כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם ושתהיה שבת שלום.. רציתי המלצה לכרטיס מסך...אפשרי גם יד 2 במסגרת תקציב של עד 1200 ש"ח שיכלול HDTV 512 מגה 256 ביט ושיהיה של חברת ריידון..יש לי כרגע HIS ATI READON X700PRO ולא פועל לי עליו ספלינטר סל..חוץ מזה אני מפעיל הכול על רזולוציה הכי גבוהה ומשחק בהיטמן על הכי גבוה למשל ובNFS החדש..רק הספלינטר ומשחקים שתומכים בSHADER 3.0 לא פועלים לי וזה מעצבן ביותר.. אודה למגיבים ואם אפשרי שזה יהיה כרטיס מסך של חברת HIS כי אני מאוד מרוצה מהם יש להם באנגל מורחב וכרטיס בעל תעלות אוורור מאלומניום ובחדשים מנחושת ומאווררים מוגדלים שמסייעים לזרימת אוויר יותר טובה כי אני לא רוצה שהכרטיס יתחמם בשום אופן.. אודה למגיבים במהרה.
-
- 9 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש ברשת ולא ממש מצאתי.אני מחפש כרטיס מסך של NVIDIA או ATI (מה שמתאים יותר) לנייד של אבי,אם יש אפשרות לכ.מסך עם תמיכה בDX10 אז מה טוב אך אם לא קיים אז DX9 חזק יספיק. אם אפשרי לקבל לינק לארץ /חול(מה ששווה יותר) של כ.מסך טוב שמתאים לנייד והמלצות.אודה למגיבים.
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי HTPC עם Intel® Core™2 Duo Processor E4500 , עם 2Gb זכרון וכ.מסך מובנה בלוח אם עם יציאת HDMI. בסרטים מסוימים הסאונד מתנגן בדיליי (השהייה) ובחלקם יש גם קפיצות. המסך אליו מחובר ה HTPC הוא PHILIPS 42PFL8404H 42inch 1920x1080 עדיף שהכ.מסך יהיה פאסיבי (פחות חום ורעש במארז ה Antec Fusion ), התקציב שחשבתי עליו הוא עד 250, אלא אם כן יש קפיצה קטנה במחיר לעומת קפיצה גדולה בביצועים. תודה, גיא
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך כ.מסך לביצועים במשחקי מחשב כמו קרייסס לדוגמה, שיריצו משחקיים כמה שיותר חלק ושיראה כמה שיותר יפה, אני פשוט קונה מחשב חדש ב3 אלף, וכל פעם שמים לי משו אחר, פעם זה 8800GT או 9600GT או Radeon 3850 ואיזה ספק כח דרוש להפעלת הכרטיס? אז קיצר איזה מהכרטיסים האלה הכי מומלץ (ביצועים\תצוגה) ואם יש כרטיס אחר טוב יותר עד 1,200 ש"ח אז זה מאוד יעזור לי. תודה
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
הכרטיס מסך שלי הלך לעולמו ואני צריך חדש צריך המלצה עד 1300 שח PCI-E
-
- 8 תגובות
- 581 צפיות
-
-
-
אני מבקש המלצה לכרטיס מסך עד 600 ש"ח הכי טוב כנ"ל מבחינת עלות/ביצועים. PCI-E כמובן. תודה!
-
- 10 תגובות
- 869 צפיות
-
-
יש לי תגירסה המלאה , גם של 05. עכשיו, אני לא מבין בזה משהו, אבל "חפיף" תעזרו לי קצת ואני ילמד יותר על החלק הזה. אז הנה הדרישות שלי: זיכרונות: 768 של DDRAM. אני רוצה להעלות תוצאות לאתר ולראות את תתרשמו. אבל אני לא יודע מה לכוון בהגדרות הגראפיות (כדי שיפעל על מקסימום יכולות..) (: תודה לכל הממליצים..
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
יש לי כרגע 6600GT Pentium 4 3Ghz 1GB זיכרון איזה כרטיס אני יכול לקנות בסביבות 500 שקל שהמעבד לא יהווה לו צוואר בקבוק, ושהכרטיס יהיה טוב (פיפ"א, סימס, משחקים כאלו). עדיפות לכרטיס שגם טוב עם HD(ואולי גם עם יציאת HDMI)
-
- 6 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום חברים. קודם כל אני צריך את עצתכם לגבי אם בכלל כרטיס מסך זה מה שאני צריך. יש לי מחשב כמעט בן 5 שעבר שידרוגים עם השנים, כרטיס המסך הינו 8800gts שיש לי מהיום הראשון של המחשב. בשנה האחרונה המחשב היה נתקע לי לעיתים קרובות (קרובות יותר וקרובות פחות) - נתקע = תמונה קופאת ומקלדת לא מגיבה אבל סאונד ממשיך להתנגן ברקע לעוד דקה או שתיים עד שגם הוא נתקע. רק כיבוי פיזי היה פותר את הבעיה. לאחרונה הוספתי עוד מסך לקונפיגורציה כך שאני עובד עם 2 מסכים ולעיתים מנתק אחד ומחבר את הטלויזיה. אתמול המחשב עשה קולות של גסיסה אחרונה. הוא נתקע מספר פעמים רצוף (פעמיים עם מסך כחול לשניה שהספקתי לראות רק משהו שקשור לזריקת זיכרון מהסטאק אני חושב). ולאחר מכן הוא שווק חיים לגמרי. ז"א אני מדליק את המחש…
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
אחי מתכונן לקנות כ.מסך ויש לו AGP המחיר נע בין 700-800 AGP להזכירכם.. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
בוקר טוב כולם, ברשותי מחשב בן 4 שנים שיש לו אפיק AGP, מחוסר תקציב אני נאלץ להמשיך בארכיטקטורה הנוכחית. ולשאלה, מה כרטיס הAGP החזק ביותר כיום? ומה ניתן להשיג בארץ למיטב ידיעתכם? מפרט - athlon 64 3000+ 2.0GB ddr 400 asus a8v deluxe
-
- 12 תגובות
- 789 צפיות
-
-
^^ עבור חבר רצוי בחנויות באזור חיפה- KSP, נועה, פנדה... שוב, AGP, עד 750 ש"ח, תומך DX9. (וכאלה שאינם מפלצות זוללות חשמל, בהנחה שעובדים עם ספק ג'נרי) תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 850 צפיות
-
-
לחבר שלי יש מעבד P4 1.5GHz, עם לוח אם בתושבת AGP. בגלל הגרפיקה הגרועה בכרטיס הישן שלו, אנחנו מחפשים לקנות לו כרטיס AGP עד 500 שקלים, להרצת המשחק WOW בצורה סבירה+. אני מעדיף להזמין לו עם האשראי כרטיס מסך מאיביי או כל חנות אחרת ששולחת לארץ, כי יוצא יותר זול. אז מבחינת מחיר לחו"ל, עד 65$ (יש עוד מע"מ ומשלוח). אני מבין שהתקציב לחוץ, אבל הבן אדם תפרן והוא בקושי מגרד את ה-500, כך שלהוסיף לא אפשרי, אבל אני אשמח אם תרשמו את האפשרות עם התוספת מעבר לתקציב כאפשרות משנית (אולי אוסיף לו טיפה לתקציב בעצמי). תודה
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אחרי הרבה מחשבה אני הולך על 2600XT כעל פתרון טוב למחשב שלי השאלה עכשיו היא איזה דגם לקחת זקוק להמלצות
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
הכרטיס מיועד למחשב חדש די בסיסי (i3, 4GB) שיפעיל משחקים חדשים בסבבה על מסך 22". מה שחשוב לי זה התמורה יחסית למחיר. אפשר לחרוג אם צריך
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
הAGP בלוח האם פגום. הלוח תומך בpci.... אני צריך כרטיס שיהיה pci ויתמוך בdvi השימושים הם רק קריאת טקסטים.. אם זה משנה המסך הוא lcd 22" wide התקציב לא כלכך משנה עדיף כמה שיותר זול כי השימושים הם משרדיים בלבד. תודה
-
- 6 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אין לי AGP ואין לי PCI-EXPRESS אז לכן אני רוצה כרטיס מסך בסלוט של PCI יש למישהו יד שנייה אולי? או שתוכלו להמליץ לי על משהו טוב. תודה
-
- 25 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני ראיתי כרטיס שמבוסס על צ'יפ 713X האם הוא טוב ? אם לא מה אתם ממליצים לקנות?
-
- 3 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אני רוצה איזהשהו פתרון כי לא ניתן לחבר כרטיס מסך שיש לי למחשב הודות לצ'יפסט של SIS שלא רוצה לעבוד לא עם MX440 ולא עם FX5200 ולא עם TI3200 יש המלצות לא ממש יודע מה לחפש בדיוק כי כול הכרטיס שראיתי הם רק TV OUT
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לכרטיס מסך AGP בסביבות ה600 (או פחות אפילו) שיוכל להריץ חדשים (ממש לא חייב על הגדרות גבוהות) פשוט בינתיים הFX5200 שלי מקרטע אפילו על הגדרות נמוכות. חשבתי על משהו בכיוון ה6600 אבל לא ראיתי 6600 בממשק AGP. אתם יכולים להמליץ לי על כרטיס טוב? ולשלוח גם קישור לחנות אם אפשר
-
- 8 תגובות
- 727 צפיות
-
-
הי חברה, אני אוצה לשדרג את כרטיס המסך שלי, כרגע יש לי 7600GTX של GIGABYTE אבל הוא כבר ישן, מתחיל לקרטע. ולא ממש מריץ את המשחקים הכבדים בקלות כמו פעם, אני מחפש כרטיס בשביל משחקים בטווח של 1500 ש"ח (100-200 ש"ח חריגה זה הגיוני אני חושב) המחשב שלי הוא: מעבד: DualCore AMD Athlon 64 X2, 2000 MHz (10 x 200) 3800+ לוח אם: Gigabyte GA-M51GM-S2G זכרון: 2GB Crucial Ballistix 6400 800mhz DDR2 ספק: 450W לא מותג. מה הכרטיס הטוב ביותר שאני יכול לקנות שיעבוד טוב עם המפרט שלי? ומה הכרטיס הכי טוב שאני יכול לקנות, עם אני משדרג את הספק שלי לספק טוב יותר (או אולי רכיב אחר שיכול לפגוע בביצועים של הכרטיס)? ------ עריכה: שכחתי להוסיף שבאמצע יולי אני טס לארה"ב, האם כדאי לחכות לכרטיסים שיצאו עד …
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך המלצה לכרטיס מסך (pcix) אני לא משחק משחקים המטרה היא רק לסרטים שמוצגים במקרן והשאלה איזה כרטיס ומה המאפינים של כרטיס לצפיית סרטי hdtv 1080p כמה זיכרון וכמה ביט ומה יותר חשוב ואיזה כרטיסלא יקר יש למטרה זו תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
נמאס לי מה 5700LE הישן והמאעפן שלי... הוא בקושי מריץ PES על הגדרות בינוניות... אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש ולהוסיף זיכרון וככה לשרוד עם המחשב עוד שנה ואז לקנות מחשב חדש. מה אתם אומרים? 7600GS נכנס בתקציב? או שכדאי 6800NU ולנסות לפתוח לו צינורות?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מע: atlon64 3500 לוח:asus mvpmx ( GFORCE6150 on board) 1G ram 677mhz קינגסטון צריך המלצה לכרטיס מסך שישפר לי קצת את הביצועים במשחקים מתחת ל1000שקל? תודה מראש חבר'ה.
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-


