עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Adielion,

    שאלתי כבר לפני בערך שבוע וחצי...ואמרו לי עוד שבוע, עבר שבוע ורציתי לדעת מתי הוא יוצא אני מתכנן לקנות אותו אולי...

    • 14 תגובות
    • 963 צפיות
  2. Started by musari,

    :s05: באיזה תאריך הוא אמור לצאת לחניות ולארץ מתי יגיע בערך?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  3. Started by shimon956,

    שלום לכולם רציתי לשאול מתי יוצאים הדריורים החדשים של ati מאחר והם אמרו שהם יוצאו כול חודש ועבר כבר חודש מאז יצאו הדריור הקודם

    • 5 תגובות
    • 740 צפיות
  4. Started by Interl-Conore,

    מתי יוצאים OMEGA DRIVERS 6.10? תודה יענו CATALYST 6.10 רק של OMEGA

  5. Started by FastJack,

    שלום. קניתי את הHD4670 וכשאני נכנס לאתר של ATI אני רואה שאין דרייברים לכרטיס מסך, היתכן? בדיסק התקנה שקיבלתי יחד עם הכרטיס יש דרייברים ישנים של catalyst 8.5.

    • 6 תגובות
    • 747 צפיות
  6. Started by megatay,

    *כותרת* תודה. ;D

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. האם ב-3-4 חודשים הקרובים הולך לבוא כרטיס שיתן ביצועים טובים יותר מה-ultra ?

  8. מתי יוצאים הכרטיסים החדשים של אנווידיה..9XXX..?

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  9. Started by GREATTHUNDER,

    מדברים עליהם פה בפורום הרבה ולא מצאתי (חיפשתי) מקום שבו כתוב מתי הם אמורים לצאת.

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  10. מתי הם יוצאים (אם תאריך משוער נא לציין לא רשמי)? מה יהיה מחירם בארה"ב או בארץ לא משנה לי (אני יעשה חשבון כבר מה יהיה המחיר בארץ.)? בכמה % חלש ה8300 מה8600? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  11. Started by fp581,

    מתי יוצאים כ. מסך שתומכים בDX10? בחודש הקרוב או עוד הרבה זמן?

    • 5 תגובות
    • 847 צפיות
  12. מתי זה אמור לצאת כי פשוט נמאס כבר לחכות?

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  13. Started by IdolAdmin,

    אני בנתיים מתכוון לקנות כרטיס מסך 8800GTS של NVIDIA בארה"ב אבל אני רוצה לחכות שיצאו החדשים של ATI בשביל שיוריד את המחירים ואולי יהיה שווה לקנות את החדשים אם הם לא יעלו יותר מידי..פשוט ה8800 תומך DX10 אז שאלתי היא מתי בערך בידיוק מתוכנן לצאת הכרטיסים החדשים של ATI שתומכים בDX10? והאם הם יותר טובים מה 8800?

    • 4 תגובות
    • 966 צפיות
  14. מישהו יודע באיזה חודשים הם יהיו על המדפים?

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  15. Started by marking,

    מתי יוצאת גרסת 2003/2002 ה3Dmark הפופולרית? ואיך היא תיקרא? איזה מנוע יהיה שם? והיא תהיה מבוססת על DX9 כן?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by AntiVir Guard,

    באיזה תאריך הם יישווקו רשמית/יגיעו לארץ כרטיסי NVIDIA GEFORCE 8800GTS/GTX G92 וסידרה 9?

  17. Started by parker8,

    חזרתי מחו"ל ואני מנסה להתעדכן במה שהולך מתי מגיעים הכרטיסים החדשים של נוידיה (9XXX) והאם שווה לחכות להם? האם גם ATI עומדים להוציא איזה משהו מעניין? תודה לעוזרים מראש

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  18. Started by prelly,

    רציתי לדעת מתי יצא 6600gt pci-e?

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  19. Started by Master-Chipsets,

    וכמה הוא אמור לעלות?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by CrossFire,

    מתי זה יצא? והאם זה יבוא יחד עם לוחות אם בתושבת יותר חדשה, כי אני יודע שאנו בדור השלישי ואם יהיה PCI-E2 כנראה יהיה דור רביעי, לא?

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  21. Started by HdInspect,

    מתי יצא ה 9800GTX ...???

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by O.G.D 2k5,

    מתי יצא לאור ה X950XT. שצויין במבמאמר לא מזמן??????

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by Xilver,

    הרבה זמן שלא התעדכנתי ופתאום אני רואה בנועה את הכרטיס! http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=7531 המחיר לא קצת יקר מדי? דרך אגב, יש באנצ'ים?

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  24. 3 חודשים חלפו מאז יצא העדכון האחרון לדרייבר (12.10). מדוע הם משתהים כל כך הרבה זמן בשחרור העדכון? זה מתסכל מאוד לאור העובדה שבעבר היו משחררים דרייברים בתדירות של פעם בחודש.

    • 3 תגובות
    • 728 צפיות

דיונים חדשים בפורומים