עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by elladb,

    שלום אני מחפש כרטיס מסך הכי חזק שאפשר עד 1700ש"ח. זה דחוף כי אני רוצה לקנות ביום שישי. תודה.

  2. שלום לכולם, אני רוצה לקנות מחשב חדש למשחקים, בהשקעה של עד $1000 (ללא מסך) . אני הולך לקנות ב-newegg וחבר שלי יביא לי את החלקים, אז אני הולך להתבסס על המחירון שלהם. כמו רוב הגיימרים ה"תקציביים+", אני רוצה כרטיס מסך מדרגה אחת\שתיים מתחת ל"טופ", וככה לשמור על יחס מחיר/ביצועים מקסימלי. 1. אני יכול לחכות עם הרכישה 2-3 חודשים. האם צפוי בקרוב שחרור חדש בתחום כרטיסי המסך, אשר יגרום לנפילה במחירים של רכיבי "דרגה שתיים"? האם כדאי לי לחכות לאיזה כרטיס מסך כלשהוא? 2. הייתי שמח אם תהיה לי אפשרות לעשות OC רגיל לכרטיס מסך (אבל לא למעבד). אשמח לכרטיסי מסך שקל להמהר אותם או כאלה שכבר OC במפעל. יש הצעות לפירמה ספציפית? (למשל, בעבר המהרתי SAPHIRE עם קירור פסיבי בכמעט 30%!!!) 3. בין האפ…

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  3. Started by ekmo,

    שלום, סיכוי טוב שכרטיס ה-GTX470 שלי עומד להחזיר את נשמתו ל-nVidia (אחרי כמה דקות של הפעלת גרפיקה כלשהי אני מקבל ריבועים צבעוניים על כל המסך או צורות הנדסיות מוזרות והמחשב מאתחל את עצמו. באנגלית זה נקרא Screen scramble). מכיוון שמדובר במחשב מסוף שנת 2010 אני לא מעוניין להשקיע סכום גדול בכרטיס חדש, משהו באמצע הדרך, כזה שיספק את התמורה הכי טובה לכסף ועדיין יריץ את המשחקים החדשים ביותר גם אם לא על ההגדרות הגבוהות ביותר. יש לי חיבה לכרטיסים של nVidia וסיכוי גבוה מאוד שאני ארכוש כרטיס חדש מ-RSM בכפר סבא כי שם המחשב שלי נמצא ושם אני מעוניין שירכיבו ויבדקו כרטיס חדש. מה אתם ממליצים בטווח של 500-700 ש"ח (סטייה של 100 ש"ח לא נוראית)? באופן כללי, האם יש הבדל משמעותי בין כרטיס מסך ע…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by kfirbep,

    הרכיבו לי מחשב באתר אחר והכרטיס מסך יקר לי וגם אני לא צריך hd כי לא יהיה לי מסך hd אז אם אתם יכולים לעזור לי ולמצוא כרטיס מסך אחר באתר זה המחשב http://tms.co.il/preview/spec/y2ha98n6/1 וזה האתרhttp://tms.co.il יש לי כמה שאלות לגבי המחשב אני יודע שזה לא הפורום אבל כבר פתחתי אשכול על המחשב וחבל לפתוח עוד אחד. 1.המחשב מגיע עם windows? 2.במחשב יש מערכת קירור כמו מאוורר אחרת המחשב ישרף ברגע שאני אדליק אותו נכון? 3.המחשב הזה מסוגל להפעיל כמה דברים ביחד? לדוגמא: אני משחק במחשב ולבנתיים תוכנת האנטי וירוס סורקת את המחשב ו\או לבנתיים המחשב מוריד הורדה 4.המחשב יכו להפעיל את המשחקים האלה?:world of warcraft sims 2\3 heroes 3 call of duty GTA IV PES 2010 rome buttlefiled conter strik…

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  5. ובכן ככה, יש לי בקשה ממכם לאלו שיש באפשרותם להציג לי כרטיסים שעונים על הדרישות הנ"ל- א. כרטיס שלא עולה על תקציב מכובד של 1200 ש"ח (כולל מע"מ, לא כולל משלוח). ב. כרטיס מסדרת הGeForce 4 ti. ג. חשוב - הכרטיס לא מיועד לאוברקלוק, כך שהקירור לא מעניין במיוחד, אני מעוניין בכרטיס הכי טוב שאפשר להשיג במחיר הזה. ד. כמובן שבהצעות תגידו לי מאיפה המחיר, ושל איזה חברה.. מצטער על הדרישות הנוקשות, אך הבנתי שללא הגבלות הדיונים נוטים להגרר לוויכוחים מיותרים, בכל אופן תודה לכולכם מראש. :saint: נ"ב, אם יש באפשרותכם לרשום אם יש סיבה מסויימת לקנות את הכרטיס במועד מאוחר יותר (בגלל יציאת הראדון החדש) אני אשמח...

    • 26 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. Started by i,

    שלום לכולם אני רוצה לבקש הצעות לכרטיסי מסך טובים בסכום של עד 500 ש"ח בערך. ברור לי שלא אוכל לקנות את הכי חדישים והכי מתקדמים אבל אם יש משהו טוב במחיר הזה שיוכל להחזיק אז אשמח לדעת . ממה שראיתי אפשר להשיג RADEON 9200 או G- FORCE 5FX 5200. לפי דעתכם מה כדאי לקנות? (לא חייב דווקא את שני אלו) תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by H.I.V,

    איך הם בכלליות למשהו יש בעיות איתם? אני רוצה לקנות מסך 19 אינץ' של AOC אז מה דעתכם? תודה

    • 50 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. Started by Ancient1,

    מה שחשוב זה 1280 מעשי , בהירות, והשליטה בתמונה, כי עם הצבע אני מאמין שאפשר להסתדר בעזרת כרטיס המסך. אני גם בודק MAG 996FS שעולה 1000.. כי אני רגיל לשפופרת רגילה ולא סבור ששטוחה הכרחית. וגם הנדסה טובה שלא יתפרק אחרי שנה ??? בקיצור, משהו טוב במחיר טוב תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 794 צפיות
  9. Started by laviko1,

    שלום. הכרטיס מסך שלי GTX260 gainward הלך לעולמו.. יש לי אותו רק שנה, והוא עדיין כלול באחריות אז לקחתי אותו לפנדה מחשבים והיום הם התקשרו אליי ואמרו שהחליפו לי אותו ב GTX 460 . עכשיו השאלה שלי היא מה אני צריך לבדוק??? כי לא נשמע לי הגיוני שיחליפו לי אותו בכרטיס כזה (או שאני טועה :s05:) תודה לעוזרים

    • 22 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by ashbit_q,

    ספק 480 rpw לוח אם ga-p35-ds3 גיגבייט מעבד intel e6750 2.6 ghz c2d ראם 4g kingston כנראה שלא הייתי צריך הכל בכל אופן אני מעוניין לקנות כ.מסך בסביבות 600 שקל (לא יותר במאה) אם אפשר להציעה בין ati ל inveda בסכום הזה וגם איזו חברה של רכיבים כמו biosrar gigabyte asus וכ"ו ועוד שאלה יש חברה שנקראת leadtek שאפשר לקנות ג'י פורס 9800gtx ב600 שקל איך החברה מוקרת לכם תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  11. Started by lidor_abo,

    חברה חבר שלי הציע את הכרטיס הזה ב200 שקל... וnVIDIA GeForce PX7600GS 512 mb PCIeוLeadtek שווה?

    • 13 תגובות
    • 915 צפיות
  12. Started by Godlike2k,

    יש לי מחירון שבועי לדילרים שיש בהם החנות לכל מיני חלקים וראיתי שם: PALIT Geforce 8800GT 512MB PCIE2.0 ואני שואל אם זה שווה את המחיר 1,060 ש"ח כי בכל אופן זה PALIT והוא יותר חלש מהגרסאות האחרות של 8800GT? (אני לא מדבר על OC אני מדבר על החברות). http://www.palit.biz/main/vgapro.php?id=143 הלוח אם שלי זה ASUS P5-NE SLI, תודה.

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  13. Started by yochze,

    הבהרה: זוהי אינה הודעה של קניה\מכירה, זה הודעה של בקשת עזרה בכמה כסף מומלץ למכור GeForce 4 MX440, יד שניה לאחר 3 שנים - אין שום תקלה. בברכה,

    • 7 תגובות
    • 712 צפיות
  14. מפתחת השבבים חשפה מוצר רשמי ראשון שמבוסס על ארכטיקטורת ה-Vega החדשנית שלה, ולצידה יחידת עיבוד מהפכנית שמסוגלת לספק עד 100 טריליון חישובי נקודה צפה בכל שנייה לכתבה

  15. מפתחת השבבים מסאניווייל מתכוננת לקפיצה הטכנולוגית הבאה בעולם ייצור השבבים, ומתכננת לספק לנו שתי ארכיטקטורות חדשות בשלושת השנים הבאות לכתבה

  16. Started by djelectric,

    מקור : http://www.hardocp.com ATI Catalyst מבית AMD, דרייבר התצוגה, הולך לעבור כמה שינויים גדולים בחודשים הקרובים, בעיקר בתחום ה-CrossFireX הקדמה: אם אתם חושבים ש-AMD סיימה את תפקידה בהצגת פתרונות גרפיים מתקדמים ל-DirectX 11 עם סדרת HD5000 אז כנראה שאינכם חושבים נכון. החומרה שנותנת לנו את הכח במשחקים לא שווה שום דבר בלי התוכנה שמפעילה אותה. מחובתה המוסרית של AMD לפתח את התוכנה בהתאם לצרכים ולדרישות הלקוחות, לרבות תיקוני באגים ושיפורי ביצועים במשחקים. ישנן כמה תכונות ספציפיות אשר נדרשו מ-AMD ואכן לבקשות הגיימרים יתוופסו תכונות חדשות אשר נועדות לשיפור חויית הגיימינג בעיקר למשתמשי קצה. במשך הרבה זמן, נראה כי ישנו חסרון דיי בולט בדרייבר, חסרון אשר לא הוקדש לו תשומת-לב ר…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. מדליף טוויטר מוכר מספק לנו תיעוד של מחשב עתידי - בעל מעבד Core מהדור התשיעי של אינטל וכרטיס ביניים מדור ה-Turing של NVIDIA לכתבה

  18. Started by nicirnTAL,

    שלום לכם! מה קורה ביום חורפי שכזה? הכל טוב? יופי... ;D אז ככה, היום בירצוני להמליץ לכם על כרטיס מסך במחיר המצחיק של 869 ש"ח . את הכרטיס קיבלתי ביום שישי, פתחתי את הקופסא ועיני נפערו! כזה מחזה מרהיב, לא ראיתי מימי . אץ רץ אני להתקינו, הדליקוני את המחשב, נכנסתי במהירות ל 3D Mark, עשיתי את הבדיקה, נוכחו מול עיני מחזות מרהיבים! שלא ראיתי מימי! ( שוב! ) בסופו של דבר, אחרי שהבדיקה הושלמה, הופיעה התוצאה: ! 8349 ! צרחתי באוויר, כן כן, זה מדהים! אפילו עם מערכת בינונית כמו שלי, מבוססת אינטל פי 4, 1.5 ג'יגה הרץ . לא אמתח אותכם יותר מידי, הכרטיס הוא: Leadtek A250LETD 64MB MyVIVO - הלוא הוא nVidia GF4Ti4200 64MB . ==!הוא!== ביצועים מצויינים בכל המשחקים ( למעט סולדט ), אפי…

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  19. Started by Ourfaza,

    CryTek החברה שהביאה לנו את Far Cry הכינה את הסרטון. בסרטון מוצגים אפקטים מדהימים. http://s2.putfile.com/videos/26010463625.avi 4.34MB "The first betas of DirectX 10 will ship with Vista public beta 2" http://www.tomshardware.com/hardnews/20050916_022428.html

    • 4 תגובות
    • 696 צפיות
  20. זוג כרטיסי מסך עם נתונים שאינם תואמים לדגמי כרטיסי-מסך הקיימים כיום צצו ברשת - האם זה הדור הבא שמכינה לנו AMD? לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%9b%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%a1%d7%99-%d7%a8%d7%93%d7%90%d7%95%d7%9f-390-%d7%95-390x-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a/

    • 21 תגובות
    • 3k צפיות
  21. תיעוד מודלף של כרטיס פיתוח מהדור החדש של מפתחת השבבים מסייע לאשר מספר הערכות מוקדמות אשר מסתובבות ברשת לכתבה

  22. Started by lmlm,

    למרות כל הציפיות וההבטחות מששמועות שצצות שינם גם צרות שמה.. צרה ראשונה: אין אבי טיפוס צרה שניה: קירור מיים או קירור אוויר טוב לא יכולים לקרר מספיק את R600 צרה שלישית: צריכת חשמל גבוהה מQuad-SLI?? אני רק מקווה מATI שהכל פה לא נכון, והם ישיקו את R600 בזמן שמתוכנן לו : מקור: http://www.hexus.net/content/item.php?item=7436 דעתכם?

    • 61 תגובות
    • 5k צפיות
  23. דיווח ברשת מספר כי NVIDIA החליטה לסגור את הברז על יצור כרטיסי RTX 5070 Ti לצד כרטיסי RTX 5060 Ti 16GB בשל הביקוש הגדול לשבבים בעולם שרתי ה-AIלכתבה

  24. שלום לכולם. אני לפני קניה של לפטופ ורציתי לברר למה מקבילים הכרטיסים המובנים\ ליבות מובנות בCPU... לדוגמא, כשכותבים לי במפרט שיש מאיץ גרפי Intel HD Graphics 3000, מה זה אומר? אני מניח שאת כמות הזיכרון למאיץ גראפי אני יכול להקצות דרך התוכנה של הלפטופ עצמו אז זה כנראה לא בעיה (יהייה "רק" איטי יותר) אבל מבחינת כוח עיבוד ואיכות התצוגה, למה זה מקביל מהכרטיסים האמיתיים (רדאון\ ג'יפורס)? באיזה DX זה תומך? תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  25. מצורף כאן

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים