עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Dimetal,

    שלום אני מתכנן לקנות לnVIDIA GeForce 8800GT של ASUS וכשסגרתי את העסקה ורציתי לבדוק מול המוכר האם הספק שלי יסחוב אותו כשאמרתי לו שיש לי GYRO 500W הוא אמרת שכנראה שלא ושצריך לקנות ספק חדש , רציתי לדעת האם זה באמת ככה ויש טעם לקנות ספק חדש ואם כן איזה מומלץ תודה רבה מראש אם זה רלוונטי כרגע יש לי: לוח אם - nforce4 K8triton PCIE/duak channel ddr400 מעבד - AMD athlon 64 3200 זיכרון של - 3G ram 2 כוננים קשיחים ו2 כונני דיסקים והכרטיס הגרפי שלי כרגע הוא 6600 GeForce

    • 4 תגובות
    • 584 צפיות
  2. Started by 123445,

    אני פתחתי כבר אשוכל בנושא הזה עם הפרט של המחשב הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=546480.msg4661907#msg4661907 אמרו לי שעם אני רוצה להביא GTX 660 אני צריך להחליף ספק כוח ל-500W ואני שואל עם הספק הזה אכן יספיק הדגם שלו הוא P-4 500W atx12v(dr-b500e) של חברת Tzag-Elita העם הספק הזה יתאים לכרטיס המסך GTX 660 בנוסף למפרט של מחשב שלי? זה המפרט של הכרטיס מסך ( אני חושב ) http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gtx-660/specifications תהיה איזה בעיה עם המחשב שלי להריץ את הכרטיס מסך הזה?

    • 22 תגובות
    • 6.6k צפיות
  3. Started by avrahams1,

    אני עומד לקנות מחשב חדש, עם המפרט הבא: (מה שרלוונטי) core i5 4670 כונן קשיח Seagate 2TB Samsung 840 SSD המחשבה הראשונית שלי הייתה לקנות אותו עם ספק כוח של 500W, שכן חשבתי על לקנות את ה gtx 760 של sparkle. ראיתי שאם אני קונה את ה r9 280x באילת אני מקבל אותו במחיר כמעט כמו בחו"ל ומקבל added benefit על ה760 ששווה את ה200-300 שקל שאני אוסיף. אני שוקל עדיין בין הכרטיס הזה: http://ksp.co.il/?uin=20613 לזה: http://ksp.co.il/?uin=20612 ברגע שיצאו אני מאמין שיצאו benchmarkים שיראו איזה עדיף. אבל השאלה העיקרית שלי היא כזאת: האם באמת ספק הכוח של ה500W יהיה גבולי או שהוא יהיה בסדר? במידה וגבולי - מה אתם אומרים על זה: http://www.tms.co.il/product/12156 ? דבר נוסף - מבחינת מימדים פיזיי…

    • 34 תגובות
    • 5.9k צפיות
  4. Started by 10GaZ,

    הקדמה: בסוף שנת 2006 קניתי מחשב, שאז נחשב לטוב ומתקדם. עד היום המחשב הזה סוחב יפה יחסית, הודות לטכנולוגיה העדכנית (Core 2 Duo) וקצת שיפורים. נתוני המחשב: E2160 (הוחלף במקום הE6300) - מעבד מצוין ל-OC. מתדר 1.86 הגעתי איתו לתדר (עבודה) של 3.25 Freezer 7 Pro - קירור שקט ויעיל G.Skill 4GB 800mhz CL4 PI Black - אני לא מרוצה מהזכרונות בתחום הOC, אבל מדובר בסט יפה עם תזמונים טובים Gigabyte 965p-DS3 - לוח שבעבר הגעתי איתו לבאס 400 ואף יותר, כיום הוא בבאס 360 PowerColor x1950pro - כרטיס ותיק שבזמנו עלה לי 1,200 שקל. ניסיון לעשות איתו OC לא צלח וכנראה שגרם לנזק בכרטיס (קריסות תחת מאמץ) Enermax Liberty 400W - ספק חזק, מצוין ושקט מאוד. שני כוננים קשיחים של 250GB ו320GB שעושים עבודה ט…

    • 24 תגובות
    • 2.8k צפיות
  5. Started by orentz,

    האם הספק הנ"ל יחזיק HD4870

    • 1 תגובה
    • 947 צפיות
  6. Started by biodome,

    כנראה מתחדש בכרטיס 3060TI ויש לי ספק כח CORSAIR CX430M, האם הוא אמור להספיק בשבילו? זה הנתונים: +3.3V@20A, +5V@20A, +12V@32A, -12V@0.8A, +5VSB@3A 1 x 24-Pin main connector 1 x 8-Pin EPS12V CPU 1 x PCI-E להבנתי זה כרטיס שדורש רק חיבור PCIE אחד.

  7. Started by cha_had,

    בוקר טוב, אני מתכנן לקנות לאחיין שלי את הכרטיס הנ"ל אולם דבר אחד מרתיע אותי- הספק 750W שהוא דורש. זה לא נראה לכם קצת מוגזם להפעלה בסיסית?! תודה לכל העוזרים!

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by HeDesXs,

    יש לי Max Power 400w זה יתאים ל 8600GTS/GT?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by w_walker,

    מחפש ספק כח עבור כרטיס 6870 עד 300 שח. רצוי שיהיה כמה שיותר שקט וחסכוני.. אלה האופציות שחשבתי עליהן: http://www.rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=894 http://www.rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=2705

    • 14 תגובות
    • 961 צפיות
  10. Started by rino,

    שלום האם יש משמעות להיכן ממוקם ספק הכח במסך LCD ? יש כאלה שהספק חיצוני ויש כאלה שהספק פנימי ותהיתי מה עדיף .

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  11. Started by YARONGT,

    שלום חברה!. קניתי לא מזמן מהטרייד זון את הכרטיס מסך HD5870 של Gigabyte הגרסה עם 2 מאווררים וקירור משופר אני חושב השאלה אייזה ספק אני יהיה צריך בישבילו בלי דאגה אפילו קטנה וכמובן מחיר זול.

    • 25 תגובות
    • 4k צפיות
  12. Started by emmanuel,

    שלום לכולם. האם הספק שלי יחזיק 4870 ללא בעיה? המפרט שלי רשום בצד. כמו כן הספק שלי הוא HEC ACE480 480W תודה.

  13. Started by Radeon38,

    טוב אני רואה שצריכת ההספק של הכרטיס מסך עולה בצורה די ליניארית ככל שהוא מתקדם וחזק יותר. השאר האם יש פיתרון לספק מתח משני לכרטיס המסך שלא יחובר ללוח אם אלה ישירות לכרטיס.כרטיס שצורך לבד 500 600 וואט לא יכול להתחבר לספק הראשי ולאפשר למחשב עם 4 דיסקים קשיחים בממוצע (שלי לפחות ) לעבוד בצורה חלקה. הבנתי שיש משהו כזה שיושב במפרצונים של ה CD ROM אבל לא התעמקתי כל כך בנושא. שאלה נוספת שלי האם במיקרה כזה צריך שני ספקי כח במחשב אחד לכרטיס מסך ואחד למחשב???

    • 9 תגובות
    • 770 צפיות
  14. Started by Vissor,

    איזה ספק מומלץ לקנות בשביל כרטיס מסך geforce leadtek 8800 gts 640mb ??

    • 8 תגובות
    • 771 צפיות
  15. היי מה הספק המינימאלי שצריך להשקיע בו על מנת להחזיר כרטיס מסך כמו TI מסדרת 1080 של NVIDIA? דוגמאות מאתר TMS יעזרו לי מאוד

  16. Started by SkeletonBoy,

    שלום אנשים, פירסמתי פוסט דומה בפורום ספקים ומארזים ולצערי ניתקלתי שם בחוסר היענות (למעט נשמה טובה אחת)... לכן אני שואל גם פה. אני רוצה לקנות HD4850 שילך עם intel E7200... האם הספק SeaSonic 400 ET יספיק למערכת הנ"ל או שיש צורך ב- SS500ET? בנוסף, כדאי לקחת 4850 או 4770? ההבדלים ביניהם גדולים? ובכלל איזה שילוב ספק וכרטיס מסך לקחת? מקווה לתשובה מהירה... תודה אנשים

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by ome152,

    http://www.tms.co.il/product/11016 אני קונה היום 6950 הנ"ל מעבד : CPU Type QuadCore Intel Core i7-2600, 3600 MHz (36 x 100) לוח אם : Motherboard Name ECS H67H2-M3 (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR3 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN) זיכרון : System Memory 4080 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM) מסך : ' http://www.tms.co.il/product/10845 DELL 23 הספק בתמונות .. [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 825 צפיות
  18. Started by Vissor,

    אני קונה כרטיס מסך חדש של הסדרה 8800 gts ,האם ספק של (2 מסילות)hec 500watt יספיק?? או שעדיך ללכת על enermax liberty 500 watt שעולה פי2 ממנו...??

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  19. יש לי ספק 300w hec (זה שבא עם המארז - compucase cI-6a19 ) וכרטיס מסך 6800gt יכול ליהיות שהספק היחסית חלש פוגם בביצועים של הכטיס מסך??

    • 11 תגובות
    • 730 צפיות
  20. Started by David_Beckham,

    ??? או שהוא צריך יותר ???

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by wombat,

    .

    • 5 תגובות
    • 837 צפיות
  22. Started by netanel1234,

    שלום, אני רוצה להבין משהו. אם רשום בנתונים של הכרטיס מסך שמומלץ לשים ספק של 400W לדוגמא: http://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N1060G1-GAMING-6GD-rev-20#sp מה זה אומר בעצם? אפשר לשים ספק של 500W? זה לוקח בחשבון את כל המחשב (מעבד שצורך HDD ,91W וכו')? תודה!

  23. קניתי את Gigabyte GTX560 Ti OC 1GB GDDR5 הקטע שהוא שזה התפשרות , במקום הHD8750 שתכננתי במקור לקנות . השאלה שלי זה יריץ משחקים כבדים ? הוא גם רק 1GB והיום הסטנדרט זה 3GB ..... אני יסתדר איתו בעידן של היום ? זה המעבד דרך אגב Core i5 2500 3.3Ghz, s1155, 6MB, GPU Core, Tra

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות
  24. היי רציתי לדעת איזה כרטיס מסך יוכל ספק כוח של 400W של FSP להחזיק ? hd4850 , 9800gtx+ , gtx 260 הוא יחזיק אותם עם המערכת שבצד ? ואם כן את איזה הוא יחזיק ואת איזה לא ? וד"א מה יותר טוב ה hd4850 או ה 9800gtx+ היו פה דיונים פוריים על זה, הגיעו למסקנה ?! תודה

    • 8 תגובות
    • 770 צפיות
  25. שלום חברים, אחרי יאוש והבטחות חסרות תוכן של ספקים בארץ לגבי זמני אספקה ומחירים ממש לא מושכים (כולל אירוע שבו העלו לי מחיר לאחר!! הזמנה) מצאתי אלטרנטיבה לא רעה, ממליץ בחום למי שיש אפשרות , במילה אחת : AMAZON !!! היום הזמנתי את הכרטיס לכתובת החברה של חבר בסניף-NY והוא אמור להגיע בשבוע הבא עם אחד העובדים: (אגב יש להם דיל נחמד לכרטיס יחד עם מעבד E6600 ב-601$) http://www.amazon.com/EVGA-e-GeForce-8800GTS-Superclocked-Video/dp/B000NGNRV0/ref=pd_bbs_2/104-4238142-8355119?ie=UTF8&s=electronics&qid=1175809185&sr=8-2 עלות: 300$ משלוח ל-NY 7$ סה"כ 307$ לכרטיס שעולה בארץ סביב 2000 ש"ח.

    • 5 תגובות
    • 683 צפיות

דיונים חדשים בפורומים