עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. יש לחבר שלי מחשב נייד עם כרטיס אונבורד, הוא יכול להוסיף כרטיס מסך יותר טוב כמו GF7400 או שהם באים מובנים?

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  2. Started by ofeky1,

    אני משדרג את המחשב שלי בעוד כחודש אני מחליף את הלוח אם זיכרונות ומעבד ובקשר לכרטיס מסך יש לי שאלה! מה עדיף יותר 8800GTS או 2X8600GT מבחינת תקציב וביצועים? תודה לעוזרים!

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. שלום לכולם, רכשתי לפני כמה ימים כבל S-VIDEO סופסוף בשביל לחבר את הטלויזיה בסלון למחשב שלי.. לראות סרטים וכאלה.. הורדתי את הדרייברים הכי עדכניים לכרטיס, Catalyst Control Center 7.9 + WMD + AVIVO וכל מה שרק יכולתי. חיברתי את הכל ביחד, ואחרי טיפה סידור של הגדרות הצלחתי לראות את המחשב בטלויזיה. הבעיה היא כזאת. רואים ממש לא משהו. יש הפרעות + גלים כאלה שעולים בתמונה (כאילו קצב הריענון לא תואם - אבל אין לי איך לשנות אותו, הוא קבוע על 60Hz). הצבעים לא כאלה טובים, הבהירות כל הזמן עולה ויורדת, ובסך הכל איכות נמוכה. יש למישהו רעיון איך אני יכול לסדר את זה ? לשפר את האיכות / להיפתר מההפרעות / מהגלים בתמונה ? יש לציין שחיברתי את הלפטופ לטלווזיה בעזרת אותו כבל וראו דרכו מעולה. כך שכן, …

  4. Started by XbarX,

    Gecube ATI Radeon X1950Pro 256MB PCIe GV315 רוצה למצוא את המקביל לו ב-GEFORCE

    • 10 תגובות
    • 685 צפיות
  5. Started by dror_gh,

    שלום לכולם. יש לי את הכרטיס HD2900 PRO ויש בו VIVO רציתי לדעת אם בעזרת תוכנה כלשהי אני יכול לכוון להקליט משהו במועד שבו לא אהיה בבית. למשל אני יוצא עכשיו מהבית ורוצה לכוון את התוכנה שתקליט דרך ה VIVO סדרה בעוד שעה בערך. ישנה אפשרות כזו ? תודה רבה לעוזרים .

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  6. Started by Y-T-M,

    אני רוצה לקנות מחשב חשבתי לקנות את הכרטיס מסך 8600gts אבל כשרשמתי אותו בפורום מפרטים אמרו לי שהוא כרטיס מסך לא משתלם רציתי לדעת למה? בדקתי את הביצועים שלו בtomshardware והבנתי שהוא כרטיס מסך בינוני פלוס עכשיו המחשב שאני רוצה לקנות הוא בעיקר לגלישה באינטרנט עבודות שירים סרטים ומשחקים אני אוהב לראות באיכות טובה משחק אני לא סובל שזה איכות נמוכה וחשבתי על זה שזה dx 10 כי כנראה שאני לא ישדרג בעתיד יותר וזה נראה לי כרטיס מסך טוב שיחזיק עוד כמה זמן בשוק! ואני משחק משחקים מדי פעם לא כל שבוע משחק אחר שיוצא

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  7. Started by asaf_azar,

    8800GT 2900GT ו2950PRO???

  8. שלום חברים. הייתי מעוניין לקבל עצה בקשר לקניית מסך מחשב דק ושטוח אם אפשר 22 אינץ וכרטיס טלוויזיה חיצוני בסכום כסף של 1800-2000 ש"ח. אני מודה לכולם. תודה רבה לכם (אשמח כשתפנו אותי לאתרי הקנייה המומלצים בנושא זה).

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  9. GTS 8600 משהו לא מובן תמשחקים החדשים הוא מריץ יותר טוב מהישנים יש הסבר call of duty 4 הוא מריץ חלק ושאר כל המשחקים החדשים בצורה מצוינת company of heroes battlefield 2 פחות טוב היה לי 6600 AGP שהריץ battlefield 2 יותר מהר יש למישהו הסבר

  10. מסך - Dell 24" 2407WFP איזה כרטיס מסך הכי מתאים למסך "24? או שזה לא משנה הגודל? אפשר לחרוג טיפה מהתקציב(2000 ש"ח)..

    • 6 תגובות
    • 644 צפיות
  11. Started by Psy,

    אם קיים כרטיס חזק שיריץ משחקים כמו CRYSIS ושות' (בעתיד), עם תמיכה בDIRECTX10 אם אפשר המלצות לכרטיס עד המחיר הנ"ל , (אם יש במחיר זול יותר , יותר טוב) תודה

  12. Started by tront,

    איזה כרטיס מסך טוב יותר? GV-NX85T512HP http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=2574 או GV-RX26P512H http://www.giga-byte.com.tw/Products/VGA/Products_Spec.aspx?ClassValue=VGA&ProductID=2586&ProductName=GV-RX26T256H המחיר שלהם כמעט אותו הדבר בערך 500 שקל אם יש לכם הצעה לכרטיס מסך אחר במחיר הזה תציעו. תודה

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  13. טוב בדיוק היום הלכתי לממש אחריות וגיליתי שעברתי את התקופה ב5(!) ימים.... לכן אני צריך תחלופה בבערך אותו מחיר(650 שקל בערך) לא ממש משנה לי חברה ועדיף משהו עם קירור אקטיבי כי המארז דיי צפוף וחמים המפרט PD 2.6 775 1GB DDR2 לוח אם Motherboard Name ASRock 775Dual-VSTA

    • 7 תגובות
    • 842 צפיות
  14. המפרט של המחשב שלי הוא : מעבד : intel 2.66Ghz לוח אם : intel desktop board d845gebv2/d845pesv עם חיבור agp 1X,2X,4X (1.5 v only( זכרון 1: 256MB ddr266 זכרון 2 : 256MB ddr333 ספק כוח : 350W כרטיס מסך : inno3D geforce 4 mx 440 128MB אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש למחשב ובכל החנויות אמרו לי שagp4X לא ייתמוך בכרטיסים של agp8X כמו 7300gt שהמליצו לי פה אמרו לי שמה שיתאים זה רק radeon 9600 256MB 128bit שתומך ב-8X וב-4X או FX5200 או FX 5500 128MB 128bit אני רוצה לשאול מה דעתכם על מה שהם אמרו לי בקשר לכרטיסי המסך ואיזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי לקנות.

    • 12 תגובות
    • 862 צפיות
  15. Started by ARI_ARI,

    יש ברשותי כרטיס מסך 7600GS והשאלה שלי היא האם הכרטיס יחזיק רזולוציה של 1366X768? ואם כן אז יראו טוב או לא? תודה.

    • 7 תגובות
    • 690 צפיות
  16. http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=5816 יש לי כבל אחד שהתאים ל- 5200 ובצד שמתחבר למחשב היו 4 פיני מתכת ואחד פלסטיק עכשיו בכניסה של המחשב יש 7 או 8 פינים ממתכת ואחד מפלסטיק אז החיבור לא מתאים האם הכבל הזה מתאים? http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=5816 האם יש בו כמות פינים נכונה? (דרך אגב הכ.מ החדש שלי הוא X1550) יש לי מתאם מהחיבור 7 פינים (שיש בכ.מ 1550) לחיבור s-video או איך שלא קוראים לו (כמו החלק הצהוב בכבל אצל נועה מחשבים) אז אפשר גם שתמליצו לי על אחד ששני הכיוונים שלו הם כאלה תודה מראש לידור.

    • 9 תגובות
    • 814 צפיות
  17. Started by lmlm,

    '>http://bp1.blogger.com/_gQWohSISwpA/RxC5colRPcI/AAAAAAAAACc/3uL98mbo5TI/s1600-h/PERY.jpg"] '>http://bp1.blogger.com/_gQWohSISwpA/RxC5colRPdI/AAAAAAAAACk/G-iI9X8xSuQ/s1600-h/Quake+4.jpg"] '>http://bp2.blogger.com/_gQWohSISwpA/RxC5c4lRPeI/AAAAAAAAACs/tmyuK5XLwDM/s1600-h/scct.jpg"] '>http://bp3.blogger.com/_gQWohSISwpA/RxC5dIlRPfI/AAAAAAAAAC0/vnRBktcL4G4/s1600-h/fear.jpg"] http://myevilprocessor.blogspot.com/2007/10/geforce-8800-gt-512mb.html נראה מבטיח ;D לכל המתכננים על HD2900PRO, חכו ש8800GT יצא, יצאו עוד ביקורות לכרטיס מסך ואז תחליטו

    • 44 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. האם הוא משתלם? חזק מהGTS? ראיתי ביקורות שכן,ושלא,אני לא יודע כבר...מה התשובה?

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Cool_DuDu,

    שלום , יש לי כרטיס מסך רדאון X1600 פרו , עכישו נגמרה לי האחריות והוא עושה לי בעיות רצח ואני רק מחבר אותו למחשב הוא כבר עושה לי ריסטים.. הוא עלה לי בזמנו 900 שקל, יש מקום פרטי שאני יכול לתקן את זה? כי קניתי אותו בKSP ואני לא יתקרב לשם בחיים יותר, חברה ***! אם תגידו לי נאי יודה לכם מאוד, מומלץ יותר באזור חיפה תודה

  20. Started by avirokach,

    אני משתמש ב- WIN XP בזמן האחרון קורה שאחרי שנכנסים למשתמש מסויים ממסך הכניסה הגדרות המסך חוזרים לברירת מחדל כלומר רזולוציה 800X600 ו-4 BIT איכות צבע. אין תבנית מסויימת לבעיה ואני לא מפעיל תוכניות או משחקים שמשנים את הרזולוציה. הורדתי דרייברים מעודכנים לכרטיס מסך אבל זה לא פתר את הבעיה. מה זה יכול להיות? איך אני יכול לדעת אם זו תקלה בכרטיס מסך?

  21. אהלן, עשיתי אוברקלוק שניראה לי שיצא ממש דפוק... עכשיו נכנסתי למשחק וראיתי הכל קווים ובקיצור כאילו אין כרטיס מסך... עכשיו אני רוצה לדעת האם בטוח הלך הכרטיס או שלא.. מה הדרכים שאפשר לבדוק האם הוא באמת נהרס??? ומה הדרך הכי טובה??? דניאל.

    • 12 תגובות
    • 915 צפיות
  22. האם כדאי ללכת על ה-2900PRO 512MB החדש ? אולי בכל זאת ללכת על GTS 640 ? או אולי בכלל כדאי לחכות עוד חודש חודשיים ?

    • 13 תגובות
    • 935 צפיות
  23. בוקר טוב! כמו שהוזכר בכותרת אני צריך המלצה לכ"מ (AGP (x8 לחבר, בתקציב של 300-450 ש"ח גג ובלי חריגות בכלל. (אולי + כמה עשרות שקלים אם זה ממש שווה את זה) הכרטיס מיועד למשחקים והוא כמובן רוצה את הכרטיס הכי טוב לתקציב. תודה ושבוע טוב!

    • 10 תגובות
    • 835 צפיות
  24. שלום לכולם קיבלתי את כרטיס המסך radeon hd2900pro לכרטיס הנ"ל צריך לחבר שתי חיבורי חשמל של 6 pin , בספק שלי יש רק אחד כזה הספק הוא מסוג enermax דגם EG425 , מישהו יודע מה ניתן לעשות , אולי יש מתאם או משהו דומה תודה

    • 11 תגובות
    • 794 צפיות
  25. Started by Shnig0,

    איזה מן הכרטיסים הבאים יותר חזק?

דיונים חדשים בפורומים