כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
חברה איזה כרטיס מומלץ: 1. GIGABYTE - 6600 256 MB DVI TV PCI-E (RETAIL. 2. GAINWARD - GEFORCE 6600 ULTRA/1760 PCX 128MB DVI VIDEO CARD והאם ההבדל משמעותי?
-
- 7 תגובות
- 783 צפיות
-
-
-
שלום רציתי לדעת איזה כרטיס מסך עדיף וכדאי לי יותר לקנות מהבאים: 1)9800PRO 256MB 256BIT עם מאוורר VF700 של Zalman, ו Heat Sinks על הזיכרונות, עובד על 430/380. כולל האריזה המקורית וכל מה שמגיע איתה (גם המאוורר המקורי נמצא), יד שניה, מחיר: 600 ש"ח(כאן באתר). 2)?Radeon X1600 Pro 512MB, DVI, PCI-E? Graphics Engine ATI Radeon X1600PRO Video Memory 512 MB DDR2 Engine Clock 500MHz Memory Clock 540MHz(270MHz DDR2) RAMDAC 400MHz Bus Standard 16 lanes PCI Express Memory Interface 128-bit Max Resolution 2048x1536 TV Output Yes VGA Output Standard 15-pin D-sub DVI Output DVI-I 2nd VGA Output Yes, via DVI-to-VGA adaptor Adaptor/Cable bundled S-Video & composit cable DV…
-
- 6 תגובות
- 667 צפיות
-
-
ברצוני לרכוש כרטיס מסך למשחקים כבדים. בחנות המליצו לי על XFX 6800 128MB, DVI שמחירו מאוד גבוה. מכר שלי אמר לי שעדיף לי לרכוש XFX GF4 MX4000 128MB מכיוון שההבדל במחיר משמעותי וההבדל בביצועים מזערי. מה אתם אומרים? מה עדיף?
-
- 27 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני בונה לעצמי מחשב חזק שמיועד לעריכת וידאו, מן הסתם אני צריך כרטיס מסך טוב, לפי הבנתי ASUS היא בין היצרנים הטובים ביותר כיום לכרטיסי מסך ולכן בחרתי את ה FX5800 v9900TD 128MB DDR נכנסתי לפורום הזה וראיתי שה-RADEON מוזכר פה הרבה ומיוחס ככרטיס המסך הכי טוב בשוק, מישהו יכול להסביר לי את ההבדל בין RADEON לבין הFX? מה עדיף? ASUS FX5800 v9900TD 128MB DDR או RADEON ואם אני כבר בוחר RADEON...של איזה יצרן כדאי? GIGABYT? GIGACUBE? POWER COLOR?
-
שלום, למה משתווה Sapphire Radeon 9000 ולמה משתווה Sapphire Radeon 9000PRO בערך, לאילו כרטיס ATI ולאילו כרטיסי nVidia? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
-
-
השאלה פשוטה. ביחס לביצועים, מה עדיף לי. חיבור כפול של כרטיס המסך הבא, כלומר, אני קונה שניים מהכרטיס הזה ומחבר את שנייהם למחשב אחד Gigabyte nVIDIA GeForce 8500GT 256MB PCIe או לחילופין, לקנות ולחבר יחידה אחת של הכרטיס מסך הבא: Gigabyte nVIDIA GeForce 8800GTS 320MB PCIe בבקשה להגיב ביותר מ"כן" ו"לא". תודה מראש =)
-
- 13 תגובות
- 797 צפיות
-
-
ASUS NVIDIA GTX550 TI מול Gigabyte AMD Radeon HD 6850 OC איזה כרטיס מסך יותר טוב או עדיף? A
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני דיי חדש פה ורציתי לדעת איפה ניתן למצוא השוואה בין כרטיסי מסך השונים גם למחשב האישי וגם לנייד תודה.
-
- 5 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
איזה כרטיס אתם אומרים יותר טוב : MSI FX 5900 VTD 128 VIVO DVI 128 BIT או ALBATRON GeForce FX5900XTV 128 MB 256 BIT ?
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-
-
גם אני כמו כל היהודים מתכוון לקנות כרטיס למשחקים, אז החלטתי לעשות לעצמי סופית איזו השוואה בין הדגמים הפופולריים. ואם כבר עשיתי, אז למה לא לשתף עם אנשים אחרים שיכול להיות באותו מצב כמו שלי. הנה הקובץ (היה אקסל, אבל אני רואה שאי אפשר להעלות, אז נעלה אותו בתור תמונה. אם יש פורמט יותר הגיוני, תגידו). אם יש תוספות, תיקונים, שינויים- אתם מוזמנים להוסיף/לתקן/לשנות ולהעלות מחדש. אם לא, אתם מוזמנים סתם להנות. מקווה שיעזור. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
בהתאם לעצתו של חבר פואום החלטתי למכור את Crossfire ה 4850, ולהשתדרג ל 4870, מכוון שיש לי לוח EX38 אני אוכל אפילו להוסיך עוד אחד בשנים הבאות [במידה ויתקנו עד אז את בעיות ה CF]. מכוון שהכרטיסים בני שלושה חודשים בלחץ, + 3 שנים אחריות ואיזה מקורית וכו' זו לא בעיה כל כך. אני חושב לכיוון http://skypc.co.il/pl_product~CGAX-48724DDO~8~0.htm מה דעתכם ? רזו 1680x1050 משחקים שאני משחק בעיקר Team Fortress 2 Crysis GTA IV - ???
-
- 53 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, הכרטיס שלי radeon 1950 pro קצת קרס, מכיוון שהוא עדיין תחת אחריות ומכיוון שלא מייצרים אותם יותר, אני מתאר לעצמי שיהיו מוכנים להחליף לי אותו, השאלה היא מי מהכרטיסים שיש כרגע בשוק הוא ברמה של ה 1950, עדיף של חברת ATI. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
שלום שוב, למי שזוכר לפני כמה זמן שאלתי אותכם על כרטיסי מסך ביפן. היה שם קצת קשה למצוא דברים אז חיכיתי ועכשיו אבא שלי טס לארה"ב, שמחה וששון. השאלה היא איזה כרטיס לבחור מתוך המבחר העצום שיש שם... אז קודם כל יש את ההתלבטות הקלאסית בין NVidia ל-ATi, אבל הכרטיסים של ATi זהים בין חברה לחברה אז את ההשוואה הזאת אני כבר אעשה בעצמי. השאלה הדחופה יותר היא, אם אני אבחר בNVidia, איזה חברה לבחור. אני רוצה את ה6800 Ultra, ורשמתי למעלה את החברות שנראות לי אחרי שיטוט ארוך ומייגע בפורומים. עכשיו שאלתי אליכם היא: מי הכי טוב? את מי לקנות?
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אוקיי... מכיוון שאני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש ומן הסתם במחיר זול בכמה שיותר... רציתי להראות לכם השוואת מחירים קטנה... המחיר הזול ביותר של כרטיס Leadek בארץ הוא כ980 שח! לעומאת זות המחיר של כרטיס זהה לפי הלינק הבא.... הוא 135 דולר שהם 150X4.666=629.91 אנא עיזרו לי בכמה דברים... האם זה נכון?! אם כן, האם זה כדאי ? והאם למישהו ניסיון עם האתר? תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Gigabyte RADEON 8500LE PRO 64MB DDR DH TV-Out Retail VideoCard 760 ש"ח Power Magic Ati Radeon 8500LE 64 MB DDR DVI+TV-OUT 575 ש"ח למה יש הבדל כה גדול במחירים בין הכרטיסים הזהים Radeon 8500LE של ג'יגהבייט ו-POWER MAGIC ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, רציתי לשמוע את דעתכם על המסכים הבאים: ThinkVision L170 17.0in Analogue TFT LCD Black Monitor 540$ ThinkVision L170p 17.0in Hybrid TFT LCD Black Monitor 640$ MAG 1:400 1280x1024 17.0 TFT LCD + Speakers Monitor LT765 490$ IBM ThinkVision L180p 18.0in Hybrid TFT LCD Black Monitor 720$ MAG 1:400 1280x1024 18.0 TFT LCD + Speakers Monitor LT865 560$ האם יש מסך אחר מומלץ בגדלים האלו ובמחירים האלו ? תודה!
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
היי, היה לי מסך lg l1800p http://www.superwarehouse.com/LG_L1800P_18_LCD_Monitor/L1800P/ps/41708 http://www.ciao.co.uk/Productinformation/LG_L1800P__5394531 שהתקלקל ועקב סיפור ארוך עם חברת באג אמרו לי כי יפצו אותי ואני אקבל מסך lg1920 http://www.pcnow.co.il/product.asp?productid=6839 השאלה עם המסך החדש לא נופל מהמסך הישן - אני לא מתמצא במפרטים הטכניים כדי לראות את ההבדלים.. אשמח אם מישהו יוכל להשוות ולהגיד לי מה ההבדל ומה עדיף בתודה, FiremanFpG
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
האם יש מאמר\אתר שעושה השוואות\סיקורים על מסכים של מחשבים ניידים? תודה.
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
מה דעתכם על הרעיון? נראה למי יש הכי גבוה. שלי זה 14022 לינק אם זה נוגד את חוקי הפורום\WHATEVER, המודר מוזמן למחוק\לנעול כראות עיניו.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התלבטתי בין מספר כרטיסי מסך חדשים למחשב חדש שיתמוך במשחקים בצורה בסיסית והחלטתי על 7300GT. עוצמת הכרטיס לא כל כך חשובה לי ובדיעבד לא בחנתי את נושא צריכת ההספק וכמה קנס אשלם בחשמל לאורך זמן לעומת כרטיסים אחרים, למשל מול 6600 או 6600GT. חיפשתי בפורום ולא מצאתי דיון או קישור לבסיס נתונים על צריכת ההספק של כרטיסים שונים. האם משהו מכיר בסיס כזה? האם יש הבדלי צריכה משמעותיים בין כרטיסי ATI לכרטיסי nVidia בעוצמות מקבילות?
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לבדוק את Sapphire 295x2 OC vs GIGABYTE GTX 1080 Founders יש תוכנה שעובדת עם DiretX 12? כי ניסיתי כבר בתוכנות האלה והם לא תומכות: www.futuremark.com www.bapco.com/products www.lavalys.com/support/downloads www.unigine.com/products/benchmarks/heaven
-
- 6 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
ATI Radeon HD 2600XT vs Nvidia GeForce 8600 GTS קיצר שני הכרטיסים הללו לפי הביקורות לא מספקים את הביצועים שהם אכן היו אמורים לתת , וה 2600XT עם פרמטרים יותר טובים משל ה 8600GTS ובכל זאת מפסיד לו בכמעט כל הבנצאמרקים (מה יהיה-חח ) הנה הקישור תהנו : http://www.techspot.com/review/66-radeon-hd-2600xt-vs-geforce-8600gts/
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר כדי לקנות בחינת מחיר בצועים הכל ZOTAC GTX 260 896MB GDDR3 DX10 HDTV DVI PCI-E מחיר: 880 או Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 DX10.1 HDTV 2xDVI PCI-E מחיר: 790
-
- 7 תגובות
- 629 צפיות
-
-
כאשר גם הטלוויזיה וגם המסך מחשב מחוברים ביחד לכ. מסך אז שולי שולחן העבודה בטלוויזה נמטחים מעבר למסך, לדוגמא חצי המפס של ההתחל אני לא רואה. איך אפשר לסדר את זה? סידרתי את זה בהגדרות של הדרייוור אבל במשחקים זה לא תקף
-
- 2 תגובות
- 915 צפיות
-


