עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. היי, מישהו פעם בדק הבדלים באכות תצוגה על מסך הטלויזיה (LCD של Hitachi) בין ATI לNVIDIA ? האפשרות היא 8800GTS640 או HD2900XT. תודה!

    • 8 תגובות
    • 785 צפיות
  2. Started by XTZ-Mike,

    שלום, אני כנראה עומד לקבל את הכרטיס הנ"ל של HIS. לפי הדרישות צריך ספק כוח של מינימום 450 watt ו30A ב12V+. מצאתי ספק כוח של JSP-Tech EZcool PS-05 / 420Watt / Super Silent / 12cm fan for ultra silent שהוא בעל Dual Rail ב-12V+ ורשום שההספק הוא 20A. האם הספק הזה יתאים לי להפעלת הכרטיס הזה או לא? (בגלל שהוא לא 450 וואט) מבחינת החומרה שמותקנת במחשב שלי זה שני HDD סאטא 1 וצורב DVD של LG (חיבור רגיל). המחשב הוא פנטיום 4 2.6Ghz עם 4 סטיקים של 512Mb RAM של קינגסטון בDual Channel. ויש גם את זה: JSP-Tech EZcool PS-1000 / 450Watt / Super Silent / 5-pin SATA / 6-pin PCI אם מישהו מכיר ספק אחר שעומד בדרישות האלה והוא +/- 200 ש"ח אני אשמח לשמוע...

    • 4 תגובות
    • 719 צפיות
  3. Started by jonathan_l,

    שלום, החלטתי לקנות כרטיס מסך 7900GT ורציתי לדעת אם הספק שלי (CD-GAL 500W), שאני יודע שהוא מאעפן, יכול להחזיק את הכרטיס? תודה מראש, יונתן ל

    • 9 תגובות
    • 639 צפיות
  4. Started by lidor_abo,

    חברה חבר שלי הציע את הכרטיס הזה ב200 שקל... וnVIDIA GeForce PX7600GS 512 mb PCIeוLeadtek שווה?

    • 13 תגובות
    • 915 צפיות
  5. Started by lowlow1001,

    מעניין אותי לדעת מה הכרטיס ול איזה חברה נתן את השיפור הגבוהה ביותר מהסטוק עד כה. (לא חשוב מי הכי חזק). וגם בנוסף האם אחוזי השיפור מאוברקלוק ירדו עם ההתקדמות בדורות או עלו? כן תודה זה הכרטיס שהתכוונתי תודה (נערך)

  6. שלום אני נתקלתי בבעיה ברשותי כ.המסך הנ"ל לכרטיס יש יציאת וידאו (מן כבל קצר שמצד אחד מתחבר לכרטיס ובסופו יציאת קומפוננט,3 כבלים קצרים אדום-ירוק-כחול חיברתי כבל קומפוננט ארוך מחיבור זה ךLCD העברתי לקומפוננט בטלוויזיה ובהגדרות NVIDIA הכרטיס לא מזהה את הטלוויזיה בהגדרות "שיחקתי" הגעתי למצב שמסך הטלוויזיה מוגדר כHDTV (עם חיבור קומפוננט אך אבוי עדיין הכרטיס לא מזהה את הLCD או שנקרא לכך שהטלוויזיה לא מקבלת סיגנל) אז האם שכחתי משהו?הכרטיס מעודכן בדרייבר האחרון,(ומי ששואל הסיבה שלא חיברתי DVI לHDMI זה כי ברשותי שני מסכי LG ((לצרכי עריכה))וכך ששני יציאות הDVI כבר תפוסות) לכול עזרה אודה......

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  7. Started by HiTiT,

    שלום לכם, אני מעוניין בקניית כ. מסך עד 1000 ש"ח [אםשר חריגה קטנה]. שיתאים למשחקים חדשים. תודה.

    • 10 תגובות
    • 710 צפיות
  8. Started by Or_s2006,

    חבר שלי שואל אם כדאי לשדר לכרטיס מסך HD2900XT המפרט הנוכחי שלו הוא.. am2 5600+ 2gb ram s3(mother board) gforce 7800gt 256mb בתודה אור

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  9. Started by tttrrr888,

    רצ"ב תמונה איך מכוונים רמת OC בכרטיס מסך ? כל פעם שאני מעלה וסוגר את התוכנה או מוריד אותה לטריי התוכנה מחזירה את הנתונים שיש לה בדיפולט ??? שאני לוחץ לו מצא מקסימום זיכרון או CORE הוא רץ שעה ,עושה כל מיני בדיקות ולא מגיע לכלום אז מה זה ???

  10. Started by yotam360,

    כרטיס מסך לחבר בתקציב 500-600 ש"ח הכרטיס מסך הכי חזק בתקציב הזה

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  11. Started by Bragiz,

    Leadtek WinFast PX8600GTS 256MB TDH Extreme PCIe חבר שלי קנה קנה את הכרטיס אני רוצה לדעת איך הכרטיס תודה...

  12. Started by tomer12345,

    מחפש כרטיס מסך למשחקים באיכות גבוהה.. אלה הכריסים שהמליצו לי עליהם למי שיש יותר טובים במחירים בין 0 ל 900 גג מוזמן לרשום.. Gigabyte ATI RADEON 2600XT 256 mb GDDR4 HDMI support PCI-E Retail Sapphire Radeon X1950Pro 512Mb DualDVI Retail SX195P512 Palit Nvidia Geforce 8600GT 512MB Super PCI-E Retail P86S512 Sapphire ATI RADEON X1950GT 256MB Dual DVI Retail SX195GT256 Geforce 8500GT 250MB תודה...

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  13. Started by Bragiz,

    איזה מבין הכרטיסים יותר חזק,אמין,כדאי במחינת מחיר הראשון הוא GIGABYTE GeForce 8600 GTS 256MB PCI-E והשני הוא SAPPHIRE ATI RADEON X1950 XT 256MB PCI-E תנו דעתכם

    • 7 תגובות
    • 949 צפיות
  14. Started by Jules Winnfield,

    פעם ראשונה שהשתמשתי בתוכנה,הגירסא שבחינם,בגלל שנדמה לי שיש לי איזה בעיה בכרטיס מסך, וזאת התוצאה שקיבלתי. המפרט בצד. איך התוצאה? צריך לדאוג?

    • 6 תגובות
    • 835 צפיות
  15. המפרט שלי זה מעבד Intel® Core2 Quad 2.4GHz זיכרון: 2048 MB צריך לכתוב עוד משהו? ומשהו בסביבות 1000 או פחות, מקסימום 1500 אני לא מריץ משחקים חזקים או משהו, אבל משתמש בגרפיקה וכו' אז לודע מה כדאי וכמה כדאי להשקיע אז אם אפשר איזה דירוג של כרטיסים מומלצים ממחיר נמוך עד יותר גבוה... תודה רבה!

    • 9 תגובות
    • 632 צפיות
  16. Started by MasterOfMuppets,

    שלום! יש לי T42 IBM ואני ממש צריך לנקות את המסך. השאלה היא איך? האם זה מסך LCD לכל דבר, או שיש משהו מיוחד? כשאני חושב על זה, אני לא יודע לנקות גם מסך LCD, כי כל המסכים בבית הם CRT. תודה!

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  17. שלום חברה ותודה שנכנסתם לפה, המערכת שלי: P35-DS3R E4400 @ 3.0 2 * 1gb 800mhz pqi turbo ocz stealthxtream 600w ... ברצוני לקחת כרטיס בסביבות ה 700 + ש"ח שיתאים לי למשחקים ברזולוצייה אופטימלית של מסך 22" לא בהגדרות סופר דופר. משחקים לדוגמא כמו Bioshock, CSS, Medal Of Honor, Carbon, Doom, Fear, Half Life ומשחקי shooter בסגנון הזה... האם הכרטיס הזה יריץ לי משחקים חלק ב22" לא בהגדרות הכי גבוהות? או שיש פתרון יותר נחמד בטווח מחירים הזה? כן מתוכנן OC. תודה!!

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  18. Started by eladhor7,

    שלום לכולם. תמיד חיברתי את המחשב לטלוויזיה והכל עבד יפה ללא בעיות, ורק היום משהו השתבש לי שם. אני פתאום רואה בטלוויזיה בשחור לבן למרות שהגדרתי כצבעים. הסרתי את הדריבר של הכרטיס מסך לחלוטין, והתקנתי אותו שוב, ועדיין רק שחור לבן ולפעמים גם לא רואים כלום. עשיתי התקנת אשף הטלוויזה בריבוי מסכים חדשה ועדיין לא עובד. הכבל בסדר גמור. מה אפשר לעשות? תודה רבה לעוזרים :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  19. Started by alop,

    היי , יש לי AMD3200 עם 1GB זכרון (תקלה... נוסיף לו בקרוב עוד 1GB). וכ. מסך 6600GT. רוב המשחקים ה"ישנים" עובדים חלק בגרפיקה טובה בלי בעיות (לדוגמא WOW). שמתי לב שמשחקים חדשים לא סוחבים טוב , כגון two worlds. במשחק אחד אפילו קבלתי הודעה שהכרטיס מסך לא תומך High Rendering אלא רק LOW. (המשחק Fury Challange , זה משחק MMO ב BETA עכשיו). האם יש טעם לשדרג ל 8600 עכשיו (אין לי יותר מידי כסף להשקיע בכרטיס) או לסחוב עם ה 6600 עוד ולקוות שעוד 1GB זכרון למחשב ישפר משהו... תודה.[br]פורסם בתאריך: 16.09.2007 בשעה 12:44:53 דרך אגב , אני משחק ב wide screen 1680x1050 .

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by nik55,

    יש לי מסך בן 8 שנים DELL1701PF17 אינץ עובד מצויין!! בזמנו היה טופ אוף דה ליין האם ב 8 השנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים ?? שווה להחליף?. השימוש שלו הוא לא למשחקים וכאלה אבל המסך דולק 18 שעות ביום!! אפשר חוות דעת? ואם שווה להחליף אשמח להמלצה 1500-2000שח

  21. Started by boogie,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך סבבה, שהמשחקים יעבדו בסדר\טוב אבל לא להסחף יותר מדי עם המחיר.... תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 553 צפיות
  22. Started by tomhalo,

    אני מתכנן לקנות כרטיס מסך חדש ב600-800 שקל, והמליצו לי על רדאון 1650X.. שמתי לב שהוא טיפה "נדיר" אם אפשר להגדיר את זה ככה אפילו פה בהסבר על כל הכרטיסי מסך הוא לא היה והיה רק על x1600 ורציתי לדעת אם הוא באמת שווה משהו או שאתם ממליצים על כרטיס מסך אחר בתקציב הזה ? תודה

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. יש לי RADEON 9800 PRO, כל הזמן היציאה המדוברת הייתה מחוברת לטלויזיה שיש לי עם כבל S VIDEO של 5 מטר. בזמן האחרון היו הרבה קפיצות חשמל בבית. עקב כך הטלויזיה נדפקה, ולא משנה מה אני מחבר אליה ולא משנה גם לאיזו כניסה היא מציגה מסך כחול ולא מוציאה שום סאונד. החלפתי טלויזיה ועכשיו גיליתי שיש בעיה גם עם כרטיס המסך. המחשב מראה שהוא מחובר לטלויזיה גם כשהוא לא, וכשהוא כן מחובר הטלויזיה לא מראה את מה שהיא אמורה להראות ומתנהגת כאילו לא מחוברת לשום דבר. אני חושב שיציאת ה S VIDEO שרופה, אני לא מאמין שיש לי אחריות כי עברו כבר כמעט 3 שנים. למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות? יש אפשרות לתקן? יש אפשרות לבדוק מה התקלה?

    • 10 תגובות
    • 904 צפיות
  24. Started by OutRaGe,

    שלום אני מעוניין להזמין את הכרטיס הבא http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6461 ולעיתים אני רואה עליו ביקורות שליליות של בעיות חימום, ארטיפקטים וכו'... אפשר לקנות את הכרטיס בשקט ? כנל לגבי זה: http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=1574&category_id=2932ab02ea4da9374b275476c04d56d7& בנוסף ראיתי מבנצ'ים שהכרטיס לוקח סביב ה-65W ב-Load איך התוצאה הזו לעומת ה-X800XL ? מי לוקח פחות וכמה בערך ? תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by yoramns,

    במסגרת התקציב שלי למחשב אני מנסה לבחור בין 5 סוגים של כרטיסים המחשב לשימוש כללי שחלק קטן יהיה למשחקים ברזולציה של מסך LCD 19 רגיל בלי פילטרים או משהוא דומה תקציב 600 שקל -לאיזה ממשק הכרטיס מיועד (AGP או PCI-E?) ל PCI -מעבד אינטל כפול ליבה E4400 -זיכרון 2G -ספק ספק 300 ווט (אבל אם זה הבעיה ניתן לשנות) השמח לדעת אם כדי להוסיף את הבדל בכסף (התקציב לחוץ כבר חרגתי) אבל רק אם יש הבדל משמעותי 1.Sparkle 8600GT 256MB Retail - אחריות 3 שנים ¤582 2. Sparkle 8600GT DDR2 256MB HDMI Retail - אחריות 3 שנים ¤609 3.Sparkle 8600GT 256MB DDR3 Retail - אחריות 3 שנים ¤635 4.Sparkle 8600GT 512MB Retail - אחריות 3 שנים ¤646 5.Sparkle 8600GT DDR2 512MB HDMI Retail - אחריות 3 שנים ¤688 …

    • 10 תגובות
    • 723 צפיות

דיונים חדשים בפורומים