עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום לכולכם (: אבא שלי נמצא בחו"ל ורק עכשיו נזכרתי שאני יכול לבקש ממנו לקנות לי משהו מחו"ל.. אני רוצה שהוא יקנה לי כרטיס מסך, אני רוצה ללכת על הכיוון של ה 512 8800GT עכשיו אני די אובד עצות אין לי מושג מאיזה חנות לקנות ואיזה דגם.. הוא נמצא באוהיו שבארה"ב על איזה דגם אתם ממליצים? חשוב לציין שאני רוצה ללכת על הדגמים היותר זולים סביבות ה270 דולר... תודה רבה לכם (: אגב זה המפרט שלי אם זה משנה: Processor: AMD Athlon 64 X2 5600+ Socket AM2 Box 766 Mother Board: GIGABYTE GA-M55S-S3 483 Hard Disc: Western Digital WD2500AAKS 250GB 359 Memory: TwinMOS DDR2 1024MB 667Mhz CL5 + TwinMOS DDR2 1024MB 667Mhz CL5 286 Graphic Card: unknown Cage: Raidmax APEX 207 Power Supply: HEC WIN 550W…

    • 5 תגובות
    • 633 צפיות
  2. Started by erap129,

    אני מקווה שזאת תהיה הפעם האחרונה שאני מבקש עזרה, כי כבר קניתי פעמיים וכבר קיבלתי זיכוי פעמיים וזה ממש מטרטר >_>. רציתי בכלל להחליף את כל המערכת מרוב תסכול אבל אמרו לי שלא כדאי כי המחשב שלי עוד בסדר. אוקיי אז ראיתי עכשיו שיש את הAPOLLO 6800 בKSP ב800 ש"ח, ויש גם ספק כוח ב200 ש"ח שקוראים לו SPIRE ROCKETEER II 400W אני לא רוצה עכשיו לקנות מחברות מפוקפקות אז תגידו את דעתכם על הקנייה הזאת, ואם יש הצעות יותר טובות אז תציעו, אבל ככל הנראה לא יהיו כי אני חייב לקנות מחנות בבאר שבע. אז הכרטיס בסדר? הספק יחזיק אותו יחד עם 2.8GHZ PRESCOTT ו512 RAM?

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  3. Started by ATL321,

    התקציב שלי הוא עד 1000 שקל איזה כרטיס מסך של NVIDIA כדאי לקחת? אני מתכוון לקחת את ה 2407 DELL HC כמסך חשוב לי שהוא יתמוך טוב ברזולוציה שיהיו לו חיבורים לHD וHDTV וגם שיהיה טוב למשחקים. מה אתם מציאים?

    • 7 תגובות
    • 614 צפיות
  4. דבר ראשון, יש לי אפשרות לקנות את הכרטיס בnewegg.com. על מה אתם ממליצים? מה עם הXFX 8600GT XXX 256MB?

    • 8 תגובות
    • 908 צפיות
  5. שלום ברצוני לקנות כרטיס טלויזיה חיצוני חשובים לי הדברים הבאים 1.איכות כמובן 2.שידע לקודד בעצמו 3.שיקודד לxvid ולא ל divx 3.אפשרות לתזמן הקלטות קיים כזה דבר במחיר סביר ? הסכום שיש לי להשקיע הוא עד 600 שקל יש לכם משהו בסיגנון הזה? ראיתי את המוצר הזה למשל http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=XTV_2_0&affiliate=zap אבל אני לא בטוח שהוא תומך ב xvid אלא רק ב divx ולא ממש יודע לגבי איכות ההקלטה שלו יש למישהו הצעות\המלצות?

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  6. Started by God4U2,

    OK יש לי כרגע GF2 Ti של הרקולס עם TV-OUT הבעיה היא שאני רוצה לראות גם על הטלויזיה וגם על המחשב באותו הזמן והכרטיס לא תמוך בשניהם ביחד אני צריך משהו אחר שיתן לי TV OUT באיכות טובה יש מוצר כזה כרטיס שמיועד רק ל TV-OUT ? תודה מראש רוי נ.ב. היה לי עד עכשיו 8500 le של הרקולס אבל החלפתי עם אח שלי ... הוא צריך את זה יותר ממני וחוץ מזה ה TV-OUT שלו עשה המון בעיות ... תתרחקו מ ATI אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by piniman,

    שלום אני חדש פה אני רוצה ליקנות gtx 260 ורציתי לישאול אם ספק של500 watt יחזיק אותו

    • 13 תגובות
    • 856 צפיות
  8. Started by אלעד6,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך חיה! ברמה של ה7800. מישהו אמר לי שכדי לי לחכות כי עוד מעט יוצאים כרטיסים חדשים של ATI וירדו המחירים. מתי זה "עוד מעט"? והאם ה7800 באמת כזה טוב? יש לי אפשרות להביא את ה7800 וחו"ל ב600 דולר עוד היום. כדי? או שעדיף שאני יחכה לכרטיסים החדשים?

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  9. Started by RazStyle,

    שלום לכולם. יש לי מחשב חדש ואני צריך לקנות כרטיס מסך. המפרט של המחשב שלי: לוח אם: MSI GF7050 AMD מעבד: ATH'64 4200X2 D.C AM2 AMD אני משחק במשחקים כמו CRYSIS DRIT GRID אז אני צריך כרטיס מסך טוב שיעבוד לי במשחקים כבדים פחות או יותר והתקציב הוא עד 500 או 700 תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 604 צפיות
  10. Started by roc,

    שלום,אני חייב לבקש עזרה בשאלה לאיזה כרטיס מסך הכי כדאי לי לקנות והתקציב שלי הוא 1500 שקל אם מישהו מכיר גם חנויות זולות שאין להם אתרים ורק יודעים את שם החנות ואת העיר בהם היא נמצאת או בכלל את מספר הטלפון שלה אשמח לקבל אותו ואפנה אליה כשארצה לקנות את הכרטיס שתמליצו לי עליה...תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 642 צפיות
  11. Started by B@LENO,

    שלום לכולם יש לי מחשב יחסית ישן המפרט שלו הוא:לוח אם של פי סי פרטנר אפולו פרו 133 מגה הרץ. מעבד פנטיום 3 733 מגה הרץ. 512 זיכרון SDRAM וחיבור של כרטיס מסך AGPX2 עד עכשיו היה לי כרטיס מסך GE-FORCE MX 440 64 DDR והחלטתי לשדרג אותו מכרתי את הכרטיס ב100 שקל. אז הזמנתי כרטיס מסך ATI RADEON 9550 256 MB 128BIT של חברת GIGABYTE והיום הוא הגיע אז הלכתי להתקין אותו והמתקין מנסה להתקין אבל החיבור בAGP לא מתאים בגלל שמהחשב שלי ישן. עכשיו הוא הביא לי בינתיים GEFORCE FX 5500 256MB 128 BIT והוא דווקא התחבר לי והוא עובד בסדר אבל אני עדיין לא מרוצה כל כך. המתקין אמר לי שיש לי לחשוב עד מחר אם לא אני יקבל את הכסף חזרה. אז מה אתם אומרים איזה כרטיס כדאי למחשב שלי? רציתי ללכת על חברת ספיר של A…

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  12. Started by most,

    אני צריך שתביאו לי את ההצעות הכי טובות לכרטיס מסך ל-agp בתקציב של 500 ש"ח בלי חריגות גדולות מדי... הקטע הוא שיש לי כרגע fx5200 ולכן אני רוצה כרטיס שיביא לי שיפור שאני אוכל לראות במשחקים... דרך אגב...ראיתי את הכרטיס הזה: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=XV-X700&cart=11445143064722293〈=heb וזה:http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_1943_1945&products_id=12189 וזה:http://www.memorypc.co.il/?catid={3221E42F-0AB9-44A7-BCD0-24203EDF4846}&itemid={7D8214B6-33D1-4177-BF3A-DE0400321746} וזה:http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4935 איך הם ומה עדיף מבינהם(ותנו הצעות אם אתם מוצעים דברים טובים יותר שמתאימים לתקציב)?

    • 12 תגובות
    • 684 צפיות
  13. Started by NIR-T,

    האם זה משנה לאיזו חברה שייך הכרטיס מסך? ואם כן איזה חברה כדאי לקנות? בכלל איזה כרטיס מסך הכי משתלם כיום לקנות?

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  14. Started by ArielN,

    אני מתכוון לקנות כרטיס מסך ב-eBay, ושמתי עין על הכרטיס הזה: ATI RADEON X850XT Platinum Edition PCIE 256MB DDR3 Memory Clock Speed - 590 Engine Clock Speed - 540 נראה לכם טוב? או שיש משהו יותר טוב..

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by DS,

    יש לי חיבור AGP 8X והתקציב שלי הוא עד 400 ש"ח. מה כדי?

  16. שלום אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך למחשב שלי. המפרט הטכני שלי הוא: מעבד: e6300 ספק: enermax libarty 400w לוח אם: asus p5b-vm זיכרון: 1g kingston 667mhz * 2 דיסק קשיח: wd 250g 16mb + סיגייט 500 מסך :samsung 226bw windows 7 אני מתלבט אם לקנות כרטיס מסך או לא כי אני בצבא ורק כשאני חוזר הבייתה אני אוכל להשתמש בו. ויש גם לאח שלי פלייסטיישן 3. אז עכשיו ההתלבטות היא אם לקנות כרטיס מסך או לא? כי צריך בשביל הביצועים של וינדוס 7 וגם בשביל שאני אוכל להפעיל משחקים במחשב וגם סתם חבל לא לקנות כי קניתי עם המחשב ספק כח חזק.

    • 7 תגובות
    • 901 צפיות
  17. המחשב שלי עכשיו ככה: 350W GENERIC FX 5200 P4 2.8 GHZ 2 DVD DRIVES MSI NEO-2 865P ואני רוצה לשדרג כרטיס מסך: יש לי רק 2 אפשרויות שהן 6800NU וX1600PRO אבל אני לא רוצה להחליף ספק כוח (דרך אגב החברה של הספק כוח היא EVERPOWER אבל אני כמעט בטוח שזה ג'נרי) אז איזה כרטיס יהיה האפשרות הכי טובה בלי להחליף ספר כוח? כי אני לא רוצה להוציא על זה כסף

    • 8 תגובות
    • 729 צפיות
  18. יש לי AGPx4 אבל הבנתי שגם כפול 8 יעבוד עכשיו יש לי פנטיום 4 1.7 אם אתם יכולים לתת המלצה לכרטיס מסך שיהיה מתאים לנתונים ושיפעיל לי גם משחקים בנתונים גבוהים אם יש תודה

    • 19 תגובות
    • 993 צפיות
  19. Started by Fhilin,

    דוד שלי שטס מחר לאמריקה שאל אותי מה אני רוצה שהוא יביא לי משם, כמובן שעניתי לו כרטיס מסך חדש :] עכשיו אני משער שהמחירים בארה"ב נמוכים מהמחירים בארץ אז חשבתי על תקציב בכיוון של 700-600 שקל ובגלל שאני לא מבין כלום בהארד , הייתי שמח אם מישהו היה עוזר לי לבחור כרטיס שיתאים לי המחשב הוא לעבודות הגרפיות שלי ולמוזיקה אבל בעיקר אני קונה כרטיס חדש בגלל משחקים אין לי מושג אם יש צורך במפרט לדבר כזה אבל הנה: Motherboard: ABIT AS8-V CPU:INTEL 3.0GHz 1M 800FSB VID card:SAPPHIRE radeon 9250 Ram: TWINMOS 256 mb 400mh X 4 (1024ms in total) תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 604 צפיות
  20. אז ככה.. אני משדרג את המחשב שלי ורוצה לקנות כ. מסך, י שלי לוח אם - ASUS A7N8X-VM יש לי מאבד AMD 1800 השאלה שלי היא.. איזה כרטיס מסך טוב אני יכול לקנות עד 800 שקל ... כ. מסך שימצא את עצמו בצורה הטובה ביותר על הלוח אם שלי (AGP). אני לא ממש מבין בזה.. אז אשמח לקבל עזרה.. תודה !!!

    • 13 תגובות
    • 695 צפיות
  21. שלום אנשים, לצערי הרב, היום נשרף לי הכרטיס מסך. היה לי כרטיס מסך מדגם HD 2900 XT של ATI Radeaon. התקציב שלי לכרטיס מסך חדש הוא עד 1000 ש"ח. חשבתי על ATI Radeaon HD4770. אני כן גיימר לא קטן אבל אין לי כוונה להשקיע יותר מידי מאחר ואני מתגייס. המפרט שלי: לוח אם M2N-E של Asus זכרון 2GB של Crossair מעבד (אם אני זוכר נכון) +6200 Dual Core AMD ספק כוח 520W של Crossair מארז P90 של Antec אשמח אם תוכלו לעזור לי.

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  22. Started by HWguy,

    יש לי בתקציב 1600 שקל. מה אתם מציעים לקנות ומאיפה ?

    • 7 תגובות
    • 741 צפיות
  23. יש לי מחשב שהוא כבר די ישן (1200 מגה הרץ עם 256 זיכרון DDR) שהייתי רוצה לקנות לו כרטיס מסך חדש. יש לי בסביבות ה1000 שקלים להוציא עליו והייתי רוצה כרטיס טוב שלא יהיה טוב מדי ויתבזבז על המחשב שלי. אם ישאר כסף אז אני ארצה לקנות גם זיכרון נוסף. למישהו יש הצעות?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. הזמנתי מפרט מאמריקה וכעת מה שנשאר לקנות זה הכרטיס מסך. הכרטיס צריך לעבוד עם מסך של ויו-סוניק VX924 אז האם ישנו הבדל גדול ברזולציה של המסך בין הכרטיסים הנ"ל חוץ מ200$ ? שאר המערכת היא AMD 4400+ DFI Lan Party NForce4 SLI-DR Silverstone ST65ZF SLI ATX 12V EPS 650W Power Supply 2GB DDR (2 pcs 1GB) PC-3200 (400) OCZ Dual Channel Platinum

    • 7 תגובות
    • 684 צפיות
  25. אני רוצה לדעת איזה כרטיס מסך (PCI-E X16) הכי טוב בשבילי במחיר של עד 400 (יכולה להיות חריגה של עוד 50 שקל אבל רק אם זה ממש שווה את זה - כי אני מעדיף להישאר במסגרת התקציב). הכרטיס ישמש בעיקר למשחקים אך גם לוידאו (SD ו-HD) ומוזיקה...וגם לאינטרנט, הורדות והתכתבות... עריכה: דרוש כרטיס מסך עם 512MB זיכרון כי יש לי מסך 22' ואני עובד איתו ברזולוציה של 1680x1050 שזה הכי גבוה.. ואני גם מעדיף לשחק במשחקים ברזולוציה הזו - אני מבין שזה לא אפשרי שכל משחק יעלה על הרזולוציה הנ"ל בכרטיס של 400 שקל...אבל בכל זאת אני אומר...

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים