כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מה יותר טוב, תענו לי , חשוב לי ,תודה!!!!!!!!! :hi: :hi: :hi: :lol: :lol: :lol: :-* :-* :-* :)
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הסקר דיי ברור ... עם נגיד אתם משחקים ב כמה אז שימו את זאתי שאתם משחקים בה הכי הרבה.
-
- 7 תגובות
- 708 צפיות
-
-
פרטים X800GT: כרטיס מסך Sapphire ATI X800GT 256 mb 256 bit DDR3 PCI Express Retail [X800GT256pcx] Features: 128MB or 256MB of GDDR3 memory 256-bit memory interface 12 parallel pixel pipelines AGP or PCI Express x16 lane native support Dual display support S-Video TV-out port Full support for DirectX® 9.0 and the latest OpenGL® 2.0 functionality SMARTSHADER HD technology SMOOTHVISION HD technology 3Dc High quality 4:1 Normal Map Compression delivers beautiful scenes without the performance hit. Unique VIDEOSHADER HD engine uses programmable pixel shaders to accelerate video processing and provide better-looking visuals HYPER Z HD is optimized for …
-
- 9 תגובות
- 717 צפיות
-
-
-
-
-
אחרי תובסה רצינית מאוד של NVIDIA בסיבוב הנוכחי עם הFX שלהם, ATI היכתה בהם עם הR9800 (שהוא לא שואב אבק ולא שואב כסף). עכשיו NVIDIA אמרה שהשבב NV35 הנקרא גם FX5900 יהיה מהיר כפליים מהNV30 (ההבטחות של NVIDIA, כן בטח...) לעומת זאת לATI יש את הR9800PRO שאולי חלק מכם חושבים שהוא יתן מלחמה הולמת לFX5900... או שהכרטיס החדש שATI טוענת שיש לה יביס את הכרטיס החדש מבית NVIDIA.... הצבעתם השפעתם.
-
- 58 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
היום לאחר שמחיר מסכי ה-LCD שווים לכל נפש וכיס הם נרכשים בהמוניהם. בכל מבחן והשוואה בין שני סוגי המסכים, ה-CRT לוקח בגדול בכל הקשור לאיכות הצפיה בסרטים (בעיקר). אישית מעדיף CRT וכמה שיותר גדול (יש לי מספיק מקום פנוי). מבחינתי, אין מקום להשוואה, CRT שולט.
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
[move]אני מחליף את הנוכחי ב 640[/move] אני רוצה לבחור את כרטיס ה NVIDIA 8800 GTS 640 MB הטוב ביותר שאני יכול למצוא (שלא עוברים את ה 2500 ש"ח) כעקרון הכרטיס המוצג בכותרת הוא הברירה הטבעית של ההחלפה מהחנות שקניתי אותו אבל אני לא רוצה להיות נעול עליו. והבנתי שספארקל הוא אופציה טובה מבחינה כדאיות אבל אני רוצה שאם כבר אני משקיע לקבל את הכרטיס הטוב ביותר בתקציב שצויין למעלה. אשמח לשמוע מה אתם חושבים ואשמח ללינקים תודה
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
-
אני מעוניין לקנות אחד מהכרטיסים כמובן שאני יחליף את הלוח וזה רק למשחקים http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=3819 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4221
-
- 6 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אני לא לדוגמא כל שנה\שנה וחצי מחליף לmed-end עדכני.
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אחים שלי אני קונה מחשב חדש ו אני חייב תיעוץ שלכן בלי הרבה בלגנים תכתבו 8800 או 2900 8800GTS 320MB Extreme Overclocked, HDTV, 2xDVI Sapphire HD 2900 Pro 512MB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אני מתלבט כבר המון זמן מה שווה לי אז בבקשה תעזרו תודה
-
- 8 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אוקי אז אני וחבר שלי היתערבנו איזה כרטיס יותר טוב בין 8800 GT (שלו) HD 4870 (שלי) 9800 GTX (חבר שלו) אני אמרתי ששלי יותר טוב מי ניצח??? (כמובן שאני אבל כדי שיאמין לי)
-
- 4 תגובות
- 666 צפיות
-
-
רציתי לשאול- אם יש מחשב שתומך מערך CF\SLI ורזולוציית המסך היא 1920*1080 איזה כרטיס / כרטיסים כדאי לשים בשביל למקסם יחס עלות/תועלת. (חשוב להדגיש שוב - המחשב בעל תאימות מלאה למערך כרטיסים ואי ניצול מערך יהיה סוג של "בזבוז"). מבחינה תקציבית - השאלה היא האם קיים כיום מערך כרטיסים שיהיה יותר כלכלי מאשר כרטיס יחיד?.. אשמח לפרטים לגבי רמת low end, mid & high. תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מעונין כנראה,כרגע רק מתוך סקרנות,לדעת איזה כרטיס מסך הכי משתלם בימינו לקנות ביחס ל ביצועים\מחיר. עד 1400 ש"ח. ואני לא אוברקלוקר. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 851 צפיות
-
-
-
גילוי נאות: סרטון שלי.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/video-nvidias-amazing-human-head-demo
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע אם יש סרטי 3d (האלה שלובשים בהם משקפיים) למחשב? ואם כן מאיפה אפשר להשיג?
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
התלבטתי אם לכתוב את זה פה או בפורום תמיכה טכנית אבל נראה לי שלחברה פה יהיה את היעד הכי מקצועי בנושא. יש לי מחשב נייד עם מעבד i7-2630QM שבתוכו שבב Intel HD Graphics 3000. כשאני מריץ סרט FullHD(1080p) עם BSplayer תחת האצה של המעבד המובנה התמונה מקרטעת ומתי שהיא לא מקרטעת הקול לא מסונכרן. העברתי את העיבוד לכרטיס מסך שלי, NVIDIA GeForce GT 525M, הפעם התמונה לא קרטעה אך הקול עדיין לא היה מסונכרן. איפה הבעיה? ב-Codecs? ב-BSplayer? בכרטיס מסך? במחשב(מערכת הפעלה)? בכלל הייתי רוצה לצרף לזה שאלה שמאוד מטרידה אותי. התחדשתי בטלוויזיית FullHD ואני רוצה לקנות לה מחשב HTPC. אני נורא חושש שמא המפרטים שמציעים במדור לא יספיקו כדי להפעיל עם המעבד המובנה סרט FullHD האם החשש שלי מוצדק?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא ידעתי כל כך איפה למקם את זה, אשמח אם תעבירו למקום המתאים. יש לי על המחשב סרט באיכות HD ובקידוד X264 כאשר אני מפעיל אותו עם הנגן VLC הסרט פשוט נתקע למשך חצי דקה כל 5 שניות. האם יש איזשהיא דרך לתקן זאת מבלי לשדרג חומרה? המפרט שלי הוא: GeForce 5200FX Celeron D 256 MB RAM
-
- 26 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היי, מישהו יודע איפה אני יכול להוריד סרטוני תלת מימד, (קצרים או ארוכים מעט) שאני יכול לראות עם המשקפי קרטון האלה שיש להם עין אחת אדומה והשניה כחולה?
-
- 0 תגובות
- 4.4k צפיות
-


