כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אהלן, יש לי תקציב של 500 שקל, ואני לא גיימר רציני, מדי פעם אני מתקין איזה משחק חדש וטוב, ולא משנה לי שזה לא הגדרות הכי גבוהות מספיק לי הגדרות בינוניות. בכל מקרה מצאתי כרטיס בתקציב שלי, מדובר על ה-NVIDIA GeForce 7300GT רציתי לדעת אם המחשב שלי בכלל "יקבל" אותו. המפרט של המחשב הוא כזה: Intel P4 2.0 512ddr עכשיו בקשר ללוח אם אני לא הכי סגור כי זה מחשב מובנה של compaq דגם presario 6027US. אבל נראה לי שזה Intel Brookdale-G i845G בכל מקרה אם יש מישהו שיכול לברר לפי הדגם של המחשב שהבאתי איזה לוח אם יש לי ולפי זה לתת לי תשובה אני אודה לו מאוד. דבר נוסף, ליד החריץ של הכרטיס מסך רשום 1.5V אם זה אומר משהו בקשר לתאימות שלו לכרטיסי מסך. תודה רבה לעוזרים וחג שמח.
-
- 9 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום, מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש עבור אחיין שלי. המחשב הקיים - מעבד - e2220 לוח אם - MSI P6NGM-FD 775 1GLAN ספק - easy cool 775 300W כרטיס נוכחי - GT8500 המסך - 22 אינצ', 1680X1050 הוא משחק משחקי מחשב, בעיקר משחקי יריות למיניהם מה האופציה הטובה ביותר בהנתן הנתונים הנ"ל? תודה רבה לכל העוזרים
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אלה מפרטי המחשב שלי: Computer Type ACPI Multiprocessor PC Operating System Microsoft Windows XP Professional CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E8400, 3000 MHz (9 x 333) Motherboard Name Asus P5Q SE (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) System Memory 2048 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM) Video Adapter NVIDIA GeForce 9500 GT (512 MB) (לא מספיק טוב בשבילי, כרטיס ממוצע "-" לפי מה שהבנתי) Monitor Samsung SyncMaster 931C/MagicSyncMaster CX930B (Digital) [19" LCD] (HVBLC28048) מתלבט בין שני כרטיסי מסך, אני מעוניין לבחור את האופצייה הכי מתאימה לפי מפרטי המחשב והיצע המשחקים כיום. 175$ EAH4850/HTDI/512M Specifications: Graphics Engine ATI Radeon HD 4850 Bus Sta…
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
מעבד Q6600 מסך 20" LCD לצפיה בHD ולא ממש למשחקים. חשוב שיהיה שקט. חשבתי לקנות: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=713221 אך הבנתי שיש גרסאות מתקדמות יותר במחירים טובים יותר. מה אתם אומרים על http://zap.co.il/models.aspx?sog=C-GraphicCard&keyword=3450 מה אתם אומרים על http://zap.co.il/models.aspx?sog=C-GraphicCard&keyword=4350
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום, אני בתהליך לקניית מחשב חדש אבל יש לי בעיה עם הכרטיס מסך. המחשב מיועד למשחקים חמים בשוק אז הכרטיס מסך צריך להיות בהתאם... יש לי 2 אפשרויות 9600 או 9800 והפרש עצום של 1500 ש"ח במחיר. האם ה9600 מספיק חזק להריץ את כל המשחקים היום וגם בעוד חצי שנה - שנה? מה לגבי גרסאות? יש pro, XT מה ההבדל ביניהן? חשבתי לחכות לכרטיסים חדשים שאולי ייצאו בעתיד ויוזילו את הנ"ל אבל ממה שחיפשתי קצת בפורום ראיתי שכבר יש חדשים ועדיין המחיר עדיין גבוה. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. תודה מראש!
-
- 13 תגובות
- 825 צפיות
-
-
ה9800GX2 הלך לעולמו,וחשבתי על על כרטיס של ATI. מפרט: מעבד אינטל 8400 ספק huntky 700 זכרון 4 GB לוח אם ASUS P5Q מארז coolermaster 690. אני מעוניין רק בכרטיסים של ATI. משהו שקרוב ל6870.. אשמח לקבל עזרה מבעלי נסיון בתחום. תודה והמשך ערב נעים
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש כי מה שיש לי עכשיו הוא לא מי יודע מה טוב בשביל המשחקים החדשים והאחרונים שיצאו, ובטח לא בשביל המשחקים החדשים שעומדים לצאת בחודשיים-שלוש הקרובים.. אז רציתי לדעת אולי אתם יכולים להמליץ לי על כרטיס ממש טוב שיריץ את המשחקים עם המערכת שיש לי כרגע {עיינו במפרט המחשב שלי...} התקציב הוא עד 1300 שקל בערך יאללה תתחילו להפציץ
-
- 8 תגובות
- 995 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני מחפש כרטיס מסך איכותי במחיר של 2000 ש"ח על מנת להריץ משחקים כבדים מהדור הבא. אידיאלית, אני רוצה כרטיס מסך עם 256 Ram, שתומך ב-Pixel Shader 4.0 ו-DirectX10. תודה מראש: --Darkemor
-
- 9 תגובות
- 660 צפיות
-
-
את הכרטיס אני מעוניין לקנות KSP הספק או הכרטיס עושים לי צרות, המסך לא נדלק ולא נשמעים ציפצופים מיותרים, ואני צריך להדליק את המחשב כמה פעמים עד שהוא נדלק הכרטיס שיש לי הוא gainward 256 MB 3.6ns DDR 128bit Geforce 6600 PCI Express הוא מספיק לשימושים שלי, לכן צריך משהו דומה ומעלה, ושל חברת ניבידיה קראתי שיש כאלה שמתחברים לספק, אבל הייתי מעדיף אחד שלא מתחבר כדי לא להתעסק עם החיבורים האלה, ומעדיף ללא מאורר למרות שנראה שהם רחבים מידי DVI צריך. HDMI יכול להיות לא חובה הספק יהיה 400 או 500, תלוי מה יגידו בשירשור המקביל תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס כדי לראות סרטים באיכות הכי טובה וכרגע יש לי 9500 GT ואני לא מרוצה ממנו מפני שהוא לא מריץ סרטים באיכות טובה ועושה לי בעיות
-
- 3 תגובות
- 801 צפיות
-
-
דרך הגב אין במלאי את T Sapphire ATI Radeon 4870 1GB GDDR5 HDMI Toxic Editio
-
- 3 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש כי ה Ge Force 440MX שלי לא תומך ב Pixel Shader אני לא רוצה משהו רציני - משהו בסביבות ה 600 700 שקל העיקר שיתמוך ב Pixel Shader או איך שאומרים וגם אם אפשר בדרך גם ב directx 9 מה אתם אומרים על הכרטיס הזה? http://www.com4u.co.il/Product.asp?Pid=R9600256&Cat2Cat1ID=10&Cat2ID=149
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
כרטיס מסך למשחקים, על מסך 22'' של סמסונג. חשבתי על ה4850 אך באיזור שלי הכי זול 925 ש''ח, וכרגע אין לי איך להוסיף. מה בנוגע ה-9800GT? -בנוסף אשמח לשמוע הצעות שונות. תודה. למפרט שבצד.
-
- 12 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אני מחפש זוג כרטיסים SLI חזקים ובתקציב זלא נושק לשמיים, יש דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
שלום, אניי מעוניין במידע על השיטה של Nvidia עם כרטיסי ה GeForce ולוחות הnForce אני צריך מידע ומאמרים בעברית אשר מסבירים איך כל העניין החדש הזה עובד ואיך הסנכרון בין שני כרטיסי המסך עובד ואני יודע לכם אם תצרפו גם מאמרים אשר מראים קרב בין שני החברות הכוונה בין SLI לCF. ממש אם תוכלו להביא כמה מידע שאתם יכלוים על שני הטכנולוגיות האלה אני יודה לכם מאוד.
-
- 8 תגובות
- 596 צפיות
-
-
בתחילה חשבתי ללכת על ה -LG F700P אבל אמרו לי שהיחס רזולוציה\רענון שלו לא טוב ובנוסף קצב העברת הוידאו לא משהו אם מישהו יכול לשלול שורות אלו או לתת הצעה למסך טוב יותר אודה לו מאוד תודה!
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה! תאמינו או לא אבל אמא שלי שכנע אותי לקנות מסך LCD חדש חחח... לא האמנתי בעצמי. אז יאלה לעבודה... נכנסנתי לאתר המכרזים OLSALE ובאמת באמת שיש להם שם מחירים מצויינים! 10 אחוז זול יותר מ PCH לדוגמא ובנוסף הם נותנים 12 תשלומים ללא ריבית!!! הבעיה היא איזה מסך לקנות ואיזה גודל... אני לא יודע אם 17 אינץ או 18 אינץ. ראיתי מסכים מגניבים ממש של VIEWSONIC שאחד מהם היה גם באתר של TOM ולקח ציון 5\5... טוב יותר מהמסכים שפנדה מביאים, של HERCULES. אבל אני לא מתייחס למה שהוא אומר כקדוש ואני בטוח שההרקולס מצויינים גם הם, אין לי ספק בכלל. בכל מקרה אני חייב DVI (אני יקנה כרטיס מסך חדש עוד כמה חודשים והוא יהיה עם DVI) לבינתיים אבל צריך גם חיבור 15 פין רגיל. חייב שיהיה איכותי. משחקים …
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין להשקיע במסך LCD איכותי מאוד. אני לא סגור על הגודל, (17-18-19 אינץ') לכן אשמח לשמוע הצעות שונות. אני מעוניין במסך שיהיה כמה שיותר ביצועיסט, וללא חסרונות נפוצים של מסכי LCD. אני מוכן להשקיע כמה שצריך, עם תקציב מוגבל של נניח 3000 ש"ח. אני מקוה (תתקנו אותי אם אני טועה) שבתקציב כזה ניתן לקנות מסך שיתרונות הנוחות והיופי לא יבואו בו על חשבון הביצועים שלו במשחקים וסרטים. תודה !
-
- 6 תגובות
- 727 צפיות
-
-
הייתי מעדיף אפילו מחיר נמוך יותר מזה.. כי אפילו כך זה חורג מתקציבי הדל . המסך צריך להיות בעל איכות תמונה די טובה בינונית אפילו הייתי אומר אבל לא צריך משהו בומבסטי.
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
למשחקים ודברים מהסוג הזה רצוי CRT אם ברצוני לקבל רזולוציות גבוהות, אך האם ה LCD עדיף גם למרות שהוא אינו מגיע לרזולוציות גבוהה עם תדירות ריענון גבוהה? ושל איזה חברה? המסך הנוכחי שלי הוא lg f700p אך הוא עובר אל אח שלי ואני מקבל אחד חדש, השאלה היא האם כדאי לקנות עוד מסך כזה כי לדעתי הוא מסך מושלם מכל הבחינות. תודשה לעוזרים.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עמכם הסליחה על שאלה זו.. אבל, אני צריך לדעת מה הגובה.. כי יש לי כוננית מעל.. תודה..
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
חבר'ה, מהחוות דעת שאני קורא פה ושם אני רואה שה4870 הוא רותח... אני לא יודע אם העובדה שיש 2 כרטיסים תעזור להפחית מהלחץ ולעזור לטמפרטורה אבל במידה ושניהם יעבדו בתפוקה מקסימלית אני פוחד מחום גבוה ! *שימו לב שהנושא נמצא גם בפורום אוברקלוקינג וקירור* המערכת המדוברת היא מארז CM 690 לוח אם GIGABYTE X48-DS5 מעבד E8400 קירור מעבד ULTRA 120 EXTREME זכרון GSKILL 1066MHZ 2GBx2 דיסק קשיח Seagate 7200.11 500GB ספק Modu82+ 625W וכמובן 2 כרטיסי 4870 האם ניתן לסמוך על המאוורר הקטן שמגיע איתם או שיש צורך להתקין איזה משהו נוסף/חיצוני? בנוסף, רציתי לדעת האם יש אופציה לשלב במעגל קירור מים 2 כרטיסי מסך ומעבד במקום לשים 300 שקל בערך על האולטרא ועוד 500 שקל קירור לכרטיסי מסך ? בתודה מראש שי ביטו…
-
- 4 תגובות
- 714 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין בכרטיס מסך שבין 600-500 ש"ח למטרת משחקים חזקים נתוני מחשב מעבד: intel core 2 quad 2.40GHz זיכרון: 2.0GB ram win7 ספק כוח: 500W תודה לכל העוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לשפר את המחשב שלי ע"מ שאוכל לשחק משחקים חדישים (GTA IV, Crysis, GRID) על טלוויזיה 42", ועל כן מצאתי את כרטיס המסך HD4850 מחברת Sapphire באייבורי, במחיר של 750 ש"ח. מפרט המחשב שלי הוא: מעבד: Intel® Core2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz, 2333 MHz לוח אם: Gigabyte GA-P35-DS3L זיכרון: 2GB של OCZ כרטיס מסך נוכחי: Gigabyte Geforce 8600GT 256MB האם קנייה של Sapphire HD4850 512MB תתאים ללוח אם שלי? האם אני אחווה שיפור משמעותי במשחקים? האם אני אוכל להריץ משחקים ברזולוציות "סבירות" על טלוויזיה 42" (ולהנות מכך?)? ולמה אותו הכרטיס של חברת Gigabyte (וחברות אחרות) עולה כמעט 100 ש"ח יותר? בתודה מראש :-)
-
- 10 תגובות
- 842 צפיות
-
-
הכרטיס שכרגע הכי קורץ לי הוא 9600/8800 GSO או איך שלא קוראים לדגם הזה ב450 שקלים, יש חנות ליד הבית שלי שלוקח עליו 560 שקלים עם 3 שנים אחריות נראה לי שכדאי בשביל הבדל של 100 שקלים לקנות ליד הבית, אבל הוא רוצה שאני ישלם מראש כדי שיזמין לי ואני לא יודע אם המערכת שלי מתאימה, לפי מה שהוא אומר היא מתאימה. אז אני מתייעץ אתכם מעבד 6320 2GB מערכת אקס פי לוח אם 965P S3 GIGABYTE cooler master 430w למישהו יש נתונים על הכרטיס הזה בגרסא של ה 384 מגה? איך הוא מחזיק למשל בstalker?
-
- 8 תגובות
- 840 צפיות
-


