כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כפי שידוע-לחל מהאנשים שבבעלותם כרטיס של NVIDIA מסדרת GF 6XXXX והוריד את הדרייברים האחרונים של NVIDIA [גירסא 77.72] היו בעיות של בהירות\כהות יתר בסרטונים מפורמט WMV,MPEG ועוד כמה פורמטים. הבעיה הזו הייתה קיימת גם בסרטונים בתוך משחקים בכל מקרה,הפיתרון לבעיה הזו הוא פשוט יותר ממה שציפיתי שיהיה לחצו לחצן ימני על הלוגו של NVIDIA CONTROL CENTER ולכו לCOLOR CORRECTION עכשיו תחת התפריטון של APPLY COLOR CHANGES TO תבחרו את ALL עכשיו תשנו משהו [לא משנה איזה הגדרה],על מנת לשחרר את כפתור הRESTORE TO DEFAULT ותלחצו על RESTORE TO DEFAULT SETTINGS ותלחצו על APPLY זהו,הבעיה נפתרה.
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
הכרטיס 980 ti חדש הכרטיס יושב כשהמאווררים כלפי מטה ואני מרגיש שהוא טיפה יושב לא ישר אופקית , אני מקווה שאני מסביר את עצמי נכון .. למישהו יש פתרון לכזה דבר ? הבנתי שיש support bracket שתומכים בזה? מישהו פה יכול להמליץ על משהו טוב מניסיון?
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
למי שראה או לא ראה פתחתי פוסט לפני חודש בערך על מסכים שחורים בכרטיס sapphire r9 290 trix שחזרו כל כמה ימים והשביתו את המחשב.. מצב שרק ריסטרט היה פותר. חשוב לציין שהמצב שהיה לי עוד היה עדין.. והיו כאלה שחוו מצבים הרבה יותר קיצונים (עפ דיווחים באתר של sapphire) נמצא ונבדק שהפתרון הוא עדכון הביוס של הכרטיס מסך. לכן אני אומר לכל אלה שיש להם את הבעיות הללו.. כנסו ותרשמו לפורום של sapphire יש שם דיון של 50+ עמודים בנושא.. מקווה שהמידע הזה יעזור למישהו
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני עובד על השתקת המחשב ורוצה להחליף את הקירור לפאסיבי ובהזדמנות נעשה סופסוף אוברקלוקינג (יש יתרון לזה בכרטיס הנ"ל?) מצאתי כמה קירורים פאסיביים וגם אקטיבי שאמור להיות יחסית שקט של AC הנה רשימה של מה שראיתי בסדר לפי עלות: 1. AeroCool VM-101 fanless עולה 104 שקל בפנדס 2. Silencer Rev.3 עולה 120 שקל בנועה 3. ThermalTake Fanless VGA CL-G0003 עולה 124 שקל בלוגיק 4. Silencer 1 REV2 עולה 150 בנועה 5. Thermaltake Schooner Fanless עולה 180 בנועה - כאמור אני מעדיף פאסיבי אבל לא ברור לי מה ההבדלים בביצועים ואם הם מכסים גם את הזכרונות? - לAC יש שתי גרסאות של ה-Silencer מס' 2 ומס' 4 ברשימה, למס' 2 יש צלעות קירור גדולות יותר ואחריות של שנתיים לעומת שש שנים - האם יש שימוש במאוורר זול י…
-
- 6 תגובות
- 585 צפיות
-
-
קניתי לאחרונה את המערכת הבאה: שנראית בסופו של דבר ככה: עריכה מסיבית: רציתי לדעת... איזה פתרון קירור אתם מציעים לכרטיס מסך, שיהיה שקט, יעיל, איכותי (תמורה טובה לכסף) כמו כן אשמח לקישורים או לעצות על אוברקלוקינג לכרטיס מסך, אין לי שום מושג איך מבצעים אוברקלוק.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עזרתם לי כל כך הרבה כאן בפורום.. בקשר לבחירת מסך LCD.. לכן אני מביא לכם צ'ופר קטן... קודם כל בסוף לקחתי את המסך Samsung 760BF.. אני מרוצה מהבחירה.. צבעים מעולים.. לא מרגיש את הבעיה של המריחה.. (בהתחלה חשבתי שיש בעיה אבל התברר שזה התוכנה..) יש לי מסך 710N של סמסונג... שמבחית תצוגה.. כאן רואים פי כמה יותר טוב וגם העיצוב.. עכשיו לצ'ופר.. מיועד לכל בעלי LCD Samsung עם מסך Pivot.. ערכתי את התוכנה MagicRotation.. כל מי שהשתמש בתוכנה ובחר באפשרות שהתוכנה תעלה עם עליית המחשב.. שם לב לכך שיש חלון מעצבן של התוכנה שצץ בהפעלת המחשב.. אז העפתי את החלון המעצבן הזה.. וערכתי את הסמל ה"לא ידדותי".. להוריד את הקובץ הבא: http://planet.nana.co.il/avizov2/MagicPvt.zip לחלץ את הקובץ ולשמור א…
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
קבלו: http://www.tomshardware.com/business/20030319/cebit2003_final-07.html http://www.tomshardware.com/business/20030319/images/chaintech-03.jpg
-
- 2 תגובות
- 895 צפיות
-
-
-
ערב צח ערב זח. מצאתי במספר חנויות כרטיס גרפי מבוסס צ'יפסט 6800 עם 256 מ"ב זכרון ו256 ביט. (נדמה לי שאפילו ראיתי צ'יפסט 6600 אולי בגרסת הGT או משהו כזה) בכל מקרה, רציתי לשאול איך הוא נחשב היום מול ה7600 למשל? במה הוא נבדל ממנו? אני צריך כרטיס שמפרט שאני מבקש לבנות, כאשר השימוש העיקרי הוא פוטושופ ותוכנות דומות מהמשפחה שלה. אחרי שאסיים ללמוד בטח אחזור לשחק קצת אבל אני לא גיימר כבד בכלל (Civilization או אולי Doom3 בשביל הכיף) האם 6800 יספק אותי או שיש המלצות אחרות. התקציב שלי כעקרון (וזה בטח ימתח לאור המציאות) נע סביב 600-700 ש"ח. במה עדיף להתרכז: כמות זכרון, כמות הביטים או ....?
-
- 28 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
עברתי פה בכמה ת'רדים ושמתי לב לכמה הודעות על צאוור בקבוק, האם ייתכן שהמעבד שלי (E5200 על 3GHZ) יוצר צאוור בקבוק לכ. המסך שלי? (GAINWARD GTX260 GOLDEN SAMPLE) :-\
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה אני נתקל בבעיה שיורד צבע שחור מהמסך ( אני כמעט בטוח שזה הציפוי של הזכוכית). היום החלטתי סופית שאני לוקח מגבונים לחים ומנקה אותו. ניקיתי ניקיתי ומסתבר שהמטליות הלחות של האגיס מורידות צבע שחור משונה. בינתיים יש לי נקודות נקודות של צבע שחור אפור וחלקים לבנים במסך, כלומר סכוכית רגילה. רציתי לדעת למה משמש הצבע הזה שנמצא על המדפסת והאם המסך נהרס. כמו כן רציתי לדעת האם הורדת הצבע מסכנת אותי ואת הרייאה שלי. תודה מראש אודי.
-
- 7 תגובות
- 644 צפיות
-
-
כרטיסי ה-Turing החדשים של החברה מהונג קונג הם הצבעוניים והססגוניים ביותר שנראו עד היום - ויאפשרו לצרכנים גם לבחור בין צמד מאווררים לשלושה מאווררים בהתאם להעדפתם האישית לכתבה
-
- 2 תגובות
- 891 צפיות
- 1 follower
-
-
התנתקו לי חלק מהחוטים במחבר VGA והמסך לא קיבל צבע אדום. אני רוצה לחתוך את הכבל ולחבר את החוטים מחדש. הבעייה היא שאני לא מוצא מדריך שאומר איזה צבע של חוט מתחבר לאיזו פין בVGA. דרך אגב, זה רק חיבור זמני עד שאני אחליף את הכבל. מישהו יכול למצוא מדריך כזה,או שיודע איזה חוט מתחבר לאן?
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום איך אני משנה את הצבעים שהיו יותר חיים בכרטיס מסך ראדון 6970
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
מה זה בהירות וקונטרסט על מה הם משפיעים באיכות תמונה ועל איזה מספר בין אחד ל100 אתם ממליצים לשים אותם בתודה מראש עמית
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
שלום יש לי Radeon 9800Pro. חיברתי אותו לטלויזיה עם כבל S-video, אבל משום מה הצבעים שאני מקבל בטלויזיה מאוד דהויים, כמעט שחור לבן. הכבל עצמו תקין כי הוא עובד טוב עם מחשב אחר, והטלויזיה גם בסדר כי היא עובדת בסדר גמור עם מערכת קולנוע ביתית שמחוברת גם לאותה היציאה. התקנתי את הדרביירים הכי אחרונים באתר של ATI, וזה לא עזר.. יש למישהו רעיון?
-
- 11 תגובות
- 874 צפיות
-
-
ברגעים אלו ממש שגלשתי בפורום קיבלתי על המסך שלל פסים דקים שבאים בכל מיני אזורים קטנים על המסך בכל מיני צבעים. שאני מחדש משהו על המסך הפסים נעלמים וכשאני עובר על איזה משהו יש כזה ריבוא על סמן העכבר שגם כולו עשוי מפסים דקים :\ עכשיו כשעשיתי ריסט למחשב הכל בסדר אבל...אני רוצה לדעת מה זה אומר כדי לדעת אם יש איזושהי בעיה או משהו שאני יכול לעשות. יש לי R9800PRO תודה
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
עקב המצב בצפון אני נמצא במרכז אצל קרובים עם מחשב. משום מה הצבעים במסך מאוד כהים. זאת אומרת, סרטים, משחקים, תמונות.. הכל כהה.. עידכנתי דרייברים לכרטיס מסך, העלתי את הבהירות, הגאמה, הקונטרסט - הכל. וזה משנה את הdesktop אבל לא את התמונות והסרטים עצמם... אני מנסה לראות סרט אבל לא מסוגל מרוב שהוא כהה כל כך. מישהו יודע כיצד לפתור זאת?
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
-
אמרו לי להעביר לפורום מתאים יותר אז הנה הבעיה: זה קורה אצל חבר שלי, מחשב p4 1.8 gf2... זה התחיל בGTA3, קטעים קטנים מהרקע נמרחים ללמעלה... המשיך בNFS6, חלקים מהרקע שוב נמרחים ללמעלה, וגם חלקים מהכביש (כאילו הכביש עולה ב90 מעלות ללמעלה, אבל בפועל נוסעים "דרכו" ואז על דרך "שקופה" שמופיעה בקטע שהיה אמור להיות הכביש , עד שהכביש ממשיך כרגיל) משם זה ניהיה רק יותר גרוע, מיד נייט קלאב וNFS7 רואים רק מכונית נורמאלי, כל שאר הטקסטורות מרוחות ללמעלה... איך אפשר לסדר?? ד"א, כל הדרייברים מעודכנים, DX9 מותקן, אין OC. נ.ב. קניית כרטיס מסך היא לא אופציה! אז כל האנשים עם ה-9800 שאומרים לכל אחד שהכרטיס מסך שלו הוא חרא, מתבקשים לא להגיב, תודה.
-
- 3 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אשמח להתייחסותכם לשאלה שלעיל: מה ההבדל בין שני הצגים ואיזה מהם עדיף, לדעתכם?
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
המסך הוא של MAG ולפחות בן 8. הבעיה היא שהכל צהוב מדי בהרבהההה ממה שצריך להיות. כבר ניסיתי לסדר את הצבע מתוך המסך עצמו ע"י כפתורי הכיול, אך ללא הועיל. מה אני יכול לעשות על מנת לפתור את הבעיה (חוץ מלקנות מסך אחר)? מאור.
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם אני יכול לפרק את המסך שלי מהמחשב הנייד (המחשב עצמו מת) ולחבר אותו בתור טלויזיה או מסך למחשב
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
- המחשב אינו מיועד לאוברקלוקינג. - המחשב אינו מיועד למשחקים. מעוניין גם אולי בפתרון של לוח אם משולב כרטיס מסך זול, בעל יציאת וידאו (עדיפות ל S-VIDEO) עבור הקונרו החדש. אני פשוט בונה מחשב לינטרנט ולראות סרטים דרך הטלוויזיה ועל כן החומרה הפשוטה והחיבור שאני לחוץ עליו תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
לאחי הקטן יש מחשב מעט "ותיק" שעד היום הריץ בעיקר משחקים פשוטים ואינטרנט... הקטנצ'יק התבגר והמשחקים שבהם הוא משחק כעט דורשים כרטיס מסך רציני יותר מהOB שיש לו עכשיו (ATI EXPRESS 200) וחשבתי לשדרג לו זיכרון וכרטיס משך במקום לקנות מחשב חדש הבנתי מכלל המאמרים והתגובות שקראתי באתר (חייב לציין שזה ללא ספק האתר הטוב ברשת בתחומו) שיש תמימות דעים כמעט מוחלטת שהVALUE FOR MONEY הכי טוב שקיים בשוק היום הוא הHD4770 שאלתי היא כזאת - ראשית האם הלוח הנוכחי יתמוך בכרטיס הנ"ל (המפרט מצורף), ושנית האם הכרטיס הנ"ל בתוספת 2G זיכרון (CL5) והמפרט הנוכחי יריצו לו משחקים מתקדמים כמו שצריך...? תודה מראש לכל העונים [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 819 צפיות
-


