כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שאלתי כבר לפני בערך שבוע וחצי...ואמרו לי עוד שבוע, עבר שבוע ורציתי לדעת מתי הוא יוצא אני מתכנן לקנות אותו אולי...
-
- 14 תגובות
- 963 צפיות
-
-
:s05: באיזה תאריך הוא אמור לצאת לחניות ולארץ מתי יגיע בערך?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול מתי יוצאים הדריורים החדשים של ati מאחר והם אמרו שהם יוצאו כול חודש ועבר כבר חודש מאז יצאו הדריור הקודם
-
- 5 תגובות
- 740 צפיות
-
-
-
מתי יוצאים OMEGA DRIVERS 6.10? תודה יענו CATALYST 6.10 רק של OMEGA
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום. קניתי את הHD4670 וכשאני נכנס לאתר של ATI אני רואה שאין דרייברים לכרטיס מסך, היתכן? בדיסק התקנה שקיבלתי יחד עם הכרטיס יש דרייברים ישנים של catalyst 8.5.
-
- 6 תגובות
- 747 צפיות
-
-
-
האם ב-3-4 חודשים הקרובים הולך לבוא כרטיס שיתן ביצועים טובים יותר מה-ultra ?
-
- 2 תגובות
- 669 צפיות
-
-
מתי יוצאים הכרטיסים החדשים של אנווידיה..9XXX..?
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
מדברים עליהם פה בפורום הרבה ולא מצאתי (חיפשתי) מקום שבו כתוב מתי הם אמורים לצאת.
-
- 2 תגובות
- 567 צפיות
-
-
מתי הם יוצאים (אם תאריך משוער נא לציין לא רשמי)? מה יהיה מחירם בארה"ב או בארץ לא משנה לי (אני יעשה חשבון כבר מה יהיה המחיר בארץ.)? בכמה % חלש ה8300 מה8600? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 725 צפיות
-
-
מתי יוצאים כ. מסך שתומכים בDX10? בחודש הקרוב או עוד הרבה זמן?
-
- 5 תגובות
- 847 צפיות
-
-
מתי זה אמור לצאת כי פשוט נמאס כבר לחכות?
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-
-
אני בנתיים מתכוון לקנות כרטיס מסך 8800GTS של NVIDIA בארה"ב אבל אני רוצה לחכות שיצאו החדשים של ATI בשביל שיוריד את המחירים ואולי יהיה שווה לקנות את החדשים אם הם לא יעלו יותר מידי..פשוט ה8800 תומך DX10 אז שאלתי היא מתי בערך בידיוק מתוכנן לצאת הכרטיסים החדשים של ATI שתומכים בDX10? והאם הם יותר טובים מה 8800?
-
- 4 תגובות
- 966 צפיות
-
-
מישהו יודע באיזה חודשים הם יהיו על המדפים?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מתי יוצאת גרסת 2003/2002 ה3Dmark הפופולרית? ואיך היא תיקרא? איזה מנוע יהיה שם? והיא תהיה מבוססת על DX9 כן?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
באיזה תאריך הם יישווקו רשמית/יגיעו לארץ כרטיסי NVIDIA GEFORCE 8800GTS/GTX G92 וסידרה 9?
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
חזרתי מחו"ל ואני מנסה להתעדכן במה שהולך מתי מגיעים הכרטיסים החדשים של נוידיה (9XXX) והאם שווה לחכות להם? האם גם ATI עומדים להוציא איזה משהו מעניין? תודה לעוזרים מראש
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
-
-
מתי זה יצא? והאם זה יבוא יחד עם לוחות אם בתושבת יותר חדשה, כי אני יודע שאנו בדור השלישי ואם יהיה PCI-E2 כנראה יהיה דור רביעי, לא?
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
-
-
-
מתי יצא לאור ה X950XT. שצויין במבמאמר לא מזמן??????
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הרבה זמן שלא התעדכנתי ופתאום אני רואה בנועה את הכרטיס! http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=7531 המחיר לא קצת יקר מדי? דרך אגב, יש באנצ'ים?
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
3 חודשים חלפו מאז יצא העדכון האחרון לדרייבר (12.10). מדוע הם משתהים כל כך הרבה זמן בשחרור העדכון? זה מתסכל מאוד לאור העובדה שבעבר היו משחררים דרייברים בתדירות של פעם בחודש.
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-


