עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by gtx980sli,

    כאשר אני רוצה להתקין כרטיס מסך חדש במערכת אז אני צריך למחוק את הדריברים של הכרטיס הקודם נכון? אבל זה יגרום לכרטיס להפסיק לפעול ואז אני לא יוכל לכבות את המחשב (הלא כך?) משהו יכול לעזור לי? מה התהליך שעושים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by moshe_91,

    מה המצב חבר'ה ‏?‏..‏‏ לאחר שנשרף לי הכרטיס המסך הקודם ATi HD4850 היצרן הביא לי כרטיס מסך חדש ‏(כי יש לי עדיין אחריות)‏ ATi HD4870 וראיתי שיש שם שתי חיבורי חשמל ... לאיזה מהם מחברים ‏?‏.. או שצריך לשתיהם ‏?‏.. אגב הספק שכתוב במפרט מחשב שיש לי בצד שרשום תחת System 1 יחזיק את כל המערכת כולל oc למעבד ל - 2.93 ‏?‏..

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  3. Started by eladbu,

    אני מעונין לדעת איזה DX יש לי?כיצד בודקים? והאו יש דרך להתקין אותו מחדש?

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  4. Started by mind5,

    איך אני יכול להתקין DX.10 ב WINDOWS XP כדי להפעיל את ASSISSIAN CREED ב DX10....תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 890 צפיות
  5. Started by eytan243,

    שלום ! ראיתי במספר אתרים כי אפשרי להתקין DX10 על XP רציתי לדעת לפני שאני מבצע זאת האם זה באמת אפשרי וזה לא יפגע לי במערכת לדוגמה: http://www.technospot.net/blogs/download-directx-10-for-windows-xp-from-alky-project/

  6. Started by Guy950,

    אני מקווה שזה הפורום הנכון, לא בידיוק היה לי מושג איפה לדבר על זה. אני רוצה לשחק WC3 על הXP MODE שבווינדוס אולטימייט שלי, והבעיה היא שאני לא מצליח להפעיל את המשחק כי זה טוען שאני צריך DX8.1 או DX9 אז הורדתי DX9 וזה משום מה מחלץ לי אוסף של מידע אבל לא מתקין לי שום דבר ולא תורם שום דבר. איך אני יכול להתקין DX9?

    • 3 תגובות
    • 881 צפיות
  7. הורדתי את הדרייברים החדשים של אומגה וראיתי שבתחילת ההתקנה הם שואלים על אפשרות הFAST WRITE ואומרים שעדיף על OFF ורק לבעלי R9600 שלא עובדים בלי FW עדיף ON ולי יש 9600 אז אני לא יודע מה לבחור ON או OFF?? בנוסף יש לי עוד שאלה אני יצרף אותה לכאן במקום לפתוח ת'רד חדש: יש לי R9600PRO של GeCube הליבה היא 400MHz אבל הזכרונות הם רק 200MHz שבכל 9600PRO הם אמורים להיות על 300MHz איך הגיוני דבר כזה?

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  8. Started by Electric Boom,

    על איזו שיטת שידור אני צריך לבחור? בינתיים (מהתנסוות זריזה) הכל במונו כמו - כן --האם ניתן להשתמש בשלט ללא MCE??

  9. Started by GORDY,

    אני מעונין להתקין מערכת הפעלה חדשה ווינדוס 7.האם להסיר כרטיס אחד בהתקנת המערכת .או אין צורך פשוט להשאיר את שניהם?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  10. אני מעוניין להתקין שוב ביוס לכרטיס מסך ATI הורדתי את הדרייבר מהאתר של היצרן ולא יודע איך מתקינים ???

    • 17 תגובות
    • 2.5k צפיות
  11. Started by eladbu,

    אני מנסה להתקין דרייבר ל ATI8500 שלי והוא כל הזמן חוזר עם הודעה על RPC ניסית לנקות את הדרייבר הקודם ב DRIVER CLEANER PRO כח שלא נראה לי שנשאר שריד לקודם! מה עושיפ בעניין?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  12. שלום , האם זה נצרך? ואם כן מה כדאי להתקין אם גם משחקים וגם עורכים - דרייבר של משחק או של סטודיו(או את שתיהם) תודה

  13. Started by alias,

    לא הבנתי משהו האם צריך להתקין דרייבר של כרטיס מסך וכאלה אם יש לי xp ??

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by lipa,

    יצא דרייבר חדש 3,2 של ATI ! איך הכי טוב להתקין אותו ,להסיר את הקודם (הישן 3,1 ) או להתקין על הקודם ? תודה

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  15. היי. התקנתי את הכרטיס מסך עם ה-DRIVER שלו ואני רואה אותו מופיע בתור: ATI RADEON HD 4800 SERIES הכל טוב ויפה. אבל המערכת שלי מזהה בנוסף עכשיו חומרה חדשה כלשהי ומבקשת דרייבר כלשהו ואין לי מושג מה זה. הוא מופיע כרגע כ- Unknown Device. זה קשור לכרטיס מסך? אם כן מה זה? תודה!

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  16. Started by nesber,

    יש לי כרטיס GF4MX וכשאני מנסה להתקין דרייבר מעודכן מהאתר של נבידיה, בזמן ההתקנה אני מקבל הועדת הזהרה שהדרייבר לא עבר בדיקות תאימות עם ווינדוס אקס פי ויכול לגרום לאי יציבות של המערכת או משהו בסגנון........ מה זה לעזאזל השטויות האלה, ומה אני אמור לעשות כדי להתקין דרייבר כמה שיותר מעודכן?(חוץ מלקנות כרטיס אחר כמובן)

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  17. Started by Psy,

    בעת התקנת דרייבר של NVIDIA אני מקבל את ההודעה הבאה -> (תמונה) עד כמה זה קריטי, ואם בכלל זה בסדר להתקין את הדרייבר מבלי להסיר את הקודם...? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  18. שלום. אני רוצה להתקין את הדרייבר של כרטיס המסך 560Ti, אבל ללא התוכנה עצמה. האם יש בעיה? האם לא-מומלץ מסיבה כלשהי? לפי מה שאני רואה, התוכנה - שעולה עם עליית ווינדוס ודי מכבידה - לא תורמת לשום דבר. תיקוני רזלוציה אפשר לעשות דרך ווינדוס, ואת תיקוני הצבע אני לא ממש צריך. בכל זאת, אולי יש איזשהם יתרונות שנעלמו ממני תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  19. שלום אני גם חדש פה, יש לי GEFORCE 4 64 והורדתי את הדרייורים החדשים של NVIDIA (66.93) הבעייה היא במשחק FIFA 2005 המסך מרצד, ניסיתי כבר להעלות את מהירות הריצוד ולהוריד, ניסיתי להתקין מחדש את המשחק, ניסיתי להסיר את כל הדרייברים למחוק את התיקייה ולהתקין. עזרה? דנור, שלא רוצה דרייברים ישנים.

    • 5 תגובות
    • 650 צפיות
  20. Started by arbily,

    יש לי שני כרטיסים ורציתי לשאול אם ניא רוצה לפרמט את המחשב ולהתקין הכל מחדש, לעשות זאת עם שני כרטיסים או לנתק אחד ?

    • 5 תגובות
    • 943 צפיות
  21. לפני שבועיים רכשתי את הכרטיס הנ"ל. הרכישה נבעה מכך שרכשתי שבוע לפני, מסך LCD של Samaung 206BW , מסך פגז, מומלץ בחום, אף על פי שדורש הרבה חשמל, כך נראה לי, כיוון שמידי פעם מפיל לי את המחשב (אבל אני מעריך שזה כיוון שהוא מחובר לכרטיס מסך שלא מתאים לו - 64MB). הבעיה שלי היא שבעת שהתקנתי את הכרטיס החדש ואת הדרייברים שלו, לא קיבלתי את התוצאה הדרושה ולא קיבלתי אות בעת שחיברתי את ה DVI. בעצם ב Device Manager הופיעו לי שני כרטיסי מסך, החדש ו "Secondery ... ". בטיפשותי הרגעית, עשיתי Disable ל Secondery ואחרי ריסטרט, המסך לא עלה יותר, לא בחיבור ה VGA ובטח לא בחיבור ה DVI. ניסיתי להיכנס דרך ה SafeMode אך גם שם יש את אותה תופעה: אני רואה את החלק הדוסי של עליית המחשב ואז בהגיעו ל…

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  22. Started by ilanb0,

    אחרי שהפורום "החליט"שהטכנאי שלי לא מקצועי מספיק, החלטתי להתפנות לבצע שדרוג המחשב בעצמי\הכולל הגדלת זכרון, שדרוב מע' הפעלה לחלונות 7 והחלפת כרטיס גרפי מהקיים לזה הנדון. השאלה שלי היא לגבי הכרטיס הגרפי החדש שנראה לי דיי מפלצתי: האם מדובק רק על שליפה הישן מהסלוט ונעיצת הכרטיס החדש, או כרוך בעוד דברים? להזכיר: לוח אם: Gigabyte GA-P35-DS3L כרטיס מסך: Gigabyte Radeon 3850 256MB DDR3 Retail תודה!

    • 1 תגובה
    • 833 צפיות
  23. Started by tyhfffv44,

    הי אני מעוניין להבין האם אני צריך להתקין לכרטיס מסך זה ,רק את הדרייבר הזה : http://ati.amd.com/support/drivers/vista64/common-vista64.html 81MB ? או גם את הדרייבר הזה ? Avivo Package 20.9MB 7.5 ? האם יש עוד דרייברים שצריך ? תודה

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  24. Started by La Or,

    כרטיס מסוג NVIDIA Quadro NVS 450 x16 for Quad DP לא ניתן להפעיל מחשב מסוג DELL או כל סוג אחר מחשב אינו פועל ועושה לופים של איתחול, לא מגיע לביוס בכלל ואין תמונה בכל מחשב שהכרטיס היה עליו. כרטיס הוחלף בכרטיס חדש זהה והתופעה זהה. אשמח לעצות

    • 0 תגובות
    • 786 צפיות
  25. Started by re5pect,

    מצאתי במחסן כרטיס טלויזיה ישן, life view PAL עם צ'יפ fusion 878A, ולאחר חיפושים רבים מצאתי 2 דברים 1.תוכנה באתר של החברה שכאשר אני מפנה את ה"נמצאה חומרה חדשה" לתיקיה זה לא אומר שיש שם את הקבצים הנחוצים, ואם אני מתקין את התוכנה ואחרי רסטארט אני מפעיל את התוכנה, אני רואה מסך תצוגה שאמור להציג את מה שמחובר לכרטיס בצבע שחור ואז מקבל שגיאה של תוכנה זו ביצעה פעולה לא חוקית הsend dont send הטיפוסי. ובמנהל התקנים הכרטיס עדיין לא מזוהה 2.דריברים שמצאתי באתר לא רישמי, שאני מפנה את הוינדואס אליו הוא ישר מזהה את זה ומתקין את הדריברים, אבל מתי שהוא מסיים ישר רסטארט-הספק נכבה ונדלק. האם למישהו יש פתרון או הצעה כלשהי? תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות

דיונים חדשים בפורומים