עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by oamir1,

    אהלן כשאני מעביר את התמונה מהAti שלי לטלויזיה רואים באיכות ירודה, וכשאני מחזיר למסך הוא קובבע הגדרות חדשות של 60הרץ רענון ו16ביט איכוות צבע, לעומת ה100 הרץ על 32 ביט שהיו לפני ההעברה איך מסדרים את זה? יש לי Redaon xpress 200 תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  2. Started by haimon_v,

    מישהו נתקל בבעיות או השפעות שונות במעבר מכרטיס של נוידיה ל ati?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Spider1,

    אהלן יהיה פער איכות משמעותי בין כבל HDMI לHDMI לבין כבל DVI לHDMI? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by creed111,

    על מערכת ה- xp שלי, היה תוסף נחמד לדריבר של nvidia בשם nview, שהיה מאפשר ליצור פרופילים שונים, להקצות לכל אחד מהם שילוב של hot keys, וכך מעבר בין פרופיל אחד לשני היה מהיר. הסידור הזה היה לי נוח, כי אני צריך לעבור בין תצוגה של מסך אחד, לתצוגת שני מסכים. לימדתי את שלט ה - mce מהו שילוב הכפתורים לכל פרופיל, וככה קפצתי בקלות מאחד לשני. ב- win7 אין יותר את nview, ולא הצלחתי למצוא לו תחליף ברשת. יש איזו שיטה לבצע את מה שתיארתי בדירבר של nvidia, או באמצעות איזשהו תוסף? תודה

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. Started by CMuf,

    שלום ברשותי מחשב עם חלונות 7 32 ביט. כידוע סה"כ הזכרון שניתן לפנות אליו זה 4 גיגהבייט בגלל זה. אני כרגע לא הולך לשדרג ל64 ביט. ברצוני לדעת - האם כמות זכרון שיש על כרטיס מסך מיועד (לא אוןבורד על הלוח אם) משפיעה על החישוב? מהבחינה של למשל אם אני קונה כרטיס מסך שיש עליו 2 גיגה זכרון, המחשב יוכל לגשת רק לשני גיגה מהסטיקים של הראם בשביל התוכניות הרגילות שלו? (כרטיס מסך X זיכרון, מערכת הפעלה תוכל לגשת רק לכמות הראם של הסטיקים פחות הX?) או שבכלל אין שום קשר בין השניים? כלומר, עד 4 גיגה מתוך הסטיקים של הראם, וזיכרון של כרטיס המסך לא קשור בכלל?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Make_Party,

    היה לי X800GTO והחפתי ל7600GT אחרי שהיתיעצתי איתכם אבל אחרי שבדקתי את הכרטיס הוא חלש מאוד!! עם ה800GTO ב3DMark05 קיבלתי 4300 ועם ה7600GT אני מקבל רק 5000 התקנתי את הדריברים החדשים ביותר מי האתר של NVIDIA אבל כלום אין שינוי זה התוצאה שאני אמור לקבל? מישהו יודע מה יכול להיות הבעיה? P4 3.3 1G RAM זה AGP

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. יש לי כרטיס מסך palit sonic 9600 gt על המחשב ואני רוצה לחבר אותו לטווליזה רגילה 33 אינץ לטלווזיה יש חיבור בננה צהובה או 21 פינים למסך שלי יש vga dvi hdmi מה אני יכול לעשות? האם יש איזשהו מתאם? תודה רבה לעוזרים

  8. xfx ati hd 5850 or gigabyte ati hd 5850 ha gigabyte hu ba mlai aval xfx lo ve ani gam meunyan ba atid levazea oc תקציב 1500 שח מסך 26 בערך 1920-1080 ומתכוון להשתמש בeyefinity מפרט: מעבד amd phenom 2 x4 945 ספק chieftec a-135 550w ראם 2g x2 1066 ghz

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  9. שלום רב חברים, יש לי מחשב די ישן, אך עד כה מנגן יפה אבל רציתי לשדרג את הכרטיס מסך שלי ל GTX 1060. התהיות שלי... מאחר והמחשב שלי בכל מקרה הינו מחשב ישן, אם כרטיס מסך כזה לא יצור לי צאוור בקבוק במחשב, במיוחד עם המעבד. הנה פירוט של כלל החלקים שלי: CPU: Intel Core i5 2500K 3.3Ghz @ OC to 4.00Ghz Motherboard: GigaByte Z68X-UD3P-B3 Memory: G. Skill 2x4GB RAM 1600Ghz GPU: GigaByte GTX570 OC 1280MB PSU: SeaSonic 660W Gold X-Series Case: NZXT Phantom אני יודע בוודאות שהספק כוח יחזיק, קניתי בכוונה ספק כוח מעולה של SeaSonic. הלוח אם גם השקעתי בזמנו. השאלה... מה אם המעבד? כי לשדרג כעת מעבד (וכתוצאה מזה לוח-אם) כרגע זה לא בא בחשבון (תקציבית). …

    • 34 תגובות
    • 7.9k צפיות
  10. אני מחפש מסך LCD 17 בתקציב של עד 1,800ש"ח (אפשר לחרוג ב-100-200 ש"ח, אבל לא רצוי מצידי), שהדגשים העיקריים בהחלטה שלי הם: 1) שהצבעים יהיו איכותיים ביותר 2) שזווית הצפייה תהיה גדולה ככל הניתן 3) שהמסך יהיה מעוצב, עדיף בעל PIVOT. המסך אמור בעיקר לשמש לגלישה באינטרנט, עבודה באופיס וצפייה בסרטים, ומעט למשחקים, ולכן אני מאמין שגם אם המסך יהיה בעל MS של 16 הוא יספיק לי, ואני לא חושב אני צריך מהירות תגובה של 12 או 8. הקונטרס מן הסתם חשוב גם, אבל משום ששימושי המסך הם בעיקר אינטרנט וסרטים הפקטור החשוב לי ביותר הוא הצבעים, כאשר הנתונים האחרים פחות קריטיים.

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  11. היי אשמח לקבל עזרה! (מפרט 1) 1.לפני הכל בכמה הכרטיס יותר ארוך? כי אם הוא יותר גדול מה8800 שיש לי אז אין מה לדבר! 2.האם שווה לי להחליף בכלל כי בגדול הוא מספיק לי חוץ מכמה כרטיסים שקצת מגמגמים.. 3.בכמה הוא יותר חזק מה8800 שיש לי במיוחד שרזולוצית המשחק שלי היא 1280X720. 4.ואם כן! אז מהפרט שלי מספיק טוב לכרטיס כזה? תודה לעונים!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by opaopa,

    שלום אני מעוניין בשידרוג המחשב שלי. אני מעוניין להחליף כרטיס מסך, להחליף כונן קשיח לכונן גדול יותר והוספת זיכרון. זה המחשב שלי: מעבד: +AMD Athlon 64 Processor 3000 לוח אם: Manufacturer Gigabyte Technology Co., Ltd. Model K8T800-8237 כרטיס מסך: RADEON X800 PRO 256 MBytes זיכרון: 512 כפול 2 כונן קשיח: 120 ג'יגה כמו שאמרתי אני מעוניין בלהחליף כרטיס מסך + כונן קשיח והוסופת זיכרון. אני יודע שאני מוגבל בהחלפת הכרטיס מסך לחדש ביותר מכיוון שהלוח אם שלי מיושן. חבר המליץ לי להחליף לכרטיס מסך הזה: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=710954 ואני רוצה להחליף את הכונן בכונן של 250 ג'גה לפחות והוספת עוד סטיק של זיכרון של 1024. אז כמו שאמרתי אני מוגבל מבחינת החיבורים …

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. שלום אנשים, אז ככה יש לי מחשב בין 4 שנים, אלו הנתונים שלו: מעבד: AMD Athlon 64Bit 3000 לוח אם:Epox 8KDA3J (nf3) + SB(8ch) + S-ATA + LAN זכרון: PQI DDR 400MHz 3GB CL3 כרטיס מסך:ATI RADEON 9600XT 128Mb TV +DVI דיסק קשיח: WD 120Gb 7200rpm 8Mb S-ATA כמו שאתם רואים לא משהו מטורף, אני רוצה להחליף לו כרטיס מסך למשהו מתקדם יותר כדי שאני אוכל להריץ עליו גם משחקים. הכניסה במחשב שלי לכרטיס מסך היא AGP לא PCI-EX התקציב שלי הוא 700 ש"ח. אשמח גם אם תסבירו לי בבקשה מה הכוונה בצוואר בקבוק. חשבתי על הX1950 של ATI או ה- HD3850 גם של ATI. האם החלפת כרטיס המסך תאפשר לי להריץ משחקים ואילו משחקים. בברכה, אלדד כהן.

  14. Started by me25,

    הי המפרט של המחשב שלי : מעבד Intel Core 2 Dou E8400 3.0Ghz זכרון 4GB כרטיס מסך Ati Radeon 4850 512MB לוח אם ASUS P5Q P45 cheipset ספק 1100W מקווה שלא שכחתי דברים חשובים.... בכל מקרה GTA4 לא עובד לי כמו שאני רוצה...(מקסימום גרפיקה ללא קפיצות....) אני מעוניין להחליף את כרטיס המסך למשהו אחר ואני מתלבט בין האפשרויות השונות... אני מתלבט בין : א. 4850CF ב. 4870 1GB ג. אחר (אפילו חשבתי על 4870X2 זה פשוט נורא יקר...אני כמובן מעוניין לדעת אם יש כרטיסים שיכולים להחזיק את המשחק והם לא עולים 3000 ש"ח) אשמח להמלצותיכם בנושא...

    • 5 תגובות
    • 551 צפיות
  15. שלום מעוניין בהמלצות לכרטיס מסך לטובת משחקים כבדים ותוכנות עריכת וידאו כגון פרימר פינקל וכו' על מפרט מעבד Q9550 לוח ASUS P5Q DELUXE זיכרונות CORSAIR DUAL KIT DDR2 4GB 800MHz XMS2 DHX תודה ! סליחה ! התקציב 1500 +/-

    • 8 תגובות
    • 795 צפיות
  16. Started by chenrp,

    שלום, מעוניין בהמלצה לכרטיס מסך טוב. יש לי ספק חלש ולכן אני לא רוצה כרטיס מטורף. הבנתי ש9600GT כדאי? תודה.

    • 7 תגובות
    • 765 צפיות
  17. מעוניין לקנות מסך 17 אינץ' איכותי CRT , בתקציב לא מוגדר אבל עדיף בסביבות עד 1400. אני דווקא הייתי הולך לכיוון LG. אם אתם נותנים שם של דגם תתנו קישור לאתר עם תמונה ונתונים עליו.

    • 14 תגובות
    • 927 צפיות
  18. Started by gilgula,

    שלום לכולם. חיפשתי בפורום המלצה עלמסך 17 שטוח וראיתי מספר המלצות על SAMSUNG DF 793 . הבנתי שהבעייה איתו זה רק קצב רענון ברזולוציות גבוהות... אני לא כל כך מבין בזה אבל אולי אפשר עזרה , אם אני צריך ליישומי אופיס וקצת משחקים וגלישה וסרטים , האם אני אצטרך להשתמש ברזולוציה של 1200 על 1600 או 1024 על 780 (משהו כזה..) ???? לאיזה מטרה בעצם הרזולוצייה הגבוהה? אני עובד כעת עם מסך 17 ברזולוצייה 600 על 800 בתדר רענון 85 (כדי לא לעייף את העיניים.וזה מה שנתמך) ואני מרוצה לפחות מהתצוגה של האייקונים על שולחן העבודה , כך שהם אינם קטנים (בשונה מרזולוציות אחרות). האם יש איזה לינק למדריך בנושא או שתוכלו בבקשה לעזור \ לייעץ לי איזה מסך מומלץ ?? אני מתלבט בין הדגם של SAMSUNG ל-MAG מדגמים :778 …

    • 6 תגובות
    • 630 צפיות
  19. בעקרון אין לי כל כך הגבלה של כסף, אך יש לי הגבלה של ההגיון הישר שמונע ממני לבזבז סכום כסף עצום על תענוג לטווח הקצר. בכל קנייה בתחום האלקטרוניקה שאני מבצע אני מתיחס כהשקעה לטווח רחוק. אודה לכם אם תוכלו לעזור במלצה לגבי כרטיס מסך שנכון להיום ייתן לי יחס עלות-תועלת מעולים וזאת בהתיחס לקנייה של כרטיס מסך כמשהו שישרת אותי זמנית בהגדרות תצוגה אופטימליות ועם הזמן הוא יהפוך ליותר מיושן ולא ייתן לי את התמורה שפעם הייתי יכול להוציא ממנו. כרגע ברשותי מסך 20' ואני משתמש ברזולוציה 1680X1050 ואינני מתכנן להחליפו במשך תוחלת החיים של 2 כרטיסי מסך לפחות. מאחר ואני בונה את כל שאר חלקי המחשב בהתיחס לכרטיס מסך אז אין לי כרגע שום נתונים נוספים בנושא, חוץ מכך שאני קונה ספק כוח איכותי (לא ג'נאר…

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by puuma,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך בסביבות 700 800 שקל.. למשחקים בעיקר. אני רוצה לדעת מה הכי טוב במחיר הזה ומה הכי מתאים תוד מראש.. : המפרט של המחשב שלי : CPU Type Intel Pentium 4, 3017 MHz (15 x 201) Motherboard Name Gigabyte GA-8S655FX(-L) (5 PCI, 1 AGP, 4 DDR DIMM, Audio, IEEE-1394) System Memory 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)

    • 5 תגובות
    • 670 צפיות
  21. מפרט: Q9550 4G RAM 3-4-4-15 OCZ HDD ב RAID0 לוח X38 של ג'יגה בייט כרגע כרטיס ASUS 8800 GTS 640 MB (80) מסך HANSG 28" . למשחקים סרטים ובכלל. שוקל 4870 או GTX280 או צמד CF לא סגור איזה כדאי. הכרטיס יקנה בארה"ב (אם יש המלצות היכן ?),האם יש עוד משהו להביא איתי??? תודה לכולם!

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  22. יש לי I7 920 עם 6GB זיכרון. מסך 24" 1920X1080 יש לי כרגע 260TGX 216Core. ספק 750 של HEC. מה אפשר לקנות ב- 600? האם שווה לקנות עוד 260GTX ב- 300 שקלים ולעשות SLI? תודה. אלעד

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  23. החזרתי את ה LG F700B לפנדה וקיבלתי עליו זיכוי, עם ניכוי 5% מערכו כמובן. אני צריך המלצה למסך CTR 17" שטוח כמובן בסביבות ה 1000 שקל. (900-1100) תודה תותחים.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. למשתמש לא גיימר אבל שיתאים לביצועים סבירים לרוב המשחקים הקיימים. אין לי כרגע את מפרט המחשב הקיים אוכל להשיג אם צריך. מדובר בכרטיס PCI-E מהסוג הישן,מחשב בין 5 שנים אני מניח core 2 due תודה TANGUSH

    • 10 תגובות
    • 990 צפיות
  25. אני רוצה אם אפשר הצעות לכרטיס מסך טוב...PCI-E טוב...בין 500 ל700ש"ח אני לא גיימר רצחני משחק במשחקים לא הכי כבדים.... דרישות: 1) DVI חובה!! 2) 256 מגה בייט מינימום. ומה עדיף? של ATI או NIVIDIA??? יש לי במחשב הפנטיום 4 שאני מישתמש בו עכשיו..(מקבל חדש עוד מעט...בשביל זה ההמלצה גם) ATI RADRON 9250 והוא מתפקד מצויין ללא שום תקלות זה יותר מ3 שנים והוא אחלה של כרטיס...אז אני מעוניין במשהו בסיגנון...אמין טוב ולאורך שנים.... תודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים