עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. חבר שלי רצה לקנות כרטיס מסך חדש, המוכר ניסה לדחוף לו GF5500 ב 500 ש"ח... אני המלצתי לו על 6800LE ב 600 ש"ח. מוכר בחנות אחרת המליץ לו להמנע מכל מה שכתוב עליו LE והציע לו 7300GT עם 512MB ב 800 ש"ח. המחשב שלו די חלש..P4 2.6 עם 768MB RAM. ובכלל האם יש תועלת בכרטיס מסך חלש(יחסית) עם 512MB? אני כבר מבולבל לגמרי...נעזרתי בת'רד של הכרטיסים המומלצים אבל לא מצאתי תשובה חד משמעית. ואני צריך תשובה כזו. החבר הזה משגע אותי כבר שבוע תודה מראש ליועצים אוהד

    • 6 תגובות
    • 645 צפיות
  2. Started by stingeR-,

    תגידו אתם ממליצים על MAG 796FD ?

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות
  3. Started by So@tr43,

    משהו טוב שיכול להפעיל את מרבית הדברים.! בבקשה

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  4. שלום אני מעוניין לרכוש לחברה שלי כרטיס מסך והאמת שאני לא ממש יודע איזה לקחת.. מה הוא כרטיס המסך עם התמורה הכי טובה שניתן לקבל בעבור 300-400 שקל... חשוב שיהיה TV OUT על הכרטיס... ושיעמוד בסטנדרטי תצוגה טובים (עדיפות לכרטיס מבוסס NVIDIA בכל אופן!) אשמח להמלצות מה הכרטיס הכי טוב בעבור סכום זה שניתן לקנות..

    • 7 תגובות
    • 626 צפיות
  5. Started by יוגב1,

    יש לי שאלה... אני רוצה לקנות כרטיס שיתאים לי למשחקים בAGP ואני חושב ללכת על X800PRO RADON אבל יש לי מעבד של 1800MHZ AMD ATHLON XP וזיכרון של RAM768 ומה ההבדל בין חברת Sapphire לגיגהבייט ו כל חברה אחרת מה הכי טובה? האם אני יכול להגיע לבצועים של הכרטיס עם הנתונים האלה או שהם נמוכים מידי בשבילו? או מה לדעתך מתאים לי בגלל הנתונים שלי? תודה לכל העונים

    • 14 תגובות
    • 890 צפיות
  6. Started by sarkise,

    כיום יש ברשותי 8600GTS 256MB, וכמה לא צפוי, לאט לאט התאכזבתי כמה שהכרטיס שלי נחות ומציג ביצועים של DX10 "רק על הנייר". (מה לעשות, מדיום חלק בקרייסיס עם ויסטה HB לא מספיק לי [ היום החלטתי לעשות ככה: למכור את הכרטיס במחיר של 450-500 ש"ח, לא פחות, פחות הוא לא שווה. הכרטיס במצב מעולה, עוד עם אחריות לשנתיים ואיזה 8-9 חודשים, ולא בוצע בו OC. לאחר שאני ימכור אותו אני יעבוד קצת ויקבל קצת כסף, ויקנה HD3850 512MB של CLUB3D או של ג'יגהבייט, מה שיהיה זול יותר. כעקרון 96GT \ 387HD יקרים מדי וחוץ מזה מציגים ביצועים עדיפים ב+- 7-10 FPS, לא משמעותי בשבילי. מה אתם אומרים ? כדאי לי ? 3850HD לפי מה שהבנתי נותן שיפור של 60-70FPS במשחקים כבדים לפי באנצ'ים, בגלל זה אני חם עליו. (לפי באנצ…

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  7. Started by talikd,

    שלום לכם, היות ואני לא ממש מבין בכרטיסי מסך, ברצוני לקבל המלצה על כרטיס מסך שיהיה מספיק למשחקים (כגון COD, וכיו"ב) ושיהיה מספיק לטכנולוגיה לעתיד. התעניינתי בכרטיס הזה: Evga GeForce 9800 GTX+ SuperCocked 512MB PCIx16 מה אתם אומרים ?

    • 6 תגובות
    • 589 צפיות
  8. יש לי כרגע מסך LG FLATRON F900P .. ומאחר והוא ענקי אני מעוניין להחליף אותו במסך LCD 19" אינטש .. השאלות הן, האם כדאי לי בכלל להחליף את המסך ? הבעיה היחידה שמציקה לי זה שהוא יותר מדי גדול ואין לי מספיק מקום בחדר ובנוגע לLCD 19 אינטש, איזה כדאי לי לקנות ? אני מעוניין לקנות משהו באזור ה 2000 וראיתי שיש כמה דגמים במחירים הללו של SAMSUNG ושל BENQ ... מצאתי את המסך הזה בחיפוש בזאפ : http://www.mypc.co.il/Product.asp?Pid=BENQ-19-FP91E&Cat2Cat1ID=11&Cat2ID=40 מה אתם אומרים עליו ?

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  9. Started by amitaihasnes7,

    חבר שלי רוצה לשדרג את המחשב. המטרה של המחשב שלו היא בעיקר למשחקים. בינתיים יש לו מחשב די גרוע, ואני רוצה לעזור לו למצוא שידרוג כמה שיותר טוב למחשב שלו. זאת אומרת שלא יהיה לו צוואר בקבוק ושהכסף שלו יוכל לתת תמורה כמה שיותר טובה מבחינת ביצועים (הוא לא מתכנן OC או פתיחת צינורות עיבוד). התקציב שלו הוא 600 וההעדפה שלו היא לכרטיס בינוני שיוכל להריץ לו את המשחקים החדשים גם בעוד שנתיים (לא בצורה חלקה אבל גם לא נמוכה מדי). אז יש לו אפיק AGPX4 לוח אם שתומך ב-DDR עם שלושה סלוטים (יש לו סטיק אחד של 256 במהירות של-333MHZ) מעבד PENTIUM4 2.4GHZ (לא HT) אז אני חשבתי לעשות לו -Dual Channel במשהוא כמו 250 שקל (להוסיף עד סטיק של 256). ו-geforce 5500 ב-350 שנשארו (הוא יכול לחרוג מהתקציב רק …

    • 7 תגובות
    • 560 צפיות
  10. בצורה בלתי מוסברת בשבועיים האחרונים מתו להם 4 כרטיסי מסך :'( (אחד שלי שלושה של חברים שלי) כולם אגב GF2MX יצרן שונה .... אם למישהו יש איזה כרטיס מסך ישן שהוא לא צריך אשמח אם הוא יצור איתי קשר תודה מראש ...

    • 7 תגובות
    • 610 צפיות
  11. האם הוא יריץ את כל המשחקים כולל crysis ו world in conflict על very high ללא תקל אחד בFPS (כמובן ללא AA)

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  12. המחשב שלי בן שנתיים ואין לי שום כוונה לשדרג שום רכיב אחר ( המפרט שלי רשום ). אני גם לא מתכוון ולא רוצה להשקיע הרבה כסף בכרטיס, אבל מצפה שהכרטיס יהווה שידרוג לנוכחי ( ASUS X1900XT HTVDP 256MB ) במקרה הטוב או לפחות ברמתו, במקרה הרע. התקציב הוא כמה מאות שקלים ואם יהיה אפשר לקבל כרטיס עם 512MB זה יהיה עדף. הכרטיס חייב להתאים לשאר הרכיבים הנוכחיים שלי כולל לגודל המארז ( P180 ) הלוח אם והספק, מערכת ההפעלה שלי היא XP SP2 ולכן תמיכה בדיירקט איקס 10, אינה הכרחית. תודה.

    • 9 תגובות
    • 706 צפיות
  13. האח השלישי למשפחת ה-Turing בתחום הגיימינג יגיע כצפוי באמצע החודש הבא - פחות משבועיים אחרי תאריך הזמינות העדכני של ה-GeForce RTX 2080 Ti אשר נדחה פעם נוספת לכתבה

  14. נציג רשמי של חברת אסוס מעריך כי מלאי כרטיסי ה-RDNA 2 הראשוני ייעלם מהמלאים בתוך דקות בודדות, בדומה למה שחווינו בהשקה הרשמית של דגמי ה-Ampere המתחרים מ-NVIDIAלכתבה

  15. ערב טוב לכולם ותודה מראש לאלו שיעזרו . עקב בעיות חוזרות ונשנות בכרטיס המסך שלי (כרטיס מאוד פשוט שכל הזמן עושה בעיות) החלטתי שנמאס ואני אשדרג אותו לכרטיס יותר נורמלי שיאפשר לי שימוש יותר נוח (אני מודע שאני אצטרך כנראה גם ספק חדש מכיוון שהספק שלי ג'נרי). החומרה הקיימת - (בערך , אני לא יכול לבדוק מכיוון שהכרטיס כרגע לא מעביר סיגנל למסך אז אין לי אפשרות להעלות WIN7) מעבד: Q9400 זיכרון : 2X2GB 800Mhz DDR 2 ספק : 300W EZCOOL כרטיס מסך :NVIDIA 9400GT לוח אם :לא זוכר בדיוק ,שקר כלשהוא של MSI מסך:סמסונג 23" (לא זוכר את הסדרה) רזולוציה מקסימלית 1680x1050 אני חושב מארז : MID TOWER ( 410 x 190 x 450) בגדול אני מכוון לאיזור ה1500 ש"ח כולל הספק והעבודה .אני גר בחיפה אז נא לקחת בחשבון …

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. במחיר של עד 250 שקל.... ככה שאפשר יהיה לראות בו גם יס... תודה רבה לכל מי שעוזר

    • 11 תגובות
    • 719 צפיות
  17. Started by rantza,

    האם ניתן להגדיר שהטלויזיה תידלק על AV כברירת מחדל ולא על ה-HD?המחשב שמחובר אליה תמיד בכבל HDMI נימצא במצב שרק המסך כבויי ואולי מכך הוא מזהה את המחשב. שאני מכבה את ה-TV בערוץ רגיל או במקור אחר (נגיד DVD) ובהדלקה, ה-TV תמיד מתעורר עם כניסת המחשב ב-HD.הטלוויזיה היא -Philips 32 PFL 7962 לפני כ-4 שנים כרטיס מסך SAPPHIRE RADEON HD4830

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  18. Started by BlAcK DrAgOn,

    שלום לכולם... חבר שלי רוצה לקנות מסך חדש מדגם: ViewSonic's P95F+. הוא רוצה לדעת עם יש למסך usb ועד איזה רזולוציה מגיע המסך.... תודה רבה לכל העוזרים!

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  19. Started by zivgev,

    תודה. אפשר למחוק

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  20. שלום לכולם! אני הולך להזמין את הכרטיס הזה: X1950PRO 256MB של SAPPHIRE המחיר הנל הוא: 1254 ש"ח אני תקוע כרגע עם כרטיס מסך מובנה די הרבה זמן, כי חיכיתי ל- X1950PRO ואני כבר ממש רוצה לשחק במשחקים החדשים שיוצאים... זה יהיה לי ממש עינוי לחכות ל-DX10 עד שיהיו מחירים נורמלים של 1200 ש"ח... אבל השאלה אם תיהיה ירידת מחירים? גם אם כן, זה כרטיס מסך בכמה זה כבר ירד? 200 ש"ח? אפשר לספוג... להזמין את הכרטיס עכשיו וזהו ולגמור עניין? המילה שלכם היא הסופית! תודה לעוזרים!

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  21. עריכה: סליחה טעות שלי...אני חדש תמחקו נושא זה בבקשה

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  22. Started by tomllic,

    שלום לכם, מקווה שזה הפורום הנכון ותוכלו לסייע. יש לי מקור וידאו ב-HD (מגיע דרך כבל HDMI/DVI). הוידאו מגיע מ-iPad2. אני רוצה להקליט ולערוך את ה-FEED הזה על המחשב באמצעות תוכנת עריכה כמו ADOBE פרמייר למשל, כמו שעושים עו מצלמת וידאו. יש לי פה PC עם כרטיס מסך און-בורד. הבנתי שאני צריך משהו כזה: http://www.matrox.com/video/en/products/pc/mxo2_family/mxo2_mini איך דבר כזה יכול להתחבר למחשב (אני מדגיש מחשב, לא למסך) ולהכניס וידאו פנימה ? האם אני צריך עוד רכיבי חומרה ? או שאני לא בכיוון בכלל ואני צריך משהו אחר ? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  23. Started by NiMo1771,

    יש לי 6950 רפרנס של HIS ואחרי שפתחתי אותו ל6970 אני לא יכול לשנות את המתח לליבה בMSI AfterBurner אפשר לקבוע את המתח אבל בפועל המתח לא משתנה (נשאר 1.175V במקום המתח הרצוי) עד לפני הפתיחה לא הייתה לי את הבעיה הזאת קראתי שבשביל לשנות המתח אחרי פתיחה צריך לערוך את הביוס, הבעיה שאין לי מושג איך עושים את זה אני מעלה לכאן את הביוס של ה6970, מישהו יכול בבקשה לערוך לי אותו ולשים מתח של 1.25V? תודה! http://www.upf.co.il/file/889155126.html

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  24. שלום, בונה מחשב חדש על בסיס I5-2500 לעריכת ווידאו. אשתמש בדוגם חיצוני או בכרטיס דגימה ייעודי והתוכנה שלי VIDEO STUDIO V14 1) האם אני זקוק לכרטיס וידאו חיצוני (ואפילו רק כדי לחבר שני מסכים)? 2) איזה כרטיס (לא יקר מדי) מומלץ לנושא אין הרצת משחקים והמכסימום זה פוטושופ וצפייה בסרטים (אולי). בתודה, יהודה

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by Venom_IL,

    באתר של למיר יש תחת קטגוריה חומרה->עריכת וידאו את: AVERMEDIA AVERDVD EZMAKER PCI שעולה רק 228 ש"ח. האם הכרטיס הזה מסוגל להקליט קלטות וידאו וכיו"ב באיכות מעולה (וכוונתי כאן לאיכות טובה כמו הסרטים באיכות הטובה שמהרשת) ? והאם באמת זה נכון מה שרשום שם לגביי רזולצית ההקלטה שלו ? (לצורך השוואה, בדקתי מוצרים הרבה יותר יקרים ברשימה, ואף הם לא מגיעים לרזולוציה הזו....) תודה

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות

דיונים חדשים בפורומים