כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
החלטתי היום (אחרי שבועיים שה HTPC שלי היה מוכן) לקחת את הנושא לידיים ולהפעיל את הכל שיהיה מוכן לסרטים. מפרט ה HTPC : Pentium 3 600mhz 256k Mother board - MSI N1996 192mb of SDRAM 133mhz WD 2.4gb (soon will be replaced)5400RPM Voodoo 3 3000 16mb TV-Out Intel lan card 10/100 350W Generic PSU DVD - LG 16X win 2000 ומארז שוכב של IBM שעומד לעבור המון המון מודינג, קודם כל שהכל יעבוד לי טוב (תמונות יהיו...) עד כאן הכל נחמד... התקנתי את הדרייבר האחרון לכרטיס מסך מהאתר www.voodoofiles.com קניתי כבל של S-Video (אני לא בטוח שככה קוראים לזה אבל זה מה שיוצא מהכרטיס מסך) אל 21 פינים שמתחבר לטלוויזיה. הכבל אמור להיות איכותי, מוזהב וכל זה, ורואים שהוא איכות (גם המחיר - 180…
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אילו סוגי שידור הכרטיס ASUS GeForce 8600 gt מוציא מיציאת ה-VIDEO שלו? S-VIDEO או COMPONENT ? והאם ניתן לחבר אותו לטלויזיה ע"י מתאם ל-RCA? תודה והמשך יום נעים.
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אהלן חברים, יש לי את הכרטיס Gigacube Radeon 9600 Pro VIVO וקיבלתי איתו גם כבל כזה לחיבור הכרטיס לטלוויזיה/מצלמת וידאו וכו'. אבל מה - הכבל קצר מדי בשבילי היות והטלוויזיה די רחוקה מהמחשב. הבנתי שניתן לקנות כבל כזה רק באורך שאני בוחר. אני צריך כבל שיהיה בערך 4 מטר.... איפה אפשר לקנות כזה כבל ומה טווח המחירים? ועוד שאלה: אם אני אראה סרט באיכות DVD שיש לי על המחשב, על הטלוויזיה - האם הוא יוצג באופן יותר טוב מאשר על המחשב? ניר.
-
- 12 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום, כשמחברים את ה5850 למחשב, צריך לחבר לו גם מתח חיצוני, נכון? בכרטיס מאחורה, יש 2 חיבורים של מתח חיצוני. צריך לחבר את שניהם? אחד מהם? או בכלל לא? תודה
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום. אחרי מריבות קשות אבי קנה לי 730BF. עכשיו שמתי לב שהכבל DVI הוא DVI-D .חיבור בודד (9 פינים רבועים מופרדים ופין אחד גדול בצד) ואצלי בכרטיס מסך החיבור הוא DVI-I חיבור כפול (24 פינים בשלוש שורות וחמישה פינים גדולים בצד). רציתי לדעת אם צריך לקנות מתאם :screwy:
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
היי (קצת שאלה מפגרת ) יש לי 8800GTS 512 במחשב ומסך LCD 7" עם חיבור שנקרא RCA אני חושב או ליתר דיוק חיבור אנלוגי!! איך אני מחבר בינהם? ניסיתי בעזרת החיבור שיש מאחורי הכרטיס דומה לSVIDEO כזה וןעוד מחבר שבינהם... אבל הכרטיס לא מזה כלום וגם לא פותח לי את החיבור? יש פה אחד שיודע איך עושים את זה? ותודה
-
- 4 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום קניתי כרטיס מסך חדש ATI Radeon HD 5500 Series וחיברתי אותו לטלויזיה אבל אני לא שומע כלום דרך הטלויזיה (פוג'קום) מישהו יכול לומר לי מה אני יכול לעשות בכרטיס מסך יש לי חיבור displyport ובטלויזיה יש לי HDMI אני משתמש בווינדוס 7 בעברית
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מישהו יודע באיזה חיבור חשמל הכרטיס הזה משתמש? http://www1.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=262&grp=2
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום. אם ונגיד אני רוצה לחבר את הטלוויזיה למחשב כלומר שיראו נגיד סרט שמנוגן על המסך של המחשב על הטלוויזיה. איך אני עושה את זה. (מפרט שלי בצד... אם זה קשור בכלל) איך אני מגדיר את המסך של הטלוויזיה של כמסך ואת המסך של CLONE? (בבקשה זה דחוף :-[)
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
יש לי טלויזיה ליד המחשב איך אני יכול לחבר אותה למחשב ושאני יראה בה סרטים... תודה למי שיעזור. זה אחלה פורום(לא קשור)
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום, כשאני מחבר את ה- Laptop לטלוויזיה (גם רגילה וגם פלזמה) ומפעיל סרט רואים באיכות לא טובה (כנראה בגלל עיניין הרזולוציה - רואים קווים כאלה לרוחב המסך). הבנתי שזה המצב שאין מה לעשות... אז חיפשתי קצת וראיתי שקיימים מכשירים שמתאמים מכבל רשת (Ethernet \RJ-45) ליציאת וידאו (RCA) כמו זה - http://www.hauppauge.com/html/mediamvp_datasheet.htm (אגב, המכשיר הספציפי הזה לא טוב מהסיבה שהוא לא מנגן הרבה סוגי קבצים). מכשיר כזה יכול לעזור לאיכות הצפייה בטלוויזיה? או אולי הבעיה היא בחיבר הטלוויזיה למחשב נייד במקום לחבר ל- PC רגיל ? בגדול, יש לי פלזמה שלידה יש נקודה של כבר רשת. ורחוק מהם יש מחשב רגיל. בנוסף, יש ברשותי גם מחשב נייד. ל-2 המחשבים יש יציאת וידאו. איך אני מצליח לצפות בסרטים…
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
היי. מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי איך אני מחבר את הטלוויזיה למחשב ומשתמש בה בתור מסך? יש לי כרטיס מסך מדגם radeon 9800xt אם זה משנה משהו.... תודה מראש!!
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם. הוריי רכשו לאחרונה טלוויזית lcd של sony דגם u2000. (הטלוויזיה תומכת בחיבורים הבאים: 9pin?-?serial?-?RS232ו, Componentו, HDMIו, RCAו, Scart?-?21pin?x?2ו) כרגע אני מעוניין לחבר את הטלוויזיה לdvd, את הדיוידי עצמו עדיין לא קנינו, ולפני הקנייה אני רוצה לדעת איזה כבל עדיף לקנות. רציתי לדעת איזה יציאה תתן לי את האיכות הטובה ביותר ע"י המלצה שלכם אתאים את עצמי לdvd שאני אקנה ויציאות שהוא יתמוך בהן. כמובן (חשוב ביותר!!) שאני רוצה שהכבל יציג איכות גבוהה בחיבור לממיר הכבלים (בעל יציאת scrat וrca). בחנות שממנה קניתי את הטלוויזיה המליצו על כבל scrat to scrat של חברת לקסוס בעל חיבורי זהב בעלות של כ250 ש"ח. לינק: http://www.hi-fi.co.il/sg_product~XT4~10~154.htm רציתי ל…
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להעיף את המסך ולחבר במקומו טלויזיה יש לי את כל מה שצריך רק רציתי לדעת אם אני צריך תוכנה כלשהי כדי לעשות את זה... ואם כן על איזה תוכנה אתם ממליצים? ד"א הכ. מסך הוא GF4MX אם צריך
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך Radeon 9700pro הטלויזיה רחוקה מהמחשב ויושבת על זרועה ,אין טעם להעביר כבל ... הבנתי שיש מערכות של משדר מקלט כזה אלחוטי. האם זה שווה משהו ????? איך האיכות ביחס לכבל ? מה החסרונות בשיטה זו ? כמה אמור לעלות כזה דבר ? ואיפה ניתן ליקנות ???????????? בתודה, עמית
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי יצאת כבלים (מתב) ליד המחשב ואני רוצה לחבר את זה למחשב כדי שהמחשב הייה הממיר שלי והמחשב מחובר למקרן וככה לצפופת בתוכניות אז מה אני צריך ואים זה כיד כי ככה אני מפסיד חלק מהערוצים כי זה לא ממיר דיגיטלי של החברה וגם אני רוצה להעביר סרטים מהמצלמת ויאדיו שלי למחשב אבל באיות הכיד טובה שאפשר אז מה אתם ממליצים? כבר ניסיתי להעביר דרך הכרטיס מסך שהוא GF TI 4200 אבל אני לא מורצה מהאיכות. תודה.
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
http://tms.co.il/product/1928 איזה סוג חיבור יש לכרטיס מסך זה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש ואני מקווה שיענו לי פה על השאלה יש לי כרטיס מסך שקיימת בו יציאת S-VIDEO. קניתי את כל הכבלים הדרושים כדי לחבר את הכרטיס מסך לטלוויזיה, ובאמת וידאתי שהכל מחובר היטב והכל מוגדר טוב אבל עדיין לא מופיע לי כלום על הטלוויזיה. לאחר שוידאתי שבאמת הכל מוגדר טוב, לקחתי את המחשב לטלוויזיה אחרת, מתקדמת יותר, וחיברתי אותו אליה ושם זה עובד! והכל פועל מצויין. אבל למה בטלוויזיה שבחדר שלי זה לא עובד? בטלוויזיה שבחדר שלי יש רק ערוץ AV אחד. לעומת הטלוויזיה שבסלון יש 3 ערוצי AV. וכבר הצלחתי להפעיל הרבה דברים על הטלוויזיה שיש לי בחדר כמו דיוידי וכד' והכל עבד מצויין. עכשיו ברור שהבעיה היא לא בכרטיס כי זה עובד בטלוויזיה אחרת, מישהו יודע אולי מה הבעיה ולמה זה לא עוב…
-
- 6 תגובות
- 610 צפיות
-
-
יש לי Ti4400 של Leadtek הכולל TVout. איך אני מחבר את הכרטיס לטלויזה? איזה כבל עליי ללכת ולקנות? האם מדובר בכבל אחד? עוד שאלה. כדי לחבר אצלי בין המחשב לטלויזה הכבל צריך להיות 5 מטר . האם זה יפגע באיכות התמונה? תודה רבה רבה רבה !!!
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מדובר ב260GTX. אני צריך לחבר לשני חיבורי המחשמל או רק לאחד? מצורפת תמונה. כמו כן, לא עדיף להוריד את הכרטיס קול למטה יותר? ולא כמו שהטכנאי סידר? http://i42.tinypic.com/352hjm1.jpg http://i41.tinypic.com/o08ft0.jpg
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לראות סרטים שבמחשב שלי בטלויזיה בסלון(טלויזית CRT , שלושים ומשהו אינץ' ) אבל אני לא הבנתי איך מחברים, יענ החיבור הכבלים של הכרטיס מסך שונים והכניסות שיש במסך... האם זה בכלל אפשרי לחבר את המחשב למסך ישן כזה?
-
- 28 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
איך אני יכול לחבר את הכרטיס מסך שלי לטלויזיה ? יש לי חיבור TV OUT האם אני יכול לחבר אותו לטלויזיה וזה יעבוד ?יש לי כבלים שבאו אם הכרטיס ATI -9500@9700 PRO יאלהה חברה תעזרו לי .....אני רוצה לראות סרט בטלויזיה דרך המשחב ואני לא יודע מה צריך בשביל זה ואם אני יכול בכלל ...... HELP
-
- 0 תגובות
- 676 צפיות
-
-
ערב טוב יש ברשותי מחשב עם כרטיס מסך nvidia geforce fx 5500 עם יציאה של S-VIDEO. רכשתי כבל מתאם בין S-VIDEO לכניסה VIDEO בטלויזיה אבל איכות התמונה מאוד ירודה, כמו גם הסרטים/משחקים שאני רואה דרך הטלויזיה.... האם למישהו יש עצה/פתרון לבעיה. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלום ה LCD שלי מחוברת בכבל בננה צהוב מהכרטיס מסך אל הטלויזיה .. (S-VIDEO) , כבל של 10 מטר של DVI - HDMI עולה 500 שקל ככה שזה לא בא בחשבון להחליף כרגע כבל.. קיצר אני רואה מטושטש ולא ברור , למה זה ? זה אמור להיות ככה ? תודה ..
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תשמעו יש לי פלזמה LG HDR. ביום שקניתי תכרטיס מסך 9800GTX שאלתי מזה הדבר הזה SPDIF! אמרו לי ברגע שתצטרך לחבר את המחשב לטלויזיה אתה תצטרך לחבר את הכבל הזה מהכרטיס ללוח אם כדי שהכרטיס מסך ידע להעביר סאונד לטלויזיה דרך HDMI. עכשיו אני יודע איפה לחבר בכרטיס לא יודע לאן לחבר בלוח אם... זה מתפצל ל2 על אחד רשום SPDIF ועל השני Ground איך לחבר ולאן לחבר אני לא יודע אני ישמח אם מישהו יוכל להסביר... וברגע שאני משתמש במתאם DVI לHDMI האיכות תרד ברמה גבוהה ? תודה חן !
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-


