כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
איך הכרטיס הזה? DIAMOND Viper Radeon HD 2900 XT 1GB GDDR4 יש לו יתרון של 1GB זיכרון ו DDR4 האם זה בא לידי ביטוי בביצועים חזקים מה GTX? האם הזיכרון המהיר שלו יתן לו בעצם את היתרון בעתיד בתמיכה של משחקים חדשים יותר ודרייברים חדשים יותר או שבכל זאת שווה ללכת על ה GTX? בכל מקרה GTX או XT אני מביא מחול יוצא בערך 2000 שקל כל אחד+- תודה.
-
- 10 תגובות
- 763 צפיות
-
-
-
-
שלום חברים!! מאיזו שהיא סיבה אני לא מצליח לחבר את המחשב שלי לטלויזיה..הגדרתי כמו שמוסבר במדריכים לכרטיס המסך שלי(7600GF GT + SVIDEO) אפילו שלא מצאתי מדריך לדריבר החדש שלו. חיברתי מיציאת ה S-VIDEO ליציאת ה S-VIDEO בטלויזיה בעזרת מתאם (היא דיי חדשה אבל לא LCD ) וללא המתאם ליציאת הוידאו הרגילה. חיברתי מיציאת הרמקולים (ירוקה) בכבל מפוצל לכניסות השמע בטלויזיה ניסיתי לעשות את זה בכל ערוצי ה AV במקלט שלי עם אנטנה ובלי אנטנה. לאור העובדה ששני הכבלים שלי אמורים להיות תקינים כי הם בני יומיים יש לי תחושה שמשהו בהגדרות לא נכון והמחשה לא "יודע " שהוא אמור לשדר ב S-VIDEO ולא ביציאת ה DVI השנייה. נסיתי להתקין TVTOOL אבל היא לא עבדה לי(הבנתי שיש בעיות עם ויסטה ואין גירסה חדשה). האם יש …
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת שני דברים: 1.האם כדאי לחכות לנובמבר ליציאת הכרטיסים החדשים או שעדיף לקחת 8800GTS 2.האם 8800 יחזיק טוב את CRYSIS
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה אופציה לשחק בכל משחק חדש אבל אין לי צורך ברזולוציות האיומות האלה 1900 וכו מספיק לי 1024, אני על מסך 19 אינץ. השאלה שלי האם מספיק לי 8600 GTS אפילו נומר 8600 gts oc או להוסיף איזה 500 שח בשביל 8800 GTS של 320 מגה??
-
- 9 תגובות
- 725 צפיות
-
-
תראו את המפרט שלי P4 3.066GHZ P5VDC - MX 1g 533 9600XT (דפוק) אני צריך לקנות כ. מסך במקום הישן......הוא נדפק אז אלה הכ. מסך שאני חשבתי עליהם תקציב 500 מקסימום 600 לא יותר! http://skypc.co.il/pl_product~27383~8~0.htm http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=9124 http://skypc.co.il/pl_product~28082~8~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~32956~8~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~GV062~8~0.htm
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שווה לחכות חודש ובמקום לקנות HD2900PRO לקחת DX10.1 HD 2950PRO RV670 עכשיו מעניין מחיר http://www.digitimes.com/mobos/a20071001PD211.html
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר שלי עומד לקנות מחשב חדש, ואנחנו לא בטוחים אם כדאי כרטיס תומך DX9 חזק או כרטיס תומך DX10 חלש יחסית. ידוע שכרטיסי 9 אמורים להריץ משחקי 10 בזמן הקרוב, כי הם ירוצו גם על כרטיסי DX9, אבל השאלה שלי היא, האם יש מצב, שבעוד שנתיים למשל, המשחקים החדשים שיצאו ידרשו DX10 כדרישת מינימום שלהם וכך בעצם הוא יתקע עם כרטיס שלא שווה כלום?
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי כרטיס מסך geforce 7600GS. חיברתי אותו למחשב, הורדתי דרייבר עדכני אבל בסוף קיבלתי את ההודעה בקובץ המצורף. מישהו יודע מה הבעיה? מה עלי לעשות? בתודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
התקנתי את הדרייבר החדש של 163.71 NVIDIA ועכשיו אין לי במאפייני התצוגה אפשרויות של הכרטיס, במקום זה יש לי כזה לחצן לעבור ללוח בקרה של NVIDIA שהוא ממש ממש לא נוח אז אם מישהו יכול לעזור לי להחזיר את מה שהיה תודה!
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
We would like to announce the availability of a hotfix for Catalyst 7.9. This hotfix addresses the following issues: * Enemy Territory Quake Wars: Crossfire flickering issues are resolved. Performance is improved * Bioshock: Resolved intermittent hangs for the Radeon HD 2400 and Radeon HD 2600 * Call of Juarez: Texture corruption is fixed * World In Conflict: Performance is improved * Team Fortress 2: Facial morphing corruption is fixed * Time Shift: Resolved random crashes for Radeon 9xxx and Radeon X8xx series of products http://game.amd.com/us-en/latest_news.aspx?id=AMD000000003
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה יותר חזק והם הבדל בינהם שווה שאני יוסיף עוד כסף? תודה (דרך אגב AGP X8 )
-
- 4 תגובות
- 697 צפיות
-
-
עברתי על כמה השוואות בכמה אתרים נחשבים שמציגים צילומי מסך של אותו משחק שמורץ פעם תחת dx10 ופעם תחת dx9 , ונכון שיש לפעמים מעט יותר פירוט ב-dx10 לעומת dx9 ,אבל אפקטי התאורה של dx10 פשוט מעצבנים. מצטער להיות זה שצועק שהמלך הוא ערום אבל מהשוואה בין dx10 VS X9 אני מוצא את עצמי לעיתים קרובות , מעדיף דווקא את צילומי המסך שבוצעו עם dx9. בכלל, ההבדלים בדרך כלל נראים זניחים ואני ממש לא מבין על מה לעזאזל כל ההתלהבות וההיפ . בסה"כ משחק מחשב הוא לא תמונה סטטית במוזיאון שאתה עומד ובוהה בה , כך שלדעתי , אם ההבדל בין צילומי מסך הוא כה זניח , הרי שבמשחק מהיר ההבדל בעין הוא עוד פחות משמעותי.
-
- 58 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
האם כדאי לחכות עוד מספר חודשים ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
שלום. קודם כל אני יתחיל בכך שאני יציג את המערכת שלי: מעבד: A64 3000+ NewCastle לוח אם: Asus K8V-SE Deluxe זיכרון: 1512MB DDR 400MHZ כ.מסך: Sapphire X1600PRO 512MB AGP עשיתי פירמוט למחשב והתקנה מחדש של Windows XP התקנתי את הדרייברים הכי חדשים 7.9 ולהפתעתי אחרי שעשיתי הפעלה מחדש למערכת הWindows לא עלה ופשוט עשה ריסטרט כל פעם מחדש.. מישהו יכול להצביע על מקום הבעיה? האם זו בעיה בכרטיס מסך? בלוח אם? או שאולי הספק לא מספיק(יש לי ספק ג'נריק)?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם הציעו לי באותו מחיר את הכרטיסים הבאים של אסוס באותו מחיר: 8600GT 512 MB 8600GTS 256MB מי עדיף? והשאלה השניה - היא שהם לא באים עם מאורר אלא SILENT PIPE עד כמה זה חיסרון למחשב סטנדרטי ללא עזרי קירור מיוחדים ספק כוח של טרמל- 470W מה אתם אומרים?
-
- 6 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום הנכון.. שדרגתי את המשחב יש לי עכשיו כרטיס HD2600XT 512MB GDDR3 וויסטה מותקנת מאיפה אני מוריד DirectX10? שיחררו את הגירסה הזאת כבר?
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
איך אני מגיע לזה, ואיפה זה נמצא? אני צריך לבטל אותם כדי שהפיפא 08 ירוץ לי חלק.
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
-
הייתה לי גירסה 97 ואז ראיתי שמה שהם רוצים להתקין לי באתר זה גירסה 163? כ.מסך Nvidia 7800gt עריכה : הבעיה מפורטת בהמשך... [ד"א : נראה לי גם שלא יעזור לי לחזור גם לדרייבים הישנים???]
-
- 6 תגובות
- 779 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד HP 6515 עם כרטיס מסך 8400. אמור להיות מחשב טוב ויש לו אפילו יציאת HDMI!!! אבל:: כשאני מחבר את המחשב דרך ה SVIDEO לטלויזיה אני מקבל תמונה בשחור לבן. נבדק על כמה טלויזיות ועדיין אותה תוצאה. מה אפשר לעשות כי זה ממש מבאס וקניתי את המחשב גם לצורך חיבור לטלויזה. יש איזה שהם עצות? ??? תודה מראש לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אהלן! יש לי מחשב נייד עם GF6150 מובנה עליו. עכשיו, הדרייבר שאני משתמש בו הוא מהאתר של HP, והוא די ישן. אני הלכתי לאתר של נבידיה, בדקתי ברשימת תאימות לכרטיסים של הדרייבר האחרון, ואכן, ה6150 מופיע ככרטיס נתמך. אבל כשאני מנסה להתקין, הודעת שגיאה! setup could not find a driver compatible with your hardware אה? למה? הכרטיס מזוהה בכל מקום בסדר גמור וגם מריץ משחקים...למה אני לא יכול להתקין? מישהו יודע?
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
נראה שבסופו של דבר אני מחכה לכרטיס הזה R680 HD 2950X2X נותן 3DMARK06 - 20000 http://www.vr-zone.com/articles/R680_To_Score_20K_In_3DMark06/5325.html
-
- 26 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://zed.co.il/Product.asp זה לא נראה לי הגיוני בכלל שזהו דגם הGTX וגם המחיר של המוצר מצחיק ביחס לדגם.
-
- 10 תגובות
- 848 צפיות
-


