עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Xylene,

    שלום, השאלה שלי היא כזאת. יש לי במחשב כרטיס מסך Radeon HD6870 אם אני קונה עוד אחד כזה ומחבר אותו למחשב, בכמה זה יאיץ לי את העיבוד הגרפי ומה יהיה ההבדל מבחינת הרצת משחקים?? יש לי לוח אם Gigabyte P-55A-UD3 תודה.

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  2. Started by DJPOWER,

    האם אפשר לחבר 2 כרטיסי מסך לאותו מחשב?

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  3. Started by fire1ce,

    אפשרי לחבר 2 מחשבים למסך אחד ככה שאני יכול להחליף בין התצוגות ?

    • 4 תגובות
    • 848 צפיות
  4. היי, יש ברשותי שני מסכי מחשב (אחד אנאלוגי והשני DVI) והלוח תומך AGP. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך שיאפשר לי לחבר את שניהם (שהעכבר יעבור ביניהם וכו'). מה הכרטיס הכי זול שיבצע את העבודה? תודה נשמות! ירון

    • 4 תגובות
    • 705 צפיות
  5. Started by massinvallus,

    אני מתכנן לקנות בימים הקרובים מחשב חדש, עם מסך LCD 20". בעתיד הקרוב אני מתכנן לקנות מסך נוסף ולחבר אותו על מנת לעבוד על מספר חלונות במקביל. האם זה אפשרי לכל מפרט שאבחר או שיש דרישות מיוחדות?

  6. Started by DJPOWER,

    יש אפשרות לחבר שתי מסכים לכרטיס שיש לו יציאה אחת? תודה לעונים יונתן 8)

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. אני עובד עם שני מסכים שמחוברים בDVI לכ.מ ואני רוצה לחבר גם את הטלוויזיה ביציאה השלישית שיש לכ.מ האם אפשר את שלושתם ביחד ואיך (על ויסטה 64 BIT) תודה

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  8. שלום .. יש לי כרטיס מסך - Gigabyte GeForce FX 5200 ויש לי מסך אחד ביציאת VGA מסך LG-19'-CRT ואמור לקבל בימים הקרובים מסך LCD עם חיבור DVI השאלה שלי האם אוכל לחבר את שניהם במקביל ? האם יכולות להיות היתנגשויות כל שהם ? האם זה יגרום לעומס כל שהוא ? האם זה אפשרי בכלל ? אשמח לעזרה ! תודה רבה , וסוף שבוע טוב ... !

    • 5 תגובות
    • 957 צפיות
  9. Started by syberpuppy,

    היי, קניתי עכשיו טלויזיה (lg 37ld460) וחיברתי אותה לכרטיס מסך HD4770 במחשב דרך HDMI. למחשב כבר היו מחוברים שני מסכים (Dell 2209WA) דרך 2 יציאות הDVI. להפתעתי, כשניסיתי להגדיר את הטלוויזיה שתרחיב את התצוגה ל2 המסכים, ווידוס 7 (ultimate 64) ביטל את אחד המסכים והרחיב את הטלוויזיה רק למסך הראשי. האם הכרטיס מסך יכול לתמוך רק בעד 2 אותות? אם לא מה יכולה להיות הבעייה? אם כן האם אין דרך מעניינת להרחיב את זה ל3 מבלי לקנות חומרה נוספת? אם חייב, בקניית חומרה נוספת מה אתם ממליצים?

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  10. Started by nik55,

    הי האם ניתן לחבר 2 מסכים לG210 בו זמנית ופשוט להרחיב את התצוגה ל 2 מסכים?

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  11. Started by jambo222,

    שלום אני רוצה לרכוש מחשב מבוסס מעבד I7 8600 ׁ ( בקיצור מעבד דור 8 ) ולחסוך ברכישת כרטיס מסך מיותר ( מחשב ללא כרטיס מסך ). אני רוצה לדעת אם אפשר לחבר למחשב 2 מסכים ? והאם יש בלוח האם 2 יציאות HDMI ל2 המסכים ? תודה

  12. Started by alia,

    אבקש עזרתכם כיצד לחבר 2 מסכי lcd dvi לשני כרטיסי מסך-האם צריך לחבר כ-sli? הלוח תומך sli,ויש לי 2 כרטיסים 7300gt sli המחשב לא מיועד למשחקים,רק לשימוש 2 מסכים במקביל(תוכנות עריכה) המעבד e-2140 תודה מראש-אם חסרים פרטים אשמח להוסיף

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  13. יש לי DVD עם יציאת VGA במשרד. יש לי גם LCD 32 אינץ, שמחוברת אליו. המטרה היא לראות גם ב 32, וגם ב 2 מסכי 19 שרכשתי, של חברת דייהו, במחיר זול -999 שקל. (הצגת סרטים ותמונות בקיר במשרד להפקות). רכשתי מפצל אקטיבי, ל 4 VGA עם מגבר. הבעיה: המסכים לא מראים תמונה דרך ה DVD בחיבור ל VGA. ניסיתי כבר את ההגדרות ב DVD, כי ב 32 אינץ יש תמונה. בבדיקה במסכים שלי בבית, של VIEWSONIC זה עובד. הלכתי לחנות, והם חיברו לעוד 2 מותגים- רק אחד עובד, סמסונג, אבל עולה 1800 ואין מטרה לרכוש 2 כאלה יקרים. מישהו יודע מה הבעיה שבחלק זה עובד ובחלק לא? אשמח לעזרה. תודה

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  14. Started by yortem,

    יש לי כרטיס מסך SAPPHITE HD 7970 ורציתי לדעת אם זה עלול להזיק לחבר חיבור DVI רגיל למסך שיש לי של המחשב 23 אינץ' של DELL + חיבור HDMI לטלוויזיה במקביל. מה אתם אומרים?

  15. מקווה שאני בטופיק הנכון (אני דיי מאמין שכן), אז ככה חשבתי על לקנות מסך של 22 , ויש לי כרגע מסך של 19, חשבתי להשאיר את ה-19 ולחבר את שניהם לכרטיס מסך (יש לי שתי כניסות לשתי מסכים), ואז בעצם "להאריך" את שולחן העבודה שלי שיהיה לי יותר מרחב וכו, השאלה שלי, האם זה פוגע בביצועים של משחקים? האם הכרטיס מסך תמיד מוציא מידע לשני היציאות אפילו אם מחובר רק מסך אחד., או רק שאני מחבר אל היציאה הוא מוציא אלייה, אני מתכוון האם הכרטיס מסך בעצם אני מעמיס עליו, וזה יקח לי מהביצועים של המשחקים, או שזה לא יפגע בביצועים, ואם כן, האם זה יוריד את הביצועים בהרבה? אחרי הכול הוא צריך להוציא מידע לשני מסכים... מקווה שהבנתם את השאלה , אשמח לתשובה! תודה!

    • 5 תגובות
    • 568 צפיות
  16. יש לי nVIDIA GeForce 4 440 MX עם יציאה כפולה אחת ליציאה רגילה של הטלויזיה והשני ליציאה האנלוגית של המסך איך אני מחבר 2 מסכים אנלוגיים לכרטיס ולא מסך וטלויזיה ? אם אני בכלל יכול עשות משהו כזה...

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by al_n,

    יש לי X1950PRO ויש לו 2 יציאות DVI עכשיו מחובר לי למחשב LCD 19. אמרו לי שאפשר לחבר עוד מסך ולעשות שאחד יהיה בשליטה (רגיל, מה שאני עושה במחשב) ושאפשר להגדיר למסך השני שיהיה על חלון מסויים אחר. עכשיו זה בטוח לחבר את המסך השני שלי שהוא CRT? לא יקרה כלום? זה אפשרי בכלל?

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  18. שלום לכם אני מתכוון לחבר את המחשב ל-2 מסכים, האחד יהיה מוניטור שולחני לעבודה שוטפת, והשני יהיה טלוויזיה FULL HD לסרטים ומשחקים. החיבור לטלוויזיה יהיה HDMI ולמוניטור DVI/VGA הבנתי שלא רצוי להשתמש בכבל HDMI באורך של מעל 5 מטר. האם זהו אכן המרחק המקסימלי לשימוש עם כבל רגיל? נדרש מגבר מסוג כלשהו? אני מניח שכל הנאמר לגבי HDMI נכון גם לגבי DVI, אבל מה לגבי VGA, האם גם שם יש הגבלה על אורך הכבל? תודה

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  19. שלום. ברשותי הכרטיס Nvidia Geforce PCX 5300. אני רוצה לחבר עליו 2 מסכים אנלוגיים(CRT). היציאות שיש לי בכרטיס הן: DVI ו- VGA, וקיבלתי עם הכרטיס מתאים בין DVI ל- VGA... רציתי לדעת איך ואם בכלל אני יכול לחבר 2 מסכים אנלוגיים על הכרטיס. ניסיתי כבר באמצעות המתאם לשים את המסך האנלוגי השני אך זה לא עבד. תמונה של הכרטיס: http://www.computerdiy.com.tw/data/emma/85-fire/DSCN4192.jpg תמונה של המתאם: http://ec.ingrammicro.de/jpg/943G9B3.jpg תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  20. Started by coorva,

    שלום רב מערכת הפעלה חלונות 7 64bit וכרטיס מסך GTX 670 עם 2 יציאות DVI. אני מעוניין לחבר 2 צגים lcd עובדים באותו תדר אך הם לא בדיוק באותו גודל והרזולוציה ביניהם שונה. האם ניתן או שעלול לגרום לבעיות ולהתרסקות המערכת הפעלה? תודה

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  21. Started by segevon,

    חיברתי את הכרטיס לפלזמה 42 אינץ'.. והרזולוציה שהוא נותן היא 1024X768.. וזה נראה רע !! יש דרך לגרום לו לתת את הרזולוציה הטבעית (או פשוט יותר גבוה ?) תודה..

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  22. אני רוצה לראות 6 מסכים על מחשב אחד עם 3 כרטיסי מסך יש לי כבר מחשב אחד עם 2 כרטיסי מסך ואני רואה על 4 מסכים איזה לוח אם תומך באפשרות כזאת (ואל תשלחו אותי לקנות כרטיס של MATROX שעולה כמו מחשב) תודה!

    • 7 תגובות
    • 734 צפיות
  23. Started by kiss987,

    רציתי לחבר 2 מסכים ל GEFORCE 7600 שלי (בלפטופ). מסך מחשב אחד חיברתי בלי בעיה. כשהוספתי את הטלוויזיה דרך ה SVIDEO הוא זיהה אותה אבל נתן לי לחבר רק שני מסכים בו זמנית(המסך של הלפטופ + מסך אחד נוסף). מישהו יודע איך אני רואה בו זמנית גם על הלפטופ, גם על מסך המחשב וגם בטלוויזה? תודה

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  24. Started by airaz,

    אהלן, אני רוצה לקנות כרטיס מסך שיאפשר לי חיבור של 3 מסכים שונים (רזולוציות שונות - רסיבר ושני מסכים). חשבתי על ה-Sapphire R7 250 eyefinity ורציתי לשאול: 1. האם אכן הכרטיס יתמוך בשלושה מסכים שונים? אני מבין שה-eyefinity מאפשר את זה אבל לפי מה שאני מבין אני חייב לחבר איזה מפצל ל-displayport ואני לא מעוניין בזה. 2. האם יש הבדל בין הגרסת eyefinity לגרסת ultimate חוץ מהקירור? האם גם בגרסת ה-ultimate אפשר לחבר שלושה מסכים? תודה לעונים.

  25. Started by RisingStar1,

    היי, אני מחפש כרטיס מסך זול, על מנת שאני אוכל לחבר 3 כרטיסים במקביל (עם חיבורי VGA/DVI/HDMI) תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים