עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני מעביר את הכרטיס GTX260 ממחשב ישן למחשב חדש ולכן אני צריך למצוא לו מחליף. כיוון שהמחשב יעבור לייעוד של מחשב שני ולא למשחקים בכלל, אין לי צורך בכרטיס שכזה ואני יכול להסתפק במינימום הסביר. המפרט כולל Q9550 4GB RAM והכרטיס ישמש בעיקר למולטימדיה... תקציב של 200 ש"ח נראה לי די והותר. אני מעוניין שהכרטיס יהיה גמיש בסוגי החיבורים שלו ככל שניתן. המליצו לי לפני מס' חודשים באיזו חנות על Sapphire ATI Radeon 5450 1GB GDDR3 HDMI. אשמח לשמוע עם ההמלצה עדיין רלוונטית או שמא יצא כרטיסים חדשים יותר שמומלצים גם הם. תודה רבה!

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  2. שלום, אז היום גיליתי שהרעש של הפלסטיק המתפצח ששמעתי אתמול היה מהמאוורר האמצעי של הכרטיס מסך. זה קרה אחרי שניקיתי את המחשב עם ספריי לחץ אוויר ייעודי (וחיכיתי שעה לפני שהדלקתי אותו לאחר הניקוי)... gigbyte gtx570 נתן עבודה בשנים האחרונות והריץ פחות או יותר מה שאני צריך בלי בעיות.( overwatch בהגדרות בינוניות וWoW על גבוהות עם 60 fps ) לאחר התקלה המשחקים יורדים ל20 FPS אחרי דקה של משחק... מחפש את הכרטיס הכי משתלם בתקציב של 500+- יש לי לוח אם Intel DP67BA, וi5-2400 3.1 ghz חשבתי על radon rx 460 oc מKSP שעולה 490 או על r9 280 vapor-x oc שמישהו מוכר יד שנייה פה באתר ב460 אשמח להמלצות

  3. שלום לכולם וחתימה טובה לאחרונה אני נורא לא מרוצה מהתפקוד של כרטיס המסך המזדקן שלי (R8500LE) וכנראה שהקשיש עשה את שלו, בהצלחה חסרת תקדים לפי דעתי =) מערכת נוכחית: AXP 2500+ Gigabyte GA-7N400-L1 Samsung 512MB DDR 400 Original 160GB WD (80*2) ספק שהגיע עם המארז Aopen H600B ספק של 300W ViewSonic P97+ (19") והכרטיס הנוכחי כאמור R8500LE עכשיו במכיוון שמפאת בעיות תקציב אין ביכולתי לקנות מחשב חדש לגמרי... אסתפק כעת בכרטיס מסך בלבד... כאשר בעתיד הקרוב אחסוך טיפה לאולי עוד 512 זיכרון חשבתי על הX800GTO2 בגסרת AGP... ששמעתי שעליו ניתן לבצע סופטמוד ולהפוך אותו לכרטיס שלא מתבייש בעצמו בכלל =) האם הסופטמוד המדובר אפשרי בגרסת AGP? האם הוא אפשרי על מערכת כמו שלי? בכלל הספק …

  4. שלום לכולם, אני מעוניין בהמלצה על כרטיס מסך PCI-E באזור 700 ש"ח ליישומים גרפיים כבדים יחסית ובחלקם יש רינדור בזמן אמת. לדוגמא: AutoCAD, Rhino, SolidWorks, ArcGIS, PhotoShope... המחשב לא אמור לשמש כמכונת משחקים אלא כמחשב ביתי עם יכולות גראפיות גבוהות. הפלטפורמה עליה מורכב הכרטיס היא: AMD 64 3500 Gygabyte Ga-K8NF Ultra Twinmos 1024 MB DDR 400 ברור לי שזהו תקציב נמוך יחסית לכרטיס גראפי אבל... זה מה יש. אם תוכלו להתייחס גם ל- Ati X1600 זה יהיה מצוין. אשמח לשמוע המלצות על כרטיסים אפשריים והם יכולים להיות גם יותר זולים מתקרת התקציב במידה ואין משמעות לשיפור הגראפי. בנוסף, אם יש למישהו ידע לגבי הפיכת כרטיסים של Nvidia לתואם Quadro FX יהיה לי מעניין לשמוע... באותה הזדמנות, אני מ…

    • 0 תגובות
    • 780 צפיות
  5. התוכנות שאני צריך שיעבדו על המחשב הן : illustrator flash indesign freehand אין לי מושג איזה כרטיס לקחת. 500 שקל זה מעט מדי ? תודה מראש למגיבים!

  6. טוב אז ככה, יש לי הזדמנות כנראה לשדרג את הכרטיס מסך שלי בעוד כשבועיים (גם את הספק ככה שאני מכוסה גם מהבחינה הזו). לפי מה שאני מבין כרטיסים חדשים לא צפויים לצאת בזמן הקרוב, החברות הוציאו את הכרטיסים שלהם לזמן הקרוב ולכן זה נראה לי כמו אחלה זמן לשדרג. התקציב הוא עד 1000 שח אומנם אבל זה כי אני יכול להוציא 1000 שח, אבל אני יותר מעוניין בכרטיס בסביבות 600 שח, לא בא לי להוציא את כל הכסף שיש לי על כרטיס מסך אלא אם זה ממש שווה את זה. מבחנתי הדגש הוא על יחס של ביצועים למחיר שיהיה הכי טוב שאפשר ויכולות OC טובות, אפשר לראות דוגמא מהמעבד והכרטיס מסך הנוכחיים שלי, שניהם בעלי יחס ביצועים מצויין ולמשל הכרטיס מסך לקחתי GT ולא פרו כי עם OC פשוט עברתי תדרים של PRO וככה חסכתי 100 שח, אז משו…

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  7. Started by Bigotry,

    אהלן חבר'ה! אני בטוח ששאלו פה כבר מיליון פעם ואתם בטח מתעייפים כבר אבל: אני זקוק לכרטיס חדש וחזק, עד 1500 ש"ח בערך. המפרט של המחשב שלי הוא: לוח אם: MSI 915G Neo2 מעבד: Intel Pentium 4 CPU 3.00Ghz זיכרון ראם: 2GB חשבתי על ה Nvidia GeForce 7950GT בעיקר, ופחות על ה 8800 כי הם יקרים מאד... השאלות הן: 1. האם כדאי לקנות עכשיו את הכרטיס או שבקרוב הולכים לרדת המחירים משמעותית ושווה לחכות ולקנות את ה8800 בבמחיר דומה או את ה 7950 במחיר נמוך יותר? 2. איזה כרטיס יתאים לי יותר? תוצרת Leadtek או gigabyte, או משהו אחר? 3. האם כדאי ללכת בכלל על משהו מהכרטיסים של ATI באותו המחיר בערך? מחכה לתשובה, תודה רבה מראש (: [br]פורסם בתאריך: 9.02.2007 בשעה 12:02:44 שכחתי להזכיר שמדובר על PCI EXPRE…

    • 11 תגובות
    • 818 צפיות
  8. Started by ps2 gamer,

    יש לי פליסטיישן 2 ואני רוצה לחבר אותו למסך של מחשב. אני מתלבט בין מסך crt למסך lcd. ממה שראיתי מסכי lcd הם טובים יותר (התמונה יפה יותר) אז רציתי המלצה למסך שיראה את התמונה שהפליסטיישן נותן הכי טוב שאפשר (אני מעוניין ב17") אין לי הרבה כסף... אז בבקשה לא יקר מידיי. תודה רבה מראש

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אחרי שהבנתי שאין לי מה לחפש LCD שיתאים לצרכים שלי, הגיע הזמן לבקש המלצות למסך CRT מתאים. אני מתעסק הרבה בעיצוב גרפי לרשת (פוטושופ ופלאש לדוגמא) וגם משחק כמובן. אשמח מאוד להמלצות על מסכים. התקציב יכול להגיע עד 3000, למרות שאני ממש לא מאמין שיש צורך בסכום הזה. בעיקרון אני מחפש מסך 17 ואולי 19. (פשוט לא נראה לי שיש לי מקום על השולחן ל19, אני עוד צריך לבדוק את זה) דבר מאוד חשוב: אנא ציינו את גודל הנקודה במסך שאתם ממליצים עליו, ואם אפשר גם את הרזולוציה המקסימלית שלו וקצב הרענון בה. תודה, LazyBoy

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by ruler,

    שלום לאחרונה , מסך המאג הישן (6 שנים בערך) שלי התחיל להיות ורוד (למה כל המסכים ניהים ורודים כשהם מתחילים להתיישן?) וזה ממש מעצבן תעיניים. אז החלטתי לקנות מסך חדש כנראה 15 אינץ' (הבנתי שב lcd 15 זה כמו בסיארטי 17 כן?) . השימוש הוא סרטים ומדי פעם גם משחקים אז חשוב גם שיהיה זמן תגובה נמוך . יש לציין שאיני צריך רמקולים בתוך המסך. ועוד שאלה אחת קטנה לקראת הסוף:האם ההבדל בין חיבור dvi לחיבור הרגיל באמת מורגש?אם כן אז אנא המליצו לי על מסך עם dvi וחיבור רגיל (שכרגע שחכתי איך קוראים לו...) כי עכשיו יש לי ג'יפה שתומך רק בחיבור הרגיל. תודה!

    • 31 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. שלום לכולם, חיפשתי בפורום משהו שיתאים לתקציב שלי ולא מצאתי לכן פתחתי דיון חדש. אני זקוק למסך דק בתקציב של 1600 שקל ( לא יותר). המסך מיועד ל: 1. גלישה באינטרנט. 2. ממש קצת משחקים ( אבל ממש קצת וגם לא הכי חדשים). 3. צפייה בסרטים. אנא אם ניתן להוסיף גם חוות דעת למה המסך הוא טוב או לא טוב . תודה

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by asili,

    שלום לכם אני בעל מסך מאג DJ707 ששירת אותי נאמנה מזה כ 6 שנים וברצוני להחליף מסך למסך 19 אינץ איכותי כדי שאוכל להנות מהמחשב היחסית חדש שלי יש לי כ 1800 שקל פלוס מינוס ופה אני צריך את עזרתכם איזה מסך הכי כדאי לקנות? חשוב להדגיש שאני רואה מסך שישירת אותי הרבה שנים ואני משחק הרבה אז חשוב לי איכות המסך מי יודע אולי אני דברים אחרים עם מסך 19 חדש ועם הרידאון 8500 שלי :P

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by iCeCuBe,

    נדפק לי המסך וכרגע אני כותב דרך הטלויזיה. על איזה מסכי 17,19 אינץ שטוחים CRT אתם ממליצים במחירים של 1000-2000? מה אתם חושבים על החברות IIyama,MAG ו-LG? חשוב לי לדעת לגבי MAG ו-LG כי חלק מהעולם אומר לי על MAG זה המסך הכי טוב וחלק אומר לי זה חרא של מסך, כנ"ל על LG FLATRON. תודה מראש, זה מאוד חשוב כמו שאתם בטח יודעים לקנות מסך טוב.

  14. חבר שלי שאל אותי, איזה כרטיס מסך הכי טוב בישבילו בתקציב 500-700 ש"ח, חיבור AGP. תודה מראש לעוזרים!!

  15. Started by cosinusminus,

    פתאום שמתי לב שאני בפורום הלא נכון, סליחה, הועבר http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=151970.new#new

  16. שלום! אני עומד בקרוב מאוד ליקנות מחשב חדש וזקוק לעזרתכם בבחירת כרטיס מסך רציני ומיתקדם , המחשב וכרטיס המסך יהיו אמורים להריץ באופן חלק ועל הגדרות גבוהות בעיקר כל מישחק מהכבדים ביותר שיש היום בשוק,כגון:קרייסיס,COD האחרון ועוד ועוד.. הערה חשובה, המחשב הוא בעיקרון מחשב אודיו מיקצועי ויריץ וינדוס 7, אני לומד סאונד והוא ישמש לי כתחנת עבודה ראוייה ומיקצועית (קונה אותו ממעבדת סאונד מיתמחת ומוכרת תחנות(מחשבים) אודיו לאולפן ביתי ומיסחרי, הרעיון הוא להתקין עליו בנוסף עוד מערכת הפעלה במקביל שתיהיה XP ושם יבואו כל ההתקנות של המישחקים וכל השאר, מעדיף NVIDIA כרגע אלא אם כן גם לATI יש מה להציע ברמה שאני מחפש והתקציב ,גוף קירור פאסיבי - עדיף ,כל המחשב מותאם לשקט מוחלט והוא כולל ק…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  17. והאם ה- radeon 9500 של חברת gigabyte הוא כרטיס מומלץ ?? (950 ש"ח)

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  18. שלום כולם! החלטתי להחליף את המסך המזדקן שלי, הוא כבר בן 3-4, החלטתי להתחדש במסך LCD דקיק וסקסי יש רק בעיה אחת, אני לא מבין כלום בכל התחום הזה, אני זקוק להמלצות שלכם בנושא, בעיקרון, אין תקציב מוגדר זה לא אומר שהתקציב בלתי מוגבל, הוא מוגבל אבל פשוט לא יודע עד כמה, אני רוצה את המסך הכי טוב שאפשר במחיר הכי טוב שאפשר חשוב לי שתיהיה לו אחריות אמינה על פיקסלים מתים, איכות תמונה חדה וטובה שיתאים לסרטים ומשחקים. שיהיה מסך איכותי ואמין, כי סה'כ זה משהו שהולך להיות איתי ב3-4 שנים הקרובות בגדול אני מאמין ש2500-3000 אמור להספיק, מה אתם חושבים? בנוסף אני אשמח להסבר קצר על זמני תגובה, מה הם בעצם ולמה הם בעצם משנים טיפים על מסכים שעתידים לבוא\הוזלה וכ'ו יתקבלו בברכה ושאלה אחרונ…

    • 9 תגובות
    • 821 צפיות
  19. שלום. מדובר במסך דק רחב בגודל 20 אני מתלבט בין זה אל ג'י : http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=577971 לבים זה של סמסונג : http://zap.co.il/model.asp?model_id=520858 אהבתי את הראשון יותר כי הוא מגיע עם מסך קריסטלי. האם השני מגיע עם מסך קריטסלי? (מבריק כזה) ובכלל מה דעתכם ? מה יותר טוב

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  20. תודה רבה לעוזרים יש לשים לב אני מחפש כרטיס עוצמתי של AGP

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  21. במחשב החדש שלי יש כרטיס מסך Gigabyte 6600GT VIVO (שיש לו גם יציאת HDTV) ומסך ViewSonic 912s (שלו כניסת HDTV). עכשיו רציתי לדעת מזה בעצם אומר בשבילי?? האם אני מסוגל לראות בHDTV?? ואם כן, מזה בעצם אומר? שאני אראה סרטים ומשחקים באיכות גבוהה יותר, או שזה בכלל לא אפקטיבי מהסיבה שאין לי אפשרות להשיג תכנים המקודדים בHDTV? אשמח להסבר מקיף וממצה. תודה.

    • 6 תגובות
    • 875 צפיות
  22. Started by Haflo,

    קראתי בחדשות ש GigaByte מתכוונת להוציא Radeon 9500 עם מהירות ליבה של 275 ומהירות זיכרון של 550 יחד עם 64MB זיכרון. אני קיבלתי היום את Tyan Tachyon Radeon 9000Pro עם אותם נתונים בדיוק: Tyan Tachyon Radeon 9000Pro 64MB DDR 275Mhz Core, 550Mhz Memory AGPx4, HydraVision Multi Monitor + T.V out האם מדובר באותו כרטיס? אותו Chip? איך הכרטיס הזה מבחינת ביצועים? מול איזה מתמודד הוא עומד מבית nVidia?

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. לא למשחקים כבדים .... רק משהו שהכי טוב במחיר הזה... ולא יותר . תודה

    • 10 תגובות
    • 640 צפיות
  24. שלום, אני זקוק להצעות. אני מעוניין לקנות מסך של 17" או 15" בסביבות ה-2000 שקלים. אנא, הביאו לי כמה הצעות, צריך שיהיה איכותי, ותגידו לי על מה אתם ממליצים ולמה. המסך מיועד בעיקר לעבודה ב"חשבשבת" / Excel / Word / אינטרנט ו- The Sims (לא אני !!! אני לא משחק ב*** הזה!! שונא את זה בדם!! זה לאחותי...). אולי היא תראה סרט פעם ב... אז מה הכי כדאי במחיר שצויין? תודה.

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות

דיונים חדשים בפורומים