כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
האם מחשב עם E6300, לוח אם של גיגבייט וספק 400 של HEC יכול להחזיק את הכרטיס הנ"ל כמו שצריך?
-
- 6 תגובות
- 837 צפיות
-
-
אוקי, אני לא יודע כמה אני אמור לקבל עם המחשב שלי מפרט: Intel Core Duo 2 1.86ghz E6300 ASUS MotherBoard P5B PCIE 512x2 667 Memory Leadtek PX8800GTS 640MB PCIE Liberty 500W קבלתי ב 3DMARK06 לא 05! תוצאה: 7856 משהו כזה, קבלתי בשניים הראשונים מעל 3000, וב CPU(מעבד) קבלתי מעל 1000 תגובות..
-
- 3 תגובות
- 621 צפיות
-
-
היי חברים? אני יכול להשיג 5850 במחיר טוב. כרגע יש לי 4890 והמעבד בOVERCLOCK @3.2 GHZ CORE 2 DUO הספק מחזיק את הכרטיס על הגבול אני לא יודע עם הספק יחזיק את את הכרטיס 5850 הבנתי שה5850 צורך פחות חשמל. הכרטיס יחזיק את המחשב שלי? Eagle-Tech DRAGON No P/S Blue Black Red ATX Case HEC (Herolchi) WIN-550UB 20/24 pin ULTRA QUIET Po Intel Core2 Duo 2.66GHz 6MB E8200 CPU@3.2ghz Arctic-Cooling Highend Low Noise Freezer 7-Pro fo Gigabyte GA-P35-DS3L P35 DDR2 OCZ OCZ2RPR8002GK 4-4-4-15 (2x1024)MB 800MHz Reap Sapphire Radeon HD4890 WD WD5000AAKS 500GB 7200rpm 16MB Buffer S-ATAII H
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
זה המפרט של המחשב שלי: CPU: Pentium 4 3.0 Ghz 2Mb Cache 64 bit (630) Memory: A-Data DDRII 533MHZ 512*2 MB Motherboard: Gigabyte GA-8I915P Duo (Rev 2.x) Hard Disk: Western Digital 160 GB 8MB Sata Western Digital 320 GB 16MB Sata II Graphic Card: ATI Radeon X700 PRO 256 MB המשחקים שנתקלתי בבעיה בהם:DIRT,RAINBOW SIX VEGAS וכנראה בשבוע הבא גם LOST PLANET. שלושתם משחקים חזקים מאוד, שהייתי מאוד רוצה לשחק בהם, אך בגלל ה-SM2 אני לא יכול. הבעיה הגדולה כפי שרואים היא הכרטיס מסך... עכשיו אני רוצה לשאול אם שווה לי לשדרג כרטיס מסך, אם כן איזה? (תקציב-2000 ש"ח בערך) האם השדרוג של הכרטיס מסך יספיק מבחינת המחשב לשנה שנתיים הקרובות, או שכדאי כבר להחליף היום גם את המעבד,זיכרון ולוח אם (בקי…
-
- 10 תגובות
- 941 צפיות
-
-
מעבד i7 4790 8gb ram לוח gigabyte h97-d3h וספק antec 750 אני חושש לגבי הלוח שהוא לא מתאים.. מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קודם כל אני מתנמל אם עברתי על אין זה הפורום המתאים לת'ראד זה, התלבטתי והגעתי להחלטה שכאן זה המקום להדפיס את ההודעה שלי.. (אל תיתלו אותי בבקשה.. :-\) להלן מפרט המחשב שלי: Gigabyte 7VAXP AMD Athlon XP 1900+ 256 DDR (not sure whether it's ddr or rdr) ram Geforce 4 MX 440 ציון 3dmark: 5595 ***Not Overclocked*** אם אתם חושבים שהציון שלי נמוך מדי, או שאחד הרכיבים שלי מהווים צבר בקבוק למחשב, בבקשה תודיעו לי.. (אני מתכנן שדרוג). --Vega
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
המפרט שלי כתוב בצד חשבתי על כרטיסי חדש בעתיד ואת הכרטיס שיש לי שיהיה בשביל פיזיקה
-
- 5 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
המיפלצת החדשה בביקורת מלאה: http://www.techpowerup.com/reviews/Powercolor/HD_7990_Devil_13/ תהנו! שבוע טוב ומוצלח שיהיה לנו...
-
- 1 תגובה
- 817 צפיות
-
-
יצרנית השבבים רוצה להזכיר לכולם שהיא נמצאת בעיצומה של כניסה אל תוך עולם כרטיסי המסך הסוערלכתבה
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
- 1 follower
-
-
כבר שבועיים שאני נהנה מהרדאון 9700 החדש שלי כל משחק רץ על 1600x1200 ללא כל בעיה . היום התקנתי Unreal 2 והמחשב נחנק לא ניראה לי שהוא ממש מבין מה אני רוצה ממנו ה- loading... בין שלב לשלב לוקח כמה דקות והארד דיסק נחנק וזה עוד כלום בהתחלה ניסיתי לשחק על 1600x1200 אבל עינינים לא ממש זזו אז הורדתי את ה-AA FF וזה ממש לא עזר אז הורדתי רזולוציה ל-1280x1024 ועדיין זה רץ גרוע. הורדתי עוד ל-1024x768 זה כבר רץ בסדר אבל עדיין היו טקיעות מידי פעם . עכשיו אני מבין שחזרתי אחורה חזרה ליום שליפני שבועיים . אני שוב יכול לשחק ב-640x480 16bit כמו ביימי הג'י פורס mx200 המשך הסיפור שייצא ה-doom3 ;D
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
דגם ה-Turing הנגיש ביותר מוכן להשקה שלו לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מה ההבדל בין הכרטיס מסך הנ"ל http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-N62128DP.htm לבין שאר החברות? לזה יש TURBOFORCE? ן HSI??? מה זה והאם 680 ש" הוא מחיר טוב?
-
- 3 תגובות
- 717 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי למה לעזאזל יש לגולשים כאלה רגשות חזקים בקשר לחברות הנ"ל יותר מכל חברה אחרת. נראה שלכל גולש יש חברה אותה הוא מעריץ הוא לא מוכן לשמוע על מוצרים של החברה השנייה והוא ישלול אותם נחרצות. במקום לקבל תגובות עניניות על כרטיסים אני צריך לסנן חצי מההודעות שלא רלוונטיות לנושא. אבל למה לעזאזל יש את המלחמה הזאת בין הגולשים מישהו יכול להסביר? אפילו הכותבים של האתר ממלאים כל כתבה על כרטיס של החברה האחת עם מילים כמ "זוהי התשובה של..." "בואו נקווה שXXX יציגו את הXXX שאמור להתחרות בו".
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
עדיפות למחיר סביר ואיכות ואנא הסבירו לי את המפרט הטכני מו קונטרס גודל נקודה מומלץ וכו'. תודה.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
קצת על הכרטיס HD 4870 X2 החדש שלי קניתי לאחרונה של חברת Sapphire והוא באמת כרטיס מדהים, אבל יש כמה דברים שצריך לקחת מראש ספק כח נורמלי של מינימום 650W (אישית יש לי 750W) הוא לא ממש מועיל ללא Windows Vista למרות שזה ברור כי CF לא עובד משהו על XP וכמובן הקטע של DX10 אני יודע שיש הרבה מבחני ביצועים אבל הוא מריץ את CRYSIS בצורה מדהימה ששום דבר לא מתקרב אליו אני משתמש במסך "22 על רזולוצייה מקסימלית של 1680x1050 על AAx2 והכל על VERY HIGH וזה חלק (ממוצע FPS של 35) אם אתם רוצים לבדוק כמה FPS בכל זמן נתון קיימת פקודת Console שמראה את הכל "r_displayinfo=1" ובשלבים הכי כבדים מבחינה גראפית זה עובד אפילו יותר טוב (לדוגמא בתוך החללית 45 FPS ממוצע) שיחקתי את המשחק בעבר על 8800GT על מסך …
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מוצר הדגל החדש של מפתחת הליבות מספר שיפור של עשרות אחוזים לעומת כל כרטיס גראפי אחר אשר פגשנו עד היום לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
- 3 followers
-
-
בביקורת זאת נצלול אל תוך כרטיס המסך החזק ביותר לגיימינג - ה-GeForce RTX 3090 של NVIDIA בגרסה של אסוס. האם אלו הביצועים שכולם חיכו וקיוו להם? התשובות בפניםלכתבה
-
- 18 תגובות
- 2.9k צפיות
- 3 followers
-
-
אני משחק בעיקר GTA SA ו PRO EVOLUTION,לא משחקי עתירי גרפיקה,אך אני רוצה כרטיס שיוכל לסחוב ברזולוציית המסך שלי שהיא 1400*1050. תודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש להתחשב בספק הקיים HEC RTR 400 מפרט שלי מעבד AMD 6000 שני גיגה זיכרון
-
- 4 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אני מתנצל על האנגלית, פשוט לוקח לי שעות למצוא את האותיות בעברית: I am so so pleased that I bought the VP171 screen that I felt compelled to write and share this review. Initially, I wanted to buy the conventional CRT monitor being a hardcore gamer this seemed to be the only right option. I read loads of reviews and articles, and decided to buy the Iiyama PRO 454 (19). Luckily for me, the one I bought was faulty: the screen kept shifting every time I turned the screen on. I couldnt quite straighten the boarder lines as hard as I tried. And most important: the picture wasnt as clear or uniform as I expected it to be. Would you believe it, but my Mom told me: Why buy this…
-
- 9 תגובות
- 995 צפיות
-
-
אהלן, מקווה שזה הפורום הנכון לכתוב את זה (הכי קרוב שמצאתי שקשור לכרטיס לכידת וידאו). אני מחפש כרטיס לכידת וידאו. לדוגמא מצאתי אחד כבר לפני איזה שנה ששמתי עליו עיניים - AverMedia C573 (קישור לאמזון - https://www.amazon.com/AVerMedia-GC573-Live-Gamer-4K/dp/B07DHSZC4K?ref_=ast_sto_dp). השאלה אם הכרטיס מתאים לשימושים שלי: ** להקליט סדרות מהממיר של YES / YES+ (יש לי כבר את המסיר HDCP שמאפשר הקלטה מהממיר). זה לא בקטע של הפצת תכנים ושיתוף - אלא לשימוש אישי בלבד כי לפעמים יש סדרות שלא מעניינות מספיק ומופצות בטורנטים ו/או בטלגרם אז אני רוצה לשמור לי אותן במחשב. ** חשוב לי להקליט תכנים באיכות HD מושלמת ללא ריצודים/עיוותים ובקידוד שייתכן איכות טובה תוך שמירה על גודל קובץ תקין.…
-
- 0 תגובות
- 720 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום וערב טוב. מה ההיתם ממליצים בין שני כרטיסי מסך אלה.?ולמה? אני מציין שאני רוכש מסך 22 אינצ'. הכרטיסים הם: hd4870 9800gtx מה ולמה? תודה . בן.
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום.. אני חדש בפורום פה.. המליצו לי לבוא.. אמרו לי שיעזזרו לי פה.. אוקי, לענין.. אני רוצה ליקנות כרטיס מסך חדש.. בטוח מחירים של משו כמו 1000-1500.. תוכלו להמליץ לי על משו טוב?! תודה מראש.. עודד.. תעזור לי.. חחחח
-
- 4 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלום, אני עומד לרכוש מחשב, עיקר השימוש בו הוא פוטושופ, אינדייזין ואילוסטייטור. המחשב עובד הרבה, לעתים עם כמה מהתוכנות במקביל. צריך המלצה לכרטיס מסך טוב, שלא יתחמם מדי, יהיה שקט והכי חשוב יהיה מספיק חזק שיהיה איתי כמה שנים טובות. אני לא מחפש כרטיס פשוט (שמצד שני מתאים לדרישות שלי) מצד שני אני לא רוצה כרטיס בשביל שיריץ BF3 חלק ולבצע SLI, משהו באמצע תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 3.5k צפיות
-


