כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מתי אמור לצאת תמיכה בdirect X10?? יש למישהו מושג? קראתי פעם שזה יצא ברבע הרביעי של שנת 2006...
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
מתי אמורים להגיע HD 4870 1GB DDR5 רוצה לקנות אך אין אותם במלאי ב אף חנות :s05:
-
- 6 תגובות
- 696 צפיות
-
-
מתי לדעתכם אמורים להגיע למדינה כרטיסי RADEON R9 שהוחרזו על ידי חברת AMD? וכמה לדעתכם אמורים לעלות הכרטיסים בארץ? (290X) לדוגמא?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע לומר מתי אמורים לנחות בארץ מסכי ה-CRT החדשים של סמסונג ו-LG? האם כדאי לחכות עם קניית המסך? האם המחירים יהיו נמוכים מאלה של ה-LCD?
-
- 5 תגובות
- 942 צפיות
-
-
הHD2600XT והPRO? מתי אמרו שהם יצאו ב6 או 15 לחודש הזה?
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
בקרוב בישראל? אולי רק בהדרגה. מחירי חלק כרטיסי המסך מסדרת GeForce RTX 50 של NVIDIA מקבלים ירידות נאות ברחבי אירופה במקביל לגידול במלאי הזמין והיצע סוגי הדגמיםלכתבה
-
- 1 תגובה
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
היה הרבה הייפ בקשר לשפת תיכנות העילית הזאת ואני אישית מאוד מחכה למשחק כאלו. מתי אתם חושבים שניראה אותם???. יאיר.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהוא יודע מתי בדיוק תצא סדרה 6? כי עכשיו באמת עם כל האשכולות שיש פה על סדרה 6 אני כבר לא יודע לחכות או לקנות את ה4890 שבמבצע..... זה מבלבל ומעצבן
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
מתי בערך? וכמה יעלה כל אחד מהם בארץ אם כבר נודע שה xl עולה 299$ בחול והרגיל 199$????
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
מתי ה fx5900 מגיעה לחנויות בישראל למישהו יש מושג
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
יש למישהו תאריך מתי יהיה אפשר לקנות אותו בעולם??
-
- 12 תגובות
- 986 צפיות
-
-
רוצה בימים אילו לקנות : http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814127325 השאלה מה קורה לגבי החדשים של ATI דגמי ה 4000 ....מתי אמורים להגיע מה יהיה מחירם ומה ההבדל בביצועים (בערך כמובן) בינם למה שאני רוצה כרגע לקנות ?
-
- 8 תגובות
- 760 צפיות
-
-
וויתרתי על ה6950 כדי לחכות לדור הזה של הכרטיסים ואני רואה שהם לא מגיעים מישהו יודע אולי בערך מתי הם יגיעו?(אני בנתיים סובל קניתי מחשב חדש ..מעבד 2500K ואני בנתיים סובל עם X1950 ) מת כבר להתחיל לשחק כמו בן אדם ..לא שיחקתי כבר שנים.. חשבתי כבר אולי לקנות את ה7950 או 7970 אבל הבנתי שאני לא יכול להשתמש בarctic accelero xtreme plus ii שיש לי כרגע (אני צודק? או שזה סתם שטויות?) כי אם כן אני יחסוך ויקנה את אחד מהם וישים עליו את הקירור שלי כי כבר אין לי סבלנות לחכות
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שמתי לב שאין ממש הבדל בביצועים בין הכרטיסים הנ"ל... אז רציתי לשאול אם בקרוב, כשיצאו משחקים עם טקסטורות ותבניות מורכבות, ה640MB לא יקרטע כאשר ה320 כן? ואם כן, מתי כבר אפשר לצפות לזה?
-
- 7 תגובות
- 849 צפיות
-
-
למישהו יש מושג מתי הGTX 560 TI ששווה לכוחו של 570 מגיע לארץ? תודה לכל מי שיענה.
-
- 2 תגובות
- 944 צפיות
-
-
הכרטיס נועד לשמש לצפיה בתכני HD לא למשחקים בכלל. א. מתי הוא אמור להגיע לארץ? ב. האם שווה בכלל לחכות לו או לקנות היום HD2400 וזהו? ג. מה ההבדל בין היצרניות השונות (לדוגמא Gigabyte או Sapphire)?
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
-
-
חברת PowerColor הוציאה את הכרטיס PowerColor X800GT 256MB 256BIT Extreme לפני מספר שבועות,שאמור להיות הX800GT החזק ביותר בשוק עם קלוקים גבוהים וקירור יותר טוב,מתי הכרטיס יגיע לארץ והאם בכלל ימכרו אותו בארץ?
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
היי אנשים, אני רוצה להאמין שכל שנה הכטיסים מוכרזים ויוצאים לחנויות בארהב פחות או יותר באותו חודש בשנה, אפשר לדעת מה הסיכוי שהכרטיסים החדשים כבר יגיעו לחנויות בחול לפני היוני-יולי? ואם לא יש תאריכים פחות או יותר ? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
של NVIDIA? יש כבר שמות,מחירים משוערים ותאריך צפוי?
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
הכוונה מבחינת עלות תועלת? הרי מצד אחד כאשר יוצא דור חדש (כל שנה, נכון?) ישנה הוזלת מחירים על הדור הישן. מצד שני קונים כרטיס מסך שהוא מיושן אז כנראה שהוא ישרת פחות זמן אצל הלקוח לפני שיצאו משחקים אשר תומכים בטכנולוגיה מתקדמת. לדוגמא קניתי עכשיו את 7950 כאשר מחירו ההתחלתי היה לפני 7 חודש ב-500 ש"ח יקר יותר. שאלה נוספת, האם כרטיסי מסך מתיישנים, משמע, יוצאים משחקים כבדים שהכרטיס מסך לא מסוגל לעבד או שפשוט יוצאות טכנולוגית חדשות (דיירקס איקס 11,12 וכו', שיידרים למיניהם) ואז הכרטיס מסך מכיווון שאינו תומך בטכנולוגיות הנ"ל, איננו מסוגל פשוט להפעיל את המשחק כראוי. זה נשאל מכיוון שהאם עדיף להיות כ"ס הייאנד או אנתואיסט או אפשר להסתפק במידריינג' מכיוון שהטכנולוגיה מתחלפת ואז בלאו הכי…
-
- 2 תגובות
- 957 צפיות
-
-
מתי יהיה ניתן לרכוש אותו בארץ ומה המחיר לערכתכם יהיה? האם הוא יהיה יותר חזק מה HD3870 ?
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אני על סף הקנייה יום ראשון אני צריך להרים טלפון ולהזמין 9800 פרו במקום FX5200 המסכן שלי מה אתם אומרים לקנות או לחכות לחדשים? כמה הם יעלו בערך בארץ?
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-


