כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי את ה6600GT של ליטק וכבר תקופה ארוכה אני רוצה לחבר את המחשב לTV אבל כאשר אני מחבר אז יש לי בעיית רזולוציה בTV ואני לא מצליך להתאים אותה לטלויזיה. אני ניסיתי לחבר גם בטלויזיה חדשה של טושיבה 21" וגם בטלויזיה ישנה(בת 10) 33" השאיפה שלי היא לחבר לגדולה יותר אבל בא אין לי חיבור בננה רק 21 האם יש דרך להגדיר את הרזלוציה? ועוד דבר אם אני יחבר לפטופ אז יש סיכוי שהרזולוציה תיהיה כמו שצריך? תודה
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום כולם חיברתי לכרטיס מסך (geforce fx 5200 מפרט מלא בימין) ליציאת VIVO את הטלווזיה, אבל אפשר לראות רק בsingle display אפשרויות אחרות לא מופיעות כשמעבירים לטלווזיה האיכות סבירה, אבל הצבעים נמרחים והכול ניראה בגווני אדום, ניסיתי לשנות את ההגדות ולא עזר, יש פתרון? אחרי זה ניסיתי לחבר את הממיר ישירות למחשב, אבל הוא נתקע ורק ריסטוט עזר יש אפשרות לקלוט טלווזיה במחשב בלי כרטיס טלווזיה? (הקלטה לא חשוב כרגע)
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה שייך לפורום הזה, אבל הנה השאלה: יש לי שני מחשבים עם יציאות VGA בלבד! עכשיו קניתי LCD חדשה שיש בה כמעט כל חיבור קיים: HDMI x 3 VGA (PC) 15Pin × 1 PC Audio in x 1 S-Video:4-pin DIN × 1 Component x 1 Video (RCA) × 1 AV L/R RCA × 2 SCART x 2 אני רוצה לחבר את שני המחשבים ל-LCD, בהתחלה חשבתי לקנות קופסת מיתוג שתתחבר לכניסת ה-VGA בטלויזיה ולשני יציאות ה-VGA במחשבים, כמו זו: http://www.erezadar.com/Products/Products.aspx?catid=209 אבל מישהו המליץ לי לקנות כבל VGA ל-RGB. ואז מחשב אחד יחובר ב-VGA והשני ב-RGB, כמו זה: http://www.amperel.co.il/products/117829 רציתי לדעת מה לפי דעתכם עדיף? מבחינת הרוזולוציות הנתמכות בכל אחד מהם, איכות התמונה שתצא וכו... אם יש לכם פתר…
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד עם כניסת HDMI וטלווזיה עם שקעי RGB האם ניתן באמצעות ממיר לחבר את המחשב לטלוזיה? http://www.cable.co.il/sg_product~620367~84~142.htm האם הממיר הזה יעשה את העבודה? ואם כן איך האיכות תהיה? בנוסף יש לי ממיר YES TOTAL שיש לו בחלקו הקדמי שקע HDMI יש אפשרות שממיר היס ישמש לממיר HDMI לRGB?
-
- 15 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכם ! יש לי את הכרטיס המסך GTX560 Ti Super OverClock יש לי את הלוח אם הבא : Biostar TP67+ אני רוצה לחבר את הטלוויזיה למחשב בשביל לראות סרטים . קניתי כבל HDMI , ושמתי לב שהיציאה על הכרטיס המסך שלי היא מיני HDMI , ולא HDMI גדול , ולכן החלטתי לחבר את ה- HDMI ללוח אם . הבעיה , שלא משנה מה אני עושה , אני לא מקבל תמונה בטלויזיה כשהכבל מחובר ללוח אם . מה לעשות ? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום! חיברתי את המחשב לטלוויזיה כך שיציגו את אותה תמונה, אך התמונה בטלוויזיה מוצגת בשחור לבן (או יותר נכון באפור לבן). חיברתי דרך מתאם שקיבלתי עם כרטיס המסך (מתאם מSVIDEO ל3RCA+SVIDOUT). חיברתי את המתאם לכרטיס המסך(GEFORCE 6600) וחיברתי כבל מיציאת Y במתאם לכניסת הוידאו בTV. הטלוויזיה מציגה את מה שקורה על מסך המחשב באפור. חשוב לציין, שבאתחול המחשב, לפני שמופיע מסך ברוך הבא לווינדוס, התמונה מוצגת בצבע (וכך גם כשאני מנסה דרך לינוקס), אך ברגע שהווינדוס עולה, התמונה מאבדת את הצבעים והתצוגה הופכת לשחור לבן. במסך הגדרות NVIDIA בחרתי שהTV תעבוד במצב PAL, וניסיתי לשנות את הגדרות הצבע אך זה לא עזר. למישהו יש רעיון איך לפתור את הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
לחבר את המחשב לטלוויזיה זה קלי קלות, אבל אני מעוניין לחבר את המחשב שלי לטלווזיה בסלון כדי לראות ולשמוע דרך מערכת הקולנוע הביתית שלי. עכשיו כדי שלא יהיו חוטים ברחבי הבית אני הייתי רוצה לנצל את מערכת הכבלים של הבית בכדי לעביר את שדר הווידיאו. השאלה שלי אם אפשר בעזרת VIVO שמתפצל לחיבור S-Video להתחבר למערכת הכבלים של הבית, ואז, לחבר את החוט של הכבלים שבחדר שלי לחוט המוביל לסלון דרך קופסת המיתוג. הבעיה שלי היא אם אפשר לחבר את הS-Video למערכת הכבלים של הבית... תודה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי כרטיס מסך דיי ישן (gf2 mx 200) ואין לו יציאה שתאפשר לי חיבור הכרטיס לטלוויזיה. אפשרות אחרת שחשבתי עליה היא לחבר את הטלוויזיה *במקום* המסך, אבל אני כלל לא בטוח שיש כבל שיתאים את החיבור הזה של המסך (לא זוכר איך הוא נקרא) ל RCA. האם יש דבר כזה? במידה וכן, כמה הוא אמור לעלות? תודה
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אח שלי קנה מחשב חדש וכדי לחסוך כמה שקלים הבאתי לו את הreadon 9600 הישן שלי (הוא רק גולש באינטרנט ורואה סרטים ככה שזה אמור להספיק לו). הוא רוצה לחבר את המחשב לטלוויזיה ואין לו LCD אז צריך בעזרת החיבור הצהוב. לקחתי את הכבל של הS-Video שיש לו בקצה יציאה צהובה וחיברתי את זה לטלוויזיה. זה לא עבד אז חשבתי שזה בגלל שהדרייבר לא מותקן כראוי אבל גם אחרי שהתקנתי את דרייבר אני עדיין לא מצליח לחבר את המחשב לטלוויזיה. מה אני לא עושה טוב?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך X1950 PRO משום מה KSP המטומטמים לא נתנו לי כבל לטלויזיה לחיבור, עכשיו מאוחר מדי לבקש,לא משנה, שמתי לב שהחיבור של כרטיס ATI שונה מאלה של NVIDIA,כי יש לי מלא כבלים כאלה אבל של ATI אין לי אז איזה כבלים יש לחיבור בין כרטיס מסך של ATI לטלוויזה,ואיך מחברים את הסאונד גם, זה בא ביחד? ויש כבלים טובים יותר או טובים פחות או HD וכל הדברים האלה?
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
שלום, אני כבר שאלתי את השאלה הזאת אבל לא קיבלתי תשובה מלאה. יש לי כרטיס מסך 1900GT SAPPHIRE 256MB ואני רוצה לחבר אותו לטלויזיה וכל מה שאני רואה במחשב יופיע על הטלויזה. לכרטיס יש VIVO וחיברתי את את הכבל (RCA הצהוב) בינהם (ובדקתי שבמתאם כתוב יציאה ולא כניסה) ולא מופיע כלום בטלויזיה. השאלה מה להגדיר במחשב??? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 550 צפיות
-
-
יש לי במחשב כרטיס מסך 6600gt ואני רוצה להפעיל סרט מסוים במחשב ולראותו בטלויזיה . הא אני יכול בכלל עם הכרטיס מסך שיש לי ? אם כן אז איזה כבלים אני צריך אם בכלל כדי לחבר מחשב לטלויזיה??
-
- 9 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום לכם רציתי לדעת אם אני מחבר את הטלויזיה למחשב איך זה עובד.......האם זה עובד יחד אם המסך הקיים ,ואם משתמשים בטלויזיה במקום מסך איך זה יעבוד התצוגה תעבוד על כל המסך זה במחשב שיש בו יציאת S-VIDEO . מה כשיש רק יציאת VGA שאלה נוספת,יש לי כרטיס GF-6600 PCI-EX נכון לעכשיו מחובר מסך רגיל , אם אני מחבר מסך LCD עם DVI איך עושים הגדרה ל DVI ראיתי בהגדרות שאין בחירה כזאת אולי רק בזיהוי הצג יקבל אפשרות כזאת לאישור ?
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא מדריך לכך אני לא מצליח להכנס לחיפוש (שגיאה 404)
-
- 1 תגובה
- 720 צפיות
-
-
שלום , אני מעוניין לחבר את המחשב לטלויזיה בשביל שאני יוכל לראות סרטים במסך גדול אז יש לי כמה שאלות [geforce 2 mx 400 ] הגיע לי עם הכרטיס כבל עם בננה צהובה מה אני עושה איתו ? 1) זה אפשרי ?! 2) איך אני מחבר? מה לאיפה ? 3) צריך לשונת הגדרות או להורידת תוכנה ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אנשים למישהו יש נסיון עם חיבור מחשב לטלויזיה רגילה ופשוטה 29 אינצ'? האם ניתן במצב כזה לוותר על צג ולראות בבירור כיתוב, כגון מסמכי וורד אקסל, קריאת דפי אינטרנט, או שזה לא אפשרי עם ציוד כזה. יש לי בטלויזיה כניסת S-VIDEO אני שוקל לוותר על הצג ולהחליף כרטיס מסך הכולל יציאת טלויזיה ולהעביר הכל לסלון, הענין שאין כרגע בידי כרטיס שתומך ביציאת טלויזיה ולא אכול לבחון זאת אז לפני שאני משקיע... מדובר בפנטיום 3 עם כרטיס מסך ישן אם למישהו יש נסיון כזה אשמח מאד אחרת איאלץ פשוט להסתבך עם נסיונות תודה
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס מסך פשוט on board עם יציאת למסך VGA, אני מחפש את הפתרון הכי זול לחבר אותו לטלויזיה, אם זה בסה"כ כבל שמעביר ל RCA (בטלויזיה יש רק RCA) או כרטיס מסך הכי זול עם יציאת TV שאפשר להמיר לRCA. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום , לפני שבוע התקנתי דרייבר לכרטיס מסך (7600GT) ויש לי בעיה עם החיבור של המחשב למסך הטלויזיה. לפני ההתקנה של הדרייבר היו לי שניי אפשרויות : 1. לחבר את המחשב לטלויזה בצורה שגם במסך המחשב וגם בטלויזיה יראו אותו דבר 2. שיהיו שני מסכים נפרדים ולמסך הטלויזה אני מיבא את חלון הסרט (בכך שאני גורר את החלון מחוץ למסך המחשב) עכשיו , לאחר ההתקנה של הדרייבר, אני יכול לעשות שבשני המסכים יראו אותו דבר, או שהוא חוצה אותו ומראה חצי מהמסך במחשב וחצי מהמסך בטלויזיה... איך אני מחזיר את זה לאפשרות הקודמת שיהיו שני מסכים נפרדים ? מצורפת תמונה של האפשרויות שקיימות עכשיו [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
איזה סוג של חיבור אני צריך כדי לעשות את זה . יש לי s video . שאלה נוספת האם אני אוכל ליראות אחרי זה את הדברים שאני מוריד בטלויזיה בלי צורך ליצרוב אותם על דיסק ? אני מקווה שהסברתי את עצמי בצורה מובנת.
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ברצוני לחבר את כרטיס הג'יפה שלי לטלויזיה. יש ברשותי קבל s-video עם 4 פינים זכר משני הקצוות. כאשר בדקתי את יציאת ה- s-vidoe בכרטיס נוכחתי לגלות כי ישנם 7 מקומות לפינים! האם ניתן בכל זאת להשתמש בכבל זה (רק לתמונה)? אפילו אם מוותרים על פונקציות אחרות כי את הסאונד אני מוציא מהכרטיס קול. תודה חברה !
-
- 6 תגובות
- 618 צפיות
-
-
נכנסתי לפורום מבולבל, עשיתי חיפוש ויצאתי עוד יותר מבולבל (כמה אנשים טוענים שאפשר להעביר אודיו על כבל SVIDEO?!). בסלון שלנו ישנה טלויזיה 21" די ישנה עם חיבור בננה אנלוגי ישן ו-SCART. נכון לעכשיו, הטכנאי של YES חיבר את הכבלים בצורה הבאה: מהשקע של YES למפענח - כבל נחושת מהמפענח יוצאים 3 כבלי RCA שמתאחדים ל-SCART שנכנס לטלויזיה מהמפענח יוצאים 2 כבלי RCA שמתחברים לוידאו וממנו לטלויזיה בחיבור האנלוגי הישן מעבר לקיר, בחדר שלי, יש לי כרטיס Geforce TI 4800SE של לידטק, עם VIVO. אני מעוניין להוציא ממנו תמונה לטלויזיה על מנת לראות סרטים. יש לי אפשרות להוציא מהכרטיס RCA או SVIDEO, אבל אין לי לאן לחבר אותם בטלויזיה או במפענח... דיברתי היום עם YES ואמרו לי שם שיכולים להחליף לי את המפענח…
-
- 8 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
שלום, על-אף הקיום של מחבר VGA ל-RCA או ל-S-Video, אני יודע שלא ניתן פשוט לחבר מחשב לטלויזיה דרך ממשק ה-VGA. כיצד ניתן לברר לגבי תמיכת כרטיס מסך ב-TV-OUT דרך VGA? המצב הרצוי הוא שמסך הטלויזיה (CRT) יתפקד כמו מסך מחשב, כלומר, הטלויזיה תחובר למחשב בעזרת כבל VGA ל-S-Video ותציג את התמונה של המחשב כברירת מחדל. (ללא צורך להיכנס למנהל ההתקנים של הכרטיס ולהפעיל TV-OUT.) האם זה כלל אפשרי? כלומר, האם הטלויזיה יכולה "לקרוא" את האות של המחשב (VGA)? אני משער רק שלא, אלא היא צריכה אות PAL. נכון? תודה. *** או שפשוט אצטרך לקנות מכשיר כזה? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15524http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15524
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חיברתי את המחשב לטלויזיה והכל עובד משחקים תוכות שולחן עבודה רק שאני מפעיל סרטים לא רואים בכלל רק שומעים למה זה? הכרטיס מסך שלי זה ati radeon 9800pro
-
- 6 תגובות
- 838 צפיות
-
-
טוב אם מישהו יכול להסביר לי איך אני מחבר את ה NVIDIA GEFORCE 2 MX 200 שלי לטלוויזיה הלכתי לחנות אלקטרוניקה וביקשתי כבל כזה וננו לי משהו עכשיו מה אני עושה שזה יפעל בבקשה עזרו רק לא יותר מדי מסובך כי אני לא מבין כל כך במושגים של חומרה ???
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
יש לי יציאת S VIDEO ואני צריך לחבר את לטילוזיה אם יציאות בננות. עכשיו הטלויזיה שלי מרוחקת ורציתי לדעת עד איזה מרחק יכול להגיע הכבל בלי שיירד האיכות???
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-


