עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני רוצה לקנות כרטיס טלויזיה טוב , שיראו בו חלק ושאני אוכל להקליט תוכניות למחשב. תקציב בערך 400 ש"ח תודה מראש , Iverson

    • 5 תגובות
    • 660 צפיות
  2. שאר היעודים כגון הקלטה וכדומה כלל לא חשובים. העיקר שיהיה אפשר לראות טלויזיה בכבלים כמו שצריך בנוח שיקלוט את כל הערוצים כמו ממיר דיגיטלי ובאיכות טובה. עדיפות שיהיה לו גם שלט. צריך שיהיה מתאים למחשב סלרון 2 ג'יגה הרץ. אני כלל לא מבין בנושא הזה לכן אשמח אם תתנו לי גם קצת פרטים לגבי אפשרות הבחירה הנכונה. מה שראיתי זה: ?AverMedia AverTV GO 007 Plus? - עולה 195 שקל ?AverMedia DVD EZMaker Gold PCI? - עולה 195 שקל ?Hauppauge TV, Stereo, FM, USB (27828)? - עולה 320 שקל ?AverMedia DVD EZMaker Pro PCI? - עולה 430 שקל

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  3. אני צריך כרטיס טלויזיה טוב שיאפשר לי להקליט שידורים מהממיר הדיגיטלי של הוט, שמתסנכרן טוב עם המערכת של הוט ושאני יכול לתכנן בו הקלטה מראש. אם יש לי טלויזית LCD וכרטיס מסך geforce 8600GTS האם אני צריך כרטיס טלויזיה נפרד כדי להקליט, או שאני יכול לחבר את הממיר או האלויזיה ישירות לכרטיס המסך וזה יספיק?

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  4. Started by BOMBADIR,

    שלום אני צריך המלצה לכרטיס טלויזיה שאני יוכל גם להקליט ממנו באיכות גבוהה.... תודה רבה והמשך יום נעים

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  5. Started by gambit_elaad,

    אני קונה היום כרטיס טלויזיה רציתי לדעת מה כדאי לקנות : איזו חברה, דגם וכו... אני רוצה את זה למטרות הקלטה מהטלויזיה וצפיה אני גם צריך שזה יהיה בתקציב סביבות ה250 שח תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 748 צפיות
  6. Started by BIGWOLF,

    חברה שלום. איזה כרטיס תמליצו לעבודה עם תוכנת AUTOCAD ? אני חשבתי על ATI9000PRO-II 128MB של GIGABYTE מה דעתכם? :-\ תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by avshaj,

    שלום ברשותי המחשב הבא וברצוני לשדרגו לHTPC P4-2.4GHz HT asus p4p800 ati 9800-רוצה להחליף,לא יכול להציג HD 120GB SATA LG DVD האם קיים כרטיס AGP שמציג HD תאם כן עד איזו רמה(1080p???( כל שידרוג נוסף המוצע מתקבל על הדעת וכן כל המלצה תודה

    • 9 תגובות
    • 831 צפיות
  8. מעבד E8400, שאר המפרט מצד ימין. תודה.

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  9. היה לי gts 8800 והוא נשרף :'( המפרט שלי: מעבד E6600 ספק WIN 550UB זכרון 2GB לוח אם DG965WH כמו שכתבתי מיועד למשחקים בעיקר MW2 לא אכפת לי לחרוג קצת ,אני לא מתכוון לעשות modding אז אין צורך להתחשב בזה בהמלצה אם יש לכם המלצה על חנות באזור חיפה קריות זה עוד יותר טוב תודה מראש!! רזולוציה 1280X1024

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  10. אני יודע שזה מעצבן שמישהו בא ושואל, אבל אני כבר לא בתחום יותר משנה, ואני ממש כבר לא בקיא בכרטיסים החדשים. הכרטיס אמור להחליף את ה-6800GT שקניתי בזמנו שהיה אחד המדהימים ועלה לי אז 2000 שקל...(!!!!). תודה.

  11. Started by Joe Blow,

    שלום לכולם אני צריך המלצה לכרטיס מסך (בבקשה לא להציע לי כרטיסים יד שניה) שמיועד למחשב שיעבדו עליו בעיקר לעיבודים גראפיים עם תוכנות כמו Photoshop (לא תחנה גראפית מקצועית). מערכת ההפעלה תהיה XP והמחשב לא ישמש למשחקים ולכן יש חשיבות לכרטיס בעל איכות טובה ב 2D. כרגע אני חושב לקחת gforce 440mx של MSI או gainward וזה גם פחות או יותר התקציב (400-500 ש"ח) תודה רבה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by suslik,

    אני ניסיתי להריץ את: CRYSIS אבל בהגדרות תצוגה MEDIUM אני מקבל משהו כמו 10FPS ??? תמליצו לי על כרטיס טוב מעבד-AMD Athlon 64 X2 4200+ AM2 @2420Mhz לוח אם-M2N32-SLI DELUXE כרטיס מסך-EN7900GTX/2DHT/512M זיכרון-DDR2 TwinMOS 4*512 M קירור-Zalman CNPS9700 AM2 ספק-Enermax 535W

    • 6 תגובות
    • 660 צפיות
  13. Started by Nick_Less,

    אני צריך המלצה לכרטיס מסך שיהיה בו VIVO,מתקדם מR9600P ואם אפשר לא SE : (אני לא עושה OC לכרטיס מסך) יש כזה כרטיס? ???

    • 6 תגובות
    • 723 צפיות
  14. Started by Joe Blow,

    שלום לכולם אח שלי רוצה לקנות כרטיס מסך חדש. הוא משתמש הרבה בתוכנות גרפיות כמו photoshop אז הוא צריך יכולות 2D טובות. התקציב נע בין 500 ל 600 ש"ח (הוא לא משחק). תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by the_admor,

    שלום לכולם אני צריך המלצה איזה כרטיס מסך לקנות במגבלות והתנאים הבאים : מחיר - עד 600 ש"ח שימוש - אני לא גיימר כבד ולא משוגע על FPS (אני מסתפק גם ב 20-30), אבל שיהיה אפשר לשחק ב BF 1942 בצורה מכובדת (אחת הסיבות שאני צריך להחליף את ה VANTA הישנה והטובה שלי, פשוט לא עובד...). פלטפורמה - אני עובד על P3 600EB ו 512MB של זיכרון ולא הולך לשדרג בקרוב. שוב, אני לא מעוניין בטכנולוגיה הכי אחרונה אבל כן בכרטיס הכי טוב במסגרת התקציב. אפשר לקחת בחשבון שאני קונה במחירי יבואן כך שהמחיר הריאלי הוא יותר קרוב ל 700 ש"ח אשמח לקבל המלצות ואנא עשו זאת מתוך נסיון ולא מתוך מה שקראתם בכתבות (את זה גם אני יכול לעשות). המון תודה

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  16. Started by mosl,

    מחיר עד 800 עדיף לחסוך לא משנה יד אוו חדש אוו eBay אני אשחק על led 42 של פנסוניק המחשב שלי : i5 4570 8 g ddr3 1600 לוח אם על h87 כונן ssd evo 250 קניתי הכל שבוע שעבר והתלהבתי טיפה אז התחלתי לשחק אחרי הרבה מאוד זמן והיה נחמד לי , אז הבנתי שכדאי לשדרג כרטיס מסך אשמח להמלצות הערות והארות ... בנוסף אני מעדיף לשחק עם גוייסטיק אלחוטי משהו מכיר משהו מומלץ ? שמעתי על ה סטים ולא הבנתי אם יש אותו בכלל בארץ אוו בעולם

    • 1 תגובה
    • 797 צפיות
  17. Started by ccc,

    אני מחפש המלצה לכרטיס מסך שיריץ את HALF LIFE 2 ולא יקרטע ב1024X768... לא שום דבר רציני, אבל שלא יתקע בוורקרפט עד 500 שקל.. תודה !

  18. Started by the godfather,

    איזה יותר טוב http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5683 או זה Leadtek WinFast PX7600GT Extreme TDH 256 ב-1074ש"ח כי הבנתי שהשני מומהר אז הוא יותר טוב או לא? או שאתם יכולים להמליץ לי על משהו יותר טוב בתחום המחירים הזה

    • 7 תגובות
    • 595 צפיות
  19. Started by mat77,

    שלום אני קונה מחשב חדש ורציתי המלצה לכרטיס מסך הכי טוב עד ה700-750 שח מקסימום עכשיו מה שאני רוצה לקנות זה 512mb gigaByte 8600gt ואני לא מבין כל כך בכרטיסים(אם אפשר גם פירוט על הכרטיס שלי gigaByte 8600gt ( אני רוצה את הכרטיס מסך שיתן לי את התמורה המקסימלית לסכום הזה המשחקים שאני רוצה שיפעלו טוב gta iv test drive fifa08 nba08 וסדרת הnfs מפרט המחשב שלי הוא מעבד intel core 2 due e6550 זיכרון rendition 1g ddr-2 667 x2 דיסק קשיח wd 250 gb

    • 4 תגובות
    • 556 צפיות
  20. Started by matan_18,

    שלום . יש לי כרטיס מסך גיפורס 4 MX והוא כבר מתחיל לזייף או שמשחקים כבר לא עובדים עליו (הנסיך הפרסי ) אני רוצה לקנות כרטיס מסך טוב בתקציב הזה אבל לא יודע מה לקנות. יש לכם המלצה לדגם מוסיים ?

    • 5 תגובות
    • 736 צפיות
  21. Started by itzik00,

    שלום, ה 9800PRO שלי החליט להחזיר ציוד מוקדם מהצפוי, אני מבולבל מרוב הדגמים המספרים והסיומות עברתי על כל העצים הרלוונטים בפרום חזרתי מבולבל עוד יותר צריך המלצה לכרטיס מסך AGP לפחות ברמה של ה 9800PRO המחשב שברשותי P4 2400 512 RAM , לוח אינטל 865perlתקציב כמה שפחות כמובן , 800-1000 שח יד שנייה גם בא בחשבון הצעות רלוונטיות אפשר לשלוח לפרטי תודה איציק.

    • 7 תגובות
    • 644 צפיות
  22. Started by Culandur,

    תקציב עד 650 ש"ח (אולי אוכל למתוח עוד קצת אבל רק אם ממש ישתלם) חשובה לי איכות ה 2D ואם אפשר TVOUT חזק גם כן אני לא צריך שיריץ DOOM III על 120FPS שיהיה סביר ל9חודשים עד שנה (קניה של מחשב חדש כנראה) תודה מקרב לב איגור

  23. Started by iyehuda,

    קניתי כרטיס מסך של ASUS V8170 + TVOUT+64MDDR היה בכרטיס באג ואין לחנות עוד את הכרטיס הנ"ל האפשריות שיש לי : 1. לחכות כ שבועיים עד לקבלת הכרטיס מסך 2.להוסיף עוד 60 ש"ח ולקבל GF4 128DDR אבל לא של חברת ASUS האם מישהו בדק אם הכרטיסים של אסוס באמת יותר טובים ? או שזה סתם גימיק דרך אגב לכרטיס מסך של אסוס יש רק גוף קירור ללא מאוורר ( זה יותר יתרון או זה יותר חיסרון )

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  24. Started by אביחי,

    צריך המלצה לכרטיס מסך בתקציב של 1500-1600 ש"ח

    • 14 תגובות
    • 940 צפיות
  25. Started by TMDil,

    בעיקר להריץ משחקים חזקים... מסך 19" (מלבני) כרגע יש לי x1950gt חשבתי על HD4770 הנה המפרט שלי תגידו לי מה כדאי לי במסגרת התקציב (לא משנה אם זה RADEON אם GFORCE) ספק: (מה שהיה רשום על המדבקה) L&C B500E MAX 400W real total output 500W MAX מעבד: core 2 duo E4300 זכרון: (4 GB בכללי) kingstone 1GBx2 2GB לוח: Intel Bad Axe D975XBX (זה מפרט שבנוי גם בשביל להריץ MAC מה שהתברר לי כטעות כי אני לא השתמשתי בMAC פעם אחת) תודה רבה נ.ב הלוח שלי יכול להריץ CF?

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות

דיונים חדשים בפורומים