), ובכלל אשמח לקבל הסבר על החיבורים בכרטיס המסך (למשל TV, DVI, PCI-E?). מה שמו של החיבור שאליו מתחבר מסך המחשב LCD, ובאיזה חיבור ניתן לחבר את הטלויזיה (כאמור, חוץ מ-TV OUT). תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
מאיפה להתחיל ? יש לי כרטיס מסך של hercules (פרטים במפרט מחשב) ברשותי גם טלויזיה 26" sony (בת 6 שנים + ) טלויזיה: כניסה ל21 פינים (מאחורה) + שתי כניסות מקדימה 1. מלבן עם חץ פנימה 2. עיגול עם חץ פנימה כרטיס מסך: 1.כבל כניסה לכבל כבלים\אנטנה 2.חיבור למסך 3.vid in 6/8 פינימ נקבה 4.vid out 6/8 פינים נקבה (vid = video ) אני לא מצליח להעביד את העסק הזה, אני רוצה לצפות בסרטים כאשר אני ישב מול הטלויזיה לצפות בהם עברתי על קובץ הPDF שמגיע עם הכרטיס מסך אך לא כל כך הבנתי מה לעשות למשהוא יש סבלנות לעזור לי לריץ את העסק הזה ? תודה רבה לעונים
-
- 29 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך NVIDIA עם יציאת וידאו. הייתי רוצה לחבר את הטלויזיה למחשב כדי לראות בטלויזיה את התוכניות והסרטים שהורדתי באופן חוקי מהרשת. אבל זה מוזר, כי אני לא יודע איך. עם הכרטיס מסך בא מין רכיב שנכנס בצד אחד לכרטיס, ובצד השני יש לו שלוש יציאות RCA אבל אלו לא יציאות RCA כמו שיש בטלויזיה. בטלויזיה יש 2 לאודיו ואחת לוידאו (לבן, אדום, צהוב) ובהתקן שיוצא מכרטיס המסך יש y, Pr, Pb/Av (ירוק, אדום, כחול). המדריך למשתמש לוקה מאוד מאוד בחסר. מישהו?
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום חברים!! מאיזו שהיא סיבה אני לא מצליח לחבר את המחשב שלי לטלויזיה..הגדרתי כמו שמוסבר במדריכים לכרטיס המסך שלי(7600GF GT + SVIDEO) אפילו שלא מצאתי מדריך לדריבר החדש שלו. חיברתי מיציאת ה S-VIDEO ליציאת ה S-VIDEO בטלויזיה בעזרת מתאם (היא דיי חדשה אבל לא LCD ) וללא המתאם ליציאת הוידאו הרגילה. חיברתי מיציאת הרמקולים (ירוקה) בכבל מפוצל לכניסות השמע בטלויזיה ניסיתי לעשות את זה בכל ערוצי ה AV במקלט שלי עם אנטנה ובלי אנטנה. לאור העובדה ששני הכבלים שלי אמורים להיות תקינים כי הם בני יומיים יש לי תחושה שמשהו בהגדרות לא נכון והמחשה לא "יודע " שהוא אמור לשדר ב S-VIDEO ולא ביציאת ה DVI השנייה. נסיתי להתקין TVTOOL אבל היא לא עבדה לי(הבנתי שיש בעיות עם ויסטה ואין גירסה חדשה). האם יש …
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
הייתי מעוניין לדעת את כל השלבים בחיבור טלוויזיה למחשב, יש לי כרטיס מסך Inoo3D GeForce3 Ti200 עם יציאת טלויזיה (4 פינים) ו-WinXP ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניסיתי לחבר את הטלויזיה למחשב ויאני לא מצליח... יש לי x800gto2 החיבור בטלויזיה הוא כזה: הכבל: ניסיתי כל מיני הגדרות ב CATALYST Control Center ולא עזר.. פעם אחת הצלחתי להפעיל את זה אחרי שעשיתי swap פעמיים... נ.ב אני מקווה שזה הפורום הנכון... אם לא אזתעבירו... תודה!!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין לחבר "42 LCD למחשב שלי. האם יש צורך בכרטיס חזק או שהHD2400 יספיק? האם התמונה (ממרחק סביר) תהיה איכותית? המחשב אינו מיועד כלל למשחקים!
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר טלויזיה למחשב ורציתי לדעת אם אני צריך תוכנה מסוימת בשביל לגרום לזה לעבוד וגם רציתי לדעת איך אני עובד עם זה.... תודה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
אז ככה יש לי את המסך של דל ה24 אינץ ויש לי בבית טלויזיה רגילה שמחוברת בכבלים לא להתבלבל עם הוט אלה כבלים רגילים אין ממיר או משהו החיבור מהקיר הולך ישר לטלויזיה. האיכות סבירה לא משהו מטורף (כמו הסרטי HD במחשב חח) בקיצור רציתי לחבר את הטלויזיה למחשב חיברתי את המסך בבננה לטלויזיה והאיכות על הפנים כמו כן גם צריך להשאיר את הטלויזיה דלוקה כדי שיהיה אפשר לראות... בקיצור חשבתי על לקנות כרטיס טלויזיה החיבור הוא אנלוגי. למישהו יש המלצות? עדיף למשהו פנימי כדי שאנילא יתחיל להסתבך עם הרמקולים יחובר לי למחשב בעתיד מערכת 5.1 תודה
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
חיברתי כרטיס מסך לטלויזיה ואני רואה את וינדוס מצוין! רק כשאני פותח את המדיה פלייר ושם סרט אז המסך שחור. מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אהלן חברים יש ברשותי כ. מסך 8660GTS מסך samsung 930B וטלוויזיה LG 26lc2r-tj המסך מחובר DVI לטלויזיה אין כניסת DVI יש רק כניסת D-SUB רגילה... (כניסת מסך אנאלוגי) חיברתי ממיר DVI 2 D-SUB, ומשם כבל D-SUB רגיל השאלה שלי היא כזאת לכ. מסך שלי יש 2 יציאות DVI ויציאה מתפצלת מוזרה שמתפצלת לשטויות ובינהם יציאת קומפוננט איך החיבור יהיה יותר איכותי, dvi 2 hdmi כבל קומפוננט או להשאיר כמו שזה עכשיו? תודה חברים!
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
היי אצלי במסך קיימות 2 יציאות. אחת של DVI ואחת של VGA . אם אני קונה כבל של DVI to HDMI ואז מחבר את המסך לכרטיס המסך (עם החיבור של ה HDMI) יחול שינוי באיכות ? זו שאלה גם כללית יותר בנוגע לשימוש לכבלים ומתאמים כאלו ואחרים ... תודה
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי חיבור SPDIF_OUT (4 פינים כזה) על הלוח אם ועל הכרטיס מסך 3 פינים פינים. עכשיו אני מכין כבל ואני צריך לדעת מה כל פין מהשלושה שעל הכרטיס מסך אומר אני יודע שיש GND +5V SPDIF אבל איזה פין זה כל אחד? יש לי כרטיס מסך של ZOTAC 9800GT תודה
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-


