עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by snoamsai,

    המפרט שלי : מעבד : core2quad q9300 2.5 ghz לוח אם : DFI X38 ספק כוח : pc&power 610 watt זכרון : G.skill 4096 GB ddr2 800 מסך : samsung t240p 24 inch כרטיס מסך נוכחי : saphire hd4850 512mb תקציב : עד 2000 ש"ח חריגה : 100 היה לי במחשב את ה 4850 בקרוס פייר אבל כרטיס מסך במחשב אחר התקלקל אז העברתי אחד לשם עכשיו הייתי רוצה ללכת על 5850 או 5870 למרות שאני יודע שב 5870 יהיה לי צוואר בקבוק - השאלה בכמה % ירדו הביצועים? ולא כדאי לי לחכות לפרמי ? אפשר להסתדר עם 4850 בודד חודש .... הבעיה שהצוואר בקבוק לא יעלם המלצות יתקבלו בברכה ;D

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  2. Started by url,

    היי יש לי pIII 733 mhz עם כרטיס שעבר זמנו (voodoo 3 3000) אני מעוניין לקנות כרטיס חדש שיעבוד כמו שצריך עם תקציב של עד 500 שקל יש המלצות?

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by the_big,

    קניתי 6600GT ויש לי אפשרות להחליף ריצתי לשמוע הצעות והערות למשהו יותר טוב חריגה אפשרית עד 200 ש"ח הכרטיס עלה לי 600 ש"ח

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  4. קודם כל, תודה. עכשיו לנושא, אני צריך מסך 19 של LCD, במחיר סביר. ראיתי את המסך הזה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40711 על פני הדברים, המפרט מדהים. 8MS, ניגודיות של 800:1, ביהרות של 300, וזווית של 160. האם הוא באמת טוב? והאם יש יותר מומלצים? והאם באמת LCD לא פוגע בעיניים, בניגוד לCRT, מעבר ללוגיקה שבדבר, שזה תותח אלקטרונית, לעומת ג'ל מתעצב? הא, למי שרוצה להמליץ, מעניינים אותי בעיקר הפקטורים הבאים: 1. אנ'לא גיימר מטורף, בזמן שMS נמוך יהיה חשוב וטוב, זה לא הכי הכי חשוב לי. 2. אני כן צופה בהמוןן ווידיאו במחשב, חשוב וקריטי שלא יהיו מריחות. 3., בהקשר ישיר ל2, חשובה לי מאוד איכות הצבעים. בתודה, גבריאל.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. קניתי לפני שבוע מסך SANSUNG 913N - התאכזבתי!, כל התקלות היו בו כמו אחידות צבעים תמונות לא ראו טוב וגם סרטים!, לכן היום החזרתי את המסך וביטלתי את העיסקה, לכן עכשיו אני שוב מחפש מסך 19" תנו לי המלצות. התקציב שלי הוא כ- 2600-2700 מה אתם אומרים על המסך הזה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=37686 -וFP937SוBenqו 12MS זה בסדר למשחקים וסרטים.. שמעו אני מחפש מסך טוב שלא יהיה עם בעיות

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. שלום לכולם וערב טוב. כרגע יושב לי במחשב כרטיס מסך HIS X700 ICEQ2 בעל 256 מגה ו128 ביט אשר מניב ביצועים מאוד יפים ומדוייקים.. אני רוצה לשדרג אותו כאשר להוסיף כסף ולקחת כרטיס מאותה החברה ביותר כסף..הגבול הוא 800 שקל והכטרטיס כאשר הוא היה בשימוש חודשיים.. הסיבה שאני רוצה לשדרג היא שיצאו לחברה כלכך הרבה כרטיסים חדשים שמבטיחים ביצועים מעולים עם קירור חזק ביותר תודות לצלעות קירור נחושת ואלומניום שיושבים על הככרטיס..איזה כרטיס אתם ממליצים אשר לא מתחמם ושומר על טמפרטורה מאוד קרה ומניב ביצועים עליוניים מאותה החברה..תודה למגיבים.

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  7. שלום, אני מעוניין כבר ביום ראשון הזה להזמין כרטיס , אני צריך כמה שמבינים עם ניסיון,בשבוע האחרון חרשתי על האינטרנט חיפשתי השוותי ובקיצור השתגעתי, לא מצאתי משהו טוב מה שתציעו לי פה אני אהיה סגור על זה מאה אחוז וזהו אני ילך על זה כבר נ.ב החיבור- agp מה יש לכם להציע בשבילי?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אני מתכוון לקנות מחשב חדש ומעוניין להשקיע בכרטיס מסך טוב, יציב וחזק למשך השנים הבאות תקציב : 1200-1400 המלצות בבקשה.. בתודה מראש Spid3R

    • 4 תגובות
    • 719 צפיות
  9. Started by lael,

    כותרת....בעיקר למשחקים כרגיל תודה מראש

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Jack_g,

    אני מחפש לקנות מסך 19LCD טוב גם למשחקים וגם לסרטים וגם ךעבודה רגילה שלא יכאבו העיניים ושיהיה לו DVI. התקציב שלי הוא לא ממש גבוה לא יותר מ2500 ש"ח מה אתם יכולים להמליץ לי אם זה קצת חורג אז תמליצו לי אלי אני יכול להשיג במחיר נמוך יותר. תודה.

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  11. שלום לכולם. אני מחפש מסך 19" עד 21" לעבודה גראפית בעיבוד תמונות וצילומים. כלומר, חשיבות רבה לשחזור צבעים אמין וחדות. תקציב, עד 3500 ש"ח. אודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על דגם מתאים ואיפה לקנות. תודה, שחר וייס.

    • 5 תגובות
    • 646 צפיות
  12. Started by mr.bigglesworth,

    צריך המלצה למסך LCD ל 19 אינצ' - 5000 שקל 17 אינצ' - 3000 שקל ותגידו שמע תי שיש מסך בעובי 16mm אפשר לדעת דגם ומחיר ולדעת אם יש פחות

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  13. Started by baruch,

    שלום לכולכם. בזמן האחרון המסך CRT הנוכחי שלי נהרס לחלוטין כתוצאה ממכות חוזרות ונשנות שהוא ספג ממני... לכן הגיע הזמן לקנות מסך חדש... וכאן אני צריך את עזרתכם... המסך מיועד בעיקר למשחקים ופה ושם סרטים אך חשוב שלא יכאיב בעיניים בעבודה עם טקסט ועם זווית צפיה רחבה ... תודה רבה לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  14. כמה נקודות : 1. עדיף מKSP ( פשוט אני הולך מחר לקנות כי זה דיי דחוף לי וזאת החנות הנורמלית היחידה ליד הבית שלי) 2. אם יש GF8 ל AGP ? ( משהו זול פשוט מעדיף כרטיס עם תמיכה בטכ' החדשות)

    • 13 תגובות
    • 899 צפיות
  15. Started by OmerS,

    שלום, אני צריך המלצה ל- 2 מסכים, אחד שטוח ואחד רגיל בשביל לקוח שהשימושים שלו הם ביתיים בלבד וממש לא צריך משהו מתקדם אך חשוב שיהיה אמין. התקציב למסך הרגיל הוא לא מעל 700 ש"ח. באשר למסך השטוח אני מחפש את הפשוט ביותר אך אמין. בתודה מראש, עומר שקדי. נ.ב: האם ה PROVIEW 17 AF 787M הוא מסך שטוח?

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  16. Started by guyyug,

    שלום רציתי ללכת על ה Sparkle GeForce 9600GT עם קירור פאסיבי אבל אין אותו כרגע לכן אני צריך פתרון אחר התקציב בערך 550-600 אני לא ממש צריך אותו למשחקים אבל רוצה לשמור על האופציה כך שההבדלים בביצועים ידועים אבל אם צריך לבחור בין ביצועים לשקט השקט מנצח בכלל מומלץ קירור פאסיבי ? אשמח להמלצות שמתאימות לתקציב תודה מראש לממליצים

    • 8 תגובות
    • 893 צפיות
  17. אני חושב להחליף את המסך גרוטאה שיש לי... (אני לא אנקוב דגם.. כי אין לי כוח שיכנסו ויכוחים לא רצוניים..) ולעבור למסך LCD. אז ככה חובה DVI חובה זמן תגובה שמתאים למשחקים ושיפיק את המיטב מ ה 6800 שלי.. בלי להתפשר על יותר מדי בתחום הטקסטואלי..(אתרים וכו) וחובה שיהיה אותו בארץ >< אני מחכה כבר כמה חודשים לקנות מסך! ומשום מה המסך היחידי שנראה לי מתאים לא נמכר כאן.. Hunday L90D+ ...

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  18. Started by Inzagi,

    שלום, אני רוצה לקנות כרטיס מסך 9600GT. רצוי בלי OC או עם OC קטן, אני צריך שהקירור יהיה טוב ולא רועש מדי. תקציב 800-900 ש"ח. יש המלצות?

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  19. אני מחפש לקנות DRAWING TABLET למחשב שיהי בעל קצב רענון טוב ושיהיה מדוייק. אני לא מבין גדול בטבלטים בגלל זה אני פתוח להצאות והמלצות. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  20. צריך המלצה לGEFORCE 6600 GT עם יציאה לטלויזיה יציאת PCI על מה אתם ממליצים ?

    • 5 תגובות
    • 753 צפיות
  21. שלום [: אני רוצה בבקשה המלצה לLCD ט-ו-ב עם 8MS ומטה.. מעדיף חברה גדולה ואמינה. המסך מיועד למשחקים עם הרבה תנועה ולפי מה שאני יודע, למשחקים האלו יש תכונה להימרח על מסכי LCD ואני לא רוצה שזה יקרה.. התקציב שלי לא ממש מוגבל... רק חשוב לי שיהיה יחס מחיר-איכות ושהמוצר יספק אותי. וגם אם אפשר מאיזה חנות אמינה כדי לקנות את אותו מסך שאתם ממליצים, כי אני ממש לא רוצה לקבל מסך עם פיקסל שרוף =( האא ואם אפשר בבקשה שמישהו יסביר לי איך הולכת האחריות במסכי LCD מישהו אמר לי שמעל מספר פיקסלים שרופים אפשר לממש תאחריות. תודה רבה רבה [:

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Azmodan,

    עברתי על הסקירת כרטיסי מסך לחודש מרץ - מדהים, עבודה מעולה של הכותב. העניין הוא שכל כרטיס מסך שמצא חן בעיניי היה PCI-X ובלוח-אם יש לי רק חריץ AGP אני מעוניין בהמלצה לכרטיס מסך טוב, אשר יריץ משחקים ברמה סבירה (אפילו רזולוציה 1024X768 תספיק לי, אבל שקצב הפריימים יהיה טוב) רק כדי לסבר את האוזן - כרגע יש לי Radeon 9200se של Gigabyte - כרטיס מעולה, אבל כבר עבר זמנו ואני לא מצליח לשחק בF.E.A.R או אפילו Doom3 בצורה נורמלית. Empire at War עלה ורץ אצלי, אבל בהגדרות הגרפיקה הכי מינימליות שיש. הצילו...

    • 12 תגובות
    • 952 צפיות
  23. 1.eVGA Geforce 7600GT 256-P2-N553-AX Video Card - Retail עולה כרגע 150.00$ 2.eVGA Geforce 7900GT CO 256-P2-N563-AX Video Card - Retail עולה כרגע 260.00$ כמו כן איזה הבדל אני ירגיש כרגע אני משתמש ב 6600gt

    • 6 תגובות
    • 639 צפיות
  24. Started by PuMbA,

    אני רוצה לראות במחשב טלויזיה אני מחפש כרטיס טלויזיה כדי לראות טלויזיה ולחבר ממיר של הוט אליו ואם אפשר גם לחבר אליו מגבר או רמקולים או שכבר למחשב הם יתחברו אני רוצה כרטיס של חברה טובה לא אכפת לי אם הוא יהיה חיצוני או פנימי ודרך אגב בלוח אם שיש לי יש סוג של חיבור לטלויזיה נראה לי אני לא בטוח אם מישהו יכול להסביר לי על החיבורים שיש בו הלוח נמצא בחתימה שלי תודה לכולם על העזרה בכוונה לא רשמתי סכום תציאו לי ואני יבדוק לגבי כל אחד תודה .....

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  25. Started by SilentD.M,

    אני קונה מחשב חדש עוד מעט ורציתי עזרה שלכם ,איזה כרטיס מסך לבחור?. המחשב הוא למשחקים...התקציב שלי הוא בערך 1000שח ואולי אפשר לשנות , תלוי עם זה כדאי. המטרה שלי בעצם שהוא יריץ משחקים כמו -CALL OF DUTY2, BF2 ,FARCRY,FEAR,DOOM3 חלק! תודה לעוזרים. ושהיה מיועד ל PCIק

    • 17 תגובות
    • 950 צפיות

דיונים חדשים בפורומים