כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
קניתי את הכרטיס לפני יומיים ואני רוצה לדגום קלטות וידאו לתוך המחשב, רק שאני לא יודע איך... אני משתמש בWIN XP PRO. אשמח אם מישהו יוכל להעזור לי כאן או במסנג'ר/ICQ/טלפון (הכי עדיף), די בדחיפות כי ישלי פרוייקט לעשות בימים הקרובים תודה מראש!! ויבורך העוזר
-
- 6 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום אני לא מצליח להתקין את הדרייברים אז אני מחפש חדשים. ואני לא מוצא, מישהו יכול לעזור לי למצוא? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
שלום קניתי כרטיס מסך של nvs 450 ויש לי תופעה מוזרה אני מחובר למצלמת רשת שהיא בחיבור ETHERNET ומחובר עם שני צגים האחד לכרטיס מסך ONBOARD והשני ל NVS450 כאשר אני עומד עם החלון של שמראה וידאו מהמצלמה בצד שמחובר לכרטיס ONBOARD רואים וידאו .אך כאשר אני גורר את החלון למסך המחובר ל NVS450 הוידאו נעלם(כאשר אני מחזיר למסך הראשון הכל מסתדר) מה יכולה להיות הבעיה? תודה
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום, התחדשתי בכרטיס 9600GT SONIC מבית PALIT. חיברתי אותו למחשב, והוא אכן עובד. אבל בצורה מאוד לא מרשימה. הפעלתי את המשחק אססינס קריד, והוא פעל משמעותית פחות טוב מאשר בכרטיס 8500GT הקודם שלי. כמו כן הפעלתי את מדד חווית המשתמש של ווינדוס (אני משתמש vista 32) והציון של כרטיס המסך היה 3.7. לא הגיוני בעליל. למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה, ומה יכול להיות הפיתרון? אני אציין שההתקנה כללה אך ורק את דחיפת הכרטיס לחריץ ה PCI-E. שמתי לב שהכרטיס מגיע עם חיבור לספק. האם יש לחבר גם אותו?
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
להלן: http://www1.sapphiretech.com/th/products/products_overview.php?gpid=169&grp=3 בבעלותי כרטיס זה. הטמפרטורה שלו במנוחה סביב ה- 60 מעלות (נורמלי)? ניקיתי את המאוורר (מאוד קל לפרק) אך רציתי אולי אף להחליף את המשחה התרמית. הבעייה היא שאיני רואה כיצד אפשר לפרק את הכיסוי שיושב על הכרטיס. למישהו יש ניסיון עם זה? כמו כן במידה ואצליח להוריד את הטמפ' עם איזו תוכנה עדיף לעשות OC? ATI TOOL /RIVATUNER /CCC תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום לכולם מבקש עזרה בבחירת כרטיס מסך עם הצרכים הבאים: 1. יכולת לנגן FHD, כשכל העיבוד בכרטיס 2. שיהיה קרררר, עם קירור פסיבי בלבד (מחשב HTPC בחדר משפחה) 3. ניגון סאונד עם HDMI תומך 7.1 surround 4. משחקים לא מעמיסים מדי 5. המארז הוא ANTEC NSK2480 (עם 380W EARTHWATTS) - שהכרטיס יעמוד בהספק הזה תודה
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני רוצה לעלות את מהירות המאוור של הכרטיס ואני לא מצליח קראתי מדריכים ולפי מה שהבנתי אני צריך להיכנס לפרופיל שבהגדרות של הכרטיס ולערוך פרופילים לכרטיס והבעיה שאני לא מוצא את התיקיה שיצרתי לה את הפרופיל, אני צריך שתסבירו לי בבקשה כי הכרטיס חם מאוד ואני לא מבין איך לעלות את המהירות של המאוורר... בבקשה תעזרו לי תודה....
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אהלן, חבר שלי מעוניין לקנות לעצמו כרטיס מסך חדש.. יש לו 500 שקל בערך.. 600 גג.. הוא משחק הרבה (על XP), והמשחקים פשוט לא פועלים לו עם הכרטיס OB הנוכחי שלו. איזה כרטיס מומלץ? ומאיפה כדאי להזמין? אנחנו ירושלמים.. ושאלה לגבי התקנה- האם זה מסובך להתקין כרטיס מסך PCIE? צריך לדעת משהו מיוחד? להגדיר משהו מיוחד? תודה רבה על ההתייחסות! סליחה.. מפרט: Field Value Operating System Microsoft Windows XP Home Edition OS Service Pack Service Pack 2 IDE Controller Intel® 82801FB Ultra ATA Storage Controllers - 2651 IDE Controller Intel® 82801FB/FBM Ultra ATA Storage Controllers - 266F Disk Drive SAMSUNG SP0812C (80 GB, 7200 RPM, SATA) CPU Type Intel Pentium 4 530J, 3000 MHz (15 x 200) Mot…
-
- 5 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי לוח עם כרטיס מסך on board, בנוסך שתומך בכרטיס מסך AGP X4. האם כרטיס מסך AGP x 8 יכול לעבוד על הלוח הנ"ל? תודה
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה אני רוצה לקנות כרטיס מסך נורמלי כמו למשל geforce gtx 1080 ואני לא כל כך מבין בחומרה ואני צריך שמישהו יגיד לי אם הוא מתאים למחשב שלי. הינה הנתונים של המחשב שלי: כטיס מסך geforce gt 740 מעבד intel core i-5 4440 @3.10 Ghz לוח אם h81m-e של asus ואם לא מה כן יכול להתאים?
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש, לא גיימר כבד אבל בעיקר בשביל משחקים התקציב הוא 700 ש"ח עם חריגה עם חייב DualCore Intel Core 2 Duo E6550, 2333 MHz (7 x 333) 4096 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM) ANTEC SONATA III 500W SONATA3 Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L ViewSonic 19" LCD VP930 Arctic Cooling Freezer 7 Pro ATI Radeon HD 2900 XT (512 MB)
-
- 7 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב נייד Lenovo 3000 N100 ואני מאוד מאוד רוצה להחליף לו כרטיס מסך.. זה אפשרי?? ואם כן אז איפה וכמה?? תודה רבה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
יש לי לוח אם ASrock k7vm3 ואני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש שתואם ללוח. אני די בטוח שהסלוט הכי חדש שיש ללוח זה AGP אז אתם יכולים למצוא לי כרטיס מסך חדש תואם בטווח מחירים עד 500 שקל ועדיף פחות. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש אבל אני רוצה לשדרג אותו עם כרטיס מסךתאחד מהשניים האלו: geforce fx5200 Raideon 9200 מה כדאי לי לקנות? מצפה לתשובה בהקדם. בתודה the only and the truly: ZeroForce
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך LEADTEK 8600GT EXTREME כבר כמה חודשים, וכשהתקנתי אותו בהתחלה הופיע לי לוח הבקרה המוזר והחדש הזה של NVIDIA.... הבעיה שלי איתו שם שהוא לא מראה לי כולם!! הכל שם בעברית וההגדרות לא הופיעו לי שם בכלל!! אבל לא השתמשתי בזה אז זה לא היה קריטי... אבל לאחרונה כשחיברתי SVIDEO לטלווזיה, זה הופיע לי בשחור לבן....ז"א שהייתי חייב להשתמש בהגדרות כדי להחליף את אות השידור ל PAL.... אבל שום דבר... זה היה בעברית, למרות שהווינדוס שלי באנגלית, וההגדרות לא הופיעו, הורדתי את הדרייברים הכי עדכניים, ואותו דבר, בסוף הסרתי הכל, שיניתי את כל השפות והאזור שלי לאנגלית ולארצות הברית וזה, התקנתי את הדרייברים מחדש... והנה, סופסוף יש לי לוח בקרה נורמאלי, באנגלית, והכל מופיע.... שיניתי ך PAL…
-
- 14 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
שלום חברים, אני בתהליך שדרוג כללי של המערכת הכולל 8800 ו 4G RAM. השלב הבא המתבקש הוא מסך 22" . בבקורת של ה 24" DELL קיבלו ציונים טבים מאודץ האם זה נכון גם עבור ה 22" (DELL 228WFP עולה רק 2000 ש"ח )? האם יש למשהו המלצה אחרת? הפניה להשוואות ודרוגים תת קבל בברכה גם כן מיותר לציין שמדובר במעקכת ל GAMER כבד תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום חברים, נשרף לי היום מסך CTX ששרת אותי 5 שנים בנאמנות. קניתי MAG 786PFs. חיברתי, ואני מקבל קצת עיוות בתמונה: הקווים לא ישרים, במיוחד קו אופקי נראה כמו מעט קעור. כמה שניסיתי לשחק עם התפריט של המסך לא הצלחתי לגעת בנקודה זו. האם מישהו מכיר את הבעיה. יש ברשותי מחשב עם XP וכרטיס מסך GeForce4 MX440. אני עובד ברזולוציה 1024X768 עם 85HZ (הבעיה קיימת בכל רזולוציה) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
שלום.. בשבת שעברה נהרס לי המסך אחרי 4 שנים.. לא הייתי מרוצה ממנו.. CRT 770PF של MAG.. בערך כל כמה חודשים הייתי שולח אותו לתיקון כשהוא היה במסגרת האחריות. בזמן האחרון הוא התחיל לעשות לי הרבה בעיות וכבר לא הייתה לי אחריות עליו עד שיום אחד אחרי 20 דקות הוא נכבה ל STAND BY ו... הוא לא נדלק יותר מאז :'( R.I.P אז עכשיו אני מחפש מסך חדש.. להביא מחו"ל.. יש הפרש דיי גדול בין הארץ לחו"ל, גם אם אני מביא את המסך דרך MUSTOP. אז חשבתי לי על מסך 17" ואז ראיתי שבחו"ל מסכי ה 19" לא כאלה יקרים... אז אני צריך משחק בשביל משחקים ולפי מה שהבנתי הוא צריך להיות עד 16ms. המחיר שלו צריך להיות בסביבות 300-350$ לא כולל המשלוח לארץ דרך MUSTOP.. רק המסך.. אבל אם צריך להוסיף עוד קצת והמסך באמ…
-
- 9 תגובות
- 943 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן 486 שכבר לא פעיל ופירקתי ממנו את המסך זה מסך SHARP LM64C142 אני רוצה לנסות לחבר אותו איכשהו למחשב הרגיל שלי אבל לא ממש יודע איך אם למישהו יש הסברים על זה או מדריכים שיענה לי בקשה.. או גם כל מידע על המסך עצמו מחכה לתשובה ליעוז
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אהלן חברה! אני צריך בבקשה עזרה, אם משהו יודע איפה אפשר להשיג ואם קיים בכלל מתאם בין יציאת ה agp של הכרטיס מסך במחשב נייד ל rca או s video . זה מאוד דחוף לי אז בבקשה תעזרו אם למשהו יש פתרון אחר אשמח מאוד לשמוע. תודה רבה !!!!!!!!!!!!!!
-
- 3 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום יש ברשותי כרטיס sapphire x1950gt לאחרונה המאוורר התחיל לעשות רעש, ככל הנראה נגרם מאבק שיושבים עליו ועל גוף הקירור. פירקתי את הכרטיס אבל אני לא מוצא דרך לפתוח את המכסה הכחול שמתחתיו בעצם יושב המאוורר והגוף קירור. אולי למישהו יש ניסיון עם כרטיס הזה (אומנם הוא ישן) ויכול להסביר לי איך לפרק את המכסה בשביל לנקות תמונה של הכרטיס: תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 777 צפיות
-
-
נתקלתי בבעיה עם פירוק הקירור של הכרטיס הוצאתי את כל הברגים מאחורה, 2 ברגים בצד ו 3 ברגים מתחת למאוורר. אני מרגיש שההיטסינק השתחרר מה PCB והוא זז קצת לצדדים ובסיבוב טיפה. אני חושב שהוא עדיין נדבק בגלל כל הפדים התרמיים והגריז על הליבה, אבל אני מפחד להפעיל על זה יותר מדי כוח כדי לא לשבור רכיבים מישהו מכיר\יודע\הצעות וכ"ו תודה
-
- 5 תגובות
- 691 צפיות
-
-
יש לי DIVX ואני צריך לחלק אותו לכמה קטעים (כדי לצרוב "טראקים" ל DVD) עם איזו תוכנה אני יכול לעשות את זה? (אני לא רוצה להעביר לMPEG ואז לחלק... כי זה לוקח סתם הרבה מאודדדדדדדדד זמן... אני רוצה לעבוד ישר מ DIVX) תודה, נדב
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
כזכור אולי לחלק מחברי הפורום לפני הרבה זמן ביקשתי עזרה עם מסך LCD ולבסוף ירדתי מהעניין (בעיות עם ייבוא הVP171-2...), היום הוחלט כבר שהגיע הזמן לרכוש מסך LCD במקום הCRT שיש לי כרגע. מאחר והרבה זמן אני לא ממש מתעמק בנושא (רק בכלליות על המסכים החדשים) אני זקוק לעזרה שלכם לבחור מסך. ההתלבטות שלי כרגע היא בין ה1780Q של LG לVX724 של Viewsonic (אגב עשיתי חיפוש ולא מצאתי השוואה בין השתיים) שלמיטב הבנתי הטובים בשוק כרגע. המסך ישמש למשחקים, סרטים וכו.. חשוב לי שיהיה למסך Pivot וחופש תנועה עם המסך (הגבהה וכו..), אז חשוב לי גם לדעת אם שווה לוותר על זה בשביל הVX724. כמו כן אני גם אשמח לשמוע דעות על ה M1700 של EIZO: http://www.eizo.com/products/lcd/m1700/spec.asp כמובן שאשמח גם לקב…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש ברשותי כ.מסך sapphire hd5770 new edition ומאז שיש לי אותו המחשב קופא, קורס, ויש לא מעט פעמים מסך כחול או חום עם קווים אנכיים.. יש פיתרון למצב?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-


