כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שבת שלום- או קיי חברה, אני יודע איך מחברים את המחשב לטליוויזיה באמצעות הכאבל הצהוב, ואני עושה clone (ששתי המסכים יציגו אותו דבר), כלומר, מתי שאני לוחץ על "המחשב שלי " רואים אותו דבר מה שקורה גם במסך המחשב וגם בטלויזיה, הבעיה מתרחשת כאשר אני רוצה לראות סרטים. אני מפעיל סרט, ומה שקורה זה שרואים את התוכנה שבאמצעות אני רוצה לראות את הסרט והכל, אבל החלון שבתוכות אמור להופיע הסרט, בטלויזיה הוא שחור, רואים רק במסך המחשב(ד"א, את הכתוביות רואים בשני המסכים). מה אני צריך לעשות כדי שאראה את הסרט גם במסך הטלויזיה וגם במסך המחשב במקביל? עריכה: אם זה עוזר יש לי כרטיס של nvidia 6800nu עם הדרייוור הכי עדכני.. תודה מראש..
-
- 10 תגובות
- 832 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש...ורציתי לחבר אותו לטלויזיה. יש לי כרטיס מסך Geforce 7300Gs 256MB חיברתי את המחשב והטלויזיה באמצעות כבל Svideo משני הצדדים.. ועכשיו שאני מחבר למחשב הוא מזהה את הטלויזיה אבל הוא נותן לי לבחור רק צג יחיד כלומר אפשר לראות רק במסך המחשב או רק במסך הטלויזיה ואני לא מבין למה אין את האפשריות האחרות -שכפוול וכל האחרים.... אם מישו יודע..או נתקל בבעיה כזו..בבקשה עזרה.. תודה רבהה לעונים!!
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה (HD ready 32") דרך הכרטיס מסך שלי 9600gt איזה כבל יספק לי את האיכות הכי טובה בטלויזיה? כבל VGA לVGA (כאשר מחובר על הכרטיס מתאם DVI לVGA) או כבל DVI לHDMI? הכבל השני אמור להראות ככה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=3500
-
- 15 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש... עם כרטיס מסך GFORCE 4 440MX 128MB + TVOUT ורציתי לדעת איך אני מחבר את המחשב לטלויזיה עם הכבל (הצהוב) שקיבלתי... כמו כן, אני אודה אם למישהו יש מדריך בנושא... תודה, טל.
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
שלום! יש לי x1900 ויש לי avivo שהבנתי שהוא קשור לחיבור לטלווזיה/ממיר.. עכשיו אני רוצה לחבר את המחשב לטלוויזיה בשביל לראות סרטים מהמחשב לטלוויזיה(זה אפשרי??) בכל אופן קיבלתי עם הכרטיס מסך 7000 כבלים ואני ממש לא מבין מי מהם אמור להתחבר לממיר..... מישהו יכול להרחיב על הנושא, תודה!
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שלום לכולם במידה ואני אחבר את המחשב שלי לפלזמה 42 אינץ של גרונדינג בחיבור DVI בין כרטיס המסך לפלזמה אני אראה עדיין איכותי או שאני מאבד איכות? יש לי כרטיס מסך של GAINWARD עם ציפ של NVIDIA 256 MB דגם הכרטיס 6800 FX. תודה דביר
-
- 5 תגובות
- 691 צפיות
-
-
אהלן, בחדרי ישנם שני מסכים: המסך הראשון, שבו אני משתמש תמיד - samsung syncmaster 206bw 20 אינצ'. המסך השני, שמשמש כטלוויזיה בחדר הנו מסך 32 אינצ' של טושיבה. בכל אופן, למסך הLCD ישנה יציאת RGB. החלטתי שאני מעונייין לחבר את המחשב גם למסך הטלוויזיה עד כאן אין בעיה לוגיסטית, שכן המחשב נמצא בסמוך לשני המסכים, ולכרטיס המסך שלי [מפרט בצד ימין] יש שתי יציאות - ויש לי מתאם RGB, ככה שהכל סבבה. השאלה שלי היא, כיצד אני יכול לחבר את שני המסכים בו זמנית, כך שהמחשב ירנדר תמונה רק לאחד מהם ברגע נתון. כלומר - אם אני רוצה להשתמש במסך המחשב, הוא ישדר תמונה ברזולוציה של 1680X1050 ובלחיצת כפתור השידור יקפוץ לטלוייזיה לרזולוציה של 720P האם זה ניתן? האם מספיק שאחד מהם סגור והשני פתוח ע"מ שהכר…
-
- 4 תגובות
- 4k צפיות
-
-
היי אני מעוניין לחבר את המחשב בחדר שלי לטלוויזיה בסלון בשביל ליראות סרטים... עכשיו השאלה אם יש כבל מספיק ארוך בשביל החיבור? ואיך אני בכלל יכול לעשות זאת? תודה מראש install
-
- 7 תגובות
- 855 צפיות
-
-
קניתי את הכרטיס של Leadtek WinFast TV2000XP Global ש חיברתי אותו עשיתי הכל נכון התקנתי את הדרייבר אבל שכחתי את הדבר העיקר, החיבור של הממיר לנקודת תקשורת שלו. למי שלא יודע זה חיבור כזה של כמו בורג כזה שמחברים אבל מבפנים יש כזה מחט נחושת דק באמצע. 1.עכשיו אם אני אקנה כבל של זה, זה יעבוד? 2. והאם בטוח שזאת התקלה? כי מה שאני רואה זה מסך כחול מטושטש שאומר את הבעיה הרגילה שכאשר ערוץ לא מראה את תוכנו בהוט. 3. ויש עוד תקלה, שרואים כחול מטושטש כל החיבורים מחוברים, אני אמור לראות תמונה אדומה כאשר הממיר אומר שיש בעיה הכבלים אבל הכל כחול מטושטש..
-
- 4 תגובות
- 617 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש כעת, ובהמשך מסך חדש (כנראה dell2007wfp). הייתי מעוניין לחבר את המחשב לכבלים ולראות דרכו טלויזיה. השאלה היא למעשה מה אני צריך לעשות בשביל זה? אני חייב לרכוש כרטיס טלויזיה, או שקיימת גם אפשרות לחיבור נוסף של המסך ישירות לממיר הדיגיטלי? ואם אני חייב, איזה כרטיס לא יקר מומלץ לשם כך?
-
- 6 תגובות
- 686 צפיות
-
-
לא זוכר בדיוק איפה ראיתי שאפשר לחבר לדוגמה ממיר HD ל DVI של הכרטיס מסך ולראות את הממיר במחשב דבר שלא נראה לי הגיוני כי זה דורש כרטיס TV ואם זה כן אז איזה כרטיסים תומכים בזה? והאם זה דורש תוכנה מיוחדת? תודה על התשובות.. ול"ג בעומר בנזונה שיהיה
-
- 1 תגובה
- 746 צפיות
-
-
ןלשחק בפלייסטיישן דרך המחשב האפשרי הדבר?השאלה הקריטית היא מה לגבי האיכות? האם תהיה זהה לאיכות בטלויזיה או שמא תרד פלאים?
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס 4870 חדש עם מתאם DVI-HDMI. לאחר חיבור למסך טלוויזיה LCD של סוני אני לא רואה שום תמונה. מישהו יכול להדריך אותי מה ואיך להגדיר במחשב כך שאקבל תמונה 720P או 1080I?
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה צריך לעשות כדי לחבר ממיר YES לכרטיס הטלוויזיה, איך בדיוק צריך לחבר ולהגדיר אותו וכו' כדי שאיכות התמונה והסאונד יהיו מקסימליים. ניסיתי בינתיים אגב לחבר בין הDVD-וידאו שלי לכרטיס בSVIDEO וזה מופיע באיכות עלובה, איפה משחקים עם ההגדרות כדי שהתמונה תהיה חלקה?
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב חדש ואיתו כרטיס מסך WinFast PX8600 GTS של leadtek, נכון לעכשיו התקנתי אותו עם מערכת הפעלה של win XP 64bit, ( זה מה שיש לי כרגע ) הכנסתי את הדיסק והתחלתי להתקין אותו אבל הפלא ופלא הוא לא מזהה את הכרטיס מסך ( מזהה אותו ככרטיס ג'נרי 14MB), האם זה בגלל גירסת הWIN או שאני לא עושה משהו נכון ? בנוסף באחת ההתקנות קפצה לי הודעה שיכול להיותר שכרטיס המסך הוא לא של leadte, למישהו יש עצה בנושא ? בנוסף לכרטיס יש כבל חיבור לחשמל אשר מתפצל לשניים, האם אני צריך לחבר את שני חיבורי המתח / מספיק רק אחד / א אין צורך בחיבור ? תודה רבה לכל העונים.
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GF3 של ASUS ואני רוצה לחבר אליו ווידיאו JVC 4 ראשים, עם איזה כבל אני מחבר מהכרטיס מסך לווידיאו?
-
- 11 תגובות
- 4k צפיות
-
-
יש לי leadtek ti 4200 vivo מישו יודע איך אני יכול לחבר וידאו ולהקליט מהמחשב?
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
שלום חברים, אני מנסה להקליט סרט מהמחשב לוידאו. כרטיס המסך שלי (רדיאון, אבל זה לא ממש משנה) מצוייד בחיבור VIVO ובכבלים המתאימים. חיברתי את הוידאו, התחלתי את הסרט במחשב , ולחצתי על REC בוידאו. הקלטתי קטע קצר מהסרט, כדי לראות עם זה עובד. שום דבר. נאדה. האם VIVO מוציא את כל מה שרואים על המסך, כל הזמן? ואם לא, איך אני "מפעיל" את היציאה הזאת? חיפשתי בכל המדריכים ובכל קבצי העזרה של כרטיס המסך, אבל אפילו המילה VIVO לא מופיעה אפילו פעם אחת... מה לעשות? ???
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום. יש לי כרטיס מסך עם יציאת Vivo. אני מעוניין להעתיק את כל קלטות הוידאו שלי (VCR) לדיסקים ע"י העברת הקלטת למחשב. כמו כן קבלתי כבל שמצד אחד מחברים אותו למחשב ומצד שני יש לי 6 כניסות (נקבות). במכשיר הוידאו שלי יש גם מספר יציאות של נקבה. להלן שאלותיי: 1. לאיזה יציאות במכשיר הוידאו שלי מחברים את הכבל? 2. כיון שקצה הכבל שלי מחובר בנקבות וגם היציאות של מכשיר הוידאו שלי הוא נקבות, איזה סוג שלי מתאמים צריך? אני מצרף 2 תמונות: האחת של הכבל שקבלתי והשני את היציאות שיש לי בוידאו. תודה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום יש לי קלטות וידאו שאני רוצה להעביר למחשב ואז לצרוב לדיוידי, מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך אני עושה את זה ואיזה כבלים אני צריך? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך של ATI - X800GT עם VIVO ואני רוצה לחבר את הוידאו שלי למחשב למטרות עריכה.. אז יש לי את הכבלים הבאים ואני אשמח אם תגידו לאן לחבר כל דבר: כבל שחור ומשני צדדיו פינים צהובים כבל שחור ופינים בצבעים כחול ירוק אדום כבל שחור נראה לי שהוא S-VIDEO מתאם כסוף פין דו צדדי צהוב יכול להיות שבוידאו שלי אין חיבור S-VIDEO?? יש לי מכשיר די ישן של JVC.. צריך עזרה דחוף...
-
- 5 תגובות
- 732 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום. במחשב שלי במקום העבודה מותקן כרטיס מסך של Nvidia quadro 600. לכרטיס יש יציאת DVI אחת ויציאת Displayport אחת. http://www.nvidia.com/object/product-quadro-600-us.html ברשותי זוג מסכים שלהם חיבור DVI וVGA, ורציתי לדעת האם יש דרך לחבר את שני המסכים לכרטיס על מנת לעבוד עם שניהם בו זמנית. מצאתי ברשת את המתאם הבא: http://cable.co.il/sg_product~630120~58~132.htm או: http://www.daganm.co.il/rec/654-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%9D-DISPLAYPORT-%D7%96%D7%9B%D7%A8-DVI-%D7%A0%D7%A7%D7%91%D7%94 האם רכישה של המתאם הזה תוכל לאפשר לי לעבוד עם זוג מסכים בו זמנית, או שכל יציאה יכולה לעבוד בנפרד והן שם רק בשביל "או זה או זה"? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
התקנתי את הכרטיס הנ"ל, אך לא חיברתי עליו חיבור חשמל נוסף (4 פינים), כמובן קיבלתי הודעה שאין מספיק תמיכה בחשמל וה"כוח" של הכרטיס יורד למינימום... עכשיו השאלה שלי מאיפה אני צריך לחבר את החיבור הנוסף הנ"ל כי בכרטיס הקודם שהיה לי לא היה את החיבור הנוסף הנ"ל. האם אני צריך למצוא את החיבור בספק?
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
האם יש צורך לחבר את הכרטיס הנ"ל לחיבור חשמל 6 פינים מהספק ? (הכרטיס לא מותקן בתצורת SLI , אם זה משנה) .
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
אני עומד לקנות את הכרטיס הבא http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=3256&catcode=&AdCat=&parentid=#detailed ב-System Requirements כתוב Connection to the system power supply is required מה זה אומר? אני צריך לחבר מולקס מהספק לכרטיס? אם אין לי מולקס פנוי מה אני עושה?
-
- 8 תגובות
- 667 צפיות
-


