כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום. הטמפרטורה של ה-geforce 7600GS במאמץ היא 60 מעלות ובמנוחה היא 52 מעלות. זאת טמפרטורה טובה? חשוב גם לציין שהכרטיס לא עבר OC ושאני משחק עם מארז פתוח כדי להוריד את הטמפרטורה שלו.
-
- 8 תגובות
- 615 צפיות
-
-
יש לציין שהרגע הדלקתי את המחשב אחרי שהוא היה כבוי בערך 10 שעות. וזאת תמונה שלקחתי בזמן שאני בשולחן עבודה. האם הטמפרטורה בסדר? וכמה הבדל יש בין הכרטיס שבתמונה (250 GTS) לבין GTX 650 TI 2GB? נגיד כרגע, אני בקושי מצליח להריץ Black Ops 2 Multiplayer בלי קרטועים כשכל ההגדרות על LOW.. זאת אומרת, המשחק עובד חלק פחות או יותר, אבל יש מלא נפילות FPS כשאני מסתכל על השמיים לדוגמא. תודה. נ.ב, כמה הבדל יש בין GTX 650, GTX 650 TI, GTX 650 TI 2 GB?
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
מכירים את האפשרות להזרים תמונה ישירות לטאבלט ה-Shield (שאין לכם)? ובכן, מסתבר שהיא גומעת חלק מביצועי כרטיס ה-NVIDIA שבמחשב שלכם - ויש גם פתרון לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a7-%d7%a9%d7%99%d7%a2%d7%a0%d7%99%d7%a7-%d7%aa%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9b%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%a1-%d7%94-geforce-%d7%a9/
-
- 31 תגובות
- 7k צפיות
-
-
הראשון זה RADEON 9600Pro 256MB TV, DVI מ- ksp ב690 שקל של חברת peak ...דרך אגב איך החברה הזו? הכרטיס השני זה יד שניה ממישהו שמוכר 9500 פרו של הרקולס ב 700 שקל מה לפי דעתכם כדאי יותר לקחת ? תודה אני ממש אשמח לקבל עזרה..
-
אהלן חברה! תשמעו אני רוצה לקנות מחשב למטרות גרפיות של photoshop ו after effect ואולי תוכנות תלת ברמה סבירה. לא אתנגד לאפשרות לצפות בסרטים במחשב בצורה המניחה את הדעת. הלכתי לרשת פיקוק וקיבלתי את המפרט הבא. שימו לב לכרטיס מסך או כל דבר הקשור לעניין מצפה להערות והארות לוח אם: GIGABYTE GA-81945GZONE-RH מחיר: $89 מעבד: אינטל P-D 925 3.0G DAUL CORE מחיר: $159 זיכרון: 1GB DAUL CHANNEL DDR2 667 מחיר: $89 מארז: 3 מאווררים 6 כניסות USB מחיר: $38 דיסק קשיח: 2 160GB SATA מחיר: $85 כרטיס מסך : GEFORCE 6200 PCI EXPRESS 256MB מחיר: $55 מקלדת: WINDOW XP מחיר: $7 עכבר אופטי : PS2 מחיר: $8 צורב: D…
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
מישהו יודע מי היבואן של חברת Albatron בארץ ומה כתובת האתר שלו?
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
מי אלו שקונים את ה1080 וה1070 במחירים שערורייתיים שנותנים לנו בארץ? tms (רק בתור דוגמא כן?) מכרו את ה1080 של gigabyte לא FE ביותר מ3600שח והוא נגמר כבר באותו יום. (עכשיו המחיר באתר 3770שח!) אני יודע שגם בחול המלאי לא מזהיר. אבל איך לעזאזל היבואנים מרשים לעצמם לגבות על הגרסאות של היצרניות יותר מאשר הFE? כאשר בפועל אמור להיות בינהם הבדל של כ70$~100$? (לטובת גרסאות היצרניות) ובימים האחרונים הגיע אלינו ה1070 שאמור להתחיל מ380$ + מע"מ = 1730שח או הFE שאמור להתחיל ב 450$ + מע"מ = 2050שח ובפועל הFE מתחיל ב2450שח והגיסאות של היצרניות ב2630שח אתם חושבים שזה בגלל מחסור עולמי בכרטיסים האלו? אני אישית אחכה עד שהמחירים יתצבו באמזון לפני בכלל שאשקול רכישה כזאת.…
-
- 14 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
מיהי היבואנית בארץ של כרטיסי מסך תוצרת ASUS? בתודה YDOB
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
יש לי כרטיס 3870X2 שאז עלה לי 2500 ש"ח אני מרגיש שהוא די עשה את שלו ואני רוצה לשדרג- השאלה- האים כדאי להשקיע 2500 שקל שוב על כרטיס כמו 7090 או ללכת על כרטיס עם תקצוב נמוך יותר? אני צריך אותו למשחקים, לעיצוב גרפי, ולעריכת וידיאו- כך שאני צריך שהיה עם OPENGL יש לי מעבד I7960 וראם של 16GB לוח של GIGABYTE GA-X58A-UD5 אשמח לייעוץ
-
- 5 תגובות
- 883 צפיות
-
-
הערוץ הבא גילה משהו מוזר - בבדיקת ביצועים ב 1080P כרטיס חלש משמעותית כגון ה 5700XT של AMD השיג תוצאות טובות משמעותית מול כרטיס חזק משמעותית כגון ה RTX 3080 של NVIDIA. אחרי חקירה מעמיקה הם הגיעו להבחנה שבשימוש בכרטיס של NVIDIA המעבד מציג ניצולת הרבה יותר גבוהה, מה שבתורו מוביל לביצועים נמוכים יותר ברזולוציית 1080P. הזוי.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
http://theovalich.wordpress.com/2008/11/24/nvidias-deadly-flaw-and-how-to-fix-it-no-more-gtx280-squealing/
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אני לא זוכר איזה כרטיס זה בדיוק, אך אני בשלב חיפוש כרטיס מסך חדש, המפרט שלי: לוח ABiT Nforce NF-7 מעבד AMD Barton 2500 זכרון 2*512 Geil+Cooling כרגע הכרטיס שלי Radon 8500 אני מעוניין להשתדרג, בלוח שלי אין PCI-E... רק AGP. א. איזה כרטיס זה היה, של ATI, שאפשר "לפתוח אותו" עם ה-Driver של Omega? ב. איזה כרטיס מומלץ עד 500 ש"ח ? תודה.
-
- 11 תגובות
- 708 צפיות
-
-
הכרטיס שיש לי זה ראידון 9700 פרו הייתי עושה לו סופט מוד בעזרת דרייבר מיוחד לא יודע מה חבר שלי שלח לך באיימל הייתי יכל להפוך לה 800x כמובן זה לא היה הופך אבל היה משפר את הביצועים דרסטיט
-
- 13 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת אם היה לי שווה למכור את הכרטיס הנ"ל... כי לפי מה שאני רואה הוא שווה ל 9800, אז ז"א שלא הייתי צריך למכור במחיר כזה? כמה הוא פחות טוב מה 260 (192)?
-
- 5 תגובות
- 642 צפיות
-
-
CATALYST 3.9 לכרטיסי ATI יצאו היום , ניתן להוריד באתר הרשמי.
-
- 3 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני הולך ליקנות היום מחשב מסך 22" מעבד Q9300 אני צריך לוח אם שיתמוך CF של 4850 עכשיו לפי מה שראיתי X48 עדיף על P45 תמליצו לי פה מה כדאי ועוד התלבטות זה לקחת כרטיס אחד בנתיים של 4870 (תלוי בהצעה של החנות) ולחכות עוד קצת וליקנות תשני או שעדיף לא לחכות לעתיד וליקנות 9800GX2 של leadtek שעכשיו הורידו מחירים. תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אז ככה היום יש לי TI 4200 מאוד אהבתי אותו הוא כרטיס מסך מעולה אבל היום אני בא לשחק בBattlefield 2 אז המשחק לא עולה לי אמרו לי בפורומים שהמשחק לא עולה בגלל הכרטיס מסך שלי אז אני רוצה להחליף אותו (אם משהוא יודע על פתרון לזה השמח לשמוע הוא יחסוך לי בין 1000 ל 2000 שקל) בקיצור התקציב שלי הוא בן 1000 ל 2000 עדיף יותר קרוב ל 1000 עדיף שתתנו לי שני המלצות ככה שאם לא יהיה כרטיס מסך אחד בחנות אז יהיה את השני המחשב שיש לי זה מעבד 3.0 של אינטל וזכרון 1024 הרדיסק 80 גיגה השמח לשמוע תשובות תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 751 צפיות
-
-
וכרטיס מסך של gainward Geforce 4 Ti4600 , וואהו הם מגיעים כמו חבילות ליגו ענקיות , והם מספקים בכל חבילה 7 דיסקים , ובתוכם משחקים ! . החבילה של Gainward מכילה גם כרטיס של חיבור DV - firewire למחשב . הם מפלצות , מגיעות כמו ייצורים מוזרים עם כל הצלעות קירור שלהם. הכל בשביל מחקר בגראפיקה .
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אמממ בעצם מה שאני רוצה לשאול נמצא בכותרת. עוד פרט,דגם המסך הוא LG 1720B מישהו יודע עד כמה פיקסלים שרופים אפשר עד שאפשר להשתמש באחריות? תודה מראש!
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, היום אני סוגר את העסקה וחשובה לי העצה האחרונה (ומקווה מהירה) שלכם. קצת מתבאס על ה 4850 שאני כל פעם אצטרך לשחק עם המהירות מאוורר שלו כדי שלא יזיין לי בשכל, ובכלל, הבנתי מכמה תגובות פה שמבחינת ביצועים ה 4850 לא עולה על ה 9800gtx , הבעיה היא שהוא קצת יותר יקר. אז מבחינתי ה 100 שקלים האלה לא מהווים בעיה, אבל אני ממש צריך את העצה האחרונה שלכם, בשורה/שתיים. למה לי ללכת על ה 4850 חוץ מהעובדה שהוא זול בכמאה שקלים? המון תודה!!
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום קניתי קרטיס מסך חדש 7600GT ויש לי בעיה איתו.... רציתי לדעת זה בסדר שהוא אל 48 מעלות חום מתי שאני לא מישחק ויש מישחקים מסויימים שעושים לי בעיות ..........
-
- 38 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אז כך הולך הסיפור: הסיפור מתחיל במכירתו של ה- Sapphire HD5830 ב- 400 ש"ח לפני כשבוע וחצי, (שנרכש במקור לפני שנה לערך ב- 300 ש"ח אם זה מעניין את מישהו). הנתונים הובאו שלא במטרה להרשים אף אחד, ההסבר לפערי המחיר בהמשך השרשור - זה דווקא מעניין מבחינה מסחרית/כלכלית ומאיר עיניים. והיום ? היום רכשנו Gigabyte GTX570 ב- 550 ש"ח. והיי, אפילו המוכר טרח לסור לבייתי כך שאת בדיקת הכרטיס ביצענו על מחשבי - איזה שרות פערי הביצועים ? תהומיים - הביצועים קפצו מעלה בסדר גודל, ממש כך. הכל רץ ברזולוציה 1920x1080 במהירות FPS מרשימה, התגובה לעכבר מורגשת מיידית בכל אפליקציה, וזה לא משהו שניתן היה לומר על ה- HD5830, בו היה צורך באפליקציות החדשות ביותר להוריד את הגדרות הגראפיקה לרמה …
-
- 26 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
אם זה לא מדהים, אז אני לא יודע מה כן ..... https://www.tweaktown.com/news/72225/nvidias-mid-range-geforce-rtx-3060-could-beat-flagship-2080-ti/amp.html
-
- 23 תגובות
- 6k צפיות
- 2 followers
-
-
Crimson Driver Fanspeed Issue, Some GPUs Reported Dead https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/3up8r2/amd_bugged_new_drivers_killed_my_gpu_and_others/
-
- 5 תגובות
- 861 צפיות
-
-
אני לא יודע במה ליבחור HD3870X2 או 9800GTX אני רוצה שיספיק לי לכמה שיותר זמן! או שלחכות מגירסאות OC של 9800GTX?
-
- 8 תגובות
- 752 צפיות
-


