כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מכעיס. יש לי 5850, 2 מסכים עם חיבור VGA (מחוברים ליציאות הDVI עם מתאמים פשוטים), וטלוויזיה עם חיבור VGA\HDMI (מחוברת כרגע ליציאת HDMI) הנחתי שאם יש לי 4 חיבורים בכרטיס מסך, אוכל להשתמש ב3 מהם בקלות לחבר 3 מסכים. זו הייתה טעות. מסתבר של5850 אי אפשר לחבר יותר מ2 מסכי HDMI/DVI בו זמנית. כל כך מרגיז שזה לא כתוב בשום מקום ! בקיצור - אני צריך לחבר משהו ל Display port עם מתאם אקטיבי. עכשיו השאלה מה לחבר ? ואיזה מתאם מומלץ ? (DVI/VGA/HDMI) תודה על העזרה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי שלושה מסכים 1920X1080 בעלי חיבור DVI. רציתי לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לחבר אותם לכרטיס המסך כדי שיעבדו ב-eyefinity. לכרטיס המסך יש חיבור DisplayPort, DVI Dual Link, DVI-D Single Link, HDMI. האם יש אפשרות לחבר שתי מסכים אחד לDVI Dual ואחד לDVI Single ומתאם פשוט מ HDMI ל DVI? כמו זה למשל: http://ksp.co.il/?uin=4839 או שאני חייב לקנות מתאם DisplayPort לDVI Dual אקטיבי? (שעולה הרבה). למשל: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=44000-02-40R&cart=134670809854562773〈=heb. תודה רבה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
יש לי מחשב שמיועד רק לעריכת וידאו . כרטיס המסך הוא GTX 570 המחשב משמש רק לעריכות וידאו . באיזה דרך אני יכול לחבר מסך שלישי ? תפקיד המסך השלישי לתת פריוויו / רפרנס שך התמונה כרגע מחוברים 2 מסכים שנותנים מענה למערכת העריכה . תודה !
-
- 4 תגובות
- 806 צפיות
-
-
הי מעוניין לחבר 3 מסכים לכרטיס HD6850. כרגע עובד עם 2 מסכים (עריכת וידאו בלבד, לא משחקים). אני רוצה לחבר מסך שלישי וזה לא מתאפשר לי. החיבורים שיש על הכרטיס: 2XDVI HDMI DP כרגע אני עובד עם 2 שהם DVI+HDMI. אני מחבר מסך שלישי ל DP או ל HDMI אני רואה את המסך השלישי בהגדרות אבל הוא לא נותן לי אפשרות להפעיל אותו (משנה את ה"נתק מסך זה") יש לי מפצל DP-HDMI פשוט. צריך אחד אקטיבי? זה משנה? ניסתי גם לחבר לשני ה DVI ואת השלישי ל HDMI, מזהה את המסך השלישי, שוב לא נותן לי להפעיל אותו מההגדרות. אשמח לעזרה מהירה. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, יש לי מחשב נייח עם כרטיס מסך אני לא בטוח איזה אני לא כל כך מבין בזה... יש עליו שלושה יציאות הראשונה HDMI השניה DP והשלישים DVI היום מחוברים על כרטיס זה 2 מסכים אחד על הHDMI והשני על מתאם PD לHDMI המתאם הוא מתאם רגיל לא עם כבל או משהו כזה. השאלה אני רוצה לחבר מסך שלישי על כניסת הDVI זה יעבוד?
-
- 1 תגובה
- 3.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מעוניין לחבר 3 מסכים למחשב, כרגע יש לי כרטיס מסך של NVIDIA. הבנתי שאם אני אחבר כרטיס מסך נוסף אני יוכל להוציא תמונה לעוד 2 צגים נוספים (סה"כ 4) במידה ואני מחבר 2 כרטיסי מסך אחד מסוג GTX580 (שקיים אצלי), והשני כרטיס ממש פשוט. יש אופציה במערכת שהמחשב ידע שאת כל החישובים הגרפיים יתבצעו ע"י הכרטיס החזק, ומהכרטיס החלש רק יצא תמונה. דבר נוסף: יש אפשרות להוציא סאונד שונה ל 2 טלווזיות שונות (ע"י שימוש ב 2 כרטיסי מסך שונים). מקווה שתוכלו לעשות לי סדר בבלאגן
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לחבר 4 מסכים למחשב אחד. מהו כרטיס המסך שתומך באפשרות זו? מהו הכרטיס המומלץ? אשמח לדעת עלויות כיום יש לי כרטיס ATI 3450 תודה רבה
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, ברצוני לחבר 4 מסכים עם תצוגה שונה למחשב אחד. נתקלתי בכרטיס המסך הזה שלמיטב הבנתי אמור לאפשר זאת : http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=PNYFX580&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE האם הכרטיס הנ"ל אכן תומך בחיבור 4 מסכים עם תצוגה שונה? אשמח לקבל הצעות לפתרונות נוספים, זולים או יקרים יותר. תודה.
-
- 2 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, במסגרת עבודתי בחברה שאני עובד בה אני אחראי על פרוייקט להקמת Display Wall שמורכב מ-4 מסכי פלאזמה של 42". האינפורמציה שתוצג תהיה מבוססת בעיקר על טקסט וגראפים והמקור יהיה מחשב. השאלה שלי היא כזו: בהנחה שאני רוצה לעשות שימוש במחשב אחד כדי להציג 4 תכנים שונים על ארבעת המסכים (כלומר שכל מסך יציג תוכן שונה משאר המסכים), מה אני צריך מבחינת חומרה ותוכנה? כפי שאני מבין את זה, אני אצטרך 2 כרטיסי מסך שלכל אחד יש 2 יציאות (מה שיתן לי בסה"כ 4 יציאות), אבל מה שלא ברור לי זה איך ניתן להגדיר באמצעות מערכת ההפעלה (windows xp לצורך העניין) איזה תוכן יופנה לכל אחד מהמסכים. האם קיימת איזשהי תוכנה שיודעת לשלוט על הגדרות אלה? האם מעבר לכרטיסי המסך יהיה צורך בחומרה נוספת (כגון לוח א…
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, האם קיים כרטיס מסך המאפשר חיבור של 6 מסכים במקביל? הכוונה היא ליצור "שולחן עבודה" אחד גדול, שייתפרס על פני כל המסכים במקביל ויאפשר לפתוח חלון/תוכנה אחרת בכל מסך. תודה.
-
- 23 תגובות
- 6.6k צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך HD3850 . לצערי המוכר לא ציין בפני שהכרטיס דורק חיבור של 6 פין. להפתעתי גם המארז שהוא יחסית מאוד מהודר ומכיל מתאמים שונים לא הכיל חיבור זה החיבור שאני כנראה צריך הוא ATI PCI Express 6 Pin Molex Power Adapter Cable PCI-E http://cgi.ebay.com/ATI-PCI-Express-6-Pin-Molex-Power-Adapter-Cable-PCI-E_W0QQitemZ350072451853QQcmdZViewItem?IMSfp=TL0806211615r26020#ShippingPayment האם למישהו יש מושג היכן אני מוצא כזה מתאם? תודה חנן[br]פורסם בתאריך: 12.07.2008 בשעה 16:58:01 בנוסף אם למשיהו יש מתאם כזה אשמח לרכוש אותותודה חנן
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. לספק הכוח שלי - 500W - יש רק 6Pin אחד. כרטיס המסך 560 Ti דורש שניים כאלה. יש לי מתאם, שמעביר מ Molex ל 6pin. האם פתרון זה הוא פתרון בטוח / מספק / ראוי? או שכדאי לשדרג את הספק? תודה!
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. רציתי לברר מדוע בכרטיס מסך gigabyte hd 5670 יש חיבור של שש פינים לכרטיס ישירות מהספק ולעומת זאת בכרטיס sapphire HD 5760 אין חיבור כזה והייתי שמח להבין מה המשמעות של הפלג הזה ואם זה חסרון שאין אותו. תודה איציק.
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-
-
יש בכרטיס 2יציאות: 6+8,ואין לי מתאם 8 פיניםחיברתי במקום 8 -6 האם יש בעיה עם זה?
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
היום סוף סוף הגיע החלק האחרון (כמעט) של המחשב החדש ואני יכול סוף סוף להפעיל אותו (כמובן אחרי שתענו לי פה על שאלה אחרונה) :jump: למי שלא ניחש, החלק האחרון הוא הכרטיס מסך (6800GT PCIE של leadtek) ואני לא ממש בטוח איך לחבר לו את החשמל, אז ככה... עם הכרטיס הגיע מפצל כזה שצד אחד שלו מתחבר לכרטיס ובצד השני יש 2 חיבורים למולקסים, אבל אני לא יודע אם צריך לחבר את שניהם או לא (בנתיים חיברתי אחד ואני מחכה לתשובה לפני שאני מפעיל את המחשב), אני בטוח שיש פה המון אנשים שיודעים אז בבקשה, תענו מהר כי אני כבר מת להפעיל אותו, תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום חיברתי כבל S-VIDEO מהמתאם שמגיע עם הכרטיס מסך לטלביזיה, לכניסת SVIDEO בטלביזיה. בכל ה-AVים השונים בטלביזיה רוצים את התצוגה של המחשב יפה, רק בשחור לבן מותקנים הדרייברים האחרונים של NVIDIA עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובה, תודה
-
- 5 תגובות
- 694 צפיות
-
-
היי, אני מתכוון לקנות 8800GTS 320 או 640 עוד מספר ימים. בנוסף למסך הרגיל שלי רציתי לחברת את המחשב לטלוויזיה בחדר שינה שלי, הבעייה היא שלטלוויזיה כניסה אנלוגית אחת (הכבל הלבן שהממיר מתחבר אליו). יש לי ממיר של הוט שמתחבר לטלוויזיה. יש למישהו מושג איך אפשר (אם בכלל אפשר) לחבר את המחשב לטלוויזיה?? חשבתי אלי אפשר לחבר את המחשב לממיר...
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כרטיס geforce 9500GT שאליו חיברתי שני כבלים. אחד למסך LCD של המחשב עם כבל DVI ובנוסף חיברתי עם כבל HDMI לטלוויזיה. יש לי טלוויזיה toshiba LCD עם שני כניסות של HDMI שאני מחבר את הטלוויזיה עם כבל RGB רגיל למחשב אני יכול לראות לבחור את התצוגה של הטלוויזיה משום מה שאני מחבר עם HDMI אני לא רואה כלום לא דרך המחשב (כלומר הוא לא מזהה שחיברתי משהו לHDMI... בDVI רואים רגיל) ולא דרך הטלוויזיה. זה הכבל שאני משתמש בו: http://exp.shopy.co.il/products/110518 אשמח לעזרה כלשהי אם פספסתי משהו בחיבורים או בהגדרות... הורדתי Driver האחרון של nvidia ואני משתמש בnvidia control panel. כל עזרה תתקבל בברכה כי אין לי נסיון עם חיבורי HDMI בכלל...
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
חיברתי את הטלווזיה שלי לכרטיס באמצעות כבל HDMI עכשיו אני מקבל רק תצוגה אבל לא צליל, יש לי כבל קטן שמצורף לכרטיס אבל צריך לחבר אותו ליציאה שנקראת spdif בלוח אם אבל הבעיה פה שביציאה שבלוח אם שלי יש בה 5 פינים והכבל הקטן שבא מהכרטיס יש לו רק שני חוטים איך אני מחבר את הכבל הזה כמו שצריך??
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-
-
אני מעוניין להפעיל את המחשב עם מסך "42 האם הכרטיס מסך יחזיק, או שלא תהיה תמונה מפני שהוא לא תומך בגודל כזה ? אם לא, אז איך אפשר להתחבר למסך כזה עם מחשב כך שיהיה אפשר לשחק לראות סרטים וכדומה?
-
- 5 תגובות
- 607 צפיות
-
-
היי אנשים! אני צריך עזרה בחיבור המחשב לטלויזיה לצורכי צפייה בסרטים על גבי המסך של הTV יש לי בטלויזיה יציאת RCA ומהכרטיס מסך קיבלתי בבאנדל S-VIDEO לRGB....מישהו יודע מה אני אמור לעשות? תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
קיבלתי כבר כזה שמתחבר לחיבור השחור הזה (ד"א אני שמוק שלא מבין במחשבים פשוט הכ. מסך האחרון שהיה לי זה GF4) ואליו יוצאים 3 RCA נקבות, אדום, כחול וירוק איך אני מחבר את זה לטלוויזיה?
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום. יש לי את הכרטיס הנ"ל ולטלוויזיה שלי (CRT) יש חיבורי COMPOSITE וכניסת S-VIDEO. עם הכרטיס קיבלתי כבל שבצד אחד זה SVIDEO והצד השני מתפצל ל-3 בננות כחולה (כתוב עליה Pb out), ירוקה (כתוב עליה Y out) אדומה (כתוב עליה Pr out) מה אני עושה ??? תודה
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך ישן ati radeon 5700 ומסך חדש DELL U2715H המטרה שלי להגיע לרזולוציה המקסימלית, ששניהם אמורים לתמוך בה 2560X1440 לכרטיס המסך 3 חיבורים: DVI, VGA, HDMI למסך יש DP, miniDP , HDMI המסך סופק עם כבל miniDP to DP אבל חיברתי HDMI to HDMI הרזולוציה כרגע היא 1680X1050 1. האם זה קשור לכבל HDMI? 2. מה לעשות כדי להגיע לרזולוציה מקסימלית? תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
האם משתלם לחבר 3GB 7970 עם 6950 1GB ? האם יהיה שיפור בביצועים ?
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-


